Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Nu har jeg efterhånden brugt laaaang tid herinde, og alle mine sætninger starter med "...jeg har læst inde på Klub...bla..bla......." :) Jeg tror min kæreste synes jeg er helt bryllupsrundtosset!!!!

Nå, men lidt om os...Vi mødtes for 4 år siden, hvor jeg i hvert fald ikke var på udkig efter en kæreste...så jeg kæmpede virkelig imod alle hans søde forsøg...men til sidst "overgav" jeg mig...og det kan jeg jo kun være glad for nu... :loveboard:

Grunden til at jeg ikke ville have en kæreste, var egentlig at min bedste veninde (som skal være min brudepige) og jeg havde aftalt en 6 måneder lang tur down under....og vi havde faktisk aftalt at vi ikke skulle have kærester på...MEN jeg havde jo ikke lige regnet med at møde manden i midt liv... :blush:

Så vi begyndte at være sammen, og jeg flyttede rimelig hurtigt min tandbørste ned til sønderjylland hvor han boede...Men beholdte mit eget sted...Da vi næsten havde kommet sammen i et halvt år tog jeg afsted down under...og tænkte at hvis det kunne holde til dette, var han en "keeper"... :hjerte:

...og det gjorde det...det var hårdt, men nok mest for ham der ikke oplevede noget nyt hver dag, og der blev udvekslet mange breve, mails og telefonsamtaler...og da jeg kom hjem flyttede vi sammen...

D. 4/10 2003 blev vi forlovet...han kom hjem og overraskede mig på sengen med røde roser og spurgte om jeg ville gifte mig med ham ...der sad jeg så med vildt morgenhår og det hele...det må da være kærlighed!!!

Vi er også blevet "forældre" til den dejligste cremehvide labrador sidste efterår...som en slags "forprøve" på at få børn...hvis vi kan blive enige om hendes opdragelse er vi godt på vej!!!!!

Nu har vi så fastsat en dato og er begyndt på planlægningen....og vi glæder os bare SÅ MEGET!!!

Vielsen skal foregå i Filskov Kirke, som er den kirke jeg er blevet konfirmeret i...

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min bedste veninde har her efter eksamensperioden sagt "Dorthe må være syg...nu har hun næsten ikke talt om bryllup i over en månede!!"....så slem er jeg vel heller ikke??? :blush:

Dette har vi fået styr på;

Dato og Kirken - Vi skal giftes d.22. juli 2006 i Filskov kirke, som er der jeg er blevet konfirmeret

Transport - vi skal køre i en Yellow Cap..........det bliver bare nice!!

Reception - skal holdes i mine forældres have.

Feststedet - vi var ude at se mange steder inden vi til sidste bestemte os for det første sted vi så...typisk!!

Musik - det var et helt mareridt...først havde vi spurgt nogle fra showbandet til det kor jeg har sunget i, men de turde ikke love det..så ledte vi....og ledte...og ledte...MEN så sagde de alligevel ja!!!Det er SÅ dejligt for dem kender vi, og er sikre på at de er gode...og en masse af mine venner er fra det kor, så der er nogle af dem der stiller sig op og synger!!!

Brudesuite - er med i prisen på hotellet

Bryllupskagen - laver en af mine venner der er kok

Fotograf - er bestilt...det bliver utrolig dygtige Thorben Thorhauge som også har vist billeder herinde!!!

Brudekjole - er købt hos Askepot og Valentino!!!

Brudgommens tøj - er købt, også hos Askepot og Valentino

Hår og make up - So-Me

...udover de helt faste aftaler har vi gang i en masse løse tråde...som med tiden vel bliver til noget....

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Jeg ved jo at I ælsker billeder...så her er et af kirken og cadillaccen.... :blush:

Desuden har jeg lige fået en FANTASTISK gave af min kæreste idag!!

Jeg har fødselsdag på mandag, og næsten alle de ønsker jeg har er bøger...men det synes han var for upersonligt, så idag fik jeg en flot halskæde med et hjerte vedhlng, lavet af små brillianter...som jeg har gået og kigget på og gerne vil have på til brylluppet..... :hearts:

....og til den tid er det jo næsten blevet gammelt.... :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dorthe :blush: og velkommen til!

Er ogsaa selv ret ny her, vi skal giftes en uge efter jer, saa det bliver spaendene at fölge din planlaegning.

Lige til information (man bliver meget hurtigt, meget afhaengig af siden her)

Men saadan skal det bare vaere!!!

Knus fra Else

0

Del dette indlæg

Et stort velkommen fra mig skal lyde,

jeg ved du Bryllupsklar vil nyde. :)

Afhængigheden skal du ikke bekymre dig om

Det ebber først når I blir' brud og gom!!

Du har da allerede fået styr på en del - og tillykke med på mandag. Jeg kan desværre ikke lykkeønske dig på dagen, ved ikke lige om vi er koblet på internettet til den tid :loveboard: Men håber du får en :blush: dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for den fine velkomst!!! :denmarkflag:

Jeg kunne ikke lige finde ud af at sætte billederne ind sidste gang jeg prøvede..så nu prøver jeg igen... :cheerleader3:

Jeg kunne finde ud af at sætte vores monogram ind, som jeg vil bruge på invitationerne...

:bearhug: Jeg har fundet ud af det med billederne!!(tror jeg...)

Her er også et billede af den finde Cadillac convertible vi skal køre i!

KnuZ Dorthe

post-12583-1127038702.gif

post-12583-1127039059.jpg

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Jeg er simpelhen SUPERGLAD for at jeg har fundet ud af at sætte billeder ind nu!!Jeg kan jo ikke så godt forlange at I andre sætter billeder ind når jeg ikke gør :cheerleader3:

Her kommer også lige et billede af Filskov kirke...

Vi har også fået lavet stregtegninger...men er ikke helt sikre på hvilken en vi skal bruge...hvad synes I???

post-12583-1127039437.jpg

post-12583-1127039708.gif

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej jeg kan bedst lide nr. 1 også i guld. nr. 3 er super flot - men da der er jeres kirke på ville jeg måske kun bruge det til salme/kirke hæfte

Glader mig at følge med i din planlægning - forstæl lidt mere om feststedet - du skriver bare det blev det første i kiggede på.

God arbejde indtil videre.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer