Mtune

Mia Og David. Den 15. September 2007

1,659 indlæg i dette emne

:rolleyes: Hej Mia!

Du skal da også lige have en lille hilsen i din tråd!

Tak fordi jeg også gerne måtte kigge forbi på din og Davids store dag. Det var en helt speciel oplevelse at opleve et bryllup i en apostolsk kirke. :biggrin:

Anita og jeg hyggede os i hvert fald - og Anita havde en temmelig grim krampe i udløserfingeren! Hun er bare vild med sit kamera - især i "bryllupssituationer" :)

:hug: Anja

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anita og Anja :rolleyes:

Tak for jeres søde beskeder.. Hvor er det hyggeligt i lige ville skrive lidt her.. Jeg var så glad for at i kom til vores bryllup...

Anita.. Jeg glæder mig til at se dig igen på fredag.. Hold da fast alle de billeder.. Mon vi når det hele.. *gg*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anita og Anja :rolleyes:

Tak for jeres søde beskeder.. Hvor er det hyggeligt i lige ville skrive lidt her.. Jeg var så glad for at i kom til vores bryllup...

Anita.. Jeg glæder mig til at se dig igen på fredag.. Hold da fast alle de billeder.. Mon vi når det hele.. *gg*

I lige måde, Mia!

Det bliver nok et billed-maraton :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, så er det vist på tide at hive denne frem igen

Jeg fik jo aldrig vist jer resten af billederne.. Og det er der ganske givet en masse grunde til, men skal vi ikke bare gå i gang med det interessante.. Billederne

post-19003-1199203860.jpg

post-19003-1199203876.jpg

post-19003-1199203888.jpg

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Mia - og også David!

Så er det i dag ½ år siden, at I sagde ja til hinanden - hold da op, tiden løber!

Jeg håber, I stadig er lykkelige, og ikke mindst tillykke med jeres hus. :thumbsupsmileyanim:

Nu kan det ikke vare så længe mere, inden vi finder ud af at få drukket det Asti :thumbsupsmileyanim:

Knus Anja

PS: Go' påske til jer begge :easter1:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Mia!

Ja, jeg har desværre ikke nået at ønske jer tillykke med det først halve år, da jeg har været til konfirmation i det tyske naboland.

:) Men TILLYKKE med det! :cheerleader3:

Jeg håber, det går fremad med det lille hus!

:smilie_oster02: God påske til jer to søde folk! :smilie_oster05:

Mange hilsner

Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer