karina-mus

Hjæææælp.....

20 indlæg i dette emne

Jeg skal virkelig bruge noget hjælp nu. Vi skal giftes d. 5/8-06 og havde det hele på plads (troede vi) Kunne ikke forså at vi ikke havde hørt mere fra musikken, så dem ringede vi til i går, og fik så beskeden at de var optaget den dato. Vi havde snakket med dem før og efter samtalen gik vi ud fra at vi have reseveret datoen. Det er en fyr min kæreste kender fra sin studie-tid! Æv, så lagde vi vores hoveder i blød, og fandt så ud af vi så kunne flytte vores bryllup til weekenden før, altså d. 29. juli 2006. Og det gik også godt alle steder. Fotograf, kirke og musik var så på plads. Men restauranten kan ikke. Så nu er vi bare nødt til at holde fast ved d. 5. august men hvad så med musikken.

Så nu kommer min bøn! Hjælp mig med at finde noget godt musik. Vi bor ved Aalborg..

:thumbsupsmileyanim:

Karina-mus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede kun kort lige at søge på google, skrev " bryllupsmusik +ålborg" der kom da en del ude i margen.

Hvis århus ikke er for langt væk, kan jeg godt anbefale nogen, de er højst sandsynlig optaget, men de kender andre bands, prøv evt. musikskoler, steder hvor der spiller kopibands og forhører jer der.

Bor i Odense så jeg har ikke så megen erfaringer med bands i jylland.

Håber på det bedste for jer.

0

Del dette indlæg

Jeg prøvede kun kort lige at søge på google, skrev " bryllupsmusik +ålborg" der kom da en del ude i margen.

Hvis århus ikke er for langt væk, kan jeg godt anbefale nogen, de er højst sandsynlig optaget, men de kender andre bands, prøv evt. musikskoler, steder hvor der spiller kopibands og forhører jer der.

Bor i Odense så jeg har ikke så megen erfaringer med bands i jylland.

Håber på det bedste for jer.

1000 tak for hjælpen. Jeg vil lige prøve at søge som du skrev. Ved jo godt at det er ret håbløst med at få nogle til at spille nu. Det er bare noget lort. Jeg er mega stresset lige nu.... Har du en hjemmeside til dem du kender fra Århus???
0

Del dette indlæg

1000 tak for hjælpen. Jeg vil lige prøve at søge som du skrev. Ved jo godt at det er ret håbløst med at få nogle til at spille nu. Det er bare noget lort. Jeg er mega stresset lige nu.... Har du en hjemmeside til dem du kender fra Århus???

Det er ikke umuligt. Det kan godt være at du ikke kan få førstevalget, men det er altså ikke fuldstændig umuligt. De er jo mange om budet ;)

Måske det ville hjælpe hvis du kunne skrive hvad det er for en genre du gerne vil have? Suppe-steg-is musiker, mobildiskotek, liveband eller?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Vi har bokket The Reminders til vores bryllup - de er bare :thumbsupsmileyanim: gode, prøv at kigge på deres hjemmeside

www.reminders.dk - her kan du se deres repertoire og hvor du booker dem henne - de spiller ca. 4timer og

leverer desuden cd-musik under middagen.

Kram kram

0

Del dette indlæg

Det er ikke umuligt. Det kan godt være at du ikke kan få førstevalget, men det er altså ikke fuldstændig umuligt. De er jo mange om budet ;)

Måske det ville hjælpe hvis du kunne skrive hvad det er for en genre du gerne vil have? Suppe-steg-is musiker, mobildiskotek, liveband eller?

Vi vil gerne have liveband. Det må gerne bestå af 2 personer. Og så skal de spille fra 18.30-02.00. Syntes bare det er så umuligt lige nu.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

undskyld jeg havde ikke lige set at det var live band i ville ha :thumbsupsmileyanim:

ellers kender jeg en rigtig god "pladevender" hans hjemmeside hedder altidfest.dk

det er min storebror og han har spillet til bryllupper rigtig mange gange og i det hele taget mange fester... han spillet siden han var 16 år... og han kan varmt anbefales.... jeg var selv lige inde på hans hjemmeside og kunne se at den trænger til en opdatering.... han er blevet 30 år :balloons:

hmm har lige haft ham i røret :thanks: gå ind på www.dark-moon.dk istedet.. der kan i bestille ham direkte igennem... han hedder Allan Nicolaisen, han er deres mest brugte dj så man skal værelidt hurtig....

håber du kan bruge noget af dette :bearhug::biggrin:

bare en lille oplysning :blush: jeg ville også gerne selv ha brugt ham til vores bryllup, men han skal også være toastmaster... så han har booket en anden til mig...........

HAN ER KAN IKKE DEN 17 JUNI :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har tænkt på måske at booke Thomas Zinther - de er fra Aalborg, og det lyder som om de er et fedt band. Problemet er bare, at de ikke har lydfiler liggende på deres hjemmeside, men man kan ringe til ham og få en "live performance" over telefonen. Hjemmesiden hedder www.thomas.zinther.dk

0

Del dette indlæg

Vi har tænkt på måske at booke Thomas Zinther - de er fra Aalborg, og det lyder som om de er et fedt band. Problemet er bare, at de ikke har lydfiler liggende på deres hjemmeside, men man kan ringe til ham og få en "live performance" over telefonen. Hjemmesiden hedder www.thomas.zinther.dk

Ham har jeg haft ringet til i dag. Han var ikke ledig i hele august. Surt. Men tror måske at jeg kan være heldig. Har fået en til at ringe tilbage i aften. Han var ikke lige sikker på om de var ledige. Så jeg krydser finger.... :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Vi vil gerne have liveband. Det må gerne bestå af 2 personer. Og så skal de spille fra 18.30-02.00. Syntes bare det er så umuligt lige nu.....

Et to-personers liveband kan jeg ikke klare - men da datoen jo kan være svær at skaffe musik på, tillader jeg mig alligevel at skrive i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg har stadig to bryllupsdiskoteker tilbage 5. august - så hvis et af dem kan være til hjælp og løse dit problem, sender jeg gerne et af dem op til dig... :balloons:

0

Del dette indlæg

Uanset hvad I gør så få en eventuel aftale på skrift. Det kan ikke siges for tit. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal selv spille i Thisted den 5/8 men kan jo ikke være to steder samme dag, og da vi bliver derovre bliver det for dyrt at tage en ekstra DJ med derop :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv www.thehithouse.dk (The Hit House) måsk kan de

Kh Xzenia

Tak, det vil jeg prøve. Ved du hvor de hører til henne i landet?

Hejsa

Mener det er middelfart de stammer fra. Burde vide det, da de skal spille til vores bryllup den 29. juli. Vores bryllup holdes tæt ved Aabenraa.

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

Jeg kan anbefale

Time Machine http://www.bookinghuset.dk/time_machine.html

og ellers Aalborg Musikbureau, som har en del i stald http://aalborgmusikbureau.dk/

Jeg har sunget med dem og kender mange af folkene bag disse bands privat, og det er dygtige folk.

:thumbsupsmileyanim:

Kh Cathrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer