Guest pjevs

Pia og Johnny

275 indlæg i dette emne

Efter at have læst rigtig mange fantastiske beretninger om bryllupsforberedelser, vil jeg også gerne bidrage med lidt.

Historien begyndte i Oktober 2003 hvor vi mødtes første gang, i Februar 04 flyttede vi sammen i hans lejlighed og 24.9 04 kom dejlige lille Freja til verden.

Se vi havde en klar aftale om at lave et barn den første nat i vores nye lejlighed, og det gjorde vi så.

Godt nok er alt gået lidt stærkt, men jeg har bare fundet verdens dejligste mand og nu skal vi så giftes.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er ham jeg vil blive gammel med, dele seng med resten af mit liv, vågne op med hver eneste morgen og kysse godnat hver aften.

Han er min soulmate, min bedste ven og mit barns far. Verdens dejligste og kærligste far, jeg kunne ikke have valgt nogen bedre.

Jeg føler mig heldig, jeg bliver varm om hjertet når jeg tænker på hvor heldig jeg er, og jeg kan slet ikke vente til d.12.8 hvor jeg skal gå op ad kirkegulvet og derefter sigde ja til ham.

Som tidligere skrevet er alting gået stærkt ( ja slag i slag ) og det er vores bryllupsforberedelse faktisk også.

Fra at have fastsat datoen, fået accept fra præsten , reserveret kirken ja så havde vi pludselig også et lokale.

Vi er enige om at budgettet ikke må overskride 50000, så vi vidste vi skulle ud i god tid, hvis vi vil have noget godt og billigt.

Så efter lidt snak i skolen, havde jeg pludselig en kok der også lige tager sig af bryllupskagen ( knus til dig Trisse ) og vupti så er fotografen også fundet.

Jeg skulle da lige kigge på et par kjoler og vupti DER VAR DEN. Min fantastisk smukke drømmekjole, der bare sidder perfekt. Pris 2000,- KØBT. Så var der lige musikken, den skaffede far lige. 2500 for hele dagen ( vi skal holde reception med efterfølgende fest ).

Jeg kan se der er forskellige meninger om det med reception.

Vi har valgt at gøre det fordi jeg på min fars side har en stor familie som jeg også altid har været inviteret til fester ved. Vi har ikke så meget med dem at gøre i hverdagen, men det er trods alt familie og jeg ved at det vil betyde noget for dem at få lov til at se mig i min kjole. Men vi har ikke råd til at holde fest for 70 personer, så vi vælger at kun de allernærmeste er med til festen om aftenen og så er receptionen for stort set alle vi kender.

Nå det blev en længere beretning end jeg havde planlagt. Håner ikke i er faldet i søvn.

Pia

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Vi skal vies i Nr. Galten kirke. En hyggelig lille bitte landsbykirke der ligger mellem Hadsten og Randers.

Vi bor i Hadsten og kan faktisk se op til kirken, så det er perfekt.

Jeg skal nok få lagt nogle billeder ind på et tidspunkt. Har lige siddet og kigget på dem der er taget da jeg prøvede min kjole, men jeg ved ikke om jeg tør lægge dem ind, for sæt nu Johnny en dag kigger med!

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Jammen velkommen til!! Altid rart med en til at blive inspireret af.. og ja vi eeeeeeeeelsker billeder - hellere 10 for meget end 1 for lidt

:yay: så knips løs... glæder mig til at følge din planlægning!!! :wee:

Hej fra knirke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey snuske.

Velkommen i "krogen".....dejligt endelig at se dig herinde OGSÅ...... hver dag i skolen er jo en fornøjelse :carrot:

Jeg glæder mig SÅ meget til at følge med i din planlægning......både herinde og i virkeligheden....

Bare lige for at drille alle de andre brudekjolebilledhungrende tøser......

SÅ HAR JEG SET PIA'S FANTASTISKE MEGET MEGET SMUKKE KJOLE....... den er intet mindre end helt fantastisk smuk til dig :hearts:

Knus Trisse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Pia,

velkommen til - lad os nu se om du bliver lige så afhængig som Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :crocodile:

Glader mig at følge din planlægning og at se det billede som Trisse har set :cheerleader3:

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser.

Så er den her, min brudekjole. Jeg har ladet Johnny læse hvad jeg har skrevet indtil videre, så nu er jeg ret overbevist om at han har fået sin lyst stillet.

Så jeg tør godt vise jer min kjole.

Er i klar?

Her ser i den forfra post-15158-1126789517.jpg

Hvad siger i så?

Forsøger at lægge et ind taget bagfra også, så i kan se slæbet.

0

Del dette indlæg

Her er kjolen så bagfrapost-15158-1126789857.jpg

Jeg syntes selv den er super, vidunderlig, fantastisk flot.

Jeg blev helt overvældet da jeg prøvede den.

Jeg havde min fantastiske dejlige veninde Gitte med og hun sagde med det samme at det bare skulle være den, hvilket jeg var helt enig med hende i.

Hun har sagt ja til at være brudepige og har lovet mig at passe på slæbet.

Hvad syntes i så om den, ligner jeg et telt eller kan det godt gå an ? :hearts:

0

Del dette indlæg

Waauwww sikke en flot kjole - den er vidunderligt og passer super til dig. Sikke en flot slæb og top. Du bliver gudsmuk.

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Sikke en flot kjole - det lyder helt vildt at du har fundet den så billigt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif

Fedt at I allerede har fået styr på så mange ting...... BILLEDER TAK :cheerleader3: Du ved jo sikkert hvordan vi er!! :carrot: :carrot:

Glæder mig til at læse mere

0

Del dette indlæg

Så fik du endelig billederne til at makke ret ;)

Og hvis du ligner et telt i den kjole, så er du i så fald det smukkeste telt jeg nogensinde har set :cheerleader3::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif ;)

Du ser så forrygende ud i den kjole, og jeg glæder mig kun alt for vildt til at se den på selve dagen........

Knus TANTE Trisse :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen med seneste nyt.

Når jeg læser i alle i andres bryllupsplanlægninger, så bliver jeg godt nok stresset.

Selvom der er et helt år til, så er jeg allerede bekymret for om vi nu også når det hele :denmarkflag:

Rød: Helt styr på:

Blå: Næsten styr på.

Grøn: Besluttet men ikke bestilt

Du godeste hvor er mange dog kreative med invitationer, kirkehæfter, borddekorationer osv.

Nå, jeg må hellere komme igang.

Kirke: NR. Galten. Er bestilt.

Præst: Endnu ukent, men er bestilt.Festlokale: SID huset i Hadsten.

Kjole:Købt skørt lejet.

Sko:Købt og betalt ( faktisk 2 par, så jeg kan skifte )

Slør: Købt.

Musik: Bestilt.

Mad: Buffet fra Alberthea i Horsens, islagkage fra VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM

Kage: Trisse: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker dig

Ringe: Købt

Johnnys tøj:

Brudebuket: Har fået fantastisk godt tilbud på pynt til kirke, bil, 2 brudepigebuketter, bordpynt og brudebuket: 3500 kr.

Brudepiger: Mine veninder Sille og Gitte samt Freja.

Ringbærer: Freja

Johnnys forlovere: Hans ven Brian og hans bror Martin.

Toastmaster: Min far.( Hvis han da kommer, ellers må vi finde en anden)

Servering: Min mors veninder.

Drikkevarer: Fadøl fra Hancock, vin og sodavand

Har jeg ikke sådan bare lidt styr på det?

Hvis i har nogle gode ideér så sig endelig til.

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig

Lige et lille sent velkommen her til krogen.... Man kan næsten ikke nå at følge med alle steder, og se nu hva jeg allerede havde misset - skal vist holde godt øje med din tråd så meget her allerede sker

Glæder mig til at følges med dig frem til august!!! Solen skinner 100% sikkert de uger!!!! :denmarkflag:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er fotografen også på plads.

Vi skal fotograferes udendørs i det gode vejr :sang: men skulle det MOD forventing være dårligt vejr den dag, så har fotografen det perfekte alternativ.

Hun har en aftale med Randers Regnskov om at kunne fotografere derinde.

Lyder det ikke bare perfekt? Faktisk overvejer vi helt at droppe udendørs fotograferingen og så få taget billederne i regnskoven.

Vi har også hyret en af vores bekendte til at komme og fotografere hele dagen. Han tager billeder når jeg går ind i kirken, når vi går ud og i kirken efter vielsen.

Derudover sørger han for at der bliver optaget video ( han har en ven med ) og så skal han fotografere os med brudebørn ( eller voksne ) og familie.

Johnny har lige fået af vide i dag at han skal skifte hold, så nu er vores dato planlægning gået lidt i vasken.

Vi havde nøje planlagt datoen efter hans arbejdsdage ( arb. 3.dage - fri 3 dage ), men nu er han nødt til at have fri for at kunne blive gift.

Det er sgu træls at han ska bruge hans afspadsering på det og hvis jeg kender firmaet ordentligt, giver det sikkert bøvl. Han måtte også have fri den dag jeg fødte, så han ringede kl. 7 om morgenen og sagde han ikke kom pga. fødsel. De kvitterede så med at trække ham 12 timers afspadsering, TILLYKE TIL DEN NYBAGTE FAR. Det værste er, at var han mødt på arbejde og blevet kaldt hjem fordi jeg skulle føde, havde han fået tjenestefri.

Så nu er det sgu spændende om han kan få fri til vores bryllup :bearhug:

0

Del dette indlæg

:hug:

Var til fødselsdag hos Johnnys familie i dag, hvor vi fortalte dem alle at vi skal giftes.

Ikke EN sagde tillykke.

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er mig der er nærtagende, men jeg syntes bare at det er naturligt at man siger tillykke når man får sådan en nyhed.

Nå, pyt.

<{POST_SNAPBACK}>

:lol: Ai men altså...............FOR FANDEN DA...... sikke nogle møgører, de skulle ha' sku' de :griner:-

Men vid, at vi er ræædi mange der synes det er super skønt at du skal giftes med din elskede Johnny..... så f*** hans stupide familie.........(sorry johnny........du er jo egent lig faldet ret heldigt ud ;) , når man nu hører historierne om familien :bearhug: )

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer