Galadriel

Mette og Jonas' bryllup d. 26. august 2006

160 indlæg i dette emne

Hej hej allesammen

Jeg har godt nok allerede startet en bryllupsdagbog andetsteds, men der er desværre ikke alt for meget feedback pt. så jeg tænkte at jeg ville lægge den herind også :hug:

Lige til at starte med en liste over ting jeg mangler og har gjort mv.

Er i orden

Kirke: Balle Kirke kl. 15.00

Feststed: Balle Forsamlingshus (har det hele weekenden fra fredag morgen til mandag møgtideligt)

Kogekone: Jonna Sørensen

Mad: havde samtale med Jonna 3/3 og fik menuen på plads

Musik: Flashlight Gruppen (mobildiskotek + deres pianist)

Kørsel: Veteranbil (prøver at få fat i et billede)

Overnatning: Hotel Danica brudesuiten (bliver for vildt fedt!)

Kjole: Super flot Panayotis kjole, model La Sposa, Grey 2006

Slør: Også fra Panayotis, super romantisk

Sko: Endnu engang fra Panayotis, supergode at gå i selv om de er ret høje

Kransekage: Fætter har sagt han nok skal lave den

Kage til kaffen efter vielsen: Fætter er så sød at bage et par forskellige kager og pynte dem flot.

Sodavand købt (mangler dog lige en kasse dansk vand)

Øl: alm. pilsner og mørk fra Hancock, skal hentes tidligt d. 25/8 (mellem 7.00-8.00)

Vin og spiritus: HBL Vine. Leveres i forsamlingshuset d. 25/8 mellem 17.00-18.00

Invitationer: Lavet og afleveret

Makeup: BeautyZone kl. 10.15

Prøve makeup: 23/8 kl.14.00

Prøveopsætning var d. 26/7 håret skal se sådan her ud

Frisør: Klippestudiet kl.11.00

Farvetema: bordouxrød, guld og creme

Mangler at gøres

Pynt forsamlingshus: runde borde, cremefarvet dug, guldfarvet fad med "kegle"blomster (hvis det kan lade sig gøre), blomsterblade eller efeu strøet rundt om og bloklys.

Ringe: forlovelsesringene skal ændres lidt (ringene skal afleveres i slutningen af juli)

Brudebuket: Jonas' job (men skal da lige kigge rundt og få lidt inspiration til ham)

Brudepigebuketter: Dem sørger Jonas også for, så de passer til brudebuketten, men har da fortalt ham hvordan de ca. skal se ud.

Navneændring -skal ringe til kordegnen igen i starten af august.

Salmehæfter

Bordkort/velkomst- og velbekommesang

Alle er meget velkomne til at fortælle hvis jeg eventuelt mangler noget. Regner med at listerne bliver opdateret løbende efterhånden som jeg kommer videre og finder ud af flere ting vi skal have gjort.

Men ellers så tror jeg bare jeg vil lægge alt det ind jeg allerede har skrevet før, så i får hele historien med.

Først måske lige en lille præsentation af mig:

Mit navn er Annemette. Bor i Midtjylland. Er 25 år med fødselsdag d. 6. september.

Jeg er uddannet revisorassistent og i gang med HD (aftenskole til at kunne blive revisor og måske i sidste ende registreret revisor).

Pga mit arbejde og uddannelse har vi sat datoen sidst i august nemlig d. 26. august 2006 af helt praktiske grunde. Det er efter den hektiske tid for mig, med overarbejde og 2 grumme eksamener og i værste fald også en eventuel re-eksamen. Krydser dog fingre for at der ikke bliver noget med re-eksamen!

Jonas, min elskede, er to år ældre end mig. Desværre har han længe været arbejdsløs datamatiker med en alt for stor gæld og det var da også stadig tilfældet da vi besluttede os for at gifte os. Heldigvis fik vi den bedste gave nogensinde i julegave. Jonas fik job som IT-sikkerhedskonsulent hos PWC i Århus! Det er bare så fedt!!!! Specielt fordi det er noget som han virkeligt brænder for. Jeg har længe ønsket for ham, at han kunne få en lige så interessant hverdag som jeg har. Det er med stor spænding vi afventer d. 1. februar, hvor han starter.

Nå.... Ja skal vi starte med frieri?

Tja.... Hvad skal jeg sige om det?.... Jonas og jeg har været sammen nu i 7 år her i november. Her de sidste år har jeg lidt kommet med diverse hentydninger--- Endda klippet en annonce med forlovelsesringe ud fra avisen og lagt på hans skrivebord. Men hver gang emnet har været oppe at vende, har han sagt, at han ikke kan se hvorfor det er manden der skal fri. Hvorfor det ikke lige så godt kunne være omvendt... Nu ved jeg jo godt at det kun er på skuddagen kvinder må fri, men den chance havde jeg altså forpasset og ville ikke vente flere år endnu, så jeg tog sagen i egen hånd. En dag da vi gik inde i byen, foreslog jeg et smut forbi nogle smykkeforretninger udover de sædvanlig lidt kedelige forretninger hand altid gerne vil ind i. Det skal lige siges at vi nok ikke ligefrem er verdens mest romantiske par. I hvert fald så gik han lidt modvilligt med ind. Jeg tror det var den 3. forretning en lille intim guldsmedeforretning med en super service, der fandt vi nogle ringe som vi begge bare syntes var enormt pæne, ikke lige frem de billigste, men vi skal jo også gå med dem i lang tid Så dem købte vi. Ikke det store frieri eller fald på knæ. Men pyt, jeg elsker ham og det er det der betyder noget.

Nå men alt dette var vist nok en gang i april, en helt tilfældig dag i 2005.

2005.... Lidt af et hårdt sidste halvår for mig....

Da vi i april eller var det maj?... købte ringe satte vi ikke nogen dato.

Her kommer så historien om sidste halvår af 2005.

Mine gode veninde gennem stort set hele mit liv lider af knogleskørhed, men det har nu aldrig rigtig generet hende, ud over at hun brækket knogle nemt. I hvert fald så var hun et godt stykke henne i hendes 2. gradivitet, hvilket var super. I juli blev jeg så ringet op, at hun var faldet ned af trappen og havde brækket ryggen! Jeg var grædefærdig! Det kunne jo værre ufatteligt slemt! Var hun en grønsag, hvad med barnet alt det der. Heldigvis da jeg langt om længe kom op og besøgte hende dagen efter på hospitalet var det ikke helt så slemt som frygtet. Ufatteligt nok skete der ikke ret meget. Hun havde brækket ryggen 2 steder, men ellers var alt i orden. Sikke en forskrækkelse! I dag har hun det godt og fødsel gik godt og hændelsen er næsten glemt

4. august:

En god ven A skulle giftes d. 13. august, super god oplevelse! Men desværre tynget af en meget trist ting.

Vores gode ven S skulle være forlover. A ringede til S denne dag for at høre om han ville med til bryllupsforberedelserne i kirken mandagen efter. Da S havde taget telefonen fik han et epileptisk anfald. A var i vildrede, men fik gjort alt det rigtige. Ringede hjem på addressen og da ingen var hjemme, ringede han til 112 (A bor ca en halv times kørsel fra S) Ambulancen kom, men desværre vare der intet at stille op og vores gode ven døde. Vi var knuste! Denne tid til begravelsen ugen efter har nok været mit livs værste nogen sinde. Alle prøvede den der med at livet jo går videre og hver gang jeg fik den, ville jeg bare råbe ad dem. Det vidste jeg udmærket godt, men hvad hjælper det at høre, når man bare vil have hele verden til at gå i stå?! Til trods for denne oplevelse, besluttede A og hans kæreste at bryllupet skulle stå på den oprindelige dato alligevel (lørdagen efter begravelsen) hvilket jeg synes var utroligt stærkt af dem! De fik præsten til at sige nogle ord omkring vores ven og hændelsen, så andre gæster ville kunne forstå hvad der foregik i tilfælde af tristhed. Alt i alt gik der bryllup super godt og ud over præstens ord omkring det, var det kun glædestårer der kom den dag. Hvis A og E læser her, så vil jeg bare sige jeg beundrer virkeligt jeres håndtering af situationen og er super glad for den glæde i kunne dele ud af. Gid jeg kan dele vores glæde med jer til vores bryllup, dog helst uden triste begivenheder før.

6. september:

Min fødselsdag.

Jeg havde besluttet mig for at fri på denne dato. Lave en god middag og falde på knæ. Men da dagen oprendt virkede det bare ikke som det rigtige. I stedet spurgte jeg Jonas under et spil backgammon, om vi ikke snart skulle bestemme os for en dato. Vi blev så enige om sidst i august starten af september året efter altså 2006. Jeg havde allerede inviteret min nærmeste familie til fødselsdagsmiddag lørdagen efter og havde planlagt at fortælle dem nyheden der, men men men... Ja der er en del men'er.

Morgenen efter min fødselsdag ringede min mor til mig før jeg tog afsted på arbejde og fortalte mig at min mormor døde i løbet af natten. Ja min mormor døde på min fødselsdag faktisk

Det skal nok lige nævnes at min mormor har været megte syg meget længe. Som jeg ser det, var det på en måde en god ting. Det var på tide hun fik fred. På tide hun slap for hendes lidelser, men det gør jo ikke at det ikke er trist.

Begravelsen skulle stå om lørdagen. Ja den lørdag jeg havde tænkt mig at overbringe gode nyheder. Den plan blev lige ændret i en ruf. Min mor forstod ikke rigtig hvorfor jeg ikke rigtig ville holde fødselsdag lige efter. Vi kunne jo godt nå at komme over bagefter... Øh nej tænkte jeg bare. Og det er bare ikke lige sådan en stemning det skal være ved så gode nyheder. Så fødselsdagen blev udskudt en dag. Meget god ide tror jeg! Tror min mor blev lidt overvældet af hvor trist hun blev til begravelsen.

Til gengæld blev min fødselsdag rigtig god Og med en lille bitte smule afstand til tristhederne kunne vi allesammen glæde os over det gode ting.

Så alt i alt endte det godt. Tak for at jeg måtte dele alt dette med jer. Det er godt at kunne lufte det lidt.

Hold da op sikke en smøre jeg fik startet op med.

Tak for velkomsten

Ja det er i hvert fald min erfaring at det hjælper at snakke om det.

Grundet alt det der skete lige inden, kom jeg nok også til at blive lidt af en bridezilla. Det var lige som nemmere at kaste sig over planlægningen end at vente på at alt det triste fortog sig af sig selv.

KJOLEN

Som det første jeg gjorde, jeg vil gætte på at det er nogenlunde det første alle brude gør, skulle jeg da ud og prøve kjole!

Det det var i september jeg var afsted med ca et år til den lykkelige dag, regnede jeg faktisk med at ekspedienterne i brudekjoleforretningerne ville grine lidt ad mig og ikke rigtig tage det helt alvorligt, for jeg troede selv det var i enormt god tid. Der tog jeg åbenbart meget fejl!!!!

En lørdag tog jeg min gode veninde med til Gittes fest og brudekjoler i Hammerum. Vi skulle jo bare ud og kigge lidt og helt ærlig hvor tit er det lige at man kan prøve så fine kjoler med god samvittighed?

So off vi go.

Vi kommer dertil og Gitte er bare så sød til at hjælpe mig. Jeg anede ikke helt hvad jeg gerne ville have, men jeg havde da kigget lidt på nettet og fundet lidt kjoler som jeg syntes var søde. Jeg prøver efter bedste evne at fortælle hvad jeg kunne lide. Hun fortæller mig så at der er RIGTIG mange andre end mig som kunne lide den stil jeg havde forklaret hende, så derfor havde hun faktisk udsolgt af den slags. Så vi bliver enige om at jeg bare skal prøve lidt forskelligt, så jeg ender med at prøve kjoler i 2 timer ca. Til sidst fandt vi da også en som jeg bare syntes var super flot. En som jeg ALDRIG havde regnet med jeg ville kunne lide. Rent faktisk da min veninde kom med den på bøjlen, tænkte jeg bare MARENGS!!!! Men jeg prøvede den og wow!!!! Nå men jeg skulle jo ikke købe, bare kigge. Ville jo gerne i alle forretninger i nærheden og bare finde den perfekte

Under prøvningen var Gitte rigtig flink og spurgte en masse til hvordan planerne var osv. Det var her jeg fandt ud af at lige netop det tidspunkt som vi gerne ville giftes, var store Klub...bla..bla... nr.2! Vi havde ikke en gang fastsat datoen helt præcist endnu!!! Ikke engang snakket med kirke, ej heller feststed!

Der gik det pludseligt op for mig, hvor meget vi lige pludseligt skulle have på plads ret hurtigt.

Panik panik!

Og det er så her jeg tror bridezilla dukkede op :P

Nå men efter en rigtig hyggelig tid hos Gitte, drog min veninde og jeg afsted hjemad med 2 kameraer fuldt med billeder. skal prøve at se om jeg kan finde ud af at lægge et par stykker ind senere.

På vejen hjem kommer min veninde i tanke om den her forretning der vist nok ligger et eller andet sted i nærhede, så vi begiver os ud på ekspedition "find-brudeforretningen".

Langt om længe finder vi den da også.

Det ligner egentligt bare et almindeligt hus, men hvad... Vi ringer på og efter at have ventet lidt opdager vi et skilt der siger at der kun er åben efter aftale. Så vi begiver os tilbage til bilen, vi kan jo ikke bare komme og trænge os på. Men før vi når ret langt bliver døren åben og denne her lidt ældre dame siger at vi skal da bare komme ind. Vi undskylder mange gange for ulejligheden og siger da at vi bare kan komme tilbage en anden dag. Nej nej det skulle vi da ikke! så ind kommer vi. Og her er det så jeg finder ud af at jeg ALDRIG ville kunne finde på at købe en kjole hos hende.

Da vi er først er kommet ind virker damen pludselig ikke så flink længere. Hun er meget bestemt og da vi spørger til om visse kjoler ikke findes i min størrelse, bliver hun nærmest fornærmet. "Nej, hun havde kun én af hver kjole, for andre skulle jo helst ikke have samme kjole som bruden" Jeg helt korrekt, hvis det da ikke lige var fordi at hendes kjoler var de samme som i mange andre forretninger! Derefter kommer hun faktisk nærmest til at kalde mif for tyk, fordi hun ikke lige havde ret mange kjoler i min størrelse. Ikke nok med det, så er hun overhovedet ikke behjælpelig med et par sko, og da jeg spørger til skørt, siger hun at kjolerne er så store så det skal man da ikke bruge. I stedet bliver jeg pladseret på nogle telefonbøger, for at tilpasse min højde lidt. Jeg kunne ikke vente med at komme væk derfra igen. Jeg prøvede kun det antal kjoler som nu virkede høfligt at prøve for at hun ikke følte at hun havde spildt sin tid. Selv om jeg nu tror hun havde det sådan hele tiden. Efter min mening burde hun have bedt os om at komme igen senere, når vi havde aftalt en tid, hvis hun ikke havde tid og energi til at servicere os ordentligt. Vi var jo kommet uanmeldt, så det havde da været i orden.

Hold da op. Igen en smøre uden lige. Tror lige jeg vil holde en pause fra "stile" arbejdet og læse lidt i stedet

Fortsætning følger

KJOLEN PART TWO

Som lovet en fortsætning af kjolejagten. Jeg skal nok prøve at gøre mig en smule mere kortfattet, for hold da op! Sikke da en stil jeg fik skrevet før.

Jeg fik senere min storesøster med mig ud til Thorning for at prøve kjoler der også. Hold da op hvor blev jeg lige pludselig forvirret. Også her fandt jeg 3 kjoler jeg var ret ville med. De to af dem havde dog nogenlunde samme udforming. Den ene kom jeg lidt til at ligne en barbie i. Den var helt hvid med fersken og sølv farvede broderier, bare rigtig sød. Den anden der havde samme udforming var råhvid/creme med et tyndt lag tyl (ja er jo nok ikke tyl, men er bare ikke god til det med stof) og guldbroderi i "striber". 2 "striber" foran og 2 bagpå hvor det gik helt ud slæbet. Flot og rustik. Den 3. kjole var en "Mary" agtig kjole som ekspedienten sagde. Corsage hvor der lige under busten var en "Mary"sløjfe. Enkel og elegant.

Efter at have tænkt og tænkt så det knagede, fik jeg samlet min mor og igen min storesøster og så brugte vi ellers en rigtig hyggelig lørdag ved de to brudeforretninger til anden prøvning. Jeg fik til sidst skåret det ned til 2 kjoler. En ved hver, men må nok indrømme at det mest var den hos Gitte der trak. Desværre måtte jeg slukøret give min mor og søster ret, da de viste mig billeder af ryggen af den kjole, at det ikke lige så alt for godt ud og som minimum ville kræve at jeg taber mig 5 kg inden brylluppet og det tør jeg simpelt hen ikke løbe an på. Så vi endte med at tage hjem uden at have købt nogen kjole. øv øv tænkte jeg.

Et stykke tid efter spurgte min mor mig om vi ikke skulle tage til Vejle.

"Der var en forretning der hed et eller andet Pan-noget."

"Jojo lad os da bare det, men jeg tvivler på at jeg finder noget til vores budget"

Som den gode brud jeg nu er, gik jeg jo straks ind på nettet for at se hvad de havde. Av av nogle priser tænkte jeg og sikke en masse flæser. Men der var jo rent faktisk en del alligevel i mit prisleje som var rigtig flotte! Rent faktisk vil jeg sige at det er deres billige kjoler der er pænest, bare mere sådan min smag.

P.

Ikke så stor en butik, men ekspedienten var rigtig flink og fik fundet en masse flotte kjoler. Og pludselig så var den der bare! La Sposa 2006 model Grey. Enkel uden at være kedelig. klassisk, og med en masse detajler på corsagen. Og frem for alt behagelig at have på. Til at starte med var jeg dog ikke helt sikker. Jeg havde stadig den kjole hos Gitte i hovedet, men jeg endte med at prøve den efter hver eneste anden kjole jeg også prøvede herefter, så til sidst havde jeg været i den 5 gange

Tja... så tog det mig faktisk ikke ret lang tid derefter at beslutte at det bare måtte være den.

Det jeg først prøvede den, kom ekspedienten med et langt slør, jeg lige skulle prøve til. Ok tænkte jeg, men altså jeg havde nu ikke tænkt mig at skulle have et langt slør, det er da alt for besværligt.

Men vuptidu, så blev det lige ændret.

Sløret matcher kjolen så perfekt så der var ikke den helt store diskusion. Syntes nu godt nok det var rigtig mange penge at skulle betale for et slør, som folk bare skulle rive i, men det have ekspedienten da lige en løsning på. Så der bliver sat ektra tyl indenunder sløret som folk kan rive

Så er planen lidt at det rigtige slør kan bruges til f.eks en himmel til en vugge eller noget.

Alt det var i oktober. Hun sagde det ville tage ca. 3 måneder at få den hjem, så jeg venter med stor spænding på MIN kjole

I slutningen af november tog jeg så både min mor, storesøster og gode veninde med ned for lige at prøve kjolen igen, min søster og veninden havde jo ikke set den, det blev de da helt klart nødt til!

Men men men tror i så ikke at de sko jeg nu prøvede sammen med kjolen også bare lige faldt i min smag. Så vuptidu var skoene også lige ordnet. En post jeg havde afsat ca. 500kr til blev lige fordoblet, men nøj de var fine

Tja det var så, så langt jeg er nået med kjolen.

Glæder mig bare vildt meget til at den kommer hjem, så jeg kan prøve den igen. Og hente mine sko også!

Redigeret af Galadriel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen hej og stoooort velkommen

Glæder mig da til at billederne af DIN kjole...ja billeder af hele din planlægning nærmest.... :hug:

Det var det vist godt, du kom til Panayotis... en skam det ligger så langt væk herfra Vendsyssel ellers skulle jeg da vist også have været der....

Jeg kan sagtens huske din historie andetsteds fra - kan kun sige til dig, godt du kom herind.... :hug:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen!

Glæder mig til at se din kjole!

Og til at følge din tråd!

Ved ikke om du har hørt det endnu...................Mmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn vi ææææææææælllllllllllssssssssssskkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeerrrrrrr billeder!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa, og velkommen til.

Husk at vi æææælsker billeder :carrot: :carrot: :carrot:

Har faktisk været i den samme kjole igår, men valgte den dog alligvel fra. Super flot kjole, men vil jo gerne se netop dig i den...

Charlotte

0

Del dette indlæg

Det er så den kjole jeg allerførst forelskede mig i hos Gitte.

post-18173-1139760862.jpg

Og hvorfor det ikke blev den:

post-18173-1139761018.jpg

Marykjole:

post-18173-1139761124.jpg

Barbiekjole:

post-18173-1139761144.jpg

Rustikkjole:

post-18173-1139761245.jpg

Nå men jeg går da også ud fra at i vil se hvad kjole det rent faktisk endte med at blive.

her er model fotos: http://www.panayotis.dk/viskjole_abc.asp?I...1524&ID2=200615

Fotos af mig i den (vær sød at se bort fra rodet hår og andet skidt )

Her kan man også se mit slør

Gæder mig bare så meget til at prøve det igen. Gid der ikke var så langt til Vejle, så man kunne prøve det lidt oftere :P

post-18173-1139761342.jpg post-18173-1139761356.jpg

post-18173-1139761421.jpg post-18173-1139761432.jpg

BRIDEZILLA PERIODEN

Nå ja, må nok hellere fortælle om da der gik lidt panik i mig.

Da jeg havde været ude at prøve kjole første gang, var det jo at jeg blev opmærksom på alle de ting der skulle sørges for i meget god tid.

Så tja afsted hjem i vild panik og finde ud af sammen med Jonas hvor vi gerne ville vies og hvor festen skulle stå.

Vi blev nu rimeligt hurtig enig om at Balle Kirke ville være rigtig god. Eller rettere Jonas ville gerne vies i den og det havde jeg intet imod, da jeg ikke har noget specielt tilhørsforhold til nogen særlig kirke. Jo der er da den hvor jeg blev konfirmeret, men den lille landsby er jeg flyttet fra og det er mine forældre sådan set også.

So Balle Kirke it is.

Nå men før vi ringede til kirkekontoret skulle vi jo lige have fundet ud af den præcise dato.

Og tja det blev altså til d. 26. august. Jonas ville helst ikke vente til september og jeg ville gerne over en eventuel re-eksamen.

Fint fint. Vi fik også en aftale i stand med kirkekontoret så vielsen bliver kl. 15. Jeg blev vildt overrasket over at der allerede var et par booket ind til kl. 13! Så gik der jo for alvor panik i mig.

Nå men kirke klaret, så manglede vi feststedet. Jeg ville rigtig gerne være på Kongensbro kro, men desværre var der allerede to par før os der havde forespurgt til den dato og de har kun et lokale stort nok. øv øv.

Efter lidt snakken frem og tilbage blev vi dog enige om at et forsamlingshus kunne da sagtens bruges, så kunne vi jo også invitere lidt flere gæster med. Super!

Og vuptidu Balle forsamlingshus blev booket. Og derigennem fik vi også kontakt til en kogekone, som så kan håndtere maden. Uanset om hun skal lave det eller om vi får et cateringfirma til det.

Musikken!

Vigtig vigtig!

og vild panik!

vi havde bestemt ikke lyst til en orgelklimper der ikke kunne synge ordentligt

Til sidst efter at vi havde søgt med lys og lygte efter noget godt musik til ordentlige penge (hold da op hvor den her post i budgettet overraskede os!) blev vi enige om at vi hellere ville have den orginale musik.

Vi tænkte lidt på bare at få en jukeboks, men det bliver bare så nemt "trist" eller ensformigt. Desuden blev vi også nødt til at have hjælp til eventuelle sange under middagen.

Jeg kan faktisk ikke helt huske hvordan jeg kom frem til Diskobil, men dem fik jeg ringet til og de var så flinke at henvise mig til Jesper Broch.

Flinker fyr! Hold da op vi fik os en lang snak. Jeg var lige ved at tro jeg aldrig fik ham til at lægge røret på Så i sidste ende blev til mobildiskotek til festen slutter med en pianist under middagen.

Hvis nogen har erfaring med pianisten også vil jeg da gerne høre fra jer. Jeg har allerede hørt om fester med diskoteket, så det er jeg sikker på bliver rigtig godt.

Fotografen

Ja hvor heldig kan man være. Mine forældre har en god ven som er fotograf. Og hun er bare sjov! Så hun kommer og tager billeder hele dagen

Jeg er 100 på at det nok skal blive rigtig gode billeder, fordi hun bare er den type, som kan få en til at grine og slappe af og jeg er altså ikke normalt særlig fotogen andet end når jeg ikke aner at billedet bliver taget, så det skal nok blive godt. Og så gør det jo ikke noget at hun giver os "Clausen"-rabat

Kørsel

Panik her også!

Vi ville gerne have en veteranbil, men er i klar over hvor svært det er at finde, når man ikke kender nogen der kender nogen? I hvert fald når det ikke skal koste en bondegård.

Nå men jeg var ved gå over til at vi skulle have en limo,

Så fandt jeg den her side med Rolls Royce og Bentley veteran limosiner! Nøj! Det kunne jeg bare godt tænke mig! Men det er også lidt halvdyr når man egentligt ikke skal køre ret langt.

post-18173-1139761705.jpgpost-18173-1139761730.jpg

Jeg kunne da godt lige se mig komme op til kirken i sådan nogle

Men men men der er jo lidt et budget der gerne bare skulle overholdes en lille smule, så desværre blev det ikke til en af dem.

Til gengæld fik jeg den glædelige overraskelse en dag jeg var i skole og sad og snakkede lidt til en i min gruppe om at vi ikke kunne finde en bil. Jamen hendes far kørte da en fin veteranbil til bryllupsarrangementer og sådan noget.

Så nu er det også ordnet. Hendes far reddede os! jeg tror godt nok ikke der vil være champagne i bilen, men det koster os til gengæld kun 700kr inkl pynt og så kommer han i fint chauførdress. cool.

Jeg har desværre ikke lige noget billede af bilen. Skal prøve om jeg kan fremskaffe et.

Der var en fra det andet sted som var så venlig at uploade disse billeder af kirken.

post-18173-1139761994.jpgpost-18173-1139762009.jpg

post-18173-1139762236.jpgpost-18173-1139762225.jpg

post-18173-1139762284.jpgpost-18173-1139762293.jpg

0

Del dette indlæg

Tjaaaaaaah... Med hensyn til de kjoler der så ser du jo helt vildt fed ud i den og dene r sq da for grim... Eller... Måske skulle jeg bare sige Ahamana hamana hamana... Og Mmmmmmuuuuuummmmmmm (som kun vores Dirch passer kunne have sagt det)

Så er der vidst ikke så meget mere at sige til det... mary kjole eller ej, så bliver du da helt sikker prinsesse på din store dag i de kjoler *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til - det er jo en del du allerede har styr på og jeg glader mig at følge med i din planlægning.

Og kjolen du valgte er bare helt fantastisk - og jeg synes også det er den perfekte til dig af dem du prøvede.

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for den varme velkomst

Er glad for at andre også synes min kjole er perfekt :balloons:

Jeg tænkte at jeg lige ville vise jer et par billeder mere, nemlig af mine smykker.

Jeg håber det er til at se ordentligt, ellers må jeg jo igang med kameraet en gang til.

Her er den halskæde jeg syntes passede godt til kjolen

post-18173-1139862532.jpg

Og øreringene som jeg fik i julegave af min kære tilkomne. Er de ikke bare lækre?

post-18173-1139862542.jpg

Nå men i skal da heller ikke snydes for at se prototypen af vores indbydelser, som jeg så småt er gået igang med. Regner med at de er færdige og klar til at sendes ud i min ferie i uge 8.

post-18173-1139862516.jpg

Kontruktiv kritik er velkommen. Det skal lige siges at jeg har købt nogle guld klistermærker med "indbydelse", "bryllup", hjerter og sådan nogle ting

Konvolutterne er cremefarvede og kvadratiske. Der har jeg nogle guldlistermærke hjørner jeg regner med at putte på. Overvejde også at spraye vores monogram med guld (hvis jeg da kan få kæresten med på det og jeg ellers kan finde et jeg kan li rigtig godt)

Tja det er sådan ca så langt jeg er nået indtil videre.

Note to self:

HUSK Ring til kogekone (Jonna Sørensen)

Ring til forsamlingshusbestyreren

Ring til kirken

:carrot: :blush::thumbsupsmileyanim:

Ja ja bær over med mig. Skal jo ha prøvet nogle af smilierne af :P

0

Del dette indlæg

:yay: Mette...

Vil åz lige sige davs her... og gentage hvad jeg har skrevet på en anden side:

Dejligt med et bryllup i nærheden... måske skulle jeg overveje at drage det lille stykke vej og komme til globryllup om ½ års tid?

Det er en skøn kjole du har købt og kirke, forsamlingshus, musik og køkkenhjælp (næsten) er åz klaret - så kan I slappe lidt af igen .

Rigtig god fornøjelse med produktionen af indbydelserne i næste uge.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lisbeth

Du skal da være så hjertelig velkommen til globryllup :bearhug:

Jeg har langt om længe fået fat i kogekonen. Tog også kun ca 3 uger :P Det var jo ikke til at vide at hun lige skulle til Thailand, når jeg havde tænkt mig at kontakte hende :baa: Er bare glad for at der ikke var sket noget. Var blevet helt bange for at jeg skulle ud at finde en anden. Puha!

Jeg har aftalt at mødes med hende d. 2 marts, for at snkke om menu og alt det der.Hun lyder helt vildt flink. Og vi må vist nærmest selv om hvor meget vi vil have hende til at lave.

Jeg var begyndt at undre mig over om ikke snart min kjole var kommet hjem, så igår ringede jeg til Panayotis og minsandten om den ikke var kommet hjem! Både den og mine sko! :loveshower:

De havde bare glemt at ringe til mig. Så jeg har aftalt en tid på tirsdag til tilretning (dvs få den lagt op).

Selv om jeg har ferie i næste uge, så skal jeg lige til møde tirsdag morgen på arbejdet, så jeg medbringer min kære lillesøster og så drager vi til Vejle bagefter og får os en rigtig hyggedag. Glæææææææder mig bare så meget!

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til :carrot:

Ja du har jo allerede styr på en hel del kan jeg se...men ser frem til at følge resten af planlægningen...

Er forresten HELT vild med den første kjole...den er bare :biggrin: flot :loveshower:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Forresten hvis du ikke har fundet ud af noget med make-up endnu, kender jeg en dygtig make-up artist, der ikke skal have mere end et par hundrede for at lægge den...

Hun har bl.a. været make-up artist på Butadeo, og det liver også hende der skal ligge min make-up til sin tid...

0

Del dette indlæg

Hat vidst slet ikek fået svaret her i din super tråd :carrot: Et velkommen til skal da også lyde :biggrin:

Din kjole er bare fantastisk flot :biggrin: Også er det jo en La Sposa kjole og fra Panayotis, 2 gode kombinationer :balloons:

Kirken ser også rigtig skmuk ud :hug:

Glæder mig til at følge din planlægning de næste 6 måneder -HAHA-

Pernille :hug:

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer