Caroline72

2nd. tilretning....

26 indlæg i dette emne

Ja, der er vel ingen grund til at trække pinen ud - SÅ er der billeder fra 2nd. tilretning...

hvis jeg ser liiiidt mopset ud på det ene billede, er det fordi kjolen var lagt en anelse skævt op, så det skal de vidst liiige rette (det er hvad der sker af og til). Ellers var slæbet rette virkelig flot til i længden synes jeg. Hvad smykkerne angår skal jeg have fundet en anden kæde til korset, den er vidst lidt for kort. Hvad synes i om slørets længde? Jeg har sørme ramt slæbets længde, nu skal jeg bare liiige sy perler på den nederste meter, så de ikke forstyrrer detaljerne på kjolens ryg & knaplukningen.

Billederne er nu fjernet, af hensyn til nysgerrige blikke, TUSIND TAK for alle jeres søde kommentarer!!!

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Redigeret af Caroline72
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Total breathetaking!!! Outstanding!!!

Du ser bare godt ud!! Tillykke!!!

:bearhug:

Linchen

Ihhh tusind tak! :cheerleader3:

:biggrin:

Taaark :biggrin:

Som Jim Carrey ville have sagt det

B-E-A-UTIFUL

I hvor fornemt, tak tak Britter! :cheerleader3::biggrin:

:biggrin:

Det er da helt perfekt.

Rødme rødme!

SMUK SMUK SMUK :carrot: :carrot: :carrot:

Janni :cheerleader3:

Endnu engang rødme! Ihhh Piger TUSIND tak for en dejlig start på dagen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wauw du får mig til at overveje om det skal være en kjole med den samme udskæring, var ellers overbevist om at det skulle være uden enhver form for stropper og jeg har også set andre kjoler herinde med ligende udskæringer, men din er bare super flot, så kjoler med den slags udskæring skal jeg da også lige prøve.

Hvor har du købt kjole henne??

Den er bare super duper flot til dig, du ligner en rigtig brud, hvis du forstår hvad jeg mener, meget flot til dig :bearhug::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wouw den er flot, er vild med det snit der er ved maven....

Og ja, du skal da helt klart have en længere kæde :bearhug: det gør det jo lidt mere sexet når kæden er lidt længere :cheerleader3:

knuz hende der er træt af at hun ikke har et billede af sig selv i KJOLEN....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

waaauuww hvor er du smuk i den!! Den er total flot på dig - også slør er super. Super tajle du får - nederdelen falder såååå flotog udskæring fremhæver dine flotte skuldere.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole.

Den sidder bare så flot på dig. Må man spørge hvor den er købt og hviklen model. Det er lige det jeg leder efter.

Tusind tak for svaret. Må vist til af få vendt næsen mod Bride fashion

Regner dog lige med, at besøge House of brides først, der er nemlig snart udsalg.

Knus Charlotte

Redigeret af normann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wauw du får mig til at overveje om det skal være en kjole med den samme udskæring, var ellers overbevist om at det skulle være uden enhver form for stropper og jeg har også set andre kjoler herinde med ligende udskæringer, men din er bare super flot, så kjoler med den slags udskæring skal jeg da også lige prøve.

Hvor har du købt kjole henne??

Den er bare super duper flot til dig, du ligner en rigtig brud, hvis du forstår hvad jeg mener, meget flot til dig :bearhug::cheerleader3:

Tusind tak Sarah :biggrin:

Det er en Pronovias fra Bride Fashion i Virum.

:cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole.

Den sidder bare så flot på dig. Må man spørge hvor den er købt og hviklen model. Det er lige det jeg leder efter.

Hejsa

Jamen tusind tak til dig også. Det må du da. Det er en Pronovias, model Telma fra 2005.

Redigeret af Caroline72
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer