Guest Kegly

Kira og Michael 8. juli 2006

256 indlæg i dette emne

Så er der 2 dage igen................ Nøj hvor jeg glæder mig!!!

Skal have ordnet neglene idag............ det bliver skønt at få pige-hænder igen hihi.. :baa:

Derefter tager jeg hjem til mine forældre og bliver der til lørdag............ SÅ den nat der lige er gået var sidste nat med Michael som ugift............. meget underligt at tænke på.........

Imorgen fredag kommer Michaels FOlover med et fly kl7.30 og så har de to mandehørm indtil vi mødes i festlokalet for at gøre klar til lørdag...............

Tja........ jeg kommer nok ikke herind igen før EFTER weekenden for at ligge lidt billeder ind fra dagen............. for vi tager jo allerede afsted til FLorida på tirsdag så vi har kun "Lidt" travlt på mandag med endnu en scanning og evt. køb af nye kufferter (hvis de ikke er en gave på lørdag?)

Mange tak for jeres søde kommentarer og sådan................. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen!

Scanningen gik faktisk rigtig godt............ set bort fra at nakkefolden ikke kunne måles......... jeg er ikke langt nok henne!!!

Jeg er blevet sat 4 dage tilbage så jeg i setdet for at være 11+4 uger henne "kun" er 11+0 idag............

Men hold op hvor var det magisk at se lille-prut spjætte løs derinde............. Den havde det i hvertfald godt og umiddelbart så Nf ikke ud til at være for stor el. lign..............

Og så er det i nat den sidste nat som ugift sammen med Michael.............. Imorgen og fredag sover jeg ved mine forældre.............. :biggrin:

Jamen hvad?! Så får du ikke en rigtig risikovurdering, eller hvad? I skal jo rejse, og så vil du være for langt henne, når I kommer tilbage -HAHA-

Nå, pyt skidt med det!

Dejligt at høre, at det gik godt! -HAHA-

Nu håber jeg bare, at I får et fantastisk bryllup og ikke mindst en ligeså fantastisk bryllupsrejse!!! :bearhug:

Hav det rigtigt godt!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er vi hjemme igen!

Scanningen gik faktisk rigtig godt............ set bort fra at nakkefolden ikke kunne måles......... jeg er ikke langt nok henne!!!

Jeg er blevet sat 4 dage tilbage så jeg i setdet for at være 11+4 uger henne "kun" er 11+0 idag............

Men hold op hvor var det magisk at se lille-prut spjætte løs derinde............. Den havde det i hvertfald godt og umiddelbart så Nf ikke ud til at være for stor el. lign..............

Og så er det i nat den sidste nat som ugift sammen med Michael.............. Imorgen og fredag sover jeg ved mine forældre.............. :biggrin:

Jamen hvad?! Så får du ikke en rigtig risikovurdering, eller hvad? I skal jo rejse, og så vil du være for langt henne, når I kommer tilbage -HAHA-

Nå, pyt skidt med det!

Dejligt at høre, at det gik godt! -HAHA-

Nu håber jeg bare, at I får et fantastisk bryllup og ikke mindst en ligeså fantastisk bryllupsrejse!!! :bearhug:

Hav det rigtigt godt!

:biggrin:

Jeg fik ingen risikovurdering............. jeg har lige snakket med Hvidovre, hvor de så sagde at jeg ikke sku komme på mandag fordi jeg jo var blevet scannet.............. men på Riget skrev de jo IKKE noget på min vandrejournal, så jeg skulle bare taget det hele med mandag og så måtte de se om de havde tid............ ellers ville de bare regne terminen ud og så skrive det på min VJ og så kan vi komme hjem igen.............

Nå, men NU logger jeg af indtil søndag/mandag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min sidste dag som FRØKEN er gået med at dække borde i festlokalet - hvilket har givet mig MEGET ømme fødder :( Ikke sjovt når man også har en lang dag imorgen............ -HAHA-

Bordene blev bare SÅ flotte, meget enkle men også liiiiige som jeg havde haft i mine tanker -HAHA- Fik megen ros af Michael's forlover der var med til at hjælpe..............

Det tog os sammenlagt 6 timer at få stillet borde op, dækket dem, dækket kaffeborde, gøre klar til forretten som bare skal anrettes...........

Nu er jeg hjemme ved mine forældre og jeg er bar SÅÅÅÅÅÅ træt :sleepy: , for natten til idag sov jeg minimalt grundet varmen og at jeg havde mindst 1 million tanker flyvende rundt i hovedet............... I dag tager jeg mig et karbad inden jeg går i seng så jeg dér forhåbentlig kan få de fleste tanker ud af hovedet inden jeg skal sove...........

Men det er nu også underligt at man idag har brugt så meget tid på noget der bare er overstået vildt hurtigt............. :):super:

Men ÉN ting er vigtigt at slå fast............ brudebuketten er i mine forældres køleskab i deres skur, og min mor siger bare at den er rigtig flot! ()()(y):thanks:

Ja, jeg kan næsten ikke vente til imorgen.............. for jeg har jo også fødselsdag som jeg lægger ud med at fejre sammen med mine forældre................. ligesom dengang jeg boede hjemme -HAHA-

Nå, men jeg skal til at hjælpe min mor med at farve hendes bryn og så lige plukke dem bagefter.............. og SÅ skal jeg dase i karbadet :loveshower:

0

Del dette indlæg

Du kunne ikke holde dig væk ()()

Hvad sagde jeg. Tillykke med fødselsdagen. Det var jeg ikke rigtig klar over. En ganske nyttig oplysning/indspark til i morgen aften.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Kære Kira.

Tillykke med jeres store dag, jeg glæder mig til, at høre om den og se en masse billeder !!! Men det ved du jo.

Jeg håber at i får en fantastisk ferie og nyder det hele i fulde drag.

Du kan sagtens tage billed af scanningsbilledet, det bliver faktisk meget godt og vi vil jo også gerne se lille nøv :thanks:

Stort tillykke ()()

(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Kira

Først og fremmest:

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN - (i morgen ;)) :loveshower:

Dernæst: Hjertelig tillykke med bryllupet i morgen - vil skænke dig mange tanker i løbet af dagen - og håber I får drømmedagen over alle drømmedage :loveshower:

0

Del dette indlæg

Kære Kira...

Tillykke med fødselsdagen.. Håber du bliver fejret godt af dine forældre her fra morgenen af og får nogle gode gaver...

Kære Kira og Michael..

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag... Mit håb for jer at i må få den bedste dag i jeres liv og at alle jeres drømme bliver opfyldt.. Jeg vil sammen med de andre piger herinde glæde mig til at se billeder og til at læse om jeres dag...

Knuz Mia ()()

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med bryllupsdagen begge to

og

TILLYKKE med fødselsdagen kira

håber i lige nu har en dejlig dag, og den er alt hvad i har drømt om

glæder os til billederne

()()-HAHA-:thanks:(y)-HAHA-

Anja

Redigeret af BAnja
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ blev vi :thanks: ................ mand og kone.................. hihi helt sjovt at kunne kalde os det ()()

Vi havde den mest vidunderlige dag, som vi nød i fulde drag.................. Festen gik bare som om alle gæsterne havde læst det manuskript jeg havde skrevet dagene forinden............ ALLE roste festen til skyerne og ALLE hyggede sig bravt........ (y)

Bedre fødselsdag får jeg nok aldrig - og dog............. når jeg fylder 50 har vi sølvbryllup, og SÅ skal der festes igennem igen :carrot: :carrot: :carrot:

Stor ros til Bent fra Diskobil, der sørgede for god underholdning.................. Mange tak for det Bent!

Der kommer lidt billeder om lidt................ skla liiige have dem overført................... resten kommer i min berertning som kommer imorgen - tror jeg............ hvis jeg kan nå det, for der skal der pakkes til vores rejse.......

0

Del dette indlæg

Sødeste Kira

Stoort tillykke med bryllupsdagen igår...... (y)

Ville gerne have været en flue på væggen, da I fortalte om familieforøgelsen.... send lige lidt babystøv i min retning....

Jeg ønsker Jer en dejlig dejlig bryllupsrejse - glæder mig til at høre mere fra dig...

*knus* ()()

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-Hej søde Kira!!! :carrot:

Hjertelig tillykke med brylluppet igår og selvfølgelig også fødselsdagen!! ()():thanks:(y)

Glæder mig til at se billederne og høre beretningen!!!

mange knus fra Ditte -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så er der lidt at se på....................

Her hjemme ved mine forældre inden kirken

Min smukke buket med 25 røde roser pga min fødselsdag

post-18156-1152473769.jpg

Undskyld mit ansigtsudtryk, men min mor er ikke så teknisk med digital kamera.....

post-18156-1152474088.jpg

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Ønsker dig et super stort tillykke med bryllupsdagen og med de 25 år, håber at jeres dag var en vidunderlig start på jeres nye liv som mand og kone? ()():heart::iloveyou::balloons::balloon:

Du ser bare kanon godt ud i din kjole, glæder mig til at se flere -HAHA--HAHA-:bearhug::blink::blink:

:bearhug: Sarah

0

Del dette indlæg

Hej søde Kira... Håber du havde en fantastisk da... Smuk ser du jo ud *SS* Husk lige at give mig en rapport om frisøren *GG* Har en date med hende på tirsdag *SS*

Og host så op med flere bilelder... det der er jo ikke nok til at leve på *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer