Zide

Sigrid og Kenneths bryllup d. 4 august 2007

254 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ki spurgte for noget tid siden om hun måtte bruge mine billeder i et nyt billedgalleri med inspiration til invitationer, sagde self ja! Er lidt stolt, det er så fedt at andre synes det er flot det man laver! man får også den bedste bekræftigelse herinde, TAK skal i have!

I kan se billedgalleriet her:

Billedgalleri

0

Del dette indlæg

Ki spurgte for noget tid siden om hun måtte bruge mine billeder i et nyt billedgalleri med inspiration til invitationer, sagde self ja! Er lidt stolt, det er så fedt at andre synes det er flot det man laver! man får også den bedste bekræftigelse herinde, TAK skal i have!

Billedgalleri

Hvilke er dine?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billedgalleri

Hvilke er dine?

Nr 5 i rækken, de er beige med et beige-bånd og gyldne hjerter

0

Del dette indlæg

Nå ja, og så regner jeg meget med at jeg blir poltet i morgen, min søster kommer for at besøge mig i weekenden om en times tid (burde rende rundt og rydde op nu, så der er pænt til i morgen!) Tror ikke hun er klar over hun har afsløret sig selv, hihi (hvis det altså blir i morgen, er ikke helt sikker, de kan jo tage pis på mig) Hun ringede igår til min kæreste, men han ville ikke sige hvad hun ville, så tænker det havde noget med polter at gøre, så er rimelig sikker i min sag.

Så tror jeg vil tidligt i seng i aften, så jeg er oppe og frisk, hvis de nu kommer tidligt! Står op kl. 4 til hverdag, så vågner alligevel ved 7-8tiden og kan ikke sove længe! Så mig når de nok ikke at fange på sengen, for tror nu ikke at de kommer tidligere end det!

men man ved nu aldrig. Glæder mig, og er meeeeeget spændt på hvad der bliver i morgen, og især hvem der kommer. Har et vennepar i københavn, og kan godt forstå hvis hun ikke kommer i morgen. Er langt for dem at skulle helt til nordjylland ad to omgange hver for sig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Polter

Så blev jeg poltet igår, ganske som forventet :boohoo:

Det var en rigtig hyggelig dag, lige i min ånd, selvom det ikke blev samtidig med kæresten. Men det kunne ikke lade sig gøre, men det er også fint nok.

Min lillesøster kom fredag for at besøge mig i weekenden, lørdag formiddag kom min storesøster så og hentede mig, og kørte mig ind for at få en ansigtsbehandling, det var bare lækkert! Da vi var inde i byen i god tid, nåede vi lige forbi boghandlen og fik købt den nye harry potter bog. :fløjt: Da jeg så kom hjem igen, var de alle kommet og havde dækket op til det helt store frokostbord, uhhh det var bare lækkert. Svigermor havde lavet alt maden og taget med, mums.

Da vi så havde spist kom der en som skulle lære mig at danse mavedans. Så jeg kom i et fancy kostume, og så sku der ellers danses. Hold da op de gik amok med kameraerne. Det var rigtig sjovt, selvom jeg følte mig meget udstillet til at starte med, da det kun var mig der dansede. Men min søster og en veninde kom med lidt efter, så gik det lidt bedre. De roste mig og sagde jeg var dygtig til det!

Derefter spillede vi på "boomwhackers" som er nogle rør som er stemt i forskellige toner, så man kan spille sange med dem, ved at slå med dem, fx på hovedet (Av det gør ondt efter et stykke tid) Det er bare SÅ sjovt, selvom det ikke var alle der var lige musikalske, så det var ikke altid melodierne var helt til at genkende. Min søster og jeg er FDF'ere, og er med i en musikkreds, som har købt de her rør. Så jeg har prøvet det før, men det er altid morsomt.

Derefter spiste vi ost og hyggede lidt mere. Ved 7-8 tiden begyndte folk så at tage hjem, der var jeg så lidt skuffet, fordi jeg syntes dagen var tidligt ovre, var kun min lillesøster der blev. Men lidt senere ringede kærestens lillebror og spurgte om vi ikke ville med ud til dem og fortsætte min polterabend. Så vi tog derud sammen med en af de andre brødre og drak og hyggede. Kom først hjem kl. 4 i nat! :smolf:

Så idag har jeg det ikke alt for godt, men har taget dynen med ind på sofaen og skal til at hygge med den sidste harry potter bog :thumbsupsmileyanim:

Så alt i alt en rigtig dejlig polter, lige som jeg gerne ville have det. Heldigvis slap jeg for at blive klædt grimt ud og sælge kys på gågaden, det havde jeg frygtet lidt, men de var heldigvis rigtig søde! Billederne skal i nok få så snart jeg får dem! Glæder mig selv til at se dem

0

Del dette indlæg

Intriger i familien!!!

Arrrrrggggghhhhhh så skete det alligevel, nu kan vi også skrive os på listen over folk med familieintriger....!

Nu har kærestens tante H nemlig meldt afbud til brylluppet, en laaaang og indviklet historie, men skal prøve at gøre det kort.

I påsken holdt mine svigerforældre påskefrokost, hvor onklen L og tanten H også var med, samt mange af brødrene og deres kærester. Som altid gik det jo vildt for sig derhjemme, og der var god gang i festen. Pludselig anklager tanten H min svigermor M for at have kysset med tantens mand L og lagt an på ham (som er min svigerfars bror) Der er ingen der aner hvor de beskyldninger kommer fra. Men hun var pludselig blevet meget sur, og tilsyneladende mener tanten H at det kun er et spørgsmål om tid før min svigermor M og onklen L går i seng sammen. Hvilket min svigermor absolut ikke har nogen intensioner om!

Nå men de prøvede så at snakke om tingene dagen efter, men det ville tanten ikke, hun var bare sur. De har så flere gange prøvet at snakke med hende, så de lissom kunne få tingene ud af systemet, men det vil hun ikke. De var for noget tid siden på sjælland (H og L bor på sjælland) hvor de skulle ind og se ørkenens sønner sammen, der var hun fuldstændig kold overfor min svigermor. Ville slet ikke snakke med hende.

Så nu har min svigermor sendt hende et brev, hvor hun skrev at hvis hun havde tænkt sig at møde op med den attitude til vores bryllup, syntes hun hellere at hun skulle holde sig væk. Igår fik vi så et kort fra hende, hvor hun meldte afbud, og vedlage M's brev, fordi hun ikke ville beskyldes for at blæse tingene op eller noget. Hun mener åbenbart hun ikke har gjort noget forkert!!!! Var så lidt sjovt at brevet kom lige på min polter, hvor hele familien var samlet (eller ihvertfald tøserne)

Nu er vi så spændte på om onklen stadig kommer, når hun nu ikke kommer. Og også deres datter og hendes kæreste. De skal så på ferie på samsø dagen efter, så hun skal jo med herover under alle omstændigheder, så svigermor mente at hun så nok blev på hotellet mens de andre var til bryllup!

Puha sikke en omgang! Min svigerfar vil vist snakke med onklen idag og høre om hvordan og hvorledes.

Men hvor er det dog træls at de ikke kan finde ud af det, hvad enten hun kommer eller ej, vil det jo lægge en dæmper på brylluppet! Plus vi får lidt kvaler med bordplanen nu, hvis de nu melder til eller fra igen inden brylluppet!

0

Del dette indlæg

ØV! Det var da en rigtig dum historie. Man kan kun undre sig over, hvordan en intrige dukker op ud af den blå luft! Jeg ved faktisk næsten ikke hvad jeg skal sige, da jeg er målløs over tanten!

Jeg håber, at I snarest finder ud af om de andre familiemedlemmer kommer! :thumbsupsmileyanim:

:boohoo: Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sigrid

Så er der 12 dage til...... Er bare begyndt at glæde mig helt vildt, og det håber jeg også, du er selvom det her med din tante ligger en irriterende dæmper på det hele. De burde jo være voksen mennesker, som kunne finde ud af det sammen. Jeg håber, I finder ud af det.

Det lyder som en dejlig polter, du havde, nu bliver det så spændende med din kærestes i næste weekend :thumbsupsmileyanim: Er spændt og faktisk lidt nervøs for, hvad der sker med os i næste weekend...

Knus Line

0

Del dette indlæg

Kære Sigrid

Sikke nog L... med tante H... altså, det er helt vildt hvad der pludselig kan forekomme af intrigere i en familie! MEN lad det nu ikke ødelægge noget! I får garanteret en skøn og vidunderlig dag alligevel! Det er stensikkert.. så kan hun bare hoppe i havet, den skøre kugle!!

Hvor dejligt at du fik en polter, der bare var lige dig! Det er helt klart det vigtigste!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SKOENE!

Så fik jeg endelig mine dansesko hjem (efter 5,5 uges desperat ventetid, men de skulle også heeeeelt fra england)

Er bare SUPER SUPER glade for dem, de er bare SÅÅÅÅÅ skønne. Var meget nervøs for om de nu passede, da jeg har en lille fod, så en 36 bliver lidt for stor i sandaler, foden ryger simpelthen for langt frem i skoen, så tæerne stikker ud, æv! Og var lidt et sats, da jeg ikke anede om en str. 3 så ville passe. men de passer simpelthen perfekt, de sidder som var de skabt til min bette fod! :boohoo:

Hælen er dog lidt højere end jeg havde forventet, så det skal jeg nok lige vænne mig til. Er som sådan ikke nødvendigt at gå dem til inden. Men har rendt rundt i dem både igår og i dag, kan slet ikke lade være. Og er nok godt nok at vænne mig lidt til højden, da jeg ikke går særlig meget i højhælede længere. Har også købt et par billige sommersandaler med lidt hæl, som jeg har planer om at bruge meget den næste tid, for at forberede fødderne lidt ;)

post-14415-1184336993.jpg

post-14415-1184337023.jpg

(Billedet hvor jeg har dem på er taget i spejlet, derfor den ringe kvalitet)

Og så passer de også rigtig fint til kjolen, de er bronche farvede, har også været lidt i tvivl om jeg nu skulle have valgt dem i guld istedet for, men har en masse fint tøj og kjoler i brune nuancer, og der passer de også perfekt til.

Skal lige have fundet ud af og få dem forbi en skrædder, så de kan blive omsålet, så jeg kan bruge dem udenfor også.

Sikke nogle fine dansesko du har købt. Sætter du så gummisål under, så spalten ikke bliver ødelagt?

Jeg overvejede også dansesko, men fandt nogle andre. Men jeg er stadig hooked på at få dansesko til andre fester... så må jeg være så fræk at spørge hvor meget du har givet for dem, og på hvilken side du har shoppet dem?

Din kjole tegner også rigtig flot :thumbsupsmileyanim: :fløjt:

Mht sviger-tanten... meget mærkelig opførsel... hvad bygger hun dog disse beskyldninger på? Og KAN hun VIRKELIG se spøgelser?? :wacko: Hold fast hvor er det grotesk - og endnu mere at hun ikke vil tale om tingene efterfølgende og forsøge at få løst misforståelser.

:kiss: til jer

PS! Kan I ikke have 2 bordplaner klar - en hvis hun kommer og en hvis hun ikke kommer?

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine dansesko du har købt. Sætter du så gummisål under, så spalten ikke bliver ødelagt?

Jeg overvejede også dansesko, men fandt nogle andre. Men jeg er stadig hooked på at få dansesko til andre fester... så må jeg være så fræk at spørge hvor meget du har givet for dem, og på hvilken side du har shoppet dem?

Din kjole tegner også rigtig flot :cheerleader3: :cheerleader3:

Mht sviger-tanten... meget mærkelig opførsel... hvad bygger hun dog disse beskyldninger på? Og KAN hun VIRKELIG se spøgelser?? :wacko: Hold fast hvor er det grotesk - og endnu mere at hun ikke vil tale om tingene efterfølgende og forsøge at få løst misforståelser.

:biggrin: til jer

PS! Kan I ikke have 2 bordplaner klar - en hvis hun kommer og en hvis hun ikke kommer?

Har besluttet at vente med at sætte en gummisål på skoene til efter brylluppet, er jo begrænset hvor meget jeg skal ud på dagen, og hvis vi virkelig skulle være så uheldige at det regner, ja så må jeg smide skoene :blush: Med forsendelse og gebyr har jeg givet ca 650 kr for dem. så kommer der så lidt oveni når de skal omsåles, men synes nu stadig det er billigt.

De er købt her, men der var laaaang leveringstid: virtual dance shoe shop. De er af mærket danceamo.

Men kan også fås her, har læst om nogle herinde der har købt sko der. De havde dem bare ikke i min størrelse der.

Danceshoes online

Ja det er bare noget rod med svigertanten. Har idag gået og tænkt over tingene, igen! egentlig er jeg nok lidt irriteret over at svigermor har bedt hende om at blive væk. det er jo sådan set vores fest, så ville faktisk gerne selv bestemme hvem der skal have lov at komme med eller ej!

Så vidt jeg har forstået på det hele så klommer tanten slet ikke, er resten af deres familie, altså manden og datteren vi er lidt i tvivl om. Men vi må have en nød-bordplan parat i tilfælde af de alle pludselig ikke kommer. men svigerfar ville snakke med sin bror (onklen) en af dagene, så må vi se hvad de siger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hyggelig polter.... :cheerleader3:

Grim ting at beskylde andre familiemedlemmer for......det er virkelig noget der kan skabe splid.....

Håber at hun kommer til fornuft og ikke sørger for at der vil være dårlig stemning ved jeres bryllup......

Ja det kan virkelig skabe splid i familien!

Som det ser ud nu, kommer tanten ikke til brylluppet, og det er jo nok godt nok. Da det vil påvirke alle, hvis hun er lisså kold mod min svigermor den dag. men er nu lidt småirriteret over at det ikke er os der har fået valget. Vi er ikke blevet spurgt om vi vil have hende med, det er jo trods alt vores dag.

Og selvom hun ikke dukker op, vil der jo alligevel være en trykket stemning, så det vil jo under alle omstændigheder påvirke os på dagen. Og er sq ærlig talt lidt ked af at hun ikke kan være med. Hun er jo trods alt en del af familien. Men det er jo så åbenbart ikke vores valg at træffe!!!

ØV! Det var da en rigtig dum historie. Man kan kun undre sig over, hvordan en intrige dukker op ud af den blå luft! Jeg ved faktisk næsten ikke hvad jeg skal sige, da jeg er målløs over tanten!

Jeg håber, at I snarest finder ud af om de andre familiemedlemmer kommer! :cheerleader3:

:blush: Maiken

Tja, et eller andet sted må der jo være noget galt i forholdet mellem dem. Det er så ikke første gang sådanne beskyldninger dukker op i familien. Med til historien hører så, at min svigermor faktisk har lavet samme beskyldninger mod sin niece (tantens datter), om at hun lagde an på min svigerfar for to år siden. Så det går rigtig godt her! Her valgte svigermor så at stikke af midt om natten, så de alle var vildt bekymrede, hun kom først tilbage sidst på eftermiddagen!

Tror min svigerfar vil tage sig en snak med sin bror (onklen), så må vi se hvor mange der kommer!

Hej Sigrid

Så er der 12 dage til...... Er bare begyndt at glæde mig helt vildt, og det håber jeg også, du er selvom det her med din tante ligger en irriterende dæmper på det hele. De burde jo være voksen mennesker, som kunne finde ud af det sammen. Jeg håber, I finder ud af det.

Det lyder som en dejlig polter, du havde, nu bliver det så spændende med din kærestes i næste weekend :blush: Er spændt og faktisk lidt nervøs for, hvad der sker med os i næste weekend...

Knus Line

Ja du kan tro jeg glæder mig. mere og mere for hver dag der går, det blir bare den bedste dag. Er også bare glad for at de tog hensyn til hvad jeg synes er sjovt, og planlagde min polter ud fra det. Så det var bare den bedste polter jeg kunne få. er dog ked af den sluttede så tidligt, men blev heldigvis reddet af kærestens bror!

Kære Sigrid

Sikke nog L... med tante H... altså, det er helt vildt hvad der pludselig kan forekomme af intrigere i en familie! MEN lad det nu ikke ødelægge noget! I får garanteret en skøn og vidunderlig dag alligevel! Det er stensikkert.. så kan hun bare hoppe i havet, den skøre kugle!!

Hvor dejligt at du fik en polter, der bare var lige dig! Det er helt klart det vigtigste!

:biggrin:

Ja det er noget værre rod, men de kan pakke deres intriger og beskyldninger sammen på dagen kan de. Der er det os det handler om, så må de prøve at opføre sig som voksne mennesker bare den ene dag. Er bare lidt ærgelig over vi ikke selv har fået valget om hvorvidt vi vil have hende med. Det har svigermor jo lissom truffet selv. Ej kan godt forstå hende, men samtidig er det jo vores dag. Så det er da lidt træls.

Ja det var en skøn polter, hvor de tog hensyn til hvad jeg synes er sjovt. Det var rigtig lækkert. Selvom jeg nu er lidt skuffet over den først endte så tidligt. Men så er det jo skønt at kærestens brødre gerne ville feste videre med mig og min søster. Der er altid gang i den når vi er sammen med dem.

0

Del dette indlæg

Sang til min mand

Så har jeg endelig fået taget mig sammen og besluttet mig for at jeg SKAL synge for ham til brylluppet, istedet for at holde tale. Har sunget i maaange år, men aldrig solo, så er lidt betuttet ved situationen. men gør det 100 % for hans skyld, for ved hvor meget han vil elske mig for det. Hvad gør man ikke for de kære mænd :thumbsupsmileyanim:

Stemmen vil jo nok være lidt vag på dagen, er nok tæt på tårer, men tror nu nok det skal gå alligevel. Selvom det ikke bliver fantastisk smukt lige den dag, så er jeg sikker på han synes det er det bedste af det bedste (og desuden er han ikke musikalsk, så vil alligevel ikke kunne høre hvis jeg synge falsk eller forkert hihi)

Det bliver "from this moment" af Shaniah twain, efter inspiration herindefra. Synes det er en fin tekst til lige den dag. har haft svært ved at finde "den rigtige sang". Har overvejet amazed af lonestar, men synes ikke den ligger så godt til min stemme. Ville egentlig gerne have sunget noget på dansk, men har ikke kunne finde noget der passede.

Er lidt spændt på hvordan jeg lige får koordineret med musikerne, kunne jo være rart at øve med dem inden, men ved ikke lige hvornår det skulle være... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kjolen

Nu skrider det virkelig fremad. Har fået syet en masse her i weekenden. mangler nu sløret, den nederste kant på corsagen skal rettes til og så skal vi have syet tylhalløj i skørtet i slidsen nederst til højre. Min mor kommer op til mig tirsdag, og så regner vi med at nå det meste. Der skal dog syes en masse perler på sløret, hvilket nok kommer til at tage lidt tid, men det må jeg lave i løbet af ugen, når jeg kan slippe væk fra manden. og så har jeg jo to timer lørdag formiddag hos frisøren, der kunne jeg da passende få syet de sidste perler på :ilovebryllupsklar: Der er jo også noget med at de sidste sting skal tages på dagen :ilovebryllupsklar:

Nå men i får lige et par billeder.

foran:

Har droppet halterneck-stroppen, og sat den fine blondekant på forstykket, da vi syntes den ville komme mere til sin ret der, end bagpå ved snøren. Så nu passer dagmar-korset jeg troede jeg skulle have på ikke alligevel, men istedet har min mor en fin perlehalskæde jeg også lånte da jeg blev student, den låner jeg istedet. Så nu der gået helt rav i den, for nu har jeg noget lånt, men ikke noget gammelt, og ved ikke hvad det skal være så....!?

post-14415-1185719075.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bagfra:

Der skal self ikke sort snøre i, men den snøre jeg egentlig havde købt, dropper vi, da det var meningen den skulle være magen til stroppen på toppen, som jeg ikke bruger alligevel. Så nu skal jeg have fundet en ny snøre. Men ellers er det blevet rigtig godt. Er bare SÅÅÅÅ glad for den kjole :ilovebryllupsklar:

post-14415-1185719231.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer