Magleby

Jeg kan ikke mere......

12 indlæg i dette emne

ALLE de problemer der er ved sådan et bryllup!!!!!!! :oops:

Nu har min morfar meddelt at han ikke kommer til mit bryllup!!!!!

Vores gæste liste er ved at falde fra hinanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR..............jeg kan bare ikke mere :oops::thanks:-HAHA-:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen sødeste ven da!!!

Det skal nok gå men jeg kan altså godt forstå hvis du lige nu ikke kan mere og ikke føler at det er noget ved!!!

Jeg sender dig en masse varme tanker og en masse af dem her :thanks::):oops:

Og så ved du jo godt hvor du kan fange mig hvis du får brug for at snakke!!!

Knus Nanna.

0

Del dette indlæg

Det er jeg da ked af at høre. Du får lige sådan en: :thanks:

Vi skal giftes med en uges mellemrum, og her knap et halvt år før, er der afsindig meget at få på plads, så jeg forstår godt, hvis du er ved at køre surt i det ind imellem. Det er jeg også! Men... så er det jo godt, at der trods alt er så lang tid til, ikk'? Så kan vi bare lade nogle af problemerne ligge lidt og se, om ikke der dukker en løsning op af sig selv, for det gør der faktisk meget ofte.

Tag en pause fra planlægningen. Gå en lang tur og få lidt farve i kinderne. Glem alt om bryllup i et par dage, og lav noget helt andet. Jeg håber, du kommer ovenpå igen snart.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eiiiiiii hvor er jeg dog ked af at høre det.

Du må ikke helt opgive det helt, selvfølgelig skal i da have jeres store dag.

Ud og tænk på noget andet i nogle dage, du skal nok nå det hele alligevel.

Hvorfor har han meldt fra om jeg må spørge ??? Når du siger morfar så tænker jeg alderdom ? Jeg ved at hvis jeg havde haft mine morforældre endnu, så havde de også stillet sig på bagbenene fordi de ikke kunne overskue det og normalt går i seng kl 20 :blink:

Håber der kommer styr på det hele igen og at du atter glæder dig til jeres store dag.

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv... Her lige et par :balloons::blink:

Jeg ved præcis hvordan du har det...

Vi er oppe på 13 afbud pga problemer i familien og min venindes (dvs troede jeg ) åbenbart uhåndterlige jalousi og lign.

Og ja.. det gør ondt og er noget skrammel, men jeg håber at I får en god dag alligevel..

Vi valgte at invitere 4 ekstra, noget sent, men vi håber alligevel at de ingen planer har...

Familien skal vi leve med, kan vi ikke vælge selv, men nogen gange ville det altså være en hel del nemmere...

0

Del dette indlæg

Kender det desværre alt for godt!

Dette burde være en lykkelig periode, men personlig glæder jeg mig til at det er overstået, så jeg kan få kritiken fra svigermor om hvor dårligt vores bryllup har været, da hun intet positivt har sagt omkring planlægning mv.

0

Del dette indlæg

Uhhhhh jeg kan blive så Postet billede

Hvad er det der får folk til, at tillade sig, at opføre sig sådan. Hvorfor kan man ikke på sådan en stor dag se ud over sin egen næse. Man behøver ikke være jublende lykkelig, men vær der for parret og så ignorerer de daglige problemer der gør, at man ikke ser den ene eller anden halvdel af familien.

Hvorfor skal en 3. part der bare ønsker sit livs dag hadve ædelagt den oplevelse fordi der er nogen der er for stolte til, at sluge den kamel de åbenbart mener det er, at troppe op og fejre de uforstående. Det er jo sjældent dem de har et problem med, så var de vel ikke blevet inviteret.

Øvvvvvvvv hvor kan sådan nogen mennesker bringe mit p.. i kog :balloons:

Det er nemt nok, at sige at så må det være sådan, det er dem selv der går glip af festen, jo tak men det kommer til, at blive en del af planlægninen og på den måde en del af dagen. Det vil altid være noget man husker på i forbindelse med sit bryllup.

Selvfølgelig kan man ikke forlange, at alle i ens familie er perlevenner, familier er nu engang ikke noget man vælger selv, men denne ene dag kan man godt se ud som om det rager en en høstblomst at frygtelige tante oda ser ud som om hun har det sjovt på trods af at man ikke har snakket med hende i 15 år.

En masse ligegyldige ting, ked af at de havnede i din tråd, men ud skulle de og så kan jeg sidde tilbage og undre mig over, at jeg troede det var voksne mennesker man havde med at gøre.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer