Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Så har jeg fået bestilt min venindes brudepigekjole!!! :bearhug:

Efter laaaange overvejelser fandt vi ud af at den gerne måtte passe ind i vores farvetema...som jo er guld, creme og bordeauxrød....(selvom hendes ynglingsfarve er lilla....)...og da Hans nu skal ha bordeauxrød vest og kravat...såååå bestilte vi denne... Hvad synes I om den???

post-12583-1142801133.jpg

:blush: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha da da....det er lidt FOR "spændende" i mit liv for tiden....Hans har jo sagt sit job op, og har fået et nyt her pr. 1/6...og da det er en fodermesterbolig vi bor i nu, skal vi flytte og finde noget andet inden da... :) Det kommer så til at foregå LIGE MIDT I min eksamensperiode...hvor jeg absolut ikke kan tænke på andet end mine eksamener.... :blush:

Dertil kommer så at jeg skal finde et arbejde...og det må jo gerne være i nærheden af hvor vi skal bo(men hvor er det nu lige??? :) ) og planlægge vores bryllup....UHA...jeg har helt ondt i maven.... :blink: Skulle bare lige ha det ud...

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Uh, det er da spændende :)

Men også lidt meget på en gang. Men det skal nok gå :)

:bearhug:

Tusind tak for opbakningen!!

Eksamenstiderne på seminariet er lige blevet offentliggjort idag...og jep...selve flytningen ligger lige oven i to af dem!!! :blink::blink:

:blush: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot kjole - rigtig sødt - hvor er det købt - det kunne være noget jeg kunne tænke mig at have på til de brylluper jeg skal til i sommer.

Og sikke meget der forgår i livet - men med god planlægning og tidopdeling skulle i nå at klare det. Masser :bearhug::lol::blush::pokey::):pokey::)(y):blink::hug:

:blink: Sandra

0

Del dette indlæg

Flot kjole - rigtig sødt - hvor er det købt - det kunne være noget jeg kunne tænke mig at have på til de brylluper jeg skal til i sommer.

Og sikke meget der forgår i livet - men med god planlægning og tidopdeling skulle i nå at klare det. Masser :balloons::balloon:(y):balloon::birthday::balloon::birthday::balloon: :balloon: :bearhug:

:balloon: Sandra

Den er købt hos Go Jane, og er faktisk ikke så dyr...Glæder mig til at modtage den så min veninde kan prøve den!! :carrot:

I dag har vi så budt på et hus i Næsbjerg, og jeg tror at vi får det :balloons: Det er et rigtig sødt hus, i et godt område...og vi glæder os SÅ meget til at få vores eget og ikke bo til leje mere!!! Så vi krydser fingre for at handlen går i orden!!!

:balloons: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

SÅ er det i morgen vi skal skrive under på huset!!! Hvor er det bare vildt...jeg synes at det er et helt vildt stort skridt!! ER faktisk lidt skræmt...

Og så har jeg lige været ude i postkassen og har fundet en seddel fra postmand Per...at min pakke med venindens brudepigekjole er kommet...hvorfor bankede han så ikke på så jeg kunne få den??? Vi var hjemme da posten kom.... :balloons: Nu skal jeg vente HELE weekenden.... :toot: Heldigvis har jeg meget travlt...skal som sagt skrive under på huset klokken 9 i morgen, på seminariet til didaktikundervisning klokken 13...og fejre købet med kæresten om aften!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot:-ligt tillykke med huset (men HVOR ER BILLEDERNE?!! *tsk tsk* ;))!!

Vi købte selv i sommers og det ér altså fantastisk at få sit eget! :balloons:

:frizz2:

Birgit

De kommer da lige her!! Men ville lige have papirerne i orden først...men nu er det officielt!! Vi overtager vores drømmehus pr.1/5 :carrot:

Forfra:

post-12583-1143897947.jpg

Dejlig lukket terrasse:

post-12583-1143898038.jpg

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Et billede af køkkenet!!! :balloons:

post-12583-1143898202.jpg

Og plantegningen... :blushsmiley:

post-12583-1143898240.jpg

Og hvis I har lyst til at se endnu flere billeder, så er de på vores hjemmeside :carrot: (men husk at skrive en hilsen :toot: )

:balloons: KnuZ Dorthe (husejer!!!) :carrot:

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken et fedt hus! TILLYKKE! Jeg er en liiiiille smule misundelig. :balloons: (Må jeg godt være det?) Jeg håber på at vi også finder sådan et dejligt hus om et år eller to.

Men igen TILLYKKE. Jeg kan sørme godt forstå, at du er MEGET glad!

:balloons: Gitte

0

Del dette indlæg

øv ()() gider egentlig ikke at skrive et indlæg, for jeg er da bare grøn af misundelse

just kidding, er godt nok misundelig, men gider sørme godt at skrive et indlæg, for det er da bare et flot hus og med så mange rum, skøøøønt

Kan lige se det for mig, en varm sommeraften eller nat, med en masse laterne i haven, og en dejlig middag med vennerne :super:

:balloons: Et super stort tillykke med jeres meget flotte hus, vi går med drømme om vores eget hus, men først om et år, suk

Det må meget gerne ligne jeres, det er bare flot, har kigget på en del igennem årene og jeres er bare i topklassen, elsker lukkede terasser, super hyggeligt

Det må være en underskøn fornemmelse at skrive under på købe kontrakten :hug::balloons:

:toot: Sarah

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Oooooooooooooohhh et dejligt hus!!!

Vil I ikke sælge til Kim og mig? hahahahahahaha

Aj seriøst, damn det er lækkert! Lige efter vores stil!

Hvor er det henne?

:):)

Tilykke med huskøbet - det ser rigtig flot ud. Dejlig det er på plads nu

:carrot: :carrot: Sandra

Hey søde...

Kørte lige forbi det i går...lækkert lækkert hus må jeg sige...vil også snart have mit eget...

TUSIND tak for alle jeres roser!!! :hug: Jeg er også bare SÅ glad for at det endelig er på plads...det giver en dejlig ro, at man ved hvor man skal bo -HAHA-(det rimede endda!!!) Huset ligger i Næsbjerg uden for Varde...

:bearhug: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer