Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Babyklar virker heller ikke her. Til Martin: Har i overvejet at skifte server-udbyder til en der kan levere varen ??? Ja det har vi naturligvis - men vi ønsker helst at være hos IPS som også leverer forum SW. Derfor har vi givet dem lidt lang snor med hensyn til at få fixet problemerne. Giv os lige et stykke tid endnu, vi er i konstant dialog med udbyderen om dette problem. lang snor.??? ja det tror jeg på... og gi jer tid?? hmmm det har vi gjort i flere dage nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia På Als i sønderjylland er der Danfoss Universe Danfoss Universe men jeg ved ikke om huhn er for ung til det? Jeg kan se at hun er 1 år og 7 mdr, passer det? Svømmerhaller er der i Nordborg og Sønderborg Langs Nordborg sø, som iøvrigt er en dejlig gårtur værd, er der netop bygget en skøn naturlegeplads. Der er masser af strand rundt om hele Nord-als. Så er der Nørreskoven som ligger ud til stranden, det er et dejligt sted at gå tur. Så er der museet ved Dybbøl Mølle lige i udkanten af Sønderborg. Der er Sønderborg Slots museum. Hmmm kan jeg mon komme i tanke om mere..........ikke lige nu. Håber du kan bruge det til noget? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Til Pjevs.. Hvad med Jesperhus blomsterpark/feriecenter...? Det ville faktisk også være mit bud. Det er virkelig et besøg værd. Specielt i den alder. Der er lidt af hvert: dyr, blomster, forlystelser og vandland. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Til Sus... Hvor er din dreng bare DEJLIG... Ham vil jeg gerne låne..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Tak tøser... Det er slet ikke så voldsomt så jeg ikke kan passe sko, ringe osv.. og gør heller ikke ondt.. tror jeg lige holder et varsomt øje... Til Pjevs.. Hvad med Jesperhus blomsterpark/feriecenter...? Nu ved jeg ikke lige hvor i landet i er fra?? Knus Githa 26+0 Vi lejer sommerhus gennem Falck og der er ikke noget ledigt der i den weekend. Ellers var det lige det vi ville. SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Rolig nu du behøver ikke sende det samme indlæg 3 gange UPS, blev lige lidt ivrig SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia På Als i sønderjylland er der Danfoss Universe Danfoss Universe men jeg ved ikke om huhn er for ung til det? Jeg kan se at hun er 1 år og 7 mdr, passer det? Svømmerhaller er der i Nordborg og Sønderborg Langs Nordborg sø, som iøvrigt er en dejlig gårtur værd, er der netop bygget en skøn naturlegeplads. Der er masser af strand rundt om hele Nord-als. Så er der Nørreskoven som ligger ud til stranden, det er et dejligt sted at gå tur. Så er der museet ved Dybbøl Mølle lige i udkanten af Sønderborg. Der er Sønderborg Slots museum. Hmmm kan jeg mon komme i tanke om mere..........ikke lige nu. Håber du kan bruge det til noget? Tusind tak, det er noteret. Til Pjevs.. Hvad med Jesperhus blomsterpark/feriecenter...? Det ville faktisk også være mit bud. Det er virkelig et besøg værd. Specielt i den alder. Der er lidt af hvert: dyr, blomster, forlystelser og vandland. ØØØØØØØØØØV, det var også det vi helst ville, men der er ikke noget ledigt ( via Falck) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Babyklar virker heller ikke her. Til Martin: Har i overvejet at skifte server-udbyder til en der kan levere varen ??? Ja det har vi naturligvis - men vi ønsker helst at være hos IPS som også leverer forum SW. Derfor har vi givet dem lidt lang snor med hensyn til at få fixet problemerne. Giv os lige et stykke tid endnu, vi er i konstant dialog med udbyderen om dette problem. lang snor.??? ja det tror jeg på... og gi jer tid?? hmmm det har vi gjort i flere dage nu Ja, det er jo lige det. Mine graviditetshormoner slår kolbøtter af abstinenser fra babyklar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nu er jeg bedst til campingpladser, men nogle hytter er altså små sommerhuse. Prøv at se her eller her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Hej Søde Marianne. Vi lejer sommerhus gennem Falck. De har nogle gode og billige sommerhuse til personalet via personaleforeningen. Der er desværre ikke noget i Ebeltoft og omegn. Men tusind tak. Knus Pia. ( ps. kommer du ikke snart til kaffe? Ellers må jeg jo komme til dig ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Baby2 har som altid ret (fedte fedte.....), vi har en ferielejlighed i Lemvig.... Se den evt. her Der er gratis adgang til vandland.... Sus Redigeret May 11, 2006 af MorSusTilMaj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Der er også her eller her Håber i finder noget godt. Vedr, Jesperhus er der jo ikke sommerhuse, men du kan leje telte, campingvogn og hytter. Jesperhus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Baby2 har som altid ret (fedte fedte.....), vi har en ferielejlighed i Lemvig.... Se den evt. her Der er gratis adgang til vandland.... Sus AIIIIIIIIIH, det se lækkert ud. Og hvor sjovt er det lige at Falck også har en feriebolig der. Havde faktisk tjekket den ud på Falcks hjemmeside, men hvad kan vi foretage os i Lemvig udover badeland? Nogle bud??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Hej Søde Marianne. Vi lejer sommerhus gennem Falck. De har nogle gode og billige sommerhuse til personalet via personaleforeningen. Der er desværre ikke noget i Ebeltoft og omegn. Men tusind tak. Knus Pia. ( ps. kommer du ikke snart til kaffe? Ellers må jeg jo komme til dig ) Jo tak, hvad blev det egenligt til med mødet?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Vi lejer sommerhus gennem Falck. Nu nævnte du selv SønderJylland - går ud fra, at det er fordi, der er ledige huse der. Men hvor lang tid, kan jeres datter holde ud at køre bil? For Hansapark i Tyskland, ligger kun godt to timers kørsel fra grænsen. Det var da en mulighed. Men hvis I ikke skal køre så langt, ja så er Sønderborg en rigtig dejlig by. Og der er meget at se på, også for et barn. Ellers skal I finde noget i Midtjylland - så er der mange muligheder: Givskud, Legoland m.m. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg er viiiildt nysgerrig.... er der ingen babyer der er kommet til verden på sådan en herlig dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg ville have skrevet en længere tråd om at jeg de sidste dage ikke har mærket liv, og at jeg var ved at s... grønne grise. Ville lige vide om det er normalt at babyen har off dage, hvor an ikke mærker den. Heldigvis har jeg fået lidt spark i dag, ellers have jeg altså ringet til min JM og spurgt hende. det kommer jo an på hvor langt du er henne om du SKAL mærke liv hver dag, min bebs har da haft perioder hvor han ikke var søndeligt aktiv, måske et eller 2 spark om dagen, og tidligere i 21 uge kunne ha godt ha et par off dage, men nu er jeg i 29.uge og der SKAL man jo mærke liv hver dag.. mange trøstende Jeg er lige gået ind i uge 29 i dag. (28+1), og det er også derfor jeg blev lidt nervøs, for i alle mine bøger står der, at man skal mærke liv hver dag nu. Mon det kan have noget at gøre med, at min moderkage ligger foran?? Karina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg er viiiildt nysgerrig.... er der ingen babyer der er kommet til verden på sådan en herlig dag Ikke her i huset 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså Nu har vi haft fint besøg 2 gange. Første gang af Ki, og nu er Martin lige smuttet igen. Og så skriver de ikke engang en opdatering på hvordan det går 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Baby2 har som altid ret (fedte fedte.....), vi har en ferielejlighed i Lemvig.... Se den evt. her Der er gratis adgang til vandland.... Sus AIIIIIIIIIH, det se lækkert ud. Og hvor sjovt er det lige at Falck også har en feriebolig der. Havde faktisk tjekket den ud på Falcks hjemmeside, men hvad kan vi foretage os i Lemvig udover badeland? Nogle bud??? Vi har engang været på en rigtig god naturlegeplads et sted deroppe, og ellers er der også en slags lille dyrepark med nogle få "forlystelser" og en masse dyr - alletiders for mindre børn!! (du kan få mere info, hvis du lejer vores lejlighed!!!! ) Nej, kan ikke lige huske nærmere, men jeg kan finde ud af det, hvis det er! Sus Redigeret May 11, 2006 af MorSusTilMaj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså Nu har vi haft fint besøg 2 gange. Første gang af Ki, og nu er Martin lige smuttet igen. Og så skriver de ikke engang en opdatering på hvordan det går Roooooooooooooolig nu... Der skal nok ske noget. Klap lige hesten - det ER jo bare et forum 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså Nu har vi haft fint besøg 2 gange. Første gang af Ki, og nu er Martin lige smuttet igen. Og så skriver de ikke engang en opdatering på hvordan det går Ja, jeg kan nu godt forstå hvis de ikke tør at skrive en opdatering. Jeg synes nemlig at BK er blev noget sløv i optrækket. Mon det hænger sammen med at du ligger som nr. 2 på top 10, Annette? :whistle: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg SUUUUUUUUK. Jeg SAAAAAAAAVNER babyklar, men hva faen, nu kidnapper vi bare bryllupsklar. Tøser, hjælp mig lige. Vi vil leje et sommerhus i kristi himmelfartsferien. johnny har nemlig fået afspadsering, så vi har HELE weekenden sammen. Men hvor skal vi tage hen? Vi har overvejet sønderjylland, men er der noget spændende og Freja venligt dernede? F.eks. svømmehal / badeland, legepladser, aktivitetsting osv. Knus Pia Prøv lige at høre MorSusTilMaj, ved at de lejer sommerhus/lejlighed ud, men jeg kan ikke huske hvor. Ellers vil jeg da klart anbefale Ebeltoft, og så ikke sommerhus men campinghytte. Mols Camping er suveræn, og der er ikke længere end man kan gå ind til byen.Hvor der bl.a. er kommet jump'n fun, som er et indendørs legeland. Hej Søde Marianne. Vi lejer sommerhus gennem Falck. De har nogle gode og billige sommerhuse til personalet via personaleforeningen. Der er desværre ikke noget i Ebeltoft og omegn. Men tusind tak. Knus Pia. ( ps. kommer du ikke snart til kaffe? Ellers må jeg jo komme til dig ) Jo tak, hvad blev det egenligt til med mødet?? Jamen det er jo ikke helt nemt at stable et møde på benene når babyklar er nede hele tiden Men jeg er stadig klar, du har mit nummer ik? Vi lejer sommerhus gennem Falck. Nu nævnte du selv SønderJylland - går ud fra, at det er fordi, der er ledige huse der. Korrekt, og så kan vi benytte lejligheden til at få handlet lidt ind til brylluppet Men hvor lang tid, kan jeres datter holde ud at køre bil? For Hansapark i Tyskland, ligger kun godt to timers kørsel fra grænsen. Det var da en mulighed. Men hvis I ikke skal køre så langt, ja så er Sønderborg en rigtig dejlig by. Og der er meget at se på, også for et barn. Lyder godt, kan du komme med lidt fif måske Ellers skal I finde noget i Midtjylland - så er der mange muligheder: Givskud, Legoland m.m. Rigtig god ide´, så kan vi stadig køre over grænsen, der er ikke så langt som fra hadsten Hvor er I bare søde allesammen og hjælpe mig, hvad skulle jeg dog gøre uden jer? MARTIN, få så Babyklar på benene, det er hermed bevist at vi ikke kan leve uden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså Nu har vi haft fint besøg 2 gange. Første gang af Ki, og nu er Martin lige smuttet igen. Og så skriver de ikke engang en opdatering på hvordan det går Roooooooooooooolig nu... Der skal nok ske noget. Klap lige hesten - det ER jo bare et forum BARE ET FORUM Måske for dig, men her drejer det sig om liv eller død :bask: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså Nu har vi haft fint besøg 2 gange. Første gang af Ki, og nu er Martin lige smuttet igen. Og så skriver de ikke engang en opdatering på hvordan det går Roooooooooooooolig nu... Der skal nok ske noget. Klap lige hesten - det ER jo bare et forum "BARE".... Hvad mener du med BARE??????? :bask: Det er jo nærmest hele vores liv!!!! (siger Sus, som sidder på arbejde og burde lave en masse andet......!!!) Sus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg er viiiildt nysgerrig.... er der ingen babyer der er kommet til verden på sådan en herlig dag Vi venter spændt på om denne fødsel er blevet stoppet, eller om der er kommet en Juli-baby til verden: ej det er faktisk lidt irriterende for en i vores terminsgruppe JULI blev i forgårs aftes indlagt med veer og er kun 31 uger henne, det er faktisk nervepirrende ikke at kunne følge med i hvad der sker / er sket med hende, om de har kunne stoppe veerne eller om den første julibebs allerede skal se verden Det indlæg kan jeg godt huske at jeg nåede at læse med et sug i maven Håber sørme at de kan få stoppet veerne. HVIS hun skulle føde så er der heldigvis store overlevelsesmuligheder selvom det bliver en barsk start på livet. Hvis BK ikke kommer op at køre foreløbig håber jeg da at hendes tlf-makker bevæger sig herind med en opdatering. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites