KarinaT

Kærestefotografering

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold op nogle gode billeder :bearhug::pokey::hug:

Hvor ser I godt ud begge to!!!

Naaaaaj hvor er de gode.. Rigtig fine billeder og flotte modeller :carrot:

Tark tøser :carrot:

Det sværeste ved det hele var at vi ikke måtte smile for meget...kan også godt se nu hvorfor så det ser sgu da godt ud når man ser lidt sej og tough ud :biggrin:

:carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare blevet gode, dem ville jeg også finde en plads til derhjemme med det samme.

Tillykke med dem ..........fedt at i ikke kun havde en god dag, men at resultatet også bare er blevet skøøønt :bearhug:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOOOOOOOOOW - hvor ser i da bare kærlige og lykkelige ud!!! Hmmmm- tror måske jeg skal ringe en fotograf.....

Wo0o0o0o0o00o000o0o0o0o0o0o0o0w hvor er i bare LÆKRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:biggrin: Hvor er de bare blevet gode. Tillykke med dem. :pokey:

Hvor er de bare blevet gode, dem ville jeg også finde en plads til derhjemme med det samme.

Tillykke med dem ..........fedt at i ikke kun havde en god dag, men at resultatet også bare er blevet skøøønt :bearhug:

:biggrin:

Super billeder !!!!! Dem kan i godt være stolte af - i klæder hinanden rigtig godt -HAHA-

TAAAAAK TØSER :biggrin:

Det er da helt utrolig så meget positiv respons vi har fået på de billeder...det er da skønt :carrot:

Og ja...hvor skørt det end lyder...så er vi faktisk også ret glade for hinanden :)

:hug:

0

Del dette indlæg

Waaauwwwww hvor smukt - de er total super. Hvor er du bare flot - og hvor er i bare smuk sammen.

Uuhhh jeg vil også vinde så noget :bask: :bask: :bask:

:hug: Sandra

Flotte, flotte billeder, kan godt forstå I er helt vilde med dem..... :bearhug:

Tak tøser :pokey: Ja det kan slet ikke beskrives hvor stolte vi er...uha hvordan blir det så ikke med vores bryllupsbilleder :biggrin:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super flotte billeder, sikken en dejlig gevinst. :hug:

Egentlig sjovt at man aldrig selv har tænkt på at tage til en fotograf for at tage nogle rigtig gode billeder, for de fleste af dem vi har, ja der er der jo kun den ene af os på, for den anden tager jo billedet.

Dem kan i være rigtig glade for, som jeg også kan se at I er, glæder mig til at se jeres bryllupsbilleder :biggrin:

:bearhug: Sarah

0

Del dette indlæg

:biggrin: flotte billeder - I er bare for hotte søde

Tak søde :hug:

:biggrin::)-HAHA- gode billeder af jer :blush:

....... og dejligt, at vi kunne se resultatet så hurtigt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

/Charlotte

Tak....

Ja jeg blev også selv overrasket over at det kom så hurtigt :pokey:

super flotte billeder, sikken en dejlig gevinst. -HAHA-

Egentlig sjovt at man aldrig selv har tænkt på at tage til en fotograf for at tage nogle rigtig gode billeder, for de fleste af dem vi har, ja der er der jo kun den ene af os på, for den anden tager jo billedet.

Dem kan i være rigtig glade for, som jeg også kan se at I er, glæder mig til at se jeres bryllupsbilleder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:biggrin: Sarah

Ja det havde vi heller ikke selv tænkt på...og hvid vi ikke havde vundet den konkurrence tror jeg heller ikke vi havde fået det gjort...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer