Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Så lykkedes det mig at finde en taske :yay: :yay: :yay:

Jeg var i Skagen i går og besøge min dejlige veninde, Mette (der for et par år siden selv huserede herinde ;)) og pludselig hang den der bare :yllove:

Vi kan godt nok ikke blive enige om, hvorvidt den er sølvgrå eller -grøn, men da det er nogenlunde det samme når man ser på mit stof er jeg godt tilfreds :bearhug:

Mærket er Friis & Company - prisen var 100,- :biggrin:

Her er tasken sammen med stofprøven:

post-14479-1146821039.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit

Super flot make up, super flot taske, du har fundet dig :angry:

Jeg håber meget at du vil være så sød at berette om dine sko, når du har modtaget dem, er de gode at gå i og tror du de ville passe til en lille smule bred fod??

Jeg overvejer meget kraftig at købe de samme sko, har hele tiden ville have dansesko, men er ikke lige nu vild med åbne sko.

Jeg har ikke lige kunne få fat i butikken endnu, forsøger at ringe derned.

Så jeg håber og glæder mig til en lille beretning og måske endnu et billede af dem.

:hug: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ser grå ud herhjemme på skærme!

Det er jeg ked af - jeg håber den er/synes godt den kan se ud til at være grønlig - ligesom kjolen :angry:

*suk*

Jeg håber meget at du vil være så sød at berette om dine sko, når du har modtaget dem

Det kan du tro jeg vil, Sarah - de kan komme når som helst nu :hug:
0

Del dette indlæg

Okay - nåede så lige at besvare i din tasketråd først :angry: Men du fandt ud af det kan jeg se :hug: Den ser også grå ud på min skærm - nærmere sølvgrå agtigt. Men sådan er det jo mange gange - billeder ER jo ikke helt det samme som IRL ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SAVLE, SAVLE, SAVLE!!!!

Hold da magle hvor er de bare for skønne Birgit. :( "Jeg har mange sko...jeg har ingen sølvsko...jeg tror jeg kunne bruge et par sølvsko...ja, jeg er sikker på at jeg MANGLER et par sølvsko!"

HVOR HAR DU KØØØØBT DEM? :)

:heart: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: Ja, sko kan man jo som bekendt ikke få for mange af!

Det mest fantastiske er nu hvordan de er at GÅ i; det er ligesom at have handskeskind på fødderne - de er så bløde, lette og lækre :loveshower:

Linket her HER. Huske at hilse fra "Frau Hansen aus Dänemark" ;)

Da de jo er skabt som dansesko (til turneringer) var de monterede med en lille plastikdims med 3 rhinstene i - den har jeg klippet af og synes nu de er helt perfekte :(:blush::cheerleader3:

post-14479-1147246621.jpg

De er i øvrigt rå-hvide (hvor alt andet hos mig er hvidt), men det "hønser jeg på" - jeg er selv MEGA forelsket :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Ja, sko kan man jo som bekendt ikke få for mange af!

Det mest fantastiske er nu hvordan de er at GÅ i; det er ligesom at have handskeskind på fødderne - de er så bløde, lette og lækre :loveshower:

Linket her HER. Huske at hilse fra "Frau Hansen aus Dänemark" ;)

Da de jo er skabt som dansesko (til turneringer) var de monterede med en lille plastikdims med 3 rhinstene i - den har jeg klippet af og synes nu de er helt perfekte :blush::cheerleader3::blush:

post-14479-1147246621.jpg

De er i øvrigt rå-hvide (hvor alt andet hos mig er hvidt), men det "hønser jeg på" - jeg er selv MEGA forelsket :(

Uhhh jeg har sådan glædet mig til at du fik dem, ville jo gerne lige se dem, så mange tak for dine billeder, de er super flotte.

Hvor høj er din hæl??

tror du de er gode til en lille smule brede fødder, altså kun en lille smule brede fødder? ikke mega brede.

Men hvor er de bare flotte, så jeg vil til at få ringet til dem, er bare i tvivl om højden.

:):) flotte

:heart: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK, dem havde jeg så ikke lige set :) Troede jeg havde kigget det hele igennem... Ville have set, om de havde dem i en gylden nuance, men det havde de desværre ikke... Men tak for det hurtige svar!

:heart:

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer