Guest stineka

Hjælp mig! HASTER!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hvad med at tjekke bahne eller et boghandel eller søstrene grene i århus midtbyen - de har sikke nogle æsker. Ellers tag i en skobutik og spørg om du kan få en skokarton - de flesete tager jo ikke karton med og de må have nogle liggende - den kan du så klistre pænt papir på.

Håber det hjælp.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Hvorfor ikke bare finde en pap kasse, putte den deri og så gavepapir derefter?

Eller en pap "bund" den kan stå på, og så cellofan (tror jeg det hedder) omkring, så den ser pæn ud og nemt pakket ind??

Det burde i hvert tilfælde være nemt at skaffe :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super ideer begge - jeg havde selv overvejet den med cellofan, men kunne ikke blive enig med mig selv om det var for 'frugtkurv agtigt' :balloons:

jeg har også overvejet søsterne grenes og bahne, men har lidt travlt i dag så ville lige bruge den nemme løsning at spørge jer herinde inden jeg begyndte at sprinte byen rundt ..

så jeg giuver jeg lige en halv time endnu, men jeg skriver kortet der skal være ved, og så må jeg på jagt :blush:

de æsker på posthuset lukke bare på en ret omstændig måde så tror det bliver lige ufikst nok :balloons:

0

Del dette indlæg

:blush: Hvis jeg var dig, så ville jeg pakke den ind i cellopan. Læg et stykke pap i bunden og put cellofan rundt om.

Der hvor du binder det sammen, kan du binde alle mulige ting ved.

Jeg gør det næsten altid, når jeg pakker gaver ind.

Du kan binde det sammen med kraftig brun snor. Og ved at binde det er par gange kan du lade enderne (af snorene) hænge ned i forskellige størrelser.

Der kan du binde ting på snorene. Det ser super godt ud, og jeg får altid ros for det.

Jeg prøver lige hurtigt at ligge et bilede ind

0

Del dette indlæg

Hvad med at smutte ud i IKEA. De har nogle kasser med låg, som den burde kunne være i - se evt. ikea.dk først. Jeg ved de kan fås i mange farver, og så sparer du måske oveni købet indpakningspapiret?

Problemet er bare at det tager en halv evighed at komme til Ikea når man ikke har bil - så jeg tror ikke det er så praktisk for Stine - men ellers god ide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at smutte ud i IKEA. De har nogle kasser med låg, som den burde kunne være i - se evt. ikea.dk først. Jeg ved de kan fås i mange farver, og så sparer du måske oveni købet indpakningspapiret?

Problemet er bare at det tager en halv evighed at komme til Ikea når man ikke har bil - så jeg tror ikke det er så praktisk for Stine - men ellers god ide.

hej

det gør det nemlig, så gerne løsninger der kan klares i midtbyen (Århus)

så det bliver nok efterhånden cellofan løsningen

:balloons:

0

Del dette indlæg

Det er måske svært at forestille sig. Men det var hvis du ikke fandt en æske, og syntes at cellofan var for kurve-agtigt.

Så kan man gøre det lidt mere råt ved at binde et bånd om toppen.

Her er et eksempel på noget bånd og noget du kan hænge ved båndet.

Jeg har også brugt små æbler, friske blomster, guldhjerter, små stykker træ mm

Nå men se om du kan bruge det til noget?

:blush: Louise

post-10628-1145609340.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er købt på en af museumsbygnings auktioner - men man kan købe dem i diverse gallerier og ved kunstneren selv, jeg har betalt godt 6000 inkl. salær, og startprien på de alle rmindste er 5000 ved Keld Moseholm selv.

mvh. Stine

forresten har købt cellofan og lavet et kort på samme papir som vi har brugt hele vejen og så skal det bindes sammen med den kobberfarvede silkesnor vi har brugt, men ideer er en ting og virkelighed noget andet - det ser altså ikke helt fantastisk ud...men det bliver ikke anderledes..

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes helt klart at cellofan vil være en rigig flot løsning. Eventuelt kan du lave en stiv bundt af et eller andet som skulpturen står på (hvis den har behov for "understøtte" for at tage sig godt ud). Bunden ville jeg så kappe ind i lækkert papir eller staniol.

Kh

Xzenia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer