Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Det var da noget møg - :bearhug:

Men som trisse siger det - glader vi os med jer.

Jeg synes også det er en super ide at blive fotograferet i Randers Regnskov - der har du i hvert fald noget grøn og smukke omgivelser - ligegyldig hvordan vejret bliver.

:bearhug: Sandra (som håber gladen hos svigerfamilien indstiller sig med tiden når i nærmer jer)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hearts: ja.. latterlig mangel på reaktion.... og nogen gange skyldes det bare noget fjollet, som for eksempel at de ikke lige nåede at tænke så langt... :loveshower: men jo vi er jo mange herinde som glæder sig over hver gang en ny brud kommer til... så :loveshower: :loveshower: tillykke :loveshower: :loveshower:

Hej fra knirke

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Var til fødselsdag hos Johnnys familie i dag, hvor vi fortalte dem alle at vi skal giftes.

Ikke EN sagde tillykke.

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er mig der er nærtagende, men jeg syntes bare at det er naturligt at man siger tillykke når man får sådan en nyhed.

Nå, pyt.

Ej, det var da noget mærkeligt noget. Jeg tror altså også at jeg havde taget det ret nært. Min kærestes familie var lidt på samme måde, da vi viste dem vores ringe og sagde at vi var blevet forlovet - " de er da meget pæne" - altså ringene, ingen anden reaktion!

Det må man vist godt blive lidt stødt over :griner:-

:bearhug: Maria

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Så smiler jeg igen.

Johnny og jeg fik en rigtig god snak om den manglende reaktion fra familien og han kan godt forstå jeg føler mig lidt trist. Det gjorde han faktisk også selv, for som han sagde : Din mor kom med blomster og vi fik knus osv. men min familie siger ingenting! Jeg har faktisk helt ondt af ham, men så er det vidunderligt at alle i tøser herinde glæder jer med os.

Vi var et smut i Bilka i dag og har købt 4 små hvide lanterner. Så her i weekenden vil vi forsøge at lave en lille prøve på hvordan vores bord skal se ud til festen.

GUUUUUD! Nu drømmer jeg da vist. Det kan vi hundme da ikke for vi får huset fuld af gæster da Freja fylder et år på Lørdag :griner:-

Nå, så bliver det i næste uge og så lover jeg at vi lægger et billede ind så i kan godkende det. ( og et af mine sko også, det har jeg vist tidligere lovet :crocodile:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et forsinket velkommen til (y)

Du er jo :huh: smuk i din kjole :loveshower:

Jeres datter ser sød ud, skal hun være brudepige ? ( sorry har ikke læst hele jeres planlægning )

Hun kunne ellers blive en flot lille prinsesse :loveshower:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi.

Ja, Freja skal være brudepige. DVS det regner vi i hvertfald med, men det kommer jo lige lidt an på hvad damen syntes den dag. Hun er jo ikke andet end knap 2 år den dag, og hun er en meget bestemt dame, men vi håber hun vil være med :wee:

Jeg har set de mest fantastiske kjoler til hende, så jeg kan slet ikke vente med at få hende puttet i dem.

Jeg er sikker på at hun vil syntes det er sjovt, men omvendt tror jeg også hun vil være lidt betuttet over alle de mennesker og det larmende orgel.

Men det er der råd for.

Hilsen

Pia

0

Del dette indlæg

Hej Pjevs....

(y) planlægning indtil videre.

Din kjole er WAUW, og nej du ligner ikke et telt i den, den er bare super smuk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Og man må sige det hele går pænt stærkt.....

Men jeg bliver altså nødt til bede dig om at kigge på de datoer i dit første indlæg, de passer som vinden blæser..... slet ingen kritik men du har jeg læst det indlæg rætti mange gange, og kan slet ikke få det til at passe....Historien begyndte i Oktober 2004 hvor vi mødtes første gang, i Februar 05 flyttede vi sammen i hans lejlighed og 24.9 04 kom dejlige lille Freja til verden

Der er noget som ikke hænger sammen.... :(

Må ellers lige sige at din lille Freja da er lidt af en dejlig en, det får da nemmerlig heller ikke mine æggestokker til at hoppe endnu mere :loveshower:

Pernille :huh:

0

Del dette indlæg

Her er kjolen så bagfrapost-15158-1126789857.jpg

Jeg syntes selv den er super, vidunderlig, fantastisk flot.

Hvad syntes i så om den, ligner jeg et telt eller kan det godt gå an ? :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes i øvrigt lige at i skal have lov til at se min lille guldklump, Freja.

Så her er vidunderet:post-15158-1127031486.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

(y)

Var til fødselsdag hos Johnnys familie i dag, hvor vi fortalte dem alle at vi skal giftes.

Ikke EN sagde tillykke.

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er mig der er nærtagende, men jeg syntes bare at det er naturligt at man siger tillykke når man får sådan en nyhed.

Nå, pyt.

<{POST_SNAPBACK}>

Og så lige et billede af min dejlige lille Freja som fyldte et år i går.

post-15158-1127657058.jpg

Er hun ikke bare skøn?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja der er lige et par ting jeg skal have kommenteret.. :(

For det første.. prøv du lige at kald dig selv et telt igen! I den kjole får du jo en super flot talje!! Du ligner da overhovedet ikke noget i nærheden af et telt!!!!

Dernæst er Freja da bare vildt charmerende og dejlig at se på..En rigtig lille guldklump! :huh:

Og til sidst kan jeg godt forstå du blev ked af reaktionen fra hans familie, da I fortalte I skulle giftes. Det er klart man håber at folk vil glædes sammen med en, når man fortæller noget så dejligt. Men de er måske blevet overrasket og ikke typerne der sådan viser deres følelser?

Ihvertfald er det dejligt at høre at din familie glædes sammen med jer.. og ellers har du jo alle os.. VI GLÆDES MED JER! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sød lille Freja, håber i havde en god 1 års fødselsdag. Håber hun er i bryllupshumør når i skal giftes :huh:

De sko du har fundet dig er super fed og det er en god ide til at undvære ømme fødder.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Sandra

0

Del dette indlæg

Hej pernille25.

Ti hi, jeg har godt set det, men jeg kan sgu ikke rigtig hitte ud af at rette det.

hvad ligner det i øvrigt os at du nu skal opdage og kommentere det :carrot:  :crocodile:

Altså vi flyttede selvfølgelig sammen i Feb.04 og Freja kom i Sep. 04.

Knus Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Når du skal rette i et indlæg, så gå ind i bunden af det præcise indlæg, og klik på Edit. Så kommer du ind i det indlæg du gerne vil rette i, og så er det bare at rette hvor der skal rettes, og så klik på tilføj.

Knus Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif ...........

Ellers viser jeg dig det lige en dag i skolen. ;)

0

Del dette indlæg

Hej pernille25.

Ti hi, jeg har godt set det, men jeg kan sgu ikke rigtig hitte ud af at rette det.

hvad ligner det i øvrigt os at du nu skal opdage og kommentere det :carrot:  :crocodile:

Altså vi flyttede selvfølgelig sammen i Feb.04 og Freja kom i Sep. 04.

Knus Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Ved godt det var vældig frækt af mig at opdage det :( , men så kan man da ikke beskylde mig for ikke at læse hver et ord :wee: Men kan se Trisse er kommet dig til undsætning, bedre læremester får du vidst ikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

UUUHHHEEE den lille Freja er altså bare så nuser, hun kommer til at være en yndig lille brudepige :huh:

Pernille (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billede af kirken.

Helt ærligt, i går tog jeg mig endelig sammen til at køre op til kirken for at få taget et par billeder, så jeg kan dele med jer herinde. Men ak, der var vist det man kalder " en lukket fest". ( BEGRAVELSE), så det må blive en anden dag tøser. :)

Fedt nok, fri i dag så jeg kunne jo lige smutte forbi og tage billeder !! :lol:

GÆT HVEM DER HAR TAGET KAMERAET MED PÅ ARBEJDE :o

Mon der er en mening med det :rockf:

Nå har lige haft en vældig diskussion med min far (henviser til mit emne om hvor min stedmoder skal sidde )

Det er ikke nemt at gøre alle tilpasse, men nu er vi da blevet enige, så vi kan få fred i sjælen.

Make up er der også styr på! En pige fra min klasse er uddannet kosmetolog, hun vil gerne lægge make up på tøserne og jeg!

Jeg var ellers ved at opgive, da det ikke er muligt at finde en frisør i Hadsten der både lægger make up og sætter brudehår og så ovenikøbet her hos mig selv.

Men frisøren er også fundet og hun kommer her hjem og fikser vores garn og NU ( det hedder hun altså ) sørger så for krigsmalingen.

Det begynder jo at ligne noget!!!

Knus fra Pia

0

Del dette indlæg

Så er vi igang igen.

Nu har jeg fået bestilt rosenblade, fotoalbum og en ringpude.

Prøv lige at tjekke denne hjemmeside www.caligraphen.dk

Der er godt nok mange spændende sager, lige noget for os bridezillaer.

Jeg har også tjekket panduro hobbys hjemmeside og har besluttet mig for at aflægge dem et visit for jeg har fundet bordkort post-15158-1128197640.jpg

invitation ( godt nok fra calligraphens side, men de må kunne laves selv)post-15158-1128197720.jpg

og så lige nogle fine roser som jeg bare på eje. Så må vi se hvad de skal bruges til

post-15158-1128197785.jpg

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt så.

Har lige et par billeder mere.

Her er vores fotoalbum. Vi har valgt ikke at få sådan et af de ordinære brudealbums til billederne fra fotografen, men vil hellere samle alle vores billeder fra dagen i et album.

I dette her er der plads til 100 billeder og det koster 300 kr.post-15158-1128198971.jpg

Og her er så ringpuden som koster den nette sum af 150,- post-15158-1128199039.gif

0

Del dette indlæg

Jeg mangler så stadig et par billeder af kirken indefra, men det kommer.

Jeg har fået min vielsesring og der er skam også taget et billede af den, det skal også nok komme ind inden længe.

Føler faktisk at jeg har helt pænt styr på tingene efterhånden!

Nu må vi så se hvad gemalen siger når han hører om min Lørdag aftens bedrift.( Han er på arbejde, så jeg har rigtig haft tid til at snuse og bruge penge på netshopping)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer