Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super skønne, personlige og flotte billeder, får mig til at overveje at have Emil med på de billeder jeg skal have taget, men så ryger bodypainten sig nok en tur.

Men de billeder bliver han da bare enormt glad for, de er enorm skønne, er sikker på at han bliver rørt :biggrin::loveshower:

:) Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, 23 dage igen.

Vi havde besøg af præsten i dag. Hun er ellers fin, lige som vi ønsker os det.

Hun tager det ikke så nøje om Freja f.eks. gerne vil op og sidde sammen med os. Det er fint nok, bare hun er stille under selve vielsen osv.

Vi fik afleveret prøvelsesattesten og fik en god snak med hende. Jeg glæder mig meget til at høre hendes tale.

Jeg håber godt nok ikke det er så varmt som idag, det overlever jeg bestemt ikke.

0

Del dette indlæg

Huskelisterne er i øjeblikket min bedste ven. Bemærk flertallet, da en enkelt liste ikke er nok. Næ nej, jeg har 3 som jeg nøje krydser af i.

I går aftes sad Johnny og jeg og lavede de fleste af gaveposerne færdige. De er vældig søde.

Johnny tager det hele temmelig roligt på trods af at der nu er under 3 uger til.

Planen var jo at Johnny skulle have to forlovere ved hans side. Nemlig hans brir samt hans ven.

Jeg skulle have to terner samt Freja.

Efter samtalen med præsten har det vist sig at der ikke er plads til mere end 4 stole ved alteret. Ergo kan der kun være 2 udover Johnny og jeg.

Jeg valgte så min veninde Gitte og Johnny skal så vælge mellem hans bror og ven.

Han vil allerhelst have vennen der, da han helt sikkert vil gøre mere gavn. Hans bror er SÅ genert og ville sikkert være ALT for nervøs. MEN Johnnys mor vil blive SÅ sur hvis han vælger broderen fra. Til det kan jeg kun sige at det sgu var vennen der knoklede for at stable polterabend på benene, så jeg syntes det vil være forkert at vælge ham fra.

Nå men, min far ringede så i dag. JOW JOW. Nu vil han så gerne med til brylluppet. Endelig har han nosset sig sammen og banket i bordet. Vi blev enige om at han kommer til vielsen og receptionen, så undgår han at konen kammer helt over.

Men nu er jeg så også i et dillema. For skal han så føre mig op eller hvad???

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jeg glæder mig til det er overstået.

0

Del dette indlæg

Du skal da heller ikke have det alt for nemt hva :biggrin:

For at bruge nogle af dine egne principper, så lad værre med, at tænke på andre end dig selv denne dag, hvad er vigtigst for jer ? Og lad værre med, at tænke over hvad andre tænker. Jeg synes derved, at Johnny skal vælge sin gode ven. Det kan være, at broderen med sin generthed, ligefrem vil være glad for det.

Hvordan har du det med tanken om, at din far skal følge dig op ? Vil du være glad for at muligheden er der ? Vil du være stolt over det ? Er du irriteret over at der endnu engang skal ændres i planerne ? Synes du han har lavet ballade nok ? Er du bange for, at han når at ændre mening igen igen ???

Jeg ville gøre hvad der stod mit hjerte nærmest og kender jeg dig ret, så tror jeg også at det er det du ender op med.

:hug:

PS. Billederne til morgengaven er intet mindre end forrygende.

0

Del dette indlæg

Jeg er enig med Pernille. Følg mavefølelsen og det er du jo som bekendt god til. Synes i alt det her planlægning at man kan blive helt grebet af, at man har den ene, anden og tredje mulighed og hvad mon er bedst? Min erfaring er at man skal holde fast i den første indskydelse - det var jo det man ville oprindeligt. Håber det går.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er søde piger. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker jeres opmuntrende kommentarer.

Jeg følger mavefornemmelsen og giver min far æren af, at følge mig op.

Vi har besluttet os for at lave en ændring i pasningen af Freja.

Meningen var at hun skulle med en af mine veninder hjem efter receptionen. Min veninde bor i Horsens og ville så køre til Hadsten med Freja dagen efter. Vildt sødt af hende at tilbyde det.

MEN jeg syntes hundme der er langt til Horsens, HVIS der nu skulle opstå et problem?

Min søsters kæreste har så tilbudt at passe hende her hos os. De har ikke været kærester så længe så de har selv besluttet at han kun skal med til receptionen.

Han skulle så køre til Århus derefter og tilbage til HAdsten for at hente min søster om natten.

Vi kom så til at tale om, at han da ligeså godt kunne være hos os, og "holde vagt" og så sagde han selv, at så kunne han da hygge sig med Freja.

Så det gør vi i stedet for. Vi var lidt betænkelige, da vi så bliver frarøvet muligheden for at sove længe dagen efter, men så forslog min mor, at hun sover i vores hus og vi sover på hendes motelværelse.

Så nu løser tingene sig stille og roligt.

0

Del dette indlæg

:heart: Hvor er det bare GODT det løser sig for jer og fedt, at i har så skønne venner og familie (alt i alt) Se det hele ender med at gå op i en højere enhed, i får hinanden og en fantastisk dag og den sure heks (fars kone) får forhåbentlig en rigtig kedelig dag - derhjemme!!!! :bearhug:()() Så kan hun lære det!
0

Del dette indlæg

Så er morgengaven ENDELIG kommet.

Den skulle være sendt i Mandags ( sidste uge), men da vi nåede Torsdag ( og den stadig ikke var dukket op) fik jeg en sms fra fotografen at der var gået lidt ferie i det, så hun sendte dem nu. :bask:

Billederne kom dog heller ikke Fredag, ej heller Lørdag. Jeg modtog så en mail om, at de ikke var som forventet, men at hun ville lave dem om og sende dem Mandag. :bask: :bask:

Mandag skrev hun en sms om hun måtte komme forbi med dem herhjemme, da hun skulle fotografere i Randers. NIX, Johnny var nemlig hjemme. Hun ville så komme forbi mit praktiksted i stedet for. Jeg fik dog tidlig fri, så jeg kontaktede hende og bad hende sende dem i stedet for. Det ville hun gøre med det samme.

Ingen billeder til mig Tirsdag, men en sms om, at de NU var sendt.

OG nu har jeg så modtaget dem. 3i1éren er perfekt. MEN det store billede som egentlig er GAVEN har 2 ridser :pokey: :bask: :bunny_4:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :bearhug::boohoo::blush::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif Ja jeg kunne blive ved.

Jeg er SÅ træt af det. Endvidere har hun ikke vedlagt den cd som hun lovede mig, så jeg kan ikke engang selv få det lavet om.

Jeg har nu sendt hende en sms om at jeg vil have det lavet om og at cdén mangler.

jeg er egentlig glad for at jeg ikke har betalt endnu.

MEN hun er skidesød og dygtig, bare surt at der skulle gå lidt ged i den.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes godt nok det kommer noget tæt på nu. En uge så er det min tur :balloons:

Jeg føler jeg har pænt meget styr på det hele. Sådan da.

Jeg er kommet til at købe en masse ekstra ting som bare er must haves. Ekstra pudder, mascara, skintonic og andet gejl, som Johnny mener.

Han har endelig fået købt sko. Appropos sko., Jeg forsøgte at have mine sko på i går og det gik faktisk forbavsende godt.

Jeg var til ansigtsbehandling / pedicure / manicure forleden. Det var godt nok elendigt. Det var på en kometologskole i Århus. Godt nok var det billigt, men det var heller ikke den rene fornøjelse som jeg havde forventet. :bask:

Men nu er det da gjort.

Ellers er jeg spændt på¨at skulle hente kjolen på Mandag. :carrot: :carrot: Jeg glæder mig som et lille barn til at få den hjem.

Tirsdag skal jeg til jobsamtale på Skejby sygehus. XXXXXXXXXXXXX fingre for mig tøser.

Onsdag skal lysene hentes hos støberiet. Torsdag skal nøglen hentes. Freda får vi trvalt og Lørdag sker det. Det er bare for vildt.

0

Del dette indlæg

:balloons::cheerleader3::super:

Dejligt at høre at det går godt!

Ja om en uge går det løs for jer....

X alt hvad der kan krydses på tirsdag!

Og hvis jeg ikke når herinde inden lørdag så må jeg heller "sige" det nu

Hjertelig tillykke med dagen på lørdag!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer