birgitulla

Model for en dag

33 indlæg i dette emne

Hej søde piger derude,

Jeg skal bruge nogel billeder til mit portfolie på et castingbureau og har i den forbindelse været ude hos en ven og få taget billeder til formålet. Men jeg vil gerne høre hvad jeres mening er om dem og hvilke I synes er bedst. Det er nemlig utroligt svært selv at se og jeg skal udvælge 4 i første omgang!

Vil I hjælpe?

1.

post-8921-1144143883.jpg

Redigeret af birgitulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå kan se jeg går lidt imod.

Synes 1 er flot da man kan se hele kroppen som er jo vigtig til casting. Synes nr. 3 er flot da man kan se din ansigt lidt bedre end på de andre portræt billeder hvor dit pændehår er ned i ansigtet og så den fra siden hvor du viser din profil nr.7.

Så er der 3 forskellige som viser hvad der skal vises - men de er allesammen super flot. Ja fotogen er du - det kunne man allerede se på dine bryllupsbilleder prinzesse polkabrik.

:blink: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres hjælp søde søde menneske derude i cyberspace - Har besluttet, efter jeres kommentarer, at sende:

1 (fordi det er helfigur)

2 (fordi det er det jeg bedst selv kan lide)

7 (fordi det er profil og det er nok rigtigt at man skal vise sin helhed fra flere sider) og

8 (især fordi jeg er vild med baggrunden - ved godt det er mig man skal se - men eftersom det er populært i afstemning må der være noget om det)

Så må vi håbe at der er bid hos casteren

Igen mange tak for hjælpen :blink:

0

Del dette indlæg

Nå du har valgt allerede ;) - og de er smadder gode dem du har valgt - lige nøjagtig af de grunde som du selv skriver. Men min farvorit er altså også nummer 2 - som mange af de andres :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer