stub

stubs inspiration 18.08.07 kl. 11.30

165 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm... det tøj minder en del om min kommendes... Jeg tillader mig lige at vedhæfte det:

post-20319-1177243496.jpg

- jeg kan rigtigt godt lide de der nålestriber :respekt:

:respekt: Mia

SMUKT... - men når min kjole er i de gyldne nuancer... og mit hår ligeså... så SKAL hans tøj bare være den brunlige eller gyldne nuance... HE HE!!! SKAL SKAL SKAL... fedt endnu engang at bestemme.... - jeg er mere nervøs for om jeg nu KAN få ham overtalt til en vest, for dét er han godt nok ikke meget for... synes bare det ser SÅ lækkert og elegant ud! SUK....

0

Del dette indlæg

Hmm... det tøj minder en del om min kommendes... Jeg tillader mig lige at vedhæfte det:

post-20319-1177243496.jpg

- jeg kan rigtigt godt lide de der nålestriber :respekt:

:respekt: Mia

SMUKT... - men når min kjole er i de gyldne nuancer... og mit hår ligeså... så SKAL hans tøj bare være den brunlige eller gyldne nuance... HE HE!!! SKAL SKAL SKAL... fedt endnu engang at bestemme.... - jeg er mere nervøs for om jeg nu KAN få ham overtalt til en vest, for dét er han godt nok ikke meget for... synes bare det ser SÅ lækkert og elegant ud! SUK....

Vi gik faktisk også efter de lyse/gyldne nuancer til min kommende, men da han selv er så lys, mente damen i butikken, at han blev alt for fersk (og det grå klædte ham faktisk også meget bedre) Min kjole er Ivory, så han skal have en skjorte på, der er i samme nuance.

Mht, vesten, så prøv at lokke med, at han kommer til at blive for bar, når han smider jakken.... Min kommende er heldigvis selv ret stor fan af vest, så her er det intet problem. Egentlig kan han vel heller ikke rigtig have "kravette" (eller hvad dælen det nu hedder det der halve slips) hvis ikk der også er en vest.... Eller hva´?

:respekt:

0

Del dette indlæg

Fyyyyyyyyyyyy Pernille, her har du vist ikke været inde før :respekt:

Nå men efter nu at have tygget hele din tråd igennem, må jeg jo lige kommentere lidt på den. Sikke et frieri :respekt: Glæder mig til at høre mere om jeres bryllupsrejse - er det nu bestemt at I skal til Kina?

Og hold fast for nogle flotte invitationer!

Skodsborg Hotel er bare så lækkert, så I skal sikkert nok for en helt uforglemmelig fest der. Men hvor er billedet af din kjole :cheerleader3: Vil se :respekt:

Vi har Zilla-møde på cafe Zirup på tirsdag, var det ikke noget for dig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fyyyyyyyyyyyy Pernille, her har du vist ikke været inde før :rolleyes:

Nå men efter nu at have tygget hele din tråd igennem, må jeg jo lige kommentere lidt på den. Sikke et frieri :sm: Glæder mig til at høre mere om jeres bryllupsrejse - er det nu bestemt at I skal til Kina?

Skodsborg Hotel er bare så lækkert, så I skal sikkert nok for en helt uforglemmelig fest der. Men hvor er billedet af din kjole :) Vil se (y)

Jaaaa.... endnu én der kiggede forbi! Dejligt... tak for din hilsen også - synes der er ALT for mange, der bare snuser rindt uden lige at sige "hej" på vejen ud" - men hva'!! :respekt:

Jeg ville da gerne med til zilla-møde, men jeg skal desværre arbejde maaaaaaajeeeeeeet længe tirsdag, så må desværre melde pas! :super: Har sådan et job, hvor der engang i mellem er aftenmøder, suk.... Jeg overlever nok alligvel.

Vores bryllupsrejse er SÅ meget på plads nu: 1) Det bliver IKKE Kina..... :cheerleader3:

He he... arj, vi er blevet inviteret til et andet bryllup den 1. september, så det begrænser jo vores muligheder for at rejse i længere tid end 12 dage. :cheerleader3: Det burde være FORBUDT, at arrangere bryllup sså tæt på mit!! Egentlig så er det nok det bedste, for vi (læs: jeg) har fundet ud af, at det nok er meget rart at synke festen, og at vi så nok kan "nøjes" med en uge til Middelhavet (læs MINE tanker: Rhodos!! :denmarkflag: ). Så vi venter nok bare og ser hvad der sker...

Meget i vores ånd, bare sådan lige at nappe en afbudsrejse - planlagt en uge før brylluppet! :carrot: :carrot: :carrot:

Mht. kjolen..... tjo..... men manden får lov til at se herinde i tide og utide, så er ikke meget for det..... Men hvis jeg siger HoB Gigi 11 (nu 4 uden halterneck), så ved de fleste zilla'er hvad jeg taler om... ;)

PS: jeg vil finde en dag med tid, og tygge din tråd godt igennem - for dén ser godt nok også spøndende ud! (Jeg stjæler lige dine billeder af ringe - FOR DE LIGNER VORES!!!! :respekt: )

0

Del dette indlæg

RINGENE

Så er det endelig lykkedes mig, at finde nogen, der ligner vores - på trods af vi selv har "designet" dem......! Vores er fra Apel i St. Kongensgade i Kbh. Dét sted vor min farmor m. familie altid har købt smykker, fordi de havde en pocelæns-butik kort derfra! Vi fandt dem på bryllupsmessen i Falkonercenteret... det tog ca. en halvtime, og så var der 15 % sparet - LÆKKERT!

Farven passer, men min ring har "kun" tre sten... på skrå, hvor den i midten er lidt større end de to på siden. Midterstenen er "chokolade/cognacsfarvet" og det to på siderne er "lysegule/gyldne"...

A_3915_165_0705.jpg

0

Del dette indlæg

Fyyyyyyyyyyyy Pernille, her har du vist ikke været inde før :rolleyes:

Nå men efter nu at have tygget hele din tråd igennem, må jeg jo lige kommentere lidt på den. Sikke et frieri (y) Glæder mig til at høre mere om jeres bryllupsrejse - er det nu bestemt at I skal til Kina?

Skodsborg Hotel er bare så lækkert, så I skal sikkert nok for en helt uforglemmelig fest der. Men hvor er billedet af din kjole :hug: Vil se :o

Jaaaa.... endnu én der kiggede forbi! Dejligt... tak for din hilsen også - synes der er ALT for mange, der bare snuser rindt uden lige at sige "hej" på vejen ud" - men hva'!! :respekt:

Jeg ville da gerne med til zilla-møde, men jeg skal desværre arbejde maaaaaaajeeeeeeet længe tirsdag, så må desværre melde pas! :super: Har sådan et job, hvor der engang i mellem er aftenmøder, suk.... Jeg overlever nok alligvel.

Vores bryllupsrejse er SÅ meget på plads nu: 1) Det bliver IKKE Kina..... :cheerleader3:

He he... arj, vi er blevet inviteret til et andet bryllup den 1. september, så det begrænser jo vores muligheder for at rejse i længere tid end 12 dage. :cheerleader3: Det burde være FORBUDT, at arrangere bryllup sså tæt på mit!! Egentlig så er det nok det bedste, for vi (læs: jeg) har fundet ud af, at det nok er meget rart at synke festen, og at vi så nok kan "nøjes" med en uge til Middelhavet (læs MINE tanker: Rhodos!! :denmarkflag: ). Så vi venter nok bare og ser hvad der sker...

Meget i vores ånd, bare sådan lige at nappe en afbudsrejse - planlagt en uge før brylluppet!

Mht. kjolen..... tjo..... men manden får lov til at se herinde i tide og utide, så er ikke meget for det..... Men hvis jeg siger HoB Gigi 11 (nu 4 uden halterneck), så ved de fleste zilla'er hvad jeg taler om... ;)

PS: jeg vil finde en dag med tid, og tygge din tråd godt igennem - for dén ser godt nok også spøndende ud! (Jeg stjæler lige dine billeder af ringe - FOR DE LIGNER VORES!!!! :respekt: )

Øv øv øv at du ikke kan komme til zilla-møde, men der kommer nok en anden gang så

Ja du har helt ret i, at mange bare snuser rundt, men tror også det er svært at følge med i så mange tråde. Personligt følger jeg mest med i dem, som også følger med i min - måske en lidt forkert indstilling, men der såååååååååååååååå mange tråde at holde styr i.

:sm: kjole!!!!!!! :) Har lige været inde at se. Nu mangler jeg jo bare at se dig i den - om ikke andet må jeg jo komme til globryllup :)

Rhodos er da skam også et dejligt sted - I får da helt sikkert skøn bryllupsrejse. Så længe I er der sammen, så kunne det jo lige så godt være en tur til Hvide Sande.

0

Del dette indlæg

RINGENE

Så er det endelig lykkedes mig, at finde nogen, der ligner vores - på trods af vi selv har "designet" dem......! Vores er fra Apel i St. Kongensgade i Kbh. Dét sted vor min farmor m. familie altid har købt smykker, fordi de havde en pocelæns-butik kort derfra! Vi fandt dem på bryllupsmessen i Falkonercenteret... det tog ca. en halvtime, og så var der 15 % sparet - LÆKKERT!

Farven passer, men min ring har "kun" tre sten... på skrå, hvor den i midten er lidt større end de to på siden. Midterstenen er "chokolade/cognacsfarvet" og det to på siderne er "lysegule/gyldne"...

A_3915_165_0705.jpg

Nøøøøøøøøøøøøøøøj hvor er de flotte :respekt:

- øh hvor er det lige jeg har set dem før? :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsdagen

Sidste nyt... Vi har haft besøg af manden forældre, som endnu intet ved om min lille planlægning - og da manden endnu ikke har friet er der jo ikke rigtig noget at berette endnu....

En af mandens bedste venner fra hjemegnen har fået barn i december, og så faldt snakken jo på dåb... og datoer.... og af én eller anden grund så havnede snakken på bryllupsdatoer!

Konklusion: Den 18. august er mandens mormor og morfars bryllupsdag! Det er da hyggeligt... selvom kun mormor lever idag!

Vi talte endnu engang om datoen forleden, og ja nu er det vist ret ganske vist, at det bliver den 18. august 2007, der er dagen...

:carrot: :carrot: :carrot:

Så faldt min vej også forbi din tråd :respekt: Fine tanker og idéer.

Vi skal også giftes på min mormor og bedstefars bryllupsdag, så på den måde er det "næsten" som om de er med.

Ærgerligt at du ikke kan komme med i morgen - men du mp jo holde øje med hvornår næste møde bliver, så du kan komme med der. Vi kører en tråd under afstemninger, der hedder noget i retning af "ufromelt Zillamøde i KØbenhavn."

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at se en, der har nogle utraditionelle sten i sin ring. Jeg overvejede det også, men blev enig med mig selv om, at jeg nok alligevel mest er til de klare diamanter. Men det kommer garanteret til at se godt ud!!!

Og hvor er det friskt, at I tager en afbudsrejse. Det er en super ide. Dejlig spontant!!!! :respekt:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også tygget mig igennem din planlægning - hvor ser det hele godt ud!! Jeg er sikker på I får en fantastisk dag! :respekt:

Jeg er vild med jeres invitationer og skynder mig at hugge lidt inspiration - jeg går nemlig efter samme stil :respekt:

Man skal vel have lov at være prinsesse!! :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte sæt du har fundet til manden!

Jeg kan sagtens forstå det du mener at det godt må matche til din kjole i farven. Der bliver ikke et øje tørt :)

Har vist heller ikke fået fået sagt :super: til invitationerne, de er rigtig fine. Tog det ikke en evighed at få lavet voksmærket? Vi forsøgte, men gav hurtigt op.....tålmodighed er en dyd :cheerleader3:

Redigeret af MTF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte sæt du har fundet til manden!

Jeg kan sagtens forstå det du mener at det godt må matche til din kjole i farven. Der bliver ikke et øje tørt :loveflag:

Har vist heller ikke fået fået sagt -HAHA- til invitationerne, de er rigtig fine. Tog det ikke en evighed at få lavet voksmærket? Vi forsøgte, men gav hurtigt op.....tålmodighed er en dyd :loveflag:

He he... jo jeg tror det er lidt af et projekt det der med voksen - men se det er liiige noget manden synes er SJOVT?! :loveboard: Så det får han lov til at kæmpe med - og tænk han er blevet helt god til det.... Vi har fået afleveret de første par invitationer og ja... flere var ved at få tårer i øjnnene bare ved at læse vores lille "eventyr" - ufatteligt... alle er meget overvældede over kreativiteten... jo jo - vi er nu også RET stolte over resultatet. OG så har ejg foresten fundet GULD-kuverter... i "ordning og reda" 10 stk for KUN 35kr., og ja det synes jeg faktisk er RET billigt....

0

Del dette indlæg

Smykker

Ja så er tanken faldet på smykker til dagen... Egentlig havde jeg tænkt mig at HER ville der være mulighed for at ramme noget af det "lånte", men ejg har ikke taget mig sammen til at spørge nogen endnu - derimod har jeg kigget lidt. Jeg har tidligere væet helt tosset med Rabinovich - og ja det er jeg så bevet igen... SE hvad jeg har fundet......

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

De øverste øreringe er helt klart mine farvoritter... hvor er de dog bare SKØNNE! Men til øreringe er jeg nok HELT sikker på at jeg skal have mine helt enkle perleørestikker, som jeg i sin tid har fået min far... det bliver dermed "det brugte", men også så "min far" er med mig på dagen... han er jo død nu, som jer der har læst min trådd ved allerede...

Men elelrs er jeg TOSSET med den nederste haldskæde... for så redder jeg mig noget af "det blå"....

SUK, det er så smukt!!!

0

Del dette indlæg

Super stress...

Jeg synes bare tiden går og går og at vi ikke har styr på noget somhelst

Vi har sendt invitationer til 56 med forskelligedeadlines, men den 18. juni skulle vi gerne have på plads, hvem der kommer til middagen... så er der bare lige spørgsmål om receptionen, hvor vi endnu ikek har fået udsendt invitationer. De må virkelig snart laves... suk!!!

Andre der har stress?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer