Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Wauuuuuuuuuuuuuuu........................ -HAHA-:toot: (i mangel på en der pifter og har kæben hængende på brystet i chok - på EN gang!!! -HAHA- )

Du er da en totalt lækker læske i din kjole og jeg mener DIN - den må være designet helt til dig.... :carrot: :carrot:

Dejlig tråd i øvrigt - vil glæde mig til at læse meget mere!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Din kjole er jo lige som lavet til dig (og det med de deller er vist kun dig der er alt for selvkristisk)

DIN KJOLE ER FANTASTISK

Tak for de nye billeder - du er super flot - og jeg godkender den også :hug:

Godt at høre du valger en lang slør - det passer bedst til fald af kjolen!!!

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Pst....sch.....jeg må egentlig slet ikke være herinde...er ved at skrive bacheloropgave og har lovet min kæreste ikke at komme herind så tit....så jeg kan bruge tiden fornuftigt på opgaven.....er det da mere fornuftigt end bryllupsklar??? :)

Men jeg kan i hvert fald ikke holde mig væk...det kunne jo være der skete noget spændende mens jeg var væk...lidt nysgerrig er man vel...

Hans er begyndt at snakke om at han måske godt kunne tænke sig en mørkerød vest og slips...til brylluppet....og farven klæder ham nemlig rigtig godt....MEN...så kan jeg jo ikke få de lyse farver i brudebuketten jeg havde tænkt på.... :( Derfor er jeg så hurtigt kommet frem til at når det er det han gerne vil, og jeg næsten bestemmer alt andet (lidt bestemmende er en bridezilla vel altid), får han lov til det og jeg finder nogle buketter med mørkerøde blomster i...

So here goes...

Den første her er jeg helt vild med...kan man ikke lave den i mørkerøde roser???

post-12583-1134228239.jpg

post-12583-1134228308.jpg

0

Del dette indlæg

eller hvad med denne i mørkerød??

post-12583-1134228520.jpg

Jeg sad også lige og kiggede lidt på pynten til receptionen...stadig holdt i creme, guld og nu mørkerød..

post-12583-1134228576.jpg

post-12583-1134228627.jpg

Jeg har i starten af december købt to guldfade i føtex, hvor jeg regner med at der skal stå 3 cremelys i forskellig højde og røde rosenblade drysset rundt ved...Har ik lige fået taget et billede af dem endnu...men det kommer...

0

Del dette indlæg

Har også fået lavet forsiden på alle mine indbydelser og konvolutter...men er ikke så god til at tage billeder af det....Her er 56 indbydelser og konvolutter...

Indbydelsen...

post-12583-1134229320.jpg

Konvolutten...

post-12583-1134229423.jpg

Det er konvolutten til mine forældre...

Jeg har brugt en mørk rød til at skrive på konvolutten med, og den samme bliver brugt til teksten inden i...

Hvad synes I???

:jul1: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kan jeg slet ikke holde mig væk... :)

Jeg har fået taget billeder af de to slags forskellige guldfade jeg har købt til receptionen..de har altså den samme farve, det er bare lyset der driller...

Jeg ved dog ikke hvilken jeg skal vælge endnu...hjertet eller kvadraten??

Hvad synes I???

post-12583-1134239361.jpg

post-12583-1134239385.jpg

0

Del dette indlæg

Vi har forresten lige fået bestilt en bryllupsrejse!!! :balloons:

Det havde vi ellers bestemt os for at vi ikke havde råd til...men efter lidt tid, og lidt kiggen rundt på de forskellige rejsesider....blev vi enige om at det skulle vi have råd til.... :carrot:

Hans er lidt af en arbejdsnarkoman, og jeg vidste at hvis vi ikke tog nogen steder ville han være på arbejde igen efter et par dage...så nu kan jeg nyder ham i to uger i Tunesien!!!!! :loveshower:

Vi tager til Sousse, på et billigt hotel, men vi plejer heller aldrig være på hotellet så meget...og en backpacker som mig kræver ikke det store...så jeg glæder mig bare for vildt til at slappe af sammen med manden i mit liv!!!

Desværre er der nu igen problemer med min storebrors deltagelse i brylluppet...Selvom vi faktisk havde fået grønt lys for nogle måneder siden, er der nu problemer igen...og jeg mener at en aftale er en aftale...så de har bare af at holde deres del... :jul 16:

Nu skal min far lige ha snakket med dem, og ellers må Hans tage kontakt til dem...for han giver sig IKKE i denne sag...Han SKAL med....

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes begge fade er søde, kan du ikke får plads til dem begge, eller...

Hvor lyder det fedt med to uger i tunesien og kan godt forstå i gør det, for det ville være lidt tamt hvis du et par dage efter brylluppet var helt alene med alle oplevelserne, mens manden arbejdede døgnet rundt, så godt valg..

Håber det går i orden med din brors deltagelse, han skal jo være der, længere er den ikke, det må de forstå..

:balloons: Tine

0

Del dette indlæg

:balloons:

Her har jeg da vist slet ikke sagt hej.

Hvor er det en flot kjole. Det "slå om-agtige" er en superflot detalje.

:bearhug: til dem på kommunen!!!! Man kan da ikke bare sådan løbe fra en aftale!!!!

Det må man kunne gøre noget ved!

Tillykke med bryllupsrejsen. Mmmmmmmmmmmm sol og sommer. Kunne man godt have brug for på sådan en halvlunken decemberdag.

:blush:

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg fandt denne liste...men kunne ikke lige kopiere denud i word...så nu gemmer jeg den her :jul 14:

Køreplan:

Køreplan for bryllupsfesten

 Værtsparret tager imod gæsterne

 Velkomstdrinks serveres

 Gæsterne kigger på bordplan hvis denne er lagt ud/hængt op

 Dem der har fået ansvaret for gaveoppakningen pakker dem ud på gavebordet

 Toastmasteren tjekker om nogen af gæsterne ønsker at stå på talelisten

 Toastmasteren tjekker om alt er i orden, også i køkkenet

 Brudeparret kommer

 Gæsterne går til bords og sætter sig ikke før brudeparret har sat sig.

Festmiddag

 Velkomsttale. Brudens far/værten ønsker gæsterne velkommen. Velkomsttalen kan holdes lige efter at vinen er skænket, eller lige efter at forretten er serveret. Derefter introducerer han toastmaster.

 Toastmasteren rejser sig så alle kan se ham/hende. Toastmasteren takker og kommer med praktiske oplysninger.

 Sang: Velkomstsang fra brudeparret.

 Forretten indtages

 Hovedretten er serveret og første omgang af hovedretten er færdigspist.

 Tale nr. 2: brudens fars tale

Der skåles

 Tale nr. 3: Brudgommens tale.

 Hovedretten bliver serveret for anden gang.

 Sang/tale: Brudens sang/tale til brudgommen.

Hovedretten ryddes af bordet.

 Diverse taler

 Dessert serveres. Under desserten, men først efter at alle har fået og har fået lov til at smage

 Andre taler/Ordet frit. Husk toastmaster skal ha besked på forhånd.

 Sang (hvis det er flere sange).

 Desserten er færdigspist, og det ryddes op.

 Tak for maden. Sidste tale holdes af brudgommens far eller værtindens bordkavaler eller andre. Der takkes for maden og udbringes en skål for værtsparret.

Kaffe og kage

 Kaffegæsterne kommer.

 Brudeparret skærer de første stykke af bryllupskagen ved at begge to holder i kagespaden.

 Oplæsning af kort og telegram af evt. toastmaster, brudgommens forlover eller andre.

Brudevals

 Brudeparret åbner dansen, med brudevalsen

 Næste dans danser de også sammen, men nu danser gæsterne også.

 Derefter danser bruden med sin svigerfar og brudgommen med sin svigermor.

 Så danser bruden med sin far og brudgommen med sin mor.

 Derefter danser brudeparret med forloverne.

 Derefter er der frit valg på alle hylder

Natmad

Bryllupsfesten er slut

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have min kærestes kusine på 10 og min bedste veninde på 27 til brudepiger...

Min kæreste har et fantastisk godt forhold til hans lille kusine, og det betyder meget for ham at hun bliver en del af det...

Og at jeg har valgt at have min veninde som brudepige har flere grunde...

Jeg har været på rygsæksrejse med hende i 6 måneder og hun betyder utrolig meget for mig...Desuden har jeg lovet hendes storesøster at tage mig af hende som min egen søster (jeg har ikke en søster), hvis hun skulle tabe kampen mod kræften..det gjorde hun i sommers, efter 11 år...

Min veninde var i New Zealand sammen med mig, for 4 år siden, da hendes søster blev gift for at sikre hendes kæreste hvis hun skulle dø...så hun nåede ikke at tage del i hendes dag...derfor betyder det utrolig meget for hende og mig at hun bliver min brudepige...

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Kære Dorthe.

Så opdagede jeg endnu en fantastisk bryllupsplanlægningstråd, som jeg fuldstændigt har overset... Indtil NU!!!

Jeg kan huske, at jeg i en anden tråd har beskrevet mine sommerfugle i maven og mine rystende ben over at se dig i din smukke kjole, men det var åbenbart ikke i dene tråd :bearhug:

Jeg håber inderligt at din storebror får lov at komme med til jeres bryllup. Det vil med garanti betyde ligeså meget for ham, som det vil for jer!

Vi skal selv køre i Cadillac til vores bryllup - dog en lidt ældre model fra 1949, men den er SÅ fed! Det er jeres godt nok også :bearhug:

Jeg er ked af at høre, at din veninde har mistet sin søster. Men så er det rart, at du kan tage dig af hende :bearhug:

For at få min nysgerrighed stillet er jeg nødt til at spørge dig om noget: Hvad skriver du bachelor i og om? :balloon:

Rigtig godt nytår!!!

Kærligst Frøken Fynbo :birthday:

0

Del dette indlæg

Lige et tillægsspørgsmål: Hvilken type cancer døde din venindes søster af?

Jeg arbejder på Kræftafdelingen på Herlev Sygehus, så jeg kender desværre alt til denne forfærdelige sygsom :bearhug:

Kærligst FynboBredahl :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er der lige nogle blærerække billeder!! :carrot:

Først er der et billede af konvolutterne mens limen tørrer på seglet...

post-12583-1136558500.jpg

Næsten alle vores konvolutter...færdige til at blive givet og sendt...

post-12583-1136558595.jpg

Sådan ser de ud foran

post-12583-1136558643.jpg

...og bagpå

post-12583-1136558675.jpg

Vi afleverede de fleste af dem her i mellem jul og nytår, når vi alligevel skulle se folk, og der er allerede nogle der begynder at melde tilbage! :loveboard:

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dorthe

Så fik jeg lige kigget din tråd igennem... spændende og sikke dog en smuk kjole. Jeg håber virkelig at det går igennem at din bror kan få en hjælper med til jeres fest. Jeg kan blive så tosset på systemet, når man skal kæmpe for sådan noget. Det er lige før jeg melder mig selv som hjælper.

Held og lykke med det hele...

Mange hilsner fra Maja

0

Del dette indlæg

Jeg kan blive så tosset på systemet, når man skal kæmpe for sådan noget. Det er lige før jeg melder mig selv som hjælper.

Tusind tak for den søde besked!! jeg håber så sandelig også at det bliver til noget...nu er sagsbehandleren i hvert fald på sagen...igen...

Jeg har lige fundet et billede fra min venindes bryllup af kirkeskibet i Filskov kirke...det er ikke et særlig langt stykke jeg skal gå...men kirken er lille og intim, så det bliver dejligt!!

post-12583-1136745565.jpg

:respekt: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer