Sussen2

.....

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

waaauw Sussen super resultat - og ved du hvad jeg kan godt forstå dig - nogle aftener sidder jeg her og vil lave noget til bryllup men har ikke så meget jeg kan lave lige nu og går i gang med alle mulige mærlige projekter. Men jeg må sige ingen af mine er så gennemført som dit. wauww hvor er de blevet flotte - dejlig gennemført.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super!! Ser rigtig godt ud!

Jeg lavede selv små "pakker" med blomsterløg til vores gæster, og smed også en lille seddel ved med navnet. Men det lille vers som du putter ved havde jeg ikke tænkt på. Jeg fik til gengæld vores toastmaster til at nævne dem i sin åbningstale :hug:

Kan hilse og sige at MANGE af vores gæster var VILDE med de løg som vi havde valgt at give gæsterne med som evigt minde - og vi fik efterfølgende billeder af blomsterne, efterhånden som de kom op :carrot:

post-1053-1140177814.jpg

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Super ide søde Sussen!!!

De er bare rigtigt søde de små poser og jeg er helt vild med ideen om at gæsterne har noget med hjem som de kan se og mindes dagen på i lang tid derefter!!

Så haps den ide røg altså lige med i min inspirationsmappe!!

Knus Nanna.

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare søde/flotte, kanon idé. Det er lige før, jeg vil overveje at lave en gavepose bare for at kunne lave sådan en "blomsterpose".....

Kan også godt lide ideen med, at gæsterne kan plante en blomst som vil minde dem om vores bryllup....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug::hug: FLOTTE....

Du er godt nok rigtig kreativ.. :biggrin:

Jeg havde tænkt på hvordan jeg skulle gøre med de blomsterfrø så jeg stjæler lige din ide og skabelonen så må jeg se om jeg kan være lige så krea som du..

Igen RIGTIG flot stykke arbejde du lavet.... :balloons:

:biggrin: Mimse..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- og kan vi så lige få en lille forklaring hvordan du har gjort det og måske en lille skabelon.... :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

SUPER LAVET :biggrin:

:blink: Pia

JA DA.....

Printet på blank fotopapir....

Her er skabelon og vores worddokument.....

TUSIND TAK :toot:

Det er fluks blevet gemt i mine gemmer

:blush: Pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer