Mussen1

Mussen1 12.08.06

163 indlæg i dette emne

Hej Svale!

Pyha, jeg ville nok ikke have kunnet overse at jeg var gravid eftersom jeg har haft kvalme dagligt og været meget træt. Nu er det forhåbentligt ved at stilne lidt af, selvom jeg kan mærke, at jeg skal tage det roligt - ellers kommer kvalmen tilbage hårdt og kontant. Så på en måde må det være dejligt at være kommet igennem de første 3 mdr.+ så let :hug: Men du må da have fået et chok, da du opdagede det?

Og ifm. at følge mit forløb, så kan jeg nok ikke lade være med at plapre ud om det, tror jeg :blush: Jeg har forbudt mig selv at blive afhængig af babyklar også, og så må jeg jo ty til jer herinde...

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mie!

Psstttt...

Hvis det er mig du mener så er det MIA... *gg*

Knuz Mia :blush:

Ups.... :hug: Ja, det var dig, jeg mente, MIA... :kiss: Hvis det kan trække den lidt i land, så hedder min brudepige Mie, så det er nok derfor, fejlen sneg sig ind. Undskyld :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej Berit... :hug:

Det er bare helt i orden.. jeg gik i klasse med en i 10 år og han kaldte mig konsekvent for Mie... Idag er det vist bare blevet en principsag.. *gg* Det er ikke så slemt når det er i tale, men hvis det er skriftlig må jeg lige kommentere lidt på det.. *ss*

Knuz Mia :blush:

0

Del dette indlæg

Hejsa kære Berit.

Uha, hvor tiden går stærkt nu! :kiss:

Ville lige sende dig en lille hilsen, for jeg måtte da lige fortælle dig, hvor skøn du ser ud med dine smykker og dit smukke hår - super flot! :carrot: :carrot: :carrot:

Og sikke et flot scanningsbillede - meget fint og tydeligt for enhver, hvad der ligger dér og hygger sig! ;)

Endnu en gang stort tillykke med graviditeten! :hug:

:blush: knus fra Mie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie!

Tak for din søde hilsen - er glad for, at du stadig kigger forbi engang imellem, selvom du jo er blevet en rigtig kone nu :blush: Og ja, scanningsbillederne er faktisk tydeligere end vi havde forventet! Simpelthen at kunne se vores lille barn hoppe og danse derinde - det er da for vildt! Det gør bare det hele så meget mere virkeligt. Glæder mig rigtig meget, til jeg kan begynde at mærke den sparke (synes faktisk, det er lidt underligt at vide, at den bevæger sig så meget derinde helt uden at jeg mærker en dyt til det :kiss: )

:hug:

0

Del dette indlæg

Så rykker vi!!! Er endelig blevet færdig med bordkort, menukort OG bordplan - ENDELIG! Det har godt nok holdt hårdt med kraftig kvalme under det meste af forløbet, tror det er stress-betinget. Har det heldigvis bedre nu. Her kommer så lige billederne:

Bordplanen:

post-16100-1154207349.jpg

Bordkortene (desværre lidt utydelige):

post-16100-1154207618.jpg

Og til sidst menukortene (lidt utydelige):

post-16100-1154207682.jpg

Og det var så det for denne gang - nu vil jeg gå i seng med rigtig god samvittighed!

:blush:

0

Del dette indlæg

Sikke meget der er sket her :thumbsupsmileyanim:

- allerførst et STORT TILLYKKE med smølfen

- det er bare nogle vildt gode scanningsbilleder, I har fået :loveshower: - og ja, når man får billeder med hjem, så bliver det VIRKELIGT og superskønt.

De kreative udfoldelser er også flotte og godt at de er klar nu, på trods af kvalme m.v.

Det er en skøn kjole du får syet hos Marianne Carøe og den skal nok passe om 12 dage - bare rolig.

Pøj pøj videre frem.

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Så har jeg været til kjoletilretning! Jeg havde jo været lidt nervøs, om maven var ved at være blevet for stor, MEN KJOLEN PASSEDE!!!! Og der var endda plads at give af. Pyha, jeg er godt nok enormt lettet, må jeg sige! Så må vi bare håbe, at jeg ikke skejer fuldstændig ud i løbet af de næste 12 dage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke meget der er sket her :thumbsupsmileyanim:

- allerførst et STORT TILLYKKE med smølfen

- det er bare nogle vildt gode scanningsbilleder, I har fået :loveshower: - og ja, når man får billeder med hjem, så bliver det VIRKELIGT og superskønt.

De kreative udfoldelser er også flotte og godt at de er klar nu, på trods af kvalme m.v.

Det er en skøn kjole du får syet hos Marianne Carøe og den skal nok passe om 12 dage - bare rolig.

Pøj pøj videre frem.

:bearhug:

-Lisbeth

Hej Lisbeth!

Tak fordi di kiggede forbi :biggrin: Ja, jeg har jo som sagt også haft travlt de sidste dage, men det føles nu godt at se alle de grønne punkter på to-do listen. Imorgen står den så på kæmpe flytterod, som forhåbentligt bliver hurtigt overstået. Dét er godt nok en thing-to-do, der bliver enormt dejlig at få sat flueben ved :bearhug:

Og rigtig mange tak for de fine ord og lykønskninger!

:blush:

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Hej allesammen,

Pyha, så er vi kommet ud i det nye hus! Det holdt godt nok hårdt med flytning, bryllupsplanlægning og graviditet på én gang. Jeg er godt nok fuldstændig udmattet nu... Det bekymrer mig lidt, at jeg ikke har en eneste fridag inden brylluppet (ja, faktisk inden bryllupsrejsen d. 21. august!) til at komme mig i, så jeg lige kan slappe lidt af. Men det går jo nok, jeg må jo bare tvinge mig selv til at geare ned indimellem. Imorgen kommer de og polter os (ved vi, da Rob ellers kunne finde på at tage et job med kort varsel), og jeg håber, at jeg kan nå at få en lur i løbet af dagen, få sat lidt skik på huset, og sove godt inat, så jeg er udhvilet til imorgen. Glæder mig nu alligevel til det!

Huset, vi er flyttet ind i, viste sig desværre at være noget fugtigt, hvilket var noget af en skuffelse. De tidligere lejere har ikke åbnet et vindue det år, de har boet der, så vi håber, engang god udluftning og affugtningsmaskinen, vi har sat op, kan gøre kål på det - ellers bekymrer jeg mig godt nok lidt for babyen, når den først kommer... Men jeg vil prøve ikke at tage sorgerne på forskud og nyde tiden op til brylluppet alligevel.

Tak for jeres søde hilsner!

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: Jeg er helt vild!!! :cheerleader3:

Vi er lige nu i Holland, hvor vi netop har hentet Robs toej (som jeg dog ikke har set 100% af endnu - men jeg ved, han bliver endnu mere styrtende laekker, end han er i forvejen! Men vi har ogsaa hentet vores ringe, som bare er superflotte!!! Lige praecis, som vi ville have dem! Jeg skal nok saette billeder ind snart.

Og saa blev vi jo poltet i loerdags! Det var bare en superdejlig dag! Vi blev hentet derhjemme af mine to soestre og svogre og tog saa ind til min brudepige, hvor der kom flere til, og vi spiste laekker brunch sammen. Saa fik jeg store curlere i haaret, saa jeg kom til at ligne Sandy i afslutningen af Grease, plus en t-shirt, der fotalte, at jeg skulle giftes - og at jeg solgte kys for en femmer... Derefter skiltes fyre og toeser, og jeg kom ind paa Kosmetologskolen og fik en ansigtsbehandling de luxe - saa laekkert!!! Jeg fik ogsaa lagt makeup, men blev godt nok lidt mistaenksom, da jeg hele tiden skulle lukke oejnene, ogsaa ved laebestiften :super: Senere fik jeg grunden: Jeg havde megaroed laebestift og alt for sort sort paa oejnene, saa jeg lignede noget, der var loegn! Det syntes de saa ogsaa paa gaagaden, hvor min soester endda hoerte en kvinde sige til sin mand: 'Eeeej, saa du hvordan hende der saa ud?!' Maaske skulle skiltet med, at jeg var paa polter have vaeret lidt stoerre... Hvor pinligt, altsaa - isaer fordi jeg jo ikke kunne drukne haemningerne i alkohol! Naa, men jeg fik da solgt et par kys, og nu koerte vi saa ud til Aabyhoej, hvor vi moedtes med gutterne: Vi skulle ind og indspille en CD sammen. Hold op, hvor var det bare superskaegt, naar men lige fik smidt haemningerne lidt! De andre grinede helt vildt af os, men blev lidt mere tamme, da de (efter vores aftale med produceren) blev sat til at synge kor til vores 'You're the one that I want' (derfor mit smaekre outfit...). Nu var det pludselig os, der grinede! Vores venner har resultatet, og nu gruer vi lidt for, hvad der sker til brylluppet paa loerdag. Senere skiltes vi igen, og gutterne tog paa bar, mens vi tog hjem til min veninde og fik kage. Det var helt fint med mig, da jeg efterhaanden var lidt traet. Kvalmen er naesten vaek nu, men jeg bliver stadig hurtigt traet, saa det var dejligt bare at toese den lidt. Senere kom fyrene til, og vi afsluttede aftenen med en grillaften i haven. Det var bare saadan en superdejligt dag hele vejen igennem, og nu glaeder vi os bare til et brag af en fest paa loerdag! (Skal forresten ogsaa nok saette billeder ind fra polter naar jeg faar dem.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser!

Tusind tak for jeres ønsker for imorgen! Jeg har haft en del at se til de sidste dage, med en grillaften iaften for de fleste af gæsterne som sidste punkt på listen. Nu må jeg hellere komme ind og få min skønhedssøvn, men jeg skal nok skrive lidt mere personligt til jer og selvfølgelig beskrive dagen imorgen i alle detaljer senere. JEG GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER MIG BARE SÅ MEGET!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus Berit

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Ååååååååååååååh hvor jeg bare håber at I får en fantastisk dag imorgen... Ønsker jer alt det bedste nu og i femtiden *SS* Må jeres liv blive fyldt med glæde og små fodtrin *SS*

Og kan du så hoppe i seng *GG*

Knuuuuuuuuuuuuuuuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer