Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

Glad for at høre i trods alt får lavet lidt bryllupsting ved siden af den ene dårlige nyhed efter den adnen med Mocca. Hun er edermadme kær den lille hund. Hun minder rigtig meget om min gamle blandingshund :cheerleader3: Krydser alt hvad krydsses kan for jeres lille prinsesse ;)

Fede ringe forøvrigt - du kan bare bruge din "Print screen" knappe, hvis du vil "snyde" dig til billeder på hjemmesiden. Hvis du ikke ved hvordan man gør - gør jeg det gerne for dig ;)

Tak søde Sandra :cheerleader3: Det varmer virkelig!!

Mht. ringe, tak ;) Og du må meget gerne hjælpe mig - jeg har været inde på Rensch Nielsens hjemmeside og jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Der sker ikke noget når jeg trykker på "print screen" knappen.

Den ring jeg har valgt som vielsesring er hjerteringen med brillianter i det midterste hjerte, men der er vist ikke nogen billeder af den alene, kun det billede hvor de har stablet en masse ringe ovenpå hinanden.

Peter har valgt en af Ole Lyngaards herreringe. Jeg synes ikke jeg kan finde den nogen steder, men den er superflot og helt enkel: Rødguld, lidt "grov" idet og så er overfladen "hamret" eller "slået" eller hvad det er det hedder. Den er i hvert fald rædi rædi flot :biggrin:

:bearhug: Louisa

Hvad er det nu hans hjemmeside hedder - kan ikke umidelbart finde den :cheerleader3: - så tjekker jeg det lige ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louisa.

1000 tak for din søøøøde hilsen i min bryllupstråd! :cheerleader3:

Jeg har lige luret lidt rundt i din, og sikke mange fine ting og sager, du har fundet frem!

Jeg er bare HELT vild med det dér sæt fra Calligraphen - wauuu, hvor er det smukt! :loveshower:

Og også nogle rigtig skønne kjoler! Er selv helt vild med nr. 2 - (den minder lidt om min - hi, hi :cheerleader3: )

Glæder mig til at følge din videre planlægning! :cheerleader3:

:bearhug: Hej fra Mie.

0

Del dette indlæg

Hej Louisa.

1000 tak for din søøøøde hilsen i min bryllupstråd! :biggrin:

Jeg har lige luret lidt rundt i din, og sikke mange fine ting og sager, du har fundet frem!

Jeg er bare HELT vild med det dér sæt fra Calligraphen - wauuu, hvor er det smukt! :loveshower:

Og også nogle rigtig skønne kjoler! Er selv helt vild med nr. 2 - (den minder lidt om min - hi, hi :cheerleader3: )

Glæder mig til at følge din videre planlægning! :biggrin:

Hej Mie :cheerleader3:

Det var bestemt så lidt og jeg siger også 1000 tak for din søde hilsen i min bryllupstråd.

Vi er også rigtig glade for sættet fra Calligraphen - glæder os til at tage det i brug :yay:

Sjovt nok er det også nr. 2 kjole af dem jeg har vedhæftet som jeg synes er flottest. Jeg kan godt lide det enkle klassiske look - er spændt på hvordan min kjole kommer til at se ud :biggrin:

Igen, tak for din søde hilsen :biggrin:

:cheerleader3: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louisa

Der var altså en del ringe med hjerter derinde ;)

Men nu har jeg valgt 3 - og så skal jeg nok slette de ringe det evt IKKE er (med mindre det er dem alle sammen :balloons: )

Er også i tvivl om det var den her ring til din Peter (det sidste billede)

Men sig til - så sletter jeg dem det ikke er ;)

:balloons:

post-5883-1143578691.jpg

post-5883-1143578699.jpg

post-5883-1143578706.jpg

Evt. Peters ???

post-5883-1143578715.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Louisa

Men nu har jeg valgt 3 - og så skal jeg nok slette de ringe det evt IKKE er (med mindre det er dem alle sammen :cheerleader3: )

:cheerleader3:

post-5883-1143578691.jpg

post-5883-1143578699.jpg

post-5883-1143578706.jpg

Evt. Peters ???

post-5883-1143578715.jpg

Hej Sandra :cheerleader3:

HVor er du bare skønno :cheerleader3:

Men det er ikke nogen af dem der er min ring. Min er Rensch Nielsens hjertering (den med hjerter hele vejen rundt og brillianter i på hjertet i midten ). Det er ring nr. 1 på billede nr. 11 i deres "Fall in love" session (giver det nogen mening??)

Men tror det er Peters ring den nederste af Ole Lyngaards :balloons:

Kom lige til at kigge på din ticker - 93 dage, det er bare dejlig snart :carrot:

:cheerleader3:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Hej Louisa

Men nu har jeg valgt 3 - og så skal jeg nok slette de ringe det evt IKKE er (med mindre det er dem alle sammen ()() )

post-5883-1143578691.jpg

post-5883-1143578699.jpg

post-5883-1143578706.jpg

Evt. Peters ???

post-5883-1143578715.jpg

Hej Sandra :blink:

HVor er du bare skønno :)

Men det er ikke nogen af dem der er min ring. Min er Rensch Nielsens hjertering (den med hjerter hele vejen rundt og brillianter i på hjertet i midten ). Det er ring nr. 1 på billede nr. 11 i deres "Fall in love" session (giver det nogen mening??)

Men tror det er Peters ring den nederste af Ole Lyngaards :balloons:

Kom lige til at kigge på din ticker - 93 dage, det er bare dejlig snart :carrot:

:toot:

Jeg kan sørme ikke finde den Louisa :hug: Du bliver nok nød til at "guide" mig step by step hvad du trykker på for at finde den. Har ledt under kollektioner og love-rings. Derudover har jeg kigget under forlovelses og vielsesringe. - og nu opgiver jeg ;)

Så skriv lige en step by step!

:super: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej igen søde

Oki, jeg skriver lige en "step-by-step":

Jeg går ind på RenschNielsens hjemmeside her

Så kører jeg pilen ned på billedet af ringene i nederste højre hjørne og så kommer der et nyt billede der hedder "Fall in love forever". Der klikker jeg.

Så kommer jeg ind på RenschNielsens kollektioner, hvor nederst i højre hjørne trykker på "skip intro".

Så kommer der en masse firkanter øverst til højre i billedet og der klikker jeg på firkant nr. 11 (her har jeg ikke talt dem med der hedder har pile inden i sig) og på det billeder der kommer frem som det første er min ring nr. 1, bare med overflade som nr. 2 :balloons:

Du kan få siden til at stå stille ved at trykke på stop-knappen ved siden af play-knappen ude til højre.

Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få "lov" til at stjæle billederne - kan det have noget at gøre med at min computer er bærbar??

Endnu en gang, 1000 tak for hjælpen, søde :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der havde jeg slet ikke været :toot: - Men det har jeg så NU :super: Her er den hvist - og den er MEGET MEGET SMUK! :loveshower: :

post-5883-1143903016.jpg

Der er den jo :balloons:

Åh, 1000 millioner TAK søde Sandra - du er bare skønno :hug:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Vores ringe

Så har jeg - med STOR hjælp fra SandraBrix (endnu en gang tak søde :balloons: ) fået billeder af vores ringe :balloons:

Peters ring er en Ole Lynggaard guldring, overfladen er hamret/børstet, meget enkelt og rigtig flot.

Det er den nederste det første billede.

Min ring er RenschNielsens hjertering.

Den er også af guld, men med hjerter hele vejen rundt og i hjertet midt på fingeren er fyldt med brillianter.

Det er den øverste ring på billede nr. 2, bare med overflade som ring nr. 2 dvs. hamret/børstet. Jeg syntes at den anden overflade blev for mat til mig.

Vi har købt ringene hos Guldsmed Apel på St. Kongensgade, København K. og vi skal ind og hente Peters ring den 1. juli og se om den er som han gerne vil have den.

Jeg vil jo gerne tabe mig en del inden brylluppet, så min skal først laves når vi har været derinde den 1. juli, for så skal vi se hvad størrelse jeg skal have.

Vi er bare glade for vores valg :loveshower:

post-12729-1143905503.jpg

post-12729-1143905517.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

"Ham der skal følge mig op"

Jeg har valgt, at min lillebror skal følge mig op og det har han sagt, at han er meget stolt over :balloons:

Derfor synes jeg da også lige, at han skal være en del af vore bryllupstråd :balloons:

Her er han så hjemme hos min mor & bonusfar, min store lillebror!!

post-12729-1143906600.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louisa.

Allerførst TAK for din søde hilsen i min tråd! :griner:-

Ih, hvor har du dog fundet mange lækre ting frem, siden sidst jeg var herinde!!! :bearhug:

Jeres ringe er altså bare SÅ flotte - dem er jeg helt vild med! :loveshower:

Og lækker dyt!!! Den minder lidt om vores - har endelig fundet vores bryllups-dyt i dag! SKØNT! :carrot:

Jeg vil glæde mig til mere at se og læse fra din side! :blink:

0

Del dette indlæg

Nej altså, Louisa!

Jeg havde jo slet ikke set den dér hjemmeside, du havde skrevet til mig!

Wauuuu! Hvor er der bare mange fede ting - lige mig! :bearhug:

Tak for det! :sm:

Den dér halskæde nr. 8 - uha den er skøn!!! :carrot:

:cheerleader3: Knus fra Mie.

Hej Mie :pokey:

Det var så lidt - tænkte nok at der var noget for dig, hi hi ;)

Har lige været inde og kigge på hjemmesiden igen og jeg er helt enig - halskæde nr. 8 er VILDT flot :carrot:

:balloons: fra Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louisa.

Allerførst TAK for din søde hilsen i min tråd! :(

Ih, hvor har du dog fundet mange lækre ting frem, siden sidst jeg var herinde!!! :pokey:

Jeres ringe er altså bare SÅ flotte - dem er jeg helt vild med! :loveshower:

Og lækker dyt!!! Den minder lidt om vores - har endelig fundet vores bryllups-dyt i dag! SKØNT! :carrot:

Jeg vil glæde mig til mere at se og læse fra din side! :bearhug:

:cheerleader3: Hej fra Mie.

Hej Mie :balloons:

Også tak for din søde hilsen :yay:

Skøøøønt at I også har fundet en bryllupsdyt :carrot:

Kigger lige forbi din tråd - det er også ved at være længe siden jeg har været derinde :(

:sm: Louisa

0

Del dette indlæg

Tøsehygge hos Charlotte Elsted

Igår fredag den 7. april var jeg til tøsehygge hos Charlotte Elsted i hendes showroom på Vesterbrogade.

Ideen var at møde Charlotte og høre hvordan "smukseringen" på selve den store dag kommer til at foregå og selvfølgelig høre, om det man går med i tankerne er realistisk eller ej.

Det var SUPER hyggeligt og jeg er helt tryg ved at have valgt Charlotte til at smuksere mig.

Hun var bare rigtig rigtig sød og behagelig og så svarede hun på alle spørgsmål og gik virkelig i dybden med at fortælle om hvordan "smukseringen" kommer til at foregå. Det var rigtig rart at få sat ansigt og "personlighed" på og det var en rigtig hyggelig eftermiddag.

Jeg fik spurgt hende, om det jeg har i tankerne overhovedet kan lade sig gøre - og det kan det!!

Jeg har jo hele tiden drømt at mit hår skal sidde ligesom Marys, så indtil videre er det i hvert fald planen.

post-12729-1144504649.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Brudekjoleinspiration

Så nærmer dagen sig, hvor jeg skal ind til Jesper Høvring og tale brudekjole, nemlig den 22. april 2006 kl. 10.00.

Det er jo godt at have en idé om hvordan drømmekjolen skal se ud (hi hi, som om jeg ikke har tænkt på det siden den dag Peter friede :bearhug:) og her er hvad jeg godt kunne tænke mig.

post-12729-1144512018.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været syg hele ugen og er stadig på Penicillin, men sidder nu her og er ved at begribe, at jeg faktisk skal ind til Jesper Høvring imorgen sammen med min mor og søster og tale brudekjole :blush:

Jeg fatter det slet ikke! Tiden til nu er bare gået så stærkt!!

Jeg glæder mig helt vildt, håber bare at jeg er frisk imorgen.

Vi må desværre ikke tage billeder før jeg har booket en kjole - jamen, så må jeg hellere skynde mig at få booket en kjole, så jeg kan få nogle billeder i hus :balloons:

Nu vil jeg tulle i seng, så jeg kan være lidt frisk imorgen.

Nat nat allesammen :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer