Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Har været i Panduro hobby og shoppe. Jeg har fået købt lidt materialer til at kunne kreere invitationer. Johnny var helt begejstret så nu skal vi bare sidde og prøve os frem.

Vi besluttede os for at bestille den kjole til Freja, for den er da bare for sød.

Nu kan jeg slet ikke vente til den kommer så jeg kan se hvordan den ser ud LIVE.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia.

Hvis jeg var jer ville jeg også ile ud efter den kjole.

Den er da gudeskøn og med den lille charmetrold, så er der da basis for billeder hos bedsteforældrene :loveshower:

Bliver helt stresset af din planlægning. Føler mig lettere bagefter :bestwishes: Rart at se så mange ting i har styr på.

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Hvor ser du bare dejlig ud i den kjole, jeg kan godt se hvad du mener med en hel kjole (henv. til dit svar i min tråd)

Hvor har du købt den? Måske skal jeg kigge samme sted.

Hvor har du fundet de smukke roser? Dem kunne jeg også godt være interesseret i nogen af.

Det ser ud til at vi har samme smag med flere ting, så det bliver spændende at følge.

:balloons:

Annie

post-15040-1128501765.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Hvor ser du bare dejlig ud i den kjole, jeg kan godt se hvad du mener med en hel kjole (henv. til dit svar i min tråd)

Hvor har du købt den? Måske skal jeg kigge samme sted.

Hvor har du fundet de smukke roser? Dem kunne jeg også godt være interesseret i nogen af.

Det ser ud til at vi har samme smag med flere ting, så det bliver spændende at følge.

:balloons:

Annie

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Annie.

Tusind tak for de smukke ord. Kjolen er købt hos Kennedys i Assentoft ( ligger ved Randers ).

Det er en fantastisk butik, med både nye og brugte kjoler.

Min er brugt og kostede som sagt 2000 kr.

Roserne er fundet på Panduro hobbys hjemmeside.

Knus fra Pia

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for de rosende ord.

Sidst men ikke mindst, så har jeg endelig fået taget billeder af kirken indefra.post-15158-1128684939.jpg

Uh, det har været en rigtig indebringende dag i dag.

Først kom der en postmand med to pakker. Den ene indeholdt Frejas brudepigekjole. NEEEEEEEEEJ hvor er den sød.

Den anden indeholdt så vores fotoalbum, rosenbladene og ringpuden.

Alt er bare perfekt.

0

Del dette indlæg

Hej Pia :balloons:

Først vil jeg sige et STORT - og forsinket - velkommen til :bearhug:

Hold da op, hvor har I bare styr på mange ting - godt gået :bearhug:

Det ser bare rigtig godt ud det hele og hvor er jeres datter dog bare fortryllende!! Hun ligner ganske enkelt en rigtig lille charmetrold ;)

Vil også lige indskyde; hvor ser du bare helt fantastisk godt ud i din kjole :yay:

Og så har du kun givet 2.000 kr. - det må da kaldes et KÆMPE kup!!

Glæder mig til at læse meget mere -HAHA-

:loveshower: Lou

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Hvor er der bare mange spændende ting her i din tråd! Du er jo gudesmuk i din kjole!!!! WAUW!!!

Og hvor er lille Freja dog bare skøn. Glæder mig til at følge mere med!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi igang igen.

Nu har jeg fået bestilt rosenblade, fotoalbum og en ringpude.

Prøv lige at tjekke denne hjemmeside www.caligraphen.dk

Der er godt nok mange spændende sager, lige noget for os bridezillaer.

Jeg har også tjekket panduro hobbys hjemmeside og har besluttet mig for at aflægge dem et visit  for jeg har fundet bordkort post-15158-1128197640.jpg

invitation ( godt nok fra calligraphens side, men de må kunne laves selv)post-15158-1128197720.jpg

og så lige nogle fine roser som jeg bare på eje. Så må vi se hvad de skal bruges til

post-15158-1128197785.jpg

Hilsen Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jeg jo se at du har lavet en helt anden udgave af din invitation - som i øvrigt er meget smuk og enkel - meget stilfuld.

Men ellers ville jeg bare nævne at den fra Kalligraphen, som du havde kig på sagtens kan laves selv - har selv forsøgt mig med den til mine forældres sølvbryllup - bare i en blå udgave, og den kom til at se sådan ud..

Var faktisk meget nem...

Venligst Badutski

post-1282-1130185632.jpg

post-1282-1130185648.jpg

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Jeg har forsøgt mig med at lave lys. I følge sælgeren i Panduro hobby er det ikke svært, men når man skal lave 50 gele lys, skal det altså heller ikke være særlig svært.

Jeg gik i gang ( bar elige med de første 8).

Til min store overraskelse ER det faktisk ikke særlig svært.

Her er resultatet:post-15158-1130497805.jpg

Der skal jo så bare lige laves 42 mere.

Er de ikke meget søde? Jeg har tænkt mig at der skal stå et på hver tallerken og så lidt som pynt rundt omkring.

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare de flotteste og søde lys, jeg nogensinde har set!!!

Nu sørger feststedet jo for vores bordopdækning med alm. lange lys, men man kunne måske alligevel godt sætte lidt rundt omkring alligevel??!!

Panduro Hobby siger du?? Det er nu skrevet på listen. Jeg skal alligevel i Panduro Hobby efter diverse ting, når jeg skal lave indbydelser m.m.

0

Del dette indlæg

Som jeg har skrevet i en anden tråd, er der jo problemer med min far og hans kone. Det er endt ud i at min far ikke vil deltage i mit bryllup, men det er hans problem.

Johnny og jeg har så besluttet at festen kun bliver for vores nærmeste familie og venner, så min fars familie skal kun med til receptionen.

Hvorfor bruge penge på gæster af pligt mere end af lyst???

Jeg føler helt ærligt ikke at jeg er tæt nok på dem til at de skal med til vores fest, jeg ville invitere dem fordi de er min fars familie, men nu hvor der er så meget bøvl med min far, så gider jeg helt ærligt ikke have dem med.

Så nu skal der nok blive problemer i familien, men skidt med det. Det er vores fest og vores penge. Og det er jo ikke ligefrem billigt at holde bryllup, og hvis vi ikke inviterer min fars familie sparer vi 5000 kr som vi kan lægge oveni bryllupsrejse budgettet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan skal det være!!!!

Det er Jeres fest og den skal I nyde med de folk der er tæt på jer! :blush: (og også ros til Johnny - for det lyder virkelig til at han støtter dig helt suverænt i den ballade der har været med din far)

0

Del dette indlæg

Hvorfor bruge penge på gæster af pligt mere end af lyst???

Jeg føler helt ærligt ikke at jeg er tæt nok på dem til at de skal med til vores fest, jeg ville invitere dem fordi de er min fars familie, men nu hvor der er så meget bøvl med min far, så gider jeg helt ærligt ikke have dem med.

Godt gået, Pjevs :blush: :l31: -HAHA-

Jeg er sikker på, at I får en bedre fest på den måde!!

:)

Birgit

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer