Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Dejlig at se endnu et flot blærrække - det er dejlig at have inviationerne klar - lavede min i lørdags og har konvoluterne liggende klar til at blive sendt ud i morgen - så jeg vid hvor glad du også må være.

Og sikke en sød lille hund.

:respekt: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:whistle: Hmmm...

Nu bliver jeg da helt forvirret...vi har fundet et nedlagt landbrug som vi synes rigtig godt om..men da det er første gang at jeg skal sætte mig i så stor gæld(altså første gang vi skal købe et hus), er det ret overvældende!!!

Det var slet ikke meningen at vi skulle have et hus endnu, vi kiggede faktisk bare lidt for at se hvad der var, og hvad prislejet er...det er farligt :cheerleader3:

så nu må vi se om det bliver til noget..Vi har nemlig ikke været inde i huset endnu, kun set det udefra...

Et minus er dog at jeg flytter endnu 30 km væk fra mine forældre/storebror og venner...så de skal køre 100 km for at komme ned til mig :birthday:

Huset har brug for en kærlig hånd, især indvendigt..men hvad synes I??

post-12583-1137418764.jpg

post-12583-1137418785.jpg

post-12583-1137418796.jpg

:cheerleader3: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Dato og Kirken - Vi skal giftes d.22. juli 2006 i Filskov kirke, som er der jeg er blevet konfirmeret

Transport - er alligevel ikke på plads endnu..

Reception - skal holdes i mine forældres have.

Feststedet - vi var ude at se mange steder inden vi til sidste bestemte os for det første sted vi så...typisk!!

Musik - det var et helt mareridt...først havde vi spurgt nogle fra showbandet til det kor jeg har sunget i, men de turde ikke love det..så ledte vi....og ledte...og ledte...MEN så sagde de alligevel ja!!!Det er SÅ dejligt for dem kender vi, og er sikre på at de er gode...og en masse af mine venner er fra det kor, så der er nogle af dem der stiller sig op og synger!!!

Brudesuite - er med i prisen på hotellet

Bryllupskagen - laver en af mine venner der er kok

Fotograf - er bestilt...det bliver utrolig dygtige Thorben Thorhauge som også har vist billeder herinde!!!

Brudekjole - er købt hos Askepot og Valentino!!!

Tøj til gommen - er også købt hos Askepot og Valentino!!

Undertøj + strømpebånd - er også klar!!

Invitationer - er sendt ud til 92 personer!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold k*** hvor er det lækkert, det er bare lige sådan noget vi drømmer om, så altså Jeg kan kun sige :cheerleader3:  go for it!

JA!!!

Hvis I ikke køber det, gør vi! :cheerleader3:

Hvor ligger det? Nøj, hvor ser det altså bare dejligt ud!

:birthday:

0

Del dette indlæg

ØV BØV!!! :blush: Hvor blev vi skuffede da vi kom ind og se huset...der hvor det stod skrevet som nyistandsat hos ejendomsmægleren, var noget gammelt skrammel...og jeg fandt ud af da jeg læste tilstandsrapporten at det var mindst 17 år gammel!!!

Så vi er blevet enige om, at selvom vi er vildt forelskede i huset udvendigt, skal da laves for meget, bruges for mange timer, arbejdskraft og resourcer til at vi vil købe det... :blink: Selvom det er SÅ flot udvendigt!!!

For at se det fra den positive side, så kan vi blive boende her meget billigt, og jeg kan koncentrere mig fuld og fast på mine afsluttende eksamner....og selvfølgelig brylluppet! :bearhug:

:bearhug: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV BØV!!! :blush: Hvor blev vi skuffede da vi kom ind og se huset...der hvor det stod skrevet som nyistandsat hos ejendomsmægleren, var noget gammelt skrammel...og jeg fandt ud af da jeg læste tilstandsrapporten at det var mindst 17 år gammel!!!

Så vi er blevet enige om, at selvom vi er vildt forelskede i huset udvendigt, skal da laves for meget, bruges for mange timer, arbejdskraft og resourcer til at vi vil købe det... :blink:  Selvom det er SÅ flot udvendigt!!!

For at se det fra den positive side, så kan vi blive boende her meget billigt, og jeg kan koncentrere mig fuld og fast på mine afsluttende eksamner....og selvfølgelig brylluppet! :bearhug:

:bearhug:  KnuZ Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, sådan kan det gå! Det prøvede vi også da vi kiggede hus!

Det er vigtigt ikke at gå for meget på kompromi med hvad man vil have, for det ender nemt galt!

Et hus med så gamle ting, kræver LANG tid at gøre iorden! Så kan godt forstå at I ikke ville have det alligevel!

Spurte I egentlig ikke egendomsmægleren hvordan han kan skrive sådan noget vrøvl!!! Man kan da ikke skrive nyrenoveret når tingene er 17 år gamle!

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Hejsa...

Hvor har du bare nået meget...men jeg er nok også lidt bagud med invitationerne :bearhug: Er i fuld gang med at lave dem nu (holder dog lige en lille bklar pause :balloons: )

Det var da en skam med huset...men mon ikke der nok skal komme noget som er helt perfekt til jer :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug:JUHUUUU!!! JEG VANDT!!! :blink:

Jeg fik en besked på messenger lige før, hvor Karina T skrev at jeg havde vundet CHANTI konkurrencen...Jeg var sikker på at det var en fejl..så jeg skyndte mig ind på B-Klar...MEN det var rigtigt!!!

Juhuuuu hvor er jeg glad!!! Det har lige gjort en ellers ret øv uge meget bedre!!!

Kan ikke vente med at vise alle folk dem!!!

post-12583-1138796640.jpg

Øreringene er i 14 karat hvidguld med brillianter på 2 x 0,10 ct W/SI.

Øreringene har en vejl. pris på 4.860 kr, men kan købes på www.chanti.dk for kun 2.550 kr

:blink: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug::blink::blink:

Tillykke med øreringene!!!

En dejlig tråd - flotte indbydelser -superflot kjole!!! Flot monogram til salmer (stemmer på nr. 4). I hele taget er du supergodt med.

Jeg skal giftes d. 25.5. og føler slet ikke at jeg har lavet en døjt endnu.

Så jeg suger til mig herindefra. Sidder du nu der igen får jeg ofte at vide.

Men DU har bare styr på det hele. Midsundelig? Nå ja lidt...

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se at det er en månede siden jeg sidst har skrevet herinde...men der kser bare SÅ MEGET (faktisk FOR meget) i mit/vores liv lige for tiden... :denmarkflag:

Vi var jo blevet forelskede i et hus, men fik at vide af banken at de gerne ville have at Hans fik arbejde i nærheden først...det fik han så i tirsdags..og tirsdag aften ringer ejendomsmægleren at der er nogen andre der har budt på huset og at han skal have et bud...vi bød men fik det ikke :super: SÅÅÅÅ...på den igen..men denne gang med den hindring at det skal være i nærheden af Hans' nye job...og at vi skal være ude af fodermesterboligen vi bor i d.1/6...altså LIGE midt i min eksamenstid...

Oven i det hele skal jeg aflevere bacheloropgave på mandag...og føler ikke jeg er færdig...ud at se på huse på lørdag..skrive eksamensopgaver snart...planlægge bryllup...begynde at søge job...(men hvor...for jeg ved ikke hvor vi bor endnu...)...og flytte...så jeg har nok om ørene lige nu...

Det blev da vist en laaang smøre...Håber ikke jeg har skræmt alle væk nu!! :denmarkflag:

Men der er også sket noget på bryllupsfronten..vi har fundet en anden bil, da den vi først skulle ha kørt i er blevet solgt :biggrin:

Her er den!

post-12583-1141319238.jpg

Det er den samme som Heidi (Ryberg) skal køre i...og det er den eneste af sin art i Danmark der er indregristreret...og der er RIGTIG god plads i den...

Da vi ringede til ham og fortalte hvor brylluppet skulle holdes sagde han "Nååå...hos Karin"(vores præsts navn :bearhug: )...hmmm...tænkte vi...da vi så var ude og se bilen fortalte han grinende at det var hans kusine!!! Lille verden!!

:bearhug: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Hej søde!

Hvilken dejlig tråd du har lavet her - tenk at jeg ikke har kigget herind tidligere? Kan ik forstå hvordan jeg har undgået det... Først : Tillykke med en fantastisk smuk kjole, som sitter så flot som var den en del af dig!! og du har da godt nok styr på mange ting her :bearhug:

Heldigvis blev min far ved med at prøve, igennem sagsbehandleren, og idag har vi fået at vide at det godt kan lade sig gøre!! Jeg er kæmpe lykkelig...Min bror skal da dele dagen med mig...

post-12583-1128009903.jpg

Desværre er der nu igen problemer med min storebrors deltagelse i brylluppet...Selvom vi faktisk havde fået grønt lys for nogle måneder siden, er der nu problemer igen...og jeg mener at en aftale er en aftale...så de har bare af at holde deres del... :jul 16:

Nu skal min far lige ha snakket med dem, og ellers må Hans tage kontakt til dem...for han giver sig IKKE i denne sag...Han SKAL med....

:jul1: KnuZ Dorthe

Det her skal de da bare holde op med - man må altså ikke drille med folks følelser på denne måden!! Jeg bliver simpelthen SÅÅÅÅÅÅÅ VREEEEEED på jeres vegne. Krysser alle fingre for at det ordner sig så i alle, både du, din mor og din bror - kan dele dagen og nyde den. Held og lykke!

0

Del dette indlæg

Så nu har jeg købt sko!!!

Vi tilsendt et par fra Gardenia...MEN de var alt for guldfarvede til min kjole...så jeg kørte til Haderslev og købte de andre som jeg havde kig på!!!

Her er de!

post-12583-1141926588.jpg :rolleyes:

:denmarkflag: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer