Guest Dorothea

BEDSTE TV SERIE

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er altså vild med Heksene fra Warren Manor :carrot: Og når jeg ikke lige opholder mig på BK om eftermiddagen er det jo dejligt at stene til 90210, selvom man snart kan afsnittene både forfra og bagfra :hug:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige bestilt denne topfigur på kagebutikken.dk

150 kroner og 50 kroner i levering

Hm det har åbenbart os været en vild tradition i nord vest jylland.... men det var kun indtil min eks kærestes bedste ven døde af en omgang kanel..... :pokey:

Da han om morgenen er på vej hen til hans bil, kommer nogle af hans venner og overhælder ham med iskold vand.... han flygter ind i bilen, låser den og starter blæserne på fuld knald.... det skulle han aldrig have gjort.. for vennerne havde stoppet kg vis af kanel blæseren...

Han fik det i lungerne og efter 14 dage døde han... ikke nok med det.... han sku ha været gift 1 måned efter hans fødselsdag... :biggrin:

Så ja siden min eks kæreste og jeg oplevede det, har vi gjort at for at folk i vores omgangs kreds IKKE for kanel på måde.... som sagt kanel i sengen eller kanel stænger i skrivebordsskuffen er da en sød lille ting...

Ville bare lige fortælle det...

:bearhug:

McLeods daughters...

Ham Aaron Jeffrey er jo ikke til at stå for :biggrin:

Postet billede

Helt enig men hans bror Nick i serien er da heller ikke så dårlig :hug:

Men det er bare en super serie selvom jeg aldrig helt kom mig over Claires død :banned:

0

Del dette indlæg

McLeods daughters...

Ham Aaron Jeffrey er jo ikke til at stå for :pokey:

Postet billede

Helt enig men hans bror Nick i serien er da heller ikke så dårlig :hug:

Men det er bare en super serie selvom jeg aldrig helt kom mig over Claires død :banned:

Puha der er jeg så ikke helt enig.. Tess skulle have valgt Dave. Hver gang jeg ser Nick kan jeg ikke lade være med at fokusere på hans næse... Den ligner nemlig en :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

McLeods daughters...

Ham Aaron Jeffrey er jo ikke til at stå for :)

Postet billede

Helt enig men hans bror Nick i serien er da heller ikke så dårlig :pokey:

Puha der er jeg så ikke helt enig.. Tess skulle have valgt Dave. Hver gang jeg ser Nick kan jeg ikke lade være med at fokusere på hans næse... Den ligner nemlig en :biggrin: :biggrin:

Åh nej det skulle du aldrig have sagt :biggrin: Nu ved jeg bare at jeg kommer til at sidde og fokusere på hans næse. Øv nu har du ødelagt ham for mig :bask: :hug:

Jeg kunne tilgengæld ikke fordrage Dave. Han virkede altid så små dum og gav hele dyrlægefaget et dårligt navn!

:bearhug: Martinique (der er dyrlægestuderende)

post-4228-1142975101.jpg

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at man får fulgt med i så mange serier mere efter man har fået børn :bearhug::hug:

......men lidt ser man da stadig :biggrin::pokey:

Lige nu følger jeg faktisk kun med i Anna Pihl, men hvis jeg får slået over på CSI eller Without A Trace, så stopper fjernbetjeningen da :biggrin:

Andre ting, som jeg følger med i - når de er der, der er jo nogle gange langt mellem afsnittene :biggrin: !!!! - er Krøniken og Ørnen.

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Uh ja CSI og virkelighedens CSI og Crossing Jordan er også bare super gode

Men det er Reba og Fraiser altså også. Will ohg Grace synes jeg desværre er gået hen og blevet lidt plat :hug:

Ups jeg har vidst lige afsløret hvor meget tvoman jeg egentlig er :bearhug: Det er vidst kun sundt at jeg for tiden ikke har noget fjernsyn :baa:

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg

The Simpsons

Vi ser The Simpsons herhjemme, det kan man vist ikke være i tvivl om hvis man nær læser min tråd, et af vores søns første ord var simpsons he he og vores topfigur bliver Homer, Marge og Bart.

På hans værelse er der også malet Lisa, Bart og Maggie, dem er han næsten mere vilde med end, peter plys, hvorfor er der ikke lavet en bog til små børn med simpsons, feks ligesom dem med postmand per( he he det må være lidt forvirrende for ham, når der den anden dag kom en kvindelig postmand iført en rød jakke,det er just ikke lige en per eller en blå jakke.

ER

Jeg har tidligere været indlagt til at se ER både de gamle afsnit og de nye, på et tidspunkt var jeg oppe på 3 afsnit pr dag(næsten) jeg lå nemlig meget ned da jeg ammede Emil, så i starten, inden han kunne se så meget, så så jeg da nogle gange tv.

Venter lidt utålmodig på at den kommer på en ordentlig omgang dvd.

egentlig gælder de to næste ikke mere, da de jo ikke kører med nye afsnit mere, følger heller ikke med i dem mere, men vil gerne have dem til hylden.

Sex in the City

uhhh vil så gerne have den på dvd, en must have, me wanna

Lidt en griner at min bedre halvdel blev lidt forarget over at jeg så den i starten, men inden længe så han den også he he he

Venner

Endnu en serie, som mangler på min hylde.

Gilmore girls, når jeg opdager at den er der.

En ret sej og wierd serie er "the office".

af lidt ældre serier, så er Buffy super, blev en smule plat i slutningen.

Efter at man har fået sig børn, så elsker jeg "alle elsker ramond" puh man bliver jo ligefrem forelsket i sin svigermor.

puh kan lige så godt afslører at jeg er lidt af en tv-narkoman eller var, når man har en lille krudt ugle, som helst ikke skal blive som sin mor, så er der ikke så meget tv på programmet.

Her er lige 4 gamle klassikere

Matador

Emma

og barndoms serier var vist det lille hus på prærien og hi hi mine bedsteforældre så dollars hi hi griner, så det var jeg indlagt til at se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

McLeods daughters...

Ham Aaron Jeffrey er jo ikke til at stå for -HAHA-

Postet billede

Helt enig men hans bror Nick i serien er da heller ikke så dårlig :pokey:

Puha der er jeg så ikke helt enig.. Tess skulle have valgt Dave. Hver gang jeg ser Nick kan jeg ikke lade være med at fokusere på hans næse... Den ligner nemlig en :):biggrin:

Åh nej det skulle du aldrig have sagt :biggrin: Nu ved jeg bare at jeg kommer til at sidde og fokusere på hans næse. Øv nu har du ødelagt ham for mig :bask: :hug:

Jeg kunne tilgengæld ikke fordrage Dave. Han virkede altid så små dum og gav hele dyrlægefaget et dårligt navn!

:bearhug: Martinique (der er dyrlægestuderende)

Sådan en opfattelse har jeg slet ikke af Dave. Han er blot drøncharmerende og ikke en kedelig gammel kone som Nick. Nu kan vi blot vente utålmodigt på at næste sæson kommer på dansk tv.

B*, der godt kan undrer sig over at have SÅ mange meninger om fiktive personer :biggrin:

0

Del dette indlæg

LOST ser jeg om mandagen, CSI om tirsdagen, Desperate Housewifes om onsdagen, torsdag ser jeg nogen gange ER (men har tendens til at glemme det, så ligesom Snut14 tre afsnit om dagen da jeg var gravid og sengeliggende i 4 mdr. Og ja jeg tudede så meget da Mark døde). Fredag ser jeg ikke rigtig noget og heller ikke i weekenden, men glæder mig til 4400 kommer tilbage på TV3 søndag aften.

Lidt skræmmende at jeg næsten har en serie til hver dag, men jeg ser faktisk heller ikke noget ud over dem.

0

Del dette indlæg

24 timer, desperate housewifes, krønikken (når den er der) - og så selvfølgelig Beverly Hills 90210. Har godt nok set alle afsnittene MANGE gange (og har dem på bånd), men bliver ALDRIG træt af det......

Jeg har næsten lige set Matador, og det er altså også en kanon serie, hvis I spørger mig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fraiser og Will & Grace er lige min humor, men Matador bliver jeg bare aldrig træt af, det er bare en af de mest gennemarbejdede serier i dansk TV, og som historielærer elsker jeg perioden.

:hug: Putti

Ja jeg ser egentlig ikke ret meget fjernsyn, for jeg synes der er SÅ meget crap tv!!!

Og de eneste serier jeg gider se er også Frasier og Will og grace :biggrin:

ja og så Venner, men jeg har alle 10 sæsoner på dvd så det gælder ikke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg var VILD med LOST.

Men så gik Rune på nettet og læste hvad der ville ske i de næste afsnit, så nu gider jeg ikke se den mere! Gider ikke høre på at han hele tiden afslører plottet eller siger "det er bare SÅ godt det der kommer nu" eller " Nu skal du altså liiiige følge med". SLUT!

Så ser vi Kevin Hill, men det var sidste afsnit i går :biggrin:

Ellers ser jeg Gilmore Girls. Både de gamle og nye....

UH, og CSI!

Som laborant kan man hygge sig vældig med alle de ting som de gør i den serie! Ingen resultater bliver spyttet SÅ hurtigt ud af maskinerne (tager op til ½ time) og INTET bliver opløst i vand i virkeligheden :bearhug:

Og så har vi udviklet en spooky form for fascination for AMERICAN IDOL.... Jeg ved ikke liiiiige :hug:

Redigeret af Librian
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer