Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Nu er der endelig faldet noget mere, og for mig meget vigtigt, på plads...

Min storebror er multihandicappet, og har brug for hjælp hele tiden, derfor havde vi til mine forældres sølvbryllup en med til festen for at tage sig af ham, og ta ham med når han blev træt.....Det virkede rigtig godt, for mine forældre nød deres fest sammen med Niels,men behøvede ikke at bekymre sig over om han fik hvad han skulle m.m.

Dette ville jeg jo også gerne have til vores bryllup, da det ville være ærgeligt at min mor ville gå glip af noget af festen, når han ville i seng...så derfor kontaktede vi hans aflastningssted (det skal siges at han bor hjemme hos mine forældre) for at få en aftale i stand....MEN det gjorde de da så sandelig ikke mere!!!!

Jeg blev SÅ gal og ked af et...især da det blev luftet at han da bare kunne lade være med at komme med!!! :banned:

Heldigvis blev min far ved med at prøve, igennem sagsbehandleren, og idag har vi fået at vide at det godt kan lade sig gøre!! Jeg er kæmpe lykkelig...Min bror skal da dele dagen med mig...

KnuZ Dorthe

Her er et billede af ham, da vi var ude at se Cadillaccen vi skal køre i til brylluppet...Han ÆlSKER røde biler!!!

post-12583-1128009903.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klart monogram nr 4 - det ser fedt ud med stregtegningen også!

Du skriver et sted at jeres tema er guld - vores er rød, guld, creme og genbrugspapir-farve - syns det er en fin ide at have noget gennemgående da det ellers let ender som et festfyrværkeri i forskellige farver og det er bestemt ikke min smag.. :lol: i kke til et bryllup, i hvert fald.. :o

0

Del dette indlæg

Hejsa tøser!

Nu har jeg endelig fået lavet et billede af min über-flotte vielsesring som vi hentede i Århus i mandags!!! :loveshower:

post-12583-1128195958.jpg

Jeg er SÅ lykkelig for den...er bare fuldstændig forelsket!! :hearts: Har I andre det også sådan med jeres ring???

Det er ikke så tydelig et billede, men det er en guldring med hvidguld fatning og en hjerteslebet brilliant!! :lol:

:o KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa tøser!

Nu har jeg endelig fået lavet et billede af min über-flotte vielsesring som vi hentede i Århus i mandags!!! :loveshower:

post-12583-1128195958.jpg

Jeg er SÅ lykkelig for den...er bare fuldstændig forelsket!! :hearts: Har I andre det også sådan med jeres ring???

Det er ikke så tydelig et billede, men det er en guldring med hvidguld fatning og en hjerteslebet brilliant!! :balloons:

:bestwishes:  KnuZ Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Helt vildt flot ring Dorthe!

Vi har ikke valgt vores endnu. Må man spørge hvad I har/skal give?

0

Del dette indlæg

:balloons: Hej og velkommen til!!!

Hvor ser alt sammen bare godt ud!

Din vielsesring er bare MEGA flot!!! Og jeg stemmer på nr. 1.

Forresten er jeg meget glad på dine vegne, over at din bror kan komme med.

Tillykke med det hele, glæder mig til at følge dig!

0

Del dette indlæg

Så har jeg fundet drømmekjolen!!!Hos Askepot og Valention i Tønder! :loveflag:

Det var den anden kjole jeg fik på, og med det samme begyndte mine ben at ryste og jeg fik sommerfugle i maven...Jeg prøvede nok 20 andre, og ekspedienten var bare så sød...men da jeg fik MIN kjole på igen vidste jeg med 100% at det skulle være DEN! Jeg fik tårer i øjnene!! :loveshower:

Her er vidunderet

post-12583-1131023622.jpg

Og bagfra med et langt slør...( var ellers ret sikker på at mit slør skulle være kort...men man har jo en mening til man skifter den :blush: )

post-12583-1131023647.jpg

Jeg er bare SÅ glad for den!!! Den har ligede snit m.m. jeg havde ledt efter!!!

post-12583-1131023739.jpg

Jeg er helt overstadig!!! :hearts:

post-12583-1131023799.jpg

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes da også lige at I skal se mønsteret på overdelen lidt tættere på!! :loveflag:

post-12583-1131024025.jpg

Jeg fik også en glædelig overraskelse dernede..jeg havde egentlig regnet med at jeg skulle tabe mig lidt, især ved dellerne i siden...men da jeg kom derned og sagde at jeg mente jeg var en str. 38-40...nok nærmere 40...sagde hun at det kunne da ikke passe....

Jeg regnede så med at det var en af de størrelser hun puttede mig i først...men nej!! Hun sagde "Så Dorthe...det er en størrelse 36!!" Tror I lige det er dejligt at få at vide... :blush:

Så hun reddede lige hele min dag....og år med den dejlige kjole!!!

0

Del dette indlæg

Hej,

kan bare sige det igen - den kjole er bare super fantastisk flot til dig.

Havde den sammen oplevelse - har normalt en før og min brudekjole er en 38 :bearhug: dejlig.

Du er bare så flot i den!!

:loveflag: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde besøg af Hans' storebror og kæreste for et par weekender siden...så vi skulle rigtig hygge! :toot: Så derfor fandt jeg sparegrisen frem og satte dem til at tælle 50 ører!!! :bearhug:

post-12583-1132940617.jpg

post-12583-1132940639.jpg

Jeg har næsten 1000 kroner!! Så jeg er klar til at gå på brudesko-jagt!!! -HAHA-

-HAHA- KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Jeg var forresten nede og "besøge" min brudekjole sammen med min veninde som skal være brudepige....hun skulle jo lige godkende den -HAHA- For da jeg købte den, var der kun min mor og jeg, og en mor synes jo altid man er smuk -HAHA-

Men heldigvis synes hun også at den var flot til mig!!!

...og så fik vi da lige taget lidt flere billede....vil I se dem??? :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw hvor er du mums og lille lise hun er lige til at spise.. :bearhug:

Synes helt klart at det skal væe det lange slør... er lige som om det hænger mere naturligt sammen

Og endnu engang. Wawawum.... Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er mit første besøg i din tråd og her er skisme da hyggeligt.

Det der med larven kan jeg godt se, godt at du ikke valgte den, med mindre din kommende selvfølgelig er en fugl, for så er du jo lige til at spise (aj okay dårligt forsøg på at være sjov -HAHA--HAHA- ). Men ihvertfald din kjole er rigtig smuk til dig og de der deller du snakker om, jeg tror det kaldes hud og det har vi alle sammen ;) (men tro mig jeg kender det godt, hader bh-deller (-øh, hud)).

Glæder mig til at komme forbi en anden gang.

:bearhug: Tine

0

Del dette indlæg

-HAHA- .....det kunne da være at han er blevet til en fugl...og kunne spise en laber larve!!! -HAHA-

Jeg har også valgt at det skal være et langt slør...men det bliver ikke det jeg har på da jeg prøvede kjolen..det kostede nemlig over 1000 kr. og det vil jeg ikk egi' når det skal rives i stykker....

Men jeg gir jeg ret i at det lange slør ligesom følger linjerne i kjolen bedst...

Dejligt med alle de søde beskeder!!!Bliv ved!!!! Bliv ved!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer