Oprettet May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hejsa. Denne tråd blev oprettet herinde sidst babyklar gik ned. Fantastisk at kunne snakke med tøserne alligevel selvom det ikke er det samme som "vores forum". Læg især mærke til Ki's afsluttende kommentar inden hun lukkede tråden Hey tøser Så er babyforumet oppe igen - såååå retur med jer Lukker og slukker denne tråd. Så svarer jeg nu: Hey tøser Så er babyforumet ned igen - såååå kom her med jer Åbner og starter denne tråd. Så fat tastaturet hvis du er frustreret over at du ikke kan komme ind på babyklar, og skriv det du ellers ville have skrevet derinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SÅDAN 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hejsa. Denne tråd blev oprettet herinde sidst babyklar gik ned. Fantastisk at kunne snakke med tøserne alligevel selvom det ikke er det samme som "vores forum". Læg især mærke til Ki's afsluttende kommentar inden hun lukkede tråden Hey tøser Så er babyforumet oppe igen - såååå retur med jer Lukker og slukker denne tråd. Så svarer jeg nu: Hey tøser Så er babyforumet ned igen - såååå kom her med jer Åbner og starter denne tråd. Så fat tastaturet hvis du er frustreret over at du ikke kan komme ind på babyklar, og skriv det du ellers ville have skrevet derinde Du er en skat Annette sidder jo her og ryster hvis jeg ikke kan få mit daglige fix af alle jer dejlige bk brugere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg nogen der ved hvordan det går med christina...???? :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Gad vide om deres server-udbyder nogensinde bliver stabil eller det ender med at de skifter udbyder til en der kan levere varen ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Bare om hun har født eller........? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg He, he...jeg vidste det bare var et spørgsmål om tid, før du lavede en tråd...meeeeeeeeeen, Morsustilmaj var vist lidt hurtigere! Nå, men jeg ville have været inde på Babyklar for at fortælle at jeg i nat drømte, at jeg fødte min niece GRY! Og så skulle jeg jo tage billeder af hende, som skulle sættes ind på Babyklar (selvfølgelig ), og pludselig havde hun Laus hoved! Scary!!! Men så vågnede jeg heldigvis! VAR det ikke bare en kær lille historie! ÆÆÆÆæææælsker I ikke bare at høre om andre folks drømme???! :baa: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg nogen der ved hvordan det går med christina...???? :carrot:Jeg tror vi får svar lige om lidt, for hun er ved at skrive nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hey tøser Så er babyforumet ned igen - såååå kom her med jer Åbner og starter denne tråd. Det er virkelig træls at den er nede igen Er på vej til fyn så ville lige kigge inden jeg tog afsted...man er jo ikke afhøngig Nå, men sådan skulle det ikke være....... :baa: Kan I alle have en rigtig god weekend...... Nuserinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Christina, hvordan går det? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Gad vide om deres server-udbyder nogensinde bliver stabil eller det ender med at de skifter udbyder til en der kan levere varen ;) godt spørgsmål... hvem skal vi mon bestikke for at få det op at køre igen....??? bare giv mig en adresse så smider jeg straks en pose guldkarameller afsted! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg nogen der ved hvordan det går med christina...???? :carrot:Jeg tror vi får svar lige om lidt, for hun er ved at skrive nu Hvornår er hun ikk e lige ved at skrive på BK? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg He, he...jeg vidste det bare var et spørgsmål om tid, før du lavede en tråd...meeeeeeeeeen, Morsustilmaj var vist lidt hurtigere! Ja, hun var 2 minutter hurtigere end mig kan jeg se Hvordan går det iøvrigt med dig Christina ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Bare om hun har født eller........? Ikke endnu! Jeg har aldrig rigtig været med på det dér ve-støv halløj , men jeg skal da indrømme, at jeg er ved at være RET så træt af at være gravid nu! Specielt efter så mange fra min terminsgruppe har født! Jeg har lige fået Lailas (Hope04) tlfnr, da hendes makker jo har født, så hun kan skrive til mig, hvis hun føder... HVIS jeg føder her mens Babyklar er nede, har hun jo også profil herinde, så hun kan skrive det...! Jeg tror jeg villeDØ, hvis jeg ikke kunne få budskabet igennem til jer, og så ville jeg nok bare "ty til knibeøvelser", indtil Babyklar var oppe igen!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg VAR det ikke bare en kær lille historie! ÆÆÆÆæææælsker I ikke bare at høre om andre folks drømme???! :baa: vi elsker bare at høre fra dig! min mand hepper også på en snarlig fødsel... måske fordi han er træt af mig og mit ævl og bævl : mon hun har født nu? Eij, jeg skal altså liiiiige på nettet og tjekke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg nogen der ved hvordan det går med christina...???? :carrot:Jeg tror vi får svar lige om lidt, for hun er ved at skrive nu Hvornår er hun ikk e lige ved at skrive på BK? Ja, det kan man jo spørge sig selv om 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Bare om hun har født eller........? Ikke endnu! Jeg har aldrig rigtig været med på det dér ve-støv halløj , men jeg skal da indrømme, at jeg er ved at være RET så træt af at være gravid nu! Specielt efter så mange fra min terminsgruppe har født! Jeg har lige fået Lailas (Hope04) tlfnr, da hendes makker jo har født, så hun kan skrive til mig, hvis hun føder... HVIS jeg føder her mens Babyklar er nede, har hun jo også profil herinde, så hun kan skrive det...! Jeg tror jeg villeDØ, hvis jeg ikke kunne få budskabet igennem til jer, og så ville jeg nok bare "ty til knibeøvelser", indtil Babyklar var oppe igen!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg nogen der ved hvordan det går med christina...???? :carrot:Jeg tror vi får svar lige om lidt, for hun er ved at skrive nu Hvornår er hun ikk e lige ved at skrive på BK? HOV HOV HOV!!!!! :bask: Men ja! Jeg vil gerne indrømme, at jeg lever en STOR del af mit live gennem Babyklar (og Bryllupsklar) i øjeblikket!!! :whistle: I'm låååååååååving it!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Bare om hun har født eller........? Ikke endnu! Jeg har aldrig rigtig været med på det dér ve-støv halløj , men jeg skal da indrømme, at jeg er ved at være RET så træt af at være gravid nu! Specielt efter så mange fra min terminsgruppe har født! Jeg har lige fået Lailas (Hope04) tlfnr, da hendes makker jo har født, så hun kan skrive til mig, hvis hun føder... HVIS jeg føder her mens Babyklar er nede, har hun jo også profil herinde, så hun kan skrive det...! Jeg tror jeg villeDØ, hvis jeg ikke kunne få budskabet igennem til jer, og så ville jeg nok bare "ty til knibeøvelser", indtil Babyklar var oppe igen!!! Kan lige se billedet for mig Christina ligger i den vildeste vestorm og skælder og smælder på alt personalet fordi de vil have hende til at presse. Nej nej nej råber Christina. Jeg presser først når jeg får en sms der fortæller at babyklar kører 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nogen der ved hvordan det går med Ryaa??? Hun skulle jo sættes igang mandag så vidt jeg husker.. Vi får jo rystelser og nervøse trækninger af det her :blushsmiley: Og jeg som HADER at gå glip af noget Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ...så er vi tilbage igen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Bare om hun har født eller........? Ikke endnu! Jeg har aldrig rigtig været med på det dér ve-støv halløj , men jeg skal da indrømme, at jeg er ved at være RET så træt af at være gravid nu! Specielt efter så mange fra min terminsgruppe har født! Jeg har lige fået Lailas (Hope04) tlfnr, da hendes makker jo har født, så hun kan skrive til mig, hvis hun føder... HVIS jeg føder her mens Babyklar er nede, har hun jo også profil herinde, så hun kan skrive det...! Jeg tror jeg villeDØ, hvis jeg ikke kunne få budskabet igennem til jer, og så ville jeg nok bare "ty til knibeøvelser", indtil Babyklar var oppe igen!!! Kan lige se billedet for mig Christina ligger i den vildeste vestorm og skælder og smælder på alt personalet fordi de vil have hende til at presse. Nej nej nej råber Christina. Jeg presser først når jeg får en sms der fortæller at babyklar kører 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ...så er vi tilbage igen... Ja vi er 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nu vil jeg da også gerne være med herinde (Hilsen Tvilling på babyklar) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nu vil jeg da også gerne være med herinde (Hilsen Tvilling på babyklar) jamen velkommen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites