Lambada Bamse

Wc-papir med brudepar...

19 indlæg i dette emne

Har i dag været rundt for at finde det wcpapir med brundepar... Var i Inspiration, Festkælderen, hobbykælderen og Bahne... alle uden held http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et par ruller ???

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis jeg husker korekt købte Lise dem til deres bryllup (Khio) prøv at skrive en PM til hende - tror helt sikkert hun kan hjælpe. Men synes også ærlige Bent ringer med nogle klokker :balloons: Held og lykke med jagten ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa allesammen :bearhug:

Prøv at spørge hos jeres lokale isenkram - firmaet Fusager & Høgh/F&H har papiret....ean nr. 4037698000216. Jeg har købt det hos Imerco til kr. 29,95 pr.rl

Knus til alle

Helle

:butterfly: :butterfly: sådan har jeg det lidt inden i...det er MEGET snart d. 13/5

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Toiletpapiret kan evt. fås hos Contrast i KBH. 33330412.

Held og lykke med det.

:bearhug: Dorthe

Hejsa allesammen :biggrin:

Prøv at spørge hos jeres lokale isenkram - firmaet Fusager & Høgh/F&H har papiret....ean nr. 4037698000216. Jeg har købt det hos Imerco til kr. 29,95 pr.rl

Knus til alle

Helle

:butterfly: :butterfly: sådan har jeg det lidt inden i...det er MEGET snart d. 13/5

Altså ØV, det er ikke nemt at købe bryllups-wcpapir i Randers... :bearhug: F&H, Ærlige Bent og Contrast findes ikke i Randers.... Og i vores Imerco har de aldrig hørt om det... :biggrin: . Heller ikke Inspiration eller Kop og Kande kender til det....

0

Del dette indlæg

WHAT!! :bearhug::biggrin::biggrin:

Vil I i fuld alvor have, at gæsterne skal tørre sig bagi med et billede af et brudepar??? Håber ikke det skal være billeder af jer selv -HAHA-:kiss::kiss:

Det er dog en ide jeg aldrig ville have fået....troede kun man havde lyst til at bruge toiletpapir med Hitler eller Bin Laden eller....svigermor??.... :hug:-HAHA-

Ulla

0

Del dette indlæg

Toiletpapiret kan evt. fås hos Contrast i KBH. 33330412.

Held og lykke med det.

:bearhug: Dorthe

Hejsa allesammen :biggrin:

Knus til alle

Helle

Altså ØV, det er ikke nemt at købe bryllups-wcpapir i Randers... :biggrin: F&H, Ærlige Bent og Contrast findes ikke i Randers.... Og i vores Imerco har de aldrig hørt om det... -HAHA- . Heller ikke Inspiration eller Kop og Kande kender til det....

Hej Mette.

Hvis du tager kontakt til Ærlige Bent i enten Rødovre centret 36 70 04 38 eller lyngby 45 88 83 29 og hører om de har dem og får dem til, at ligge det til side, så skal jeg gerne køre op og hente det og sende det over til dig.

Bare et tilbud, så er det op til dig selv om du vil tage imod det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

: :bearhug:

Det er dog en ide jeg aldrig ville have fået....troede kun man havde lyst til at bruge toiletpapir med Hitler eller Bin Laden eller....svigermor??.... :biggrin::biggrin:

Ulla

Ejjjjj jeg tror sq ikke min svigermor ville tage det så pænt hvis hun opdagede hendes billed var at finde på....... jaaaaa -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer