ildi

JUBIIII

18 indlæg i dette emne

Så er det tid til at blive opdateret med nye ideér :balloons:

jeg har lige været nede og købe nye bryllupsmagasiner :thumbsupsmileyanim: man skal jo lige havde de sidste nye fif :bearhug: jeg har jo stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg skal havde sat mit hår og hvordan hannes hår skal side :frizz2:

hvis der er nogen der har nogen gode ideér som kom bare med dem jeg er også meget åben for billeder :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan godt være at de er et par dage gamle :biggrin: men de er nye for mig :bearhug:

Det er Tidens Bryllup, Bryllup & fest og Bryllups magasinet og det tror jeg er det nyeste af dem, for det sidste jeg købte gik til den 28/2-2006 :balloons:

jeg tjekker lige datoen på dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ahhr der reddede du lige min dag - meget mere skal der ikke til.

Skal da i centeret i dag, måske jeg bare burde gå nu.

Kan slet ikke vente.......

Gad vide om der er brugbare forslag til, at holde sin fest i en kostald :bearhug::balloons:

Tak for tippet.

:thumbsupsmileyanim: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer da lige an på om der også er køer tilstede :biggrin:

ellers syntes jeg at der er en helt specielt chame og romantik ved gamle stalde og lader :thumbsupsmileyanim:

jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der bruger alle mine sparepenge på alt hvad der har med bryllup og gøre :balloons:

Jeg får tit afvide herhjemme at jeg er tosset.... men tilgængæld så er han jo fri for at høre på mig så længe jeg sidder der med alle mine blade og klipper :bearhug:

det samme gjorde jeg da jeg ventede mit første barn :butterfly: det var så bare ikke bryllupsblade :thanks:

0

Del dette indlæg

Det kommer da lige an på om der også er køer tilstede :biggrin:

ellers syntes jeg at der er en helt specielt chame og romantik ved gamle stalde og lader :thumbsupsmileyanim:

jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der bruger alle mine sparepenge på alt hvad der har med bryllup og gøre :balloons:

Jeg får tit afvide herhjemme at jeg er tosset.... men tilgængæld så er han jo fri for at høre på mig så længe jeg sidder der med alle mine blade og klipper :bearhug:

det samme gjorde jeg da jeg ventede mit første barn :butterfly: det var så bare ikke bryllupsblade :thanks:

0

Del dette indlæg

det kan godt være at de er et par dage gamle :biggrin: men de er nye for mig :bearhug:

Det er Tidens Bryllup, Bryllup & fest og Bryllups magasinet og det tror jeg er det nyeste af dem, for det sidste jeg købte gik til den 28/2-2006 :balloons:

Jeg har lige talt med Bryllupsmagasinet (i går) og de sagde at det først udkom den 8. marts??!

Jeg har også Bruden og Tidens Bryllup.

Bryllup & Fest kender jeg ikke, hvor har du købt det henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige talt med Bryllupsmagasinet (i går) og de sagde at det først udkom den 8. marts??!

Ihhhh dig har jeg savnet. Eller ihvertfald beskeden, har netop trasket op i butikken for, at få afvide at næhh nej det var da ikke kommet endnu.

Nåhh men motion har aldrig slået nogen ihjel. Må væbne mig med tålmodighed.

Pernille

0

Del dette indlæg

Ja, jeg har godt set alle bladene i DSB kiosken.

Jeg har dog ikke købt nogle af dem. Jeg kunne nok få mange gode ideer til de ting der ikke er bestemt endnu, men jeg har det bare sådan lidt....

Jeg er lidt bange for at der er lige en anden kjole, lige det feststed ovs.

Ikke at jeg ikke er glad for min kjole, feststedet osv. for DET er jeg!! :loveshower:

Men alting kan købes for penge! og lige de ting kan man jo ikke undgå i disse blade, og jeg har bare

ikke lyst til at sidde og kigge på alle de steder man kunne have holdt festen, og alle kjolerne!!!

Er det bare mig???

Jeg ved godt jeg så går glip af alle de andre gode ting!! Frisure, makuptip, ringe og alle de andre ting jeg

vil kunne bruge, men det må jeg jo så bare finde herinde!

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

det kan godt være at de er et par dage gamle :thanks: men de er nye for mig :biggrin:

Det er Tidens Bryllup, Bryllup & fest og Bryllups magasinet og det tror jeg er det nyeste af dem, for det sidste jeg købte gik til den 28/2-2006 :bearhug:

jeg tjekker lige datoen på dem :balloons:

Bryllup og fest køber jeg normalt i super best

Nu må jeg jo hellere komme ned shoppe bryllupsblade. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hør lige, er bryllup og fest ikke det der bæad der udgiver sig for at være et bryllupsmagasin, men i virkeligheden er en lang reklame for Lilly??? Følte mig skrækkeligt narret da jeg læste det og ugen efter fik det udleveret gratis hos Lilly...

Tænk. . . .. det har jeg også hørt før. . . . .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå min personlige mening er at der faktisk ikke er meget ny i disse blade. Det eneste jeg synes var sjovt og underholdende "Woman Wedding" findes ikke mere. De andre synes jeg er oftest fyld med alt for meget reklame og sig gentagende artikler. Jeg synes siden her giver meget mere hjælp og inspiration - men det er jo kun min mening :denmarkflag:

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer