Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Nå, hallo der var jeg jo. Helt nede på side 7, hvad ligner det.

Bryllupsplanlægningen går lidt langsomt.

Vi har nu i 2 uger talt om at vi burde få lavet de invitationer og de er sandelig også fundet frem og ligger på hylden, men det er så også det.

Vi var på bryllupsmesse for et par uger siden, det var vældig hyggeligt, men jeg syntes nu ikke vi fandt ud af noget nyt.

Jeg fik lavet en negl og lagt en make up.

Jeg har besluttet mig for at jeg selv vil lægge makeup på dagen. Det er nok lidt af et sats, men jeg har købt nogle rigtig gode produkter og benytter hver en mulighed for at øve mig.

Det skal være så naturligt som muligt, men det skal også kunne ses.

Jeg er begyndt at kigge lidt efter tasker og faldt forleden dag for en i en sko butik i Århus.

Det er en lærredstaske i hvid, men ikke en fest taske men nærmest pølseformet.

Den koster 80 kr og jeg syntes den er rigtig pæn. Der kan være nogle ting i og så kan jeg bruge den igen bagefter. Jeg havde ellers set en guld og en sølv sag i en butik her i byen, men sådan nogle fest tasker tror jeg aldrig jeg får brugt igen.

Jeg har fået bestilt tid til kjoletilretning d. 3.6, så nu er projekt tabe mig sat ind. D. 3.6 skal jeg have tabt 5 kg, og det burde kunne lykkeds.

Jeg har i hvertfald besluttet mig for at prøve den vamle suppekur fra på Tirsdag og en uge frem. Havde ellers svoret at jeg ALDRIG gjorde det mere, men nu prøver jeg.

Jeg er jo startet i arbejdsprøvning og det er jeg glad for. Jeg laver meget forskelligt kontor arbejde og det er ok, men ikke det jeg skal resten af livet. Jeg vil stadig gerne være lægesekretær, så jeg sender ansøgninger afsted i morgen.

Nå det var lige en opdatering herfra.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, Pia!

Jeg ser jo stadig dit blide fjes i avatar-billedet rundt om i forum, men av en eller anden merkelig grund har jeg ikke kommet ind i din tråd før nu.

Var rigtig trist at lese om alle de problemer der har opstået, krysser alle fingre for at det ordner seg for jer. Og godt du er kommet ud i jobtræning - og HELD OG LYKKE med dine jobansøgninger! Det fortjener du da VIRKELIG efter alle de omganger dere har havt den seneste tid. Det samme også med projekt tab dig.

Et stoooort :thumbsupsmileyanim: herfra!

0

Del dette indlæg

Okey, jeg er den største vatpik. ( Må man mon godt sige sådan et fyord her???)

Nå, jeg startede vældigt på denne her rædselsfulde suppekur i Mandags.

Det gik strålende hele dagen på arbejde hvor jeg kun måtte spise frugt.

Men da jeg kørte hjem havde jeg synsforstyrelser, kvalme og hovedpine.

Jeg var sulten som bare fand.. så jeg varmede fluks noget suppe da jeg kom hjem.

FØJ FØJ FØJ, jeg huskede pludselig hvorfor jeg ikke gennemførte sidste gang.

Johnny sagde at jeg var helt grøn i hovedet og jeg strøg bare ud og kastede op.

10 L suppe blev smidt ud så nu lever jeg normalt igen.

Freja og jeg gik en tur ned forbi SID huset hvor vi skal holde fest og reception.

Jeg har nu en lidt bedre fornemmelse af hvordan det skal se ud og jeg glæder mig til at komme igang med forberedelserne igen.

Vi vil lave invitationer når Johnny har ferie i uge 8 og så skal de sendes ud senest 1.4.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så tøser.

Lidt billeder herfra:

Først et af mig hvor jeg har forsøgt at lægge en makeup der er naturlig.

Kunne det bruges som brudemake up? post-15158-1139934670.jpg

Så er her et af min skøre Frejsen

post-15158-1139934887.jpg

Og et af de smukke roser som jeg har fået af min dejlige kæreste i dag.post-15158-1139935075.jpg

Og sidst men absolut ikke mindst min dejlige Biker Frejsen.

Er hun ikke bare cool?post-15158-1139935291.jpg

Johnny havde bagt boller og en lækker pæretærte med hjerteformede pærer.

Jeg æææææææælsker bare den mand overalt på jorden.

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Pia, nu vender jeg frygtelig tilbage og så smider vi suppekure ad h..... til og så hanker vi altså pænt op i hinanden. Er det en aftale......

Om jeg så skal måle "stivheden" i din ryggrad dagligt, så gør jeg det.

Vi har jo et mål der skal nåes.

Og tillykke med din skønne mand, det kan man da kalde romantik.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Søde Pia, nu vender jeg frygtelig tilbage og så smider vi suppekure ad h..... til og så hanker vi altså pænt op i hinanden. Er det en aftale......

Om jeg så skal måle "stivheden" i din ryggrad dagligt, så gør jeg det.

Vi har jo et mål der skal nåes.

Og tillykke med din skønne mand, det kan man da kalde romantik.

:biggrin: Pernille

DEAL.

Men kom nu lige helt ovenpå først min ven.

Og jeg synes make uppen ser fin ud selvom det er svært at se rigtigt på billeder

Det er korrekt, det JEG lagde mest mærke til er alle mine rynker :bearhug:

:carrot: Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes makeup'en er fin... mEn tør du høre min helt ærlige mening??? *GG* Du ved at hende Trine her kan være hård og ond *GG*

Knuz Trine

p.s. hvor er din mand dejlig *SS* Sans for detaljerne, det er jo det en bridezilla kan li *GG*

0

Del dette indlæg

Jeg synes makeup'en er fin... mEn tør du høre min helt ærlige mening??? *GG* Du ved at hende Trine her kan være hård og ond *GG*

Knuz Trine

p.s. hvor er din mand dejlig *SS* Sans for detaljerne, det er jo det en bridezilla kan li *GG*

HMM søde, kom bare med din ærlige mening. Så længe du ikke kommentere mine rynker.

0

Del dette indlæg

He he... skal prøve at lade være *SS* Synes det ville være rigtig flot hvis du lavede det en lille smule mere smoked omkring dine øjne og så med lidt lyserød, tror det ville stå godt til din hud *SS* Synes næsten den er lidt for almindelig din makeup og du skulle jo gerne stråle og ha en lille smule ekstra på denne dag *SS*

knuz Trine *Der er sikker på at du bliver smuk lige meget hvad*

0

Del dette indlæg

He he... skal prøve at lade være *SS* Synes det ville være rigtig flot hvis du lavede det en lille smule mere smoked omkring dine øjne og så med lidt lyserød, tror det ville stå godt til din hud *SS* Synes næsten den er lidt for almindelig din makeup og du skulle jo gerne stråle og ha en lille smule ekstra på denne dag *SS*

Mener du indramme mine øjne lidt mere eller?

Det er vildt svært at finde ud af når jeg bærer briller, for faktisk skal der meget mere på end man umiddelbart syntes.

hvor skulle jeg male lyserød ( hmm. du ved hvad jeg mener ik, Pia 3 år)

Jeg kan godt se at det ser lidt tamt ud, men til mit forsvar syntes jeg det var pænere i real life fremfor på billedet. Men hvad hjælper det, når jeg OGSÅ vil se godt ud på billedet.

Det eneste jeg nægter er altså læbestift. Men er gloss det kan jeg leve med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener du indramme mine øjne lidt mere eller? JA

Det er vildt svært at finde ud af når jeg bærer briller, for faktisk skal der meget mere på end man umiddelbart syntes. Jamen det ved jeg for jeg har jo selv briller og nogle kraftige nogle af slagsen, derfor synes jeg også sagtens at du kan bære en lidt mere kraftig makeup så dine øjne rigtig træder fram *SS*

hvor skulle jeg male lyserød ( hmm. du ved hvad jeg mener ik, Pia 3 år) Det skal du på øjelåget.. en lidt kraftig farve må det gerne være, hvis du bare ligger lidt grå skygger evt til at faide det ud med *SS*

Jeg kan godt se at det ser lidt tamt ud, men til mit forsvar syntes jeg det var pænere i real life fremfor på billedet. Men hvad hjælper det, når jeg OGSÅ vil se godt ud på billedet.

Det eneste jeg nægter er altså læbestift. Men er gloss det kan jeg leve med. Det skal du bestemt heller ikke... Gloss tror jeg er rigtig godt for få jo bare dine læber tl at skinne lidt *SS*

Håber du kan bruge det til noget *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

IIIIIIIIIIIIH tak.

Jeg benytter efterhånden enhver lejlighed til at øve mig på krigsmalingen.

Det er måske lidt overdrevet at stå og bruge en time på det, når vi bare skal besøge et par venner, men øvelse gør jo mester.

Men for hulan da det er svært når man ikke aner en skid om hvordan det skal gøres og alle teknikkerne.

Så tak for fiffene søde Trine.

0

Del dette indlæg

IIIIIIIIIIIIH tak.

Jeg benytter efterhånden enhver lejlighed til at øve mig på krigsmalingen.

Det er måske lidt overdrevet at stå og bruge en time på det, når vi bare skal besøge et par venner, men øvelse gør jo mester.

Men for hulan da det er svært når man ikke aner en skid om hvordan det skal gøres og alle teknikkerne.

Så tak for fiffene søde Trine.

Jamen selv tak søde *SS* Er jo ikke sikkert du kan lide det men prøver jo bare at komme med min ærlige mening og forhåbentlig uden at støde nogen *SS* Er jo ikke sikkert at du synes det er pænt eller at det er en hjælp *SS* Glæder mig til at se nogel flere af dine forsøg *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

HEEEEEEEEELT ÆRLIG.

Jeg er SÅ ked af det lige nu.

Jeg er jo startet i arbejdsprøvning, lækkert. Jeg er glad for at være der, søde mennesker, eget kontor, egen computer ( så jeg kan være på BK hele dagen), ja der kan jeg ikke klage.

MEN jeg vil jo så frygtelig gerne være lægesekretær og har forgæves forsøgt at få kommunen til at finde en plads på et sygehus hvor jeg så kunne blive arbejdsprøvet indenfor det fag jeg gerne vil arbejde indenfor.

Men nej, det kunne ikke lade sig gøre, på trods af at jeg var villig til at køre langt efter det.

Jeg får heller ikke hjælp til at finde en elevplads, men jeg har selv søgt stort set alle elevpladser. Jeg er stavnsbundet på den forpulede kontanthjælp.

Jeg er allerede nu oppe på 35 timer og det går helt forrygende. Så mener jeg at jeg lige så godt kunne finde et arbejde som ufaglært lægesekretær ( der er mangel på lægesekretærer) indtil jeg fik en elevplads, men i følge kommunen vil de så ikke støtte mig med en evt. revalidering hvis jeg først finder et arbejde.

Jamen hallo. Min arbejdsprøvning viser allerede nu at jeg kan klare et arbejde, hvilket var kriteriet for en revalideringsgodkendelse, hvorfor skal jeg så fortsat være på kontanthjælp når jeg kan arbejde og der er jobs at få???

Nå, men ikke nok med det. Min veninde der bor i Horsens har så lige fået tilbudt arbejdsprøvning som lægesekretær på Horsens sygehus og pr. 1.9 er hun ansat som lægesekretærelev med løntilskud fra Horsens kommune.

DET ER FAND.. SNYD.

Forskellen på hende og jeg er, jeg er kontanthjælpsmodtager, hun var på sygedagpende. Hun er ovenikøbet på revalidering imens hun arbejdsprøves, hvor jeg fortsat er på kontanthjælp.

ØV.

0

Del dette indlæg

HEEEEEEEEELT ÆRLIG.

Jeg er SÅ ked af det lige nu.

Jeg er jo startet i arbejdsprøvning, lækkert. Jeg er glad for at være der, søde mennesker, eget kontor, egen computer ( så jeg kan være på BK hele dagen), ja der kan jeg ikke klage.

MEN jeg vil jo så frygtelig gerne være lægesekretær og har forgæves forsøgt at få kommunen til at finde en plads på et sygehus hvor jeg så kunne blive arbejdsprøvet indenfor det fag jeg gerne vil arbejde indenfor.

Men nej, det kunne ikke lade sig gøre, på trods af at jeg var villig til at køre langt efter det.

Jeg får heller ikke hjælp til at finde en elevplads, men jeg har selv søgt stort set alle elevpladser. Jeg er stavnsbundet på den forpulede kontanthjælp.

Jeg er allerede nu oppe på 35 timer og det går helt forrygende. Så mener jeg at jeg lige så godt kunne finde et arbejde som ufaglært lægesekretær ( der er mangel på lægesekretærer) indtil jeg fik en elevplads, men i følge kommunen vil de så ikke støtte mig med en evt. revalidering hvis jeg først finder et arbejde.

Jamen hallo. Min arbejdsprøvning viser allerede nu at jeg kan klare et arbejde, hvilket var kriteriet for en revalideringsgodkendelse, hvorfor skal jeg så fortsat være på kontanthjælp når jeg kan arbejde og der er jobs at få???

Nå, men ikke nok med det. Min veninde der bor i Horsens har så lige fået tilbudt arbejdsprøvning som lægesekretær på Horsens sygehus og pr. 1.9 er hun ansat som lægesekretærelev med løntilskud fra Horsens kommune.

DET ER FAND.. SNYD.

Forskellen på hende og jeg er, jeg er kontanthjælpsmodtager, hun var på sygedagpende. Hun er ovenikøbet på revalidering imens hun arbejdsprøves, hvor jeg fortsat er på kontanthjælp.

ØV.

Det er da noget knoldesparkeri................

Jeg ved jo alt om at kommunerne er meget forskellig, men at der skal være så stor forskel er da til at få lange p..... af!

Jeg håber at det lykkes for dig anyway!

Jeg skla til samtale på Enrio på fredag for at påbegynde min arbejdsprøvning! Det har taget kommunen 9 måneder at finde ud af! Jeg har snart gået hjemme i 1 1/2 år!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer