Lou78

Peter & Louisas bryllupsplanlægning

431 indlæg i dette emne

JUBIIIIIII - MIN DEJLIGE KÆRESTE HAR FRIET TIL MIG :loveshower:

- Og nu skal vi giftes 9. september 2006 ()()

Sådan lærte vi hinanden at kende

Billede af min dejlige kæreste & mig

Frieriet

Ringen og rosen

Forlovelsesgave

Inspiration til brudefrisure

Kirken

Sauntehus Slotshotel

Et "bud" på ringene

Kig på lidt kjoler

Billeder af frieriet

Monogram

Fotograf

Kørsel

Frisør/makeup

Kagefirma

Musik

Overraskelse til Peter

Planlægningsbog

Pakke fra Calligraphen

Nyere billede af forlovelsesringen

To-do-liste

Vores ringe

"Ham der skal følge mig op"

Tøsehygge hos Charlotte Elsted

Brudekjoleinspiration

Hos Jesper Høvring lørdag den 22. april 2006

Mine sko

Slør

Bryllupsrejse

Ændring i min overraskelse til Peter

Invitationer

Prøveopsætning og prøvemakeup

Hos Jesper Høvring lørdag den 17. juni 2006

Sauntehus Slotshotel den 21. juni 2006

Udarbejdelse af invitationerne

Jesper Høvring den 29. juli 2006

Jesper Høvring 11. august 2006

Opdateret to-do-liste

- Og så lidt ikke bryllupsrelateret, men som jeg bare måtte vise jer ;)

Vores Mocca-mus

Min fødselsdagsgave fra Peter

Sådan lærte vi hinanden at kende

For at starte helt fra begyndelsen.....

Peter & jeg var begge elever i samme firma i 2001, han i Helsingør-afdelingen og jeg på hovedkontoret i Hvidovre.

Vi havde talt hurtigt sammen i telefonen et par gange, men anede intet om hinanden - udover at jeg syntes han havde en helt vildt sød stemme ()()

En dag jeg skulle bruge nogle fribilletter til Louisiana ringede jeg op til vores Helsingør-afdeling og skæbnen og de højere magter ville, at det var Peter der tog telefonen :)

Han lovede at skaffe mig billetterne og kort efter sendte jeg ham en mail hvor jeg skrev "Tak for hjælpen. Mvh. Louisa" og sådan begyndte via at maile sammen - i arbejdstiden, hm hmmm!!

Efter en weekend sendte Peter mig en mail, hvor han skrev, at det havde været en lang weekend uden at høre fra mig, hvortil jeg svarede, at han da bare kunne have sendt mig en sms på mobilos. Han spurgte så, hvordan jeg vidste at han havde en mobiltlf., og jeg skrev bare "Firma telefonlisten....". 5 minutter efter da jeg var gået til frokost, fik jeg en sms med teksten "Virker det?" - fra Peters tlf.!! Sådan begyndte vi at sms´e sammen.

Vi havde stadig ikke talt i telefon udover arbejdsmæssigt og så var det altid mig der ringede til ham, så en fredag efter arbejde sendte jeg ham en sm´s hvor jeg spurgte, hvornår han ringede til mig. "Om 10 minutter" skrev han!!!!!

Jeg var SÅ nervøs, både fordi at det ikke lige var det svar jeg havde regnet med og fordi, hvad nu hvis vi ikke kunne finde på noget at tale om i telefonen?? Jeg mener, én ting er at sms´e og maile sammen - noget helt andet er at tale privat i telefon sammen!!

Men der gik ikke meget mere end 8 minutter, så ringede han - og vi talte sammen i halvanden time, hvorefter hans telefon løb tør for taletid - men så ringede jeg da bare ham op og den næste halvanden uge talte vi sammen hver aften i flere timer - nøj, en majet majet dyr telefonregning vi fik, men det var det hele værd og mere til :)

Lørdag den 10. februar skulle han til fest, men vi aftalte at mødes i København (hvor jeg boede) dagen efter og han lovede at ringe til mig når han kom hjem fra fest lørdag aften, for han gad ikke at være der til mere end ved 24-tiden, så jeg holdt mig vågen - og han ringede først kl. 5 om morgenen!!!!!! Tror I lige jeg var nervøs ()() Jeg var sikker på, at han havde mødt en eller anden til festen og at vores blind-date var gået helt i vasken og jeg var heeeelt færdig!! Det lyder måske lidt vildt, for jeg havde jo aldrig mødt manden, men vores via al vores telefonsnak følte jeg, at jeg havde lært ham at kende og vi havde talt meget om, at hvis man kunne blive forelsket i en person uden at have mødt vedkommende - ja, så var det vist det vi begge var blevet :balloon:

Men han ringede søndag morgen og undskyldte. Festen var blevet lidt sjovere end han havde regnet med, men han havde savnet mig ()()

Vi mødtes søndag den 11. februar 2001 på Hovedbanen, under uret (originalt, ikke ;) ) og så gik vi på café og drak varm kakao og i biografen og så "Italiensk for begyndere" og dér, i biografen holdt vi hånden og han kyssede mig for første gang ()()

Vi har været sammen lige siden og jeg elsker ham over alt på denne jord og jeg er overbevist om, at han er min soulmate :yllove:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hvor en dejlig historie  :loveshower:

velkommen til 'krogen'  :)

glæde rmig til at høre mere - og ikke mindst SE - vi elsker

billeder  :wee:

:balloon: Stine

Taak - og jeg LOVER at sætte en masse billeder ind - jeg æææælsker nemlig også billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Louisa

VELKOMMEN til vores dejlige krog. ()()

TILLYKKE med frieriet - hvor lyder det bare dejligt det hele... :)

Vi glæder os naturligvis til at se og høre meget mere ()()

:balloon: Anne

Hej Anne ()()

Taaaark, jeg er også bare super lykkelig - fatter vist stadig ikke helt at vi nu skal giftes :)

Også tak for velkomsten - bor næsten allerede herinde ;)

()() Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

:hearts: Frieriet :hearts:

Peter æææælsker at spille fodbold (og golf) og lørdan den 13. august skulle han spille på 1. holdet for først gang i lang tid.

Dagen startede med, at jeg kørte ud og hentede morgenmad til os og da jeg kom kom hjem, var jeg ved at spolere hele overraskelsen for ham :balloon:

Vi har en lille hund, som - når hun er alene hjemme - har det med at muntre sig liiiidt for meget med toiletpapiret, så når vi går fra hende, så fjerner vi det altid og sætter det op på cisternen på toilettet.

Den morgen, mens jeg hentede morgenmad, havde Peter været ovre og hente min forlovelsesring, som han havde bestilt samme uge, men han havde bare liiige glemt at sætte toiletpapiret på plads, så da jeg kom hjem igen spurgte jeg ham, hvorfor toiletpapiret stod der??

Han har efterfølgende fortalt mig, at han bare havde tænkt "Fååååårk, det er bare løgn!! Nu har jeg planlagt alt til mindste detalje og holdt alt hemmeligt og så glipper det pga. en sk... rulle toiletpapir!!" ()()

Han svarede mig sådan lidt flygtigt, at han bare havde været ude og så spurgte jeg - nysgerrig som jeg er :) - hvor han havde været henne og han sagde bare, at det var da ligemeget. "Nååååh, har du været ovre og hente min forlovelsesring" spurgte jeg - kun for sjov - og så fik jeg ellers alle de undskyldninger han overhovedet kunne komme på for, hvorfor det ikke var min forlovelsesring han havde hentet. Bl.a. at det havde vi ikke råd til og når den dag kom ville jeg ikke være i tvivl og han skulle først ha´ sin PSP (PlayStation Portable) :)

Om eftermiddagen kørte jeg ham ud til fodbold, for jeg skulle bruge bilen til at komme derud senere og så fik jeg ellers læst og påskrevet, at det altså var vigtigt at jeg kom derud til tiden, når nu han var kommet på 1. holdet (det skal lige siges, at jeg AAAALTID kommer for sent når jeg skal ud og se ham spille fodbold) og jeg lovede at komme til tiden ()()

Mens jeg gik og gjorde mig klar ringede en af mine veninder jeg ikke har talt med længe og til sidst måtte jeg sige til hende, at jeg blev nødt til at smutte, for jeg havde jo lovet Peter at komme til tiden, så jeg nåede lige akurat ud til fodbold til kl. 15.30.

Da jeg kom derud sagde jeg hej til alle dem jeg nu kendte og gik hen og stillede mig og ventede på at de skulle gå igang. Begge hold havde linet op ude på banen, ligesom landsholdet gør, når de skal spille kamp og de var klar til at gå igang.

Pludselig løber Peter ud bag skuret på sidelinien, hvor spillerne på bænken sidder hvilket jeg ikke tænker videre over. Måske han har glemt sine målmandshandsker??

Først da han kommer hen mod mig med en hvid rose, lægger sig på knæ foran mig og siger "Vil du gifte dig med mig?" går det op for mig, hvad det er der sker :loveshower:

Jeg sagde selvfølgelig "JAAAAAAAA" :loveshower: hvorefter han rejste sig op, kyssede mig og sagde "Jeg elsker dig helt vildt meget" :yllove:

Tilskuere, spillere og selv dommeren klappede og piftede og Peter løb ind for at spille kampen og jeg, ja jeg fik ikke set meget fodbold den dag ;)

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Ringen og rosen

Og så lidt billeder :)

Først ringen og rosen han friede med. Han havde bundet ringen fast på rosen :)

Det er måske lidt svært at se, men det er en prinsessering med brilliant i - meget meget smuk :yay:

post-12729-1125238016.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skønt skønt frieri  :)

Tak Stine :balloon:

Jeg er sidder også bare og smiler når jeg tænker på det. Alle de ting han har skullet få til at passe, arrangeret med træner, dommer det andet hold osv. og så bare det, at han kunne holde det hemmeligt for mig :)

Glemte helt at sige, at han aftenen inden havde ringet til mine forældre (de bor lidt langt væk) og spurgt om de ville ha´ noget imod at han friede til mig (har lige tilføjet det til historien om frieriet) - er han ikke bare romantsik :hearts:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Tillykke med frieriet! :champis2:

Velkommen til, glæder mig til at følge di palnlægning. :) Dejlig historie om hvordan I mødtes, kender selv alt for godt det med de høje regninger. ;)

Hvor var det heldigt at han kunne bortforklare toiletrullen overbevisende nok! Super fortælling om frieriet! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oj oj, hvor er det længe siden jeg har været herinde på BK

Der er ikke sket så meget nyt i min/vores planlægning, men jeg tror efterhånden at jeg har forstået at det er virkelighed og ikke bare en drøm - at vi virkelig skal giftes :loveshower:

Det eneste nye der er sket er, at vi i fællesskab har fået kreeret en scrapbog - som jeg ikke kan lægge billeder ind af, fordi vi ikke kan finde opladeren til batterierne til vores digitalkamera, ØV!!

Jeg er begyndt at forestille mig hvordan jeg godt kunne tænke mig at invitationer og sådan skal se ud, men jeg kan ikke finde den nogen steder. Jeg har spurgt Peter og har fået "frit løb", men skal selvføllgelig vende ideen med ham når jeg finder den jeg godt kunne tænke mig :cheerleader3:

Jeg kunne godt tænke mig en invitation a la den Jessica Simpson og Nick Lachey brugte til deres bryllup - kender I den?

Den er udformet som et klædeskab og når man åbner den hænger der på den ene side i skabt en brudekjole og på den anden side hænger der et jakkesæt :bearhug:

Hvis det ikke bliver den kan jeg jo se at der er masser af kanon inspiration fra alle jer vidunderlige Bridezillas herinde :denmarkflag:

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Jo forresten, jeg har da fundet ud af hvilken stil jeg godt kunne tænke mig, måske..... :cheerleader3:

Jeg er en af dem der synes, at vi har verdens smukkeste kronprinsesse med den fedeste stil: Enkel, klassisk og gennemført :bearhug:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at min frisure på den store dag skulle være a la hendes på hendes store dag, men jeg synes det er svært at gennemskue om den vil klæde mig, for hun er "så ren" på en eller anden måde - forstår I mig eller er det helt sort snak??

:denmarkflag:Lou

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Kirken

HOV, jeg har jo helt glemt at fortælle, at vi har fundet ud af hvor vi skal giftes og hvor vi skal holde festen :bangin:

Vi havde ansøgt og booket Kronborg Slotskirke til vielsen den 9. september 2006 og havde fået tilladelse og det hele men men men det kunne først blive kl. 17.30, da de først lukker for gæster kl. 17.00 :baa:

Da vi jo skal fotograferes bagefter og jeg har en drøm om at køre i hestevogn - som jo tager liiiidt længere tid end i automobil - måtte vi droppe planen om Kronborg Slotskirke, da vi så først ville ankomme til feststedet (som ligger ca. 15 kilometer fra hvor vi bor) kl. ca. 20 og så skulle vi drikke velkomstdrik og ville nok først komme til bords ved 20.30-tiden og det ville være for sent var vi enige om.

Så vi har i stedet besluttet os for at blive viet i Sct. Mariæ Kirke, som ligger lige siden af hvor vi bor (midt i Helsingør centrum).

Her er lige et billede kirken udvendig og indvendig :denmarkflag:

post-12729-1127049776.jpg

post-12729-1128782160.jpg

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer