Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde smukke Pia

Hvor er det længe siden jeg har haft en rolig stund til at tjekke Bklar - og har også manglet et lille net!!! :baa:

Men hva, nu er jeg tilbage og hva ser jeg??? Nye billeder af dig i KJOLEN!!! For Pia, det er bare KJOLEN til dig - den klæder dig såååååå godt, og du ser gudesmuk ud!

Det billede er jeg også vild med - fin gave til din MAND efter dagen, tror du ikke??? :bearhug:

Håber alt går vel hos jer?

:)

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde smukke Pia

Hvor er det længe siden jeg har haft en rolig stund til at tjekke Bklar - og har også manglet et lille net!!! :baa:

Men hva, nu er jeg tilbage og hva ser jeg??? Nye billeder af dig i KJOLEN!!! For Pia, det er bare KJOLEN til dig - den klæder dig såååååå godt, og du ser gudesmuk ud!

Det billede er jeg også vild med - fin gave til din MAND efter dagen, tror du ikke??? :bearhug:

Håber alt går vel hos jer?

:balloons:

Sanna

Hej Sanna. Dejligt at du kiggede forbi.

Jeg syntes faktisk at det er en god ide´du der kommer med. Det kunne være en ok gave til manden, det vil jeg stærkt overveje.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

To måneder igen. Vi har su på Torsdag og mangler stadig en del svar.

Jeg gider ikke bryde min hjerne med at folk ikke svarer. De bliver bare noteret som kommer ikke.

De fleste er til receptionen, så vi overlever nok hvis de dukker op alligevel. Så vil jeg bare sige til dem, vi regnede ellers ikke med at du kom, eftersom vi ikke havde hørt fra dig.

Dem til festen, de liver slettet.

Jeg er ved at blive vanvittig over at vente på polter. Jeg er sikker på at det bliver Lørdag d.1.7, men aligevel er jeg i tvivl.

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Pia!

Så kom jeg igennem 11 siders planlægningstråd! Hvor ser det bare godt ud det hele! Og hvor er du bare smuk i din kjole! Super super!

Tak for dine søde ord i min tråd! Du virker til at være en ufattelig rar og dejlig kvinde, og man kan ikke gøre andet end at nære stor respekt for din viljestyrke og gennemslags kraft!

Du er en stærk kvinde, med et godt bagland! For søren han lyder til at være dejlig din kommende mand, og hvor er det bare en smuk datter!

Masser af kram herfra

Katharina :bearhug::heart:

0

Del dette indlæg

SIDSTE NYT.

Klaret: Bryllupskagen er bestilt i dag. Johnny skal hente den på dagen kl. 11.

Maden er bestilt, det bliver bare lækkert. Har talt med kommunekontoret vedr. ægteskabserklæringen. De rådede mig til at vende tilbage efter d. 1.7 fordi ingen aner noget som helst. Vi har endelig fået fat i den præst der skal vie os. Hun er HELT nyudannet og blev indsat i Torsdags. Hun er vikar for den ordinære sognepræst. Det passer os fint, da hun virker rigtig sød.

Vi skal mødes med fotografen på Torsdag og aftale nærmere. Fredag kommer vores bekendte der skal filme, så får vi også det på plads.

Vi mangler at købe champange, hvilket er svært da vi ikke kan blive enige om hvad vi skal have.

Skoene til Frejsen er købt. Hun prøvede kjolen forleden, men jeg vil ikke sætte billede ind, da i så bare tror vi mishandler hende. Hun skreg som en besat og sagde bare A A A. Håber hun bliver gladere for den, d. 12.8. Hårbøjlen huer hende ikke, så nu har jeg købt nogle små stof roser hun kan have i håret.

MIN FAR er vist ved at trække i land. Han VIL have min stedmor med, hvilket er ok med mig, men det er hende der ikke vil med. Jeg er ligeglad om de kommer eller ej, så nu må vi se. Uanset hvad føler jeg ikke at han skal følge mig op.

Det var lige en up-date herfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået luret i din tråd - Faktisk så ligner min situation meget din - jeg er selv sygemeldt på kontanthjælp, men skal til samtale ved min socialrådgiver først i juli - jeg skal jo også helst ud af systemet inden jeg skal giftes. men det er skisme ikke nemt....

Og totalt latterlige regler at så snart man er gift så skal man forsørge hinanden imens man kan bo sammen i 100 år uden at skulle forsørge hinanden....især når der er børn inde i billedet så er det da langt bedre at far og mor er gift.

af samme grund som jer, har vi så heller ikke været sikker på at vi ville gennemføre brylluppet - men for mig var det bare så vigtigt at det blev denne dag....(min mormors fødselsdag - og hun døde desværre sidste år)

Jeg håber at der bliver fundet en løsning omkring din far - jeg kan godt forstå at du har din tvivl om du ønsker ham tilstede på din store dag - men lad ham tage valget - så kan han ikke senere klandre dig for det valg. men han lyder egoistisk synes jeg :huh:

Du er hamrende flot i din kjole - smuk smuk....

Og så tager jeg lige hatten af for din styrke.... :)

Og sidst men ikke mindst - så er jeres indbydelser :balloons:

:lol:

0

Del dette indlæg

IH en smuk kjole - den klæder dig bare SÅ godt. (Og du ser også ud til at føle dig tilpas i den ;) )

Fik du egentlig løst makeup problemet? ?

Og ps. folk, der kun ønsker at lave problemer ud af, at de skal til noget så glædeligt som et bryllup burde :) . De kan bare holde sig væk, kan de. Magen til opførsel :bask: Godt du ikkw lader dig gå for meget på af det!

:balloons: Christina

0

Del dette indlæg

IH en smuk kjole - den klæder dig bare SÅ godt. (Og du ser også ud til at føle dig tilpas i den ;) )

Fik du egentlig løst makeup problemet? ?

Og ps. folk, der kun ønsker at lave problemer ud af, at de skal til noget så glædeligt som et bryllup burde :) . De kan bare holde sig væk, kan de. Magen til opførsel :bask: Godt du ikkw lader dig gå for meget på af det!

:balloons: Christina

Hej Christina.

Jeg føler mig SÅ godt tilpas i den kjole.

make up problemet er ikke løst endnu. Jeg arbejder videre på sagen. Jeg nægter at give mere end 1000 kr. for det. Min frisør vil forsøge sig med at lægge make up, når hun laver min prøveopsætning. Så ser vi om det spiller.

:) Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia.......

Har været lidt på on off og har slet ikke fået set de nye billeder af dig i kjolen, jeg kan kun give dig ret, sikke et blik. Den kjole klæ´r dig fabelagtigt, du er rigtig smuk i den.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Så, nu er det nok. Jeg gider ikke finde mig i mere og har derfor truffet beslutning om, at min Far og hans forbandede kælling IKKE skal med.

Min Far har været meget trist og jeg valgte derfor ( i samråd med ham) at skrive et brev som en håndsrækning til kællingen.

Det gjorde jeg, og fortalte hende derfor hvad jeg mener, føler og vil. Pænt og velformuleret.

Jeg har så i dag modtaget er ufattelig flabet brev fra hende hvor i hun skriver at jeg kan komme derud hvis jeg vil tale med dem og at hun ellers vil have FRED FRED FRED NU.

Fred får hun, får jeg lægger hende fuldstændig på is. Jeg ringede prompte til min far og meddelte ham at hun ikke var velkommen til brylluppet og at jeg aldrig ville se hende mere.

Min far var rystet over det hun skriver, men som en god ægemand ( under tøflen) støtter han hende, hvilket er fair nok for mig.

Jeg sagde at jeg afbestilte de ekstra kuverter vi havde bestilt og så kunne de ellers passe min søsters børn, som var planen hidtil.

Mage til forbandet kælling skal man lede længe efter. Eftersom det betyder uendelig meget for min far at hun var ved hans side på dagen, havde vi invitert hende, men hun vil åbenbart ikke med, hvilket hun bestemt har gjort klart nu. Min far ønsker ikke at komme alene, hvilket hun udemærket er klar over, så jeg tænker bare, hvad er det dog for en kvinde der forhindre sin mand i a deltage i hans datters bryllup?

Nå, Tillykke det, jeg holder mig til planen og behøver ikke fryge skandaler på dagen.

0

Del dette indlæg

Så, nu er det nok. Jeg gider ikke finde mig i mere og har derfor truffet beslutning om, at min Far og hans forbandede kælling IKKE skal med.

Min Far har været meget trist og jeg valgte derfor ( i samråd med ham) at skrive et brev som en håndsrækning til kællingen.

Det gjorde jeg, og fortalte hende derfor hvad jeg mener, føler og vil. Pænt og velformuleret.

Jeg har så i dag modtaget er ufattelig flabet brev fra hende hvor i hun skriver at jeg kan komme derud hvis jeg vil tale med dem og at hun ellers vil have FRED FRED FRED NU.

Fred får hun, får jeg lægger hende fuldstændig på is. Jeg ringede prompte til min far og meddelte ham at hun ikke var velkommen til brylluppet og at jeg aldrig ville se hende mere.

Min far var rystet over det hun skriver, men som en god ægemand ( under tøflen) støtter han hende, hvilket er fair nok for mig.

Jeg sagde at jeg afbestilte de ekstra kuverter vi havde bestilt og så kunne de ellers passe min søsters børn, som var planen hidtil.

Mage til forbandet kælling skal man lede længe efter. Eftersom det betyder uendelig meget for min far at hun var ved hans side på dagen, havde vi invitert hende, men hun vil åbenbart ikke med, hvilket hun bestemt har gjort klart nu. Min far ønsker ikke at komme alene, hvilket hun udemærket er klar over, så jeg tænker bare, hvad er det dog for en kvinde der forhindre sin mand i a deltage i hans datters bryllup?

Nå, Tillykke det, jeg holder mig til planen og behøver ikke fryge skandaler på dagen.

Søde søde Pia...

Hvor kan jeg abre føle med dig... For det er lige præcis den samme slags "kælling" min svigerfar er gift med... Og han er, lige som din far, en rigtig tøffelhelt og vatpik der ikke bare kan finde ud af at sige... Jamen skat det er jeg ked af, men det er mit barn der skal giftes og jeg SKAL med... Så det har indebåret at vi nu slet ikek snakker med hans far og selv med alle de håndsræninger vi har givet, så har hunikke engang skrevet sådan et brev... Men ved du hva søde... Vi er bedre tjent uden... Hvis der er nogen der ikke har lyst til at mærke vores kærlighed og dele vores glæde, så kan vi heldigvis dele den med andre... Du er et varmt og kærligt menneske, så tabet er din far's... Glæd dig ved dem der hellere end gerne vil dele denne dag med jer og glæd dig ved alle dem der komemr og vil mærke jeres kærlighed... DU er en fantastisk person jeg ville ønske jeg havde mødt i virkeligheden *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå at du har taget den beslutning du har taget, men... samtidig sidder jeg med følelsen af Stakkels farmand. Hvor må det være hårdt at sidde i midten af en konflikt mellem de to 'piger' han elsker mest. Men i sidste ende er det jo så også ham, der tager beslutningen om han vil komme alene eller ej...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du har taget den beslutning du har taget, men... samtidig sidder jeg med følelsen af Stakkels farmand. Hvor må det være hårdt at sidde i midten af en konflikt mellem de to 'piger' han elsker mest. Men i sidste ende er det jo så også ham, der tager beslutningen om han vil komme alene eller ej...

Det er nemlig rigtigt. Det er hammer synd for ham, men som han siger, han skal trods alt leve med hende hver dag.

Men jeg er ked af det på hans vegne, men jeg kan bare ikke blive ved. Jeg har min datter og kommende mand at tage hensyn til og jeg skal kunne se mig selv i øjnene når jeg står foran spejlet. Hvis jeg skal kunne det, duer det ikke jeg bøjer nakken mere.

Men jeg er virkelig trist på min fars vegne. Det er synd han skal gå glip af den store dag. Men det er ham der vælger at være sammen med hende, så må han jo leve sådan.

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Først: Det var hyggeligt at møde dig i lørdags og også at se lille prinsesse Freja, hun er om muligt endnu mere yndig i virkeligheden.

Så fik jeg tygget mig igennem alle sider i din planlægningstråd.

Din kjole er jo fantastisk flot, virkelig et kup til den pris. Du kommer til at være ufattelig smuk på din dag.

Jeg er ked af at høre om alle de problemer, du har med din far og hans kone. Det er da noget værre rod, som du ikke er tjent med at have.

Men jeg er virkelig trist på min fars vegne. Det er synd han skal gå glip af den store dag. Men det er ham der vælger at være sammen med hende, så må han jo leve sådan.

Ja... Han kommer til at gå glip af sin datters store dag, men det er hans valg og kun hans valg. Synd han er sådan en tøffelhelt :biggrin: Men det kan du jo ikke redde ham fra. Det lyder jo som om, du har givet ham og konen mange chancer. Og nu er det godt, du trækker grænsen. Også for din egen skyld. Du er ikke tjent med at snakken hele tiden går frem og tilbage. Du skal have lov til at nyde tiden op til brylluppet uden flere trælse indslag fra familien. Jeg tror, du har gjort det rigtige!

:)

0

Del dette indlæg

Vi skulle i sommerhus her i weekenden, det havde de ihvertfald bild os ind. Vi havde dog en klar fornemmelse af, at det ikke var helt sandt.

Planen var at vores vennepar skulle komme kl. 10, så kunne vi køre. Vi var klar allerede kl. 9, for en sikkerheds skyld. Det var godt tænkt af os for kl. 9.30 stod der 10 mennesker i vores stue. Freja var lige blevet lagt og hun sov som en sten. Jeg vækkede hende fordi hun skulle da lige opleve lidt. Hun stor smilede da hun så alle de mennesker og så var der ellers dømt SE MIG SE MIG. Vi fik lidt rundstykker osv. Det var SÅ hyggeligt. Solen bagede og vi satte os på terassen. Johnny og jeg tænkte da godt nok lidt over, hvad mon de gør ved os. Kl. 11 kom der en stor kassevogn. Det var to fra Johnnys hold. Johnny blev bare SÅ glad for han havde ikke regnet med at se dem. De havde været i nattevagt og havde fået fri kl. 7. To timers søvn og så afsted på polerabend. DET tager jeg sgu hatten af for.

Nå, men min mor var kommet for at hente Frejsen, så vi blev proppet i bilerne. Johnny kørte med kollegerne ( BEMÆRK FALCKREDDERE) og jeg kørte med en veninde. En tredie bil kørte i forvejen. Vi begyndte at køre mod vandet, AHA tænkte jeg. Stranden, perfekt. Vi køre efter bilen med de 3 Falckmænd, så vi gik STÆRKT udfra at de havde styr på retningen. Da vi havde kørt 45 minutter, spurgte jeg min veninde om hun overhovedet anede hvor vi var, for Hadsten lå altså IKKE ret langt væk. Eftersom jeg ikke vidste hvor vi skulle hen, kunne jeg jo ikke hjælpe. Hun anede IKKE hvor vi var. Jeg ringede til den ene i bilen foran. Han vidste heller ikke hvor vi var, men vi skulle mod Allingåbro og der var et skilt på 6 km. Fint, så var vi vel på rette kurs. Vi kørte mod Allingåbro og i et T-kryds er der et skilt med 3 km. til Allingåbro, til venstre. De drejede til højre

De holdte ind på en P-plads, så tænkte je, PIS nu skal vi stå og sælge jordbær her.

DET skulle vi ikke, de ville have et kort, for de anede ikke hvor vi var. Vi måtte hjælpe, men det krævede jo en viden om, hvor vi skulle hen.

DJURS SOMMERLAND

Godt så, NU var vi endelig på rette vej ( havde også kun kørt i en time og et kvarter)

Efter små ti minutters kørsel lyder der et KLONG. Koblingspedalen var røget. FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK. Vi holdte på en temmelig trafikeret landevej ved Fjellerup. Ind til siden, advarselsblinket på og ringe til Falckfolkene. De vente om og kunne så konstatere at det var en lille hvis plastik dims der var knækket. Der var 300 meter til en mekaniker, så Johnny løb derned og lånte et torv. Så blev vi trukket derned.

Vi ringede til Dansk Autohjælp men ingen tog telefonen. Så ringede Johnny ud på Falcks vagtcentral og satte dem ind i situationen. De ville sende en vogn, som først ville hente en lånebil til os, sætte den af ved Djurs sommerland og så hente den her bil og køre den til mekaniker. Godt at Johnny er en vellidt kollega.

Nå men, nu holdt vi jo lige ud foran en mekaniker ( og den 3 bil holdt og ventede ved Djurs sommerland) så den kære mekaniker kiggede lige på koblingen. Han mente han muligvis kunne bikse en midlertidig løsning sammen. FEDT, det gjorde han.

Afsted til Djurs, helst uden at bruge koblingen Vi kom dog derud, KUN 2½ time forsinket.

Vi afbestilte Falck, så måtte vi bestille dem igen, hvis vi ikke kunne komme hjem.

Det var SÅ fedt derude. Solen skinnede og der var ikke synderligt mange mennesker.

Pludselig ringede telefonen. Det var ikke et nummer jeg kendte, men jeg tog den. Det var Falck ( yeah right tænkte jeg). DAW sagde jeg, hva kan jeg gøre for dig. JOOOOO, han holdt sådan set ude ved Djurs sommerland med en bil til os. WHAT???

Den måtte Johnny lige redde. Vagtcentralen havde så lge glemt at give den pågældende redder besked om at turen var afmeldt. ( Og jeg troede nogle tog pis på os).

Efter 4 timer derude ( og godt stegte kroppe) pakkede vi bilerne og kørte mod Hadsten.

Da vi kommer til Fausing lyder der et KLONK og så var dagen slut for min veninde.

Vi fik bugseret bilen ind på en P-Plads og ringede endnu engang tilDansk autohjælp, der denne gang tog telefonen.

De ville hente hende og bilen og køre dem til Vejle. Vi andre var så strandet der i Fausing, for vi var 4 der skulle fragtes hjem. Der blev ringet efter en af vennernes far som hentede os. Vi var simpelthen færdige af grin, for det var SÅ uheldigt.

Da vi kom til Hadsten var der gang i den helt store madlavning. Planen var at vi skulle grille hjemme hos os. Vi lånte en grill hos naboen og bord og stole hos en anden og så havde vi den mest fantastisk hyggelige aften.

De første brød op kl. 1 ( selv de to stakler der havde fået to timers søvn holdte ud) og Johnny og jeg gik i seng kl. 2.

Vi var GODT brugte men Så glade. Det havde været en fantastisk dag på trods af vildtfarene falckmænd og en bil der går i stykker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde møde med fotografen i Torsdags. Hun er bare så sød.

Vi har aftalt at hun kommer ned på feststedet kl. 16 og så kører vi samlet til det sted vi skal fotograferes. Vi har 3 udendørssteder, men ingen indendørssted, så vi satser stærkt på godt vejr :whistle:

Hun har fundet på noget nyt. Hun laver en glasramme, med noget frosset glad. Der er glas på begge sider af billedet. Hvis i forestiller jer at rammen hænger i et vindue, så kommer lyset igennem og det ser helt fantastisk ud. Billedet står så i en betonfod. I kan se det HER

Vi skulle mødes med vore bekendte der skal filme, i Fredags. Det belv aflyst, da han havde fået mast en finger i græsslåmaskinen. Men han var ved godt mod da han ringede fra skadestuen :baa:

Nå, jeg vil ud i haven og slappe af. Er lidt brugt efter i går.

0

Del dette indlæg

Tak søde ven.

Så er der kommet flere grønne felter i vores to do liste på side 10.

Det begynder at hjælpe på det.

Jeg nætger at stresse over noget som helst, men er alligevel overbevist om, at jeg render rundt i cirkler i dagene op til.

Jeg var jo til samtale på Skejby sygehus i Mandags. Det gik rigtig godt og den oversygeplejerske jeg talte med vil meget gerne have mig.

Det drejer sig om en sekretær stilling på børneafdelingen, hvor hovedvægten af jobbet er i receptionen. DVS. en del patientkontakt og det ææææææælsker jeg. :bearhug::biggrin:

Hun kunne ikke ansætte mig på stedet da afdelingssygeplejersken lige skal sige ok. Hun er så på ferie, men oversygeplejersken vil anbefale hende at tage mig :carrot: :carrot:

Det er en nyporettet afdeling for børn der er udsat for overgreb af den ene eller anden slags, samt enkelte børn med neurologiske sygdomme. Vildt spændende.

Så nu håber jeg bare.

Jeg vil så få lavet det som en praktikperiode som en del af min skolepraktik. Derved har jeg SKP at vende tilbage til, hvis det ikke går.

0

Del dette indlæg

Så er Johnnys morgengave på plads. Det er dejligt at jeg nu har det mindre at tænke på.

Jeg venter stadig på svar vedr. jobbet, der er længe til uge 30 -HAHA-

I går lykkedes det mig at finde en der kan lægge min make up, så nu kører det efterhånden.

Vi har dog stadig ikke helt styr på alt, men det kommer.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer