Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nå imens Bk har været nede i dag har jeg næsten fået syet en slå om kjole. Mangler bare at ligge op - men skulle jo lige ind og se om der var sket noget på server fronten.Hold da op hvor er du effektiv hvis du allerede har syet en kjole Når jeg udfolder mig kreativt indenfor syning så syr jeg en knap i en skjorte Det er ikke så slemt stoffet var klippet så det var til at gå til. Er færdig nu. Den er da dælme flot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hey piger ;) Dejligt at se jer Jeg har lige fået en sms fra min makker Susanne Toogle: Så kom Ingolf til verden...og deler fødselsdag med sin far...Vandet gik kl. 23.30. 10 min efter startede veerne og tegnblødning. Kl. 02.00 kørte vi afsted, da mine veer havde 3-5 min imellem. Jeg blev undersøgt, og var allerede 2-3 cm åben. Grundet vandafgang skulle hans puls og hjerte overvåges. Pulsen var alt for høj og ville ikke falde. Det hele endte med akut kejsersnit, da han ellers ville dø ved normal fødsel. 3050 g. og 51 cm kl 04.08 d. 11 maj. STORT TILLYKKE TIL SUSANNE, MAND OG SØN Tillykke med sønnen Så kom den første annoncerede fødsel og stort tillykke herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg 11 sider hos mig fylder tråden kun 6 sider. Hvad går jeg glip af Du har nok indstillet din opsætning til at vise flere indlæg per side, derfor har du kun 6 sider og vi andre har 11 Ok, så er jeg mere rolig. Troede lige at jeg gik glip af en masse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nå imens Bk har været nede i dag har jeg næsten fået syet en slå om kjole. Mangler bare at ligge op - men skulle jo lige ind og se om der var sket noget på server fronten.Hold da op hvor er du effektiv hvis du allerede har syet en kjole Når jeg udfolder mig kreativt indenfor syning så syr jeg en knap i en skjorte Det er ikke så slemt stoffet var klippet så det var til at gå til. Er færdig nu. Den er da dælme flot Tak skal du have. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kææææææææææft hvor I snarrrkker, tøser ! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kææææææææææft hvor I snarrrkker, tøser ! Men vi hyyyyyyyyyyyyyyyyygger os! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kææææææææææft hvor I snarrrkker, tøser ! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Mon babyklar holder sommerlukket. Åbner til Oktober 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Mon babyklar holder sommerlukket. Åbner til Oktober Åh nej det må vi ikke håbe - er du klar over hvor lang tid der er til oktober 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Arj, seriøst Martin - få lige lååårtet op at køre igen! ... Ellers bli'r jeg jo NØDT TIL at skrive min bryllupsberetning færdig - og det er ALT, ALT for tidligt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Gad vide hvor mange tøser fra Maj-terminen der går i fødsel i frustration over at BK er lukket 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg har lige fået et MEGA-spark som kunne ses udenpå. Det har ikke kunnet ses før. Jeg har ihvertfald ikke set det før. Fååårk det er mærkeligt når ens mave pludselig hopper på den måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Sig mig, skulle Christina ikk holde sig i ro og ligge på sofaen? Nej, jeg må faktisk lave alt det jeg orker!! Men jeg orker bare ikke så meget, for jeg har fået super ondt i venstre side af min lænd...måske fordi jeg ordnede jordbærbedet i går! :baa: Så lige om lidt smutter jeg ud i min dejlige HÆNGESOFA og ligger mig... Det hedder ikke en sofa i hendes univers... men en HÆNGEsofa (Men det skulle den altså også meget gerne hedde i dit univers! ) Det hedder ikke en sofa i hendes univers... men en HÆNGEsofaYep, og forhåbentlig snart en ve-starter-sofa ÅÅååårh! Det kunne være cool!!!! Hey piger ;) Dejligt at se jer Jeg har lige fået en sms fra min makker Susanne Toogle: Så kom Ingolf til verden...og deler fødselsdag med sin far...Vandet gik kl. 23.30. 10 min efter startede veerne og tegnblødning. Kl. 02.00 kørte vi afsted, da mine veer havde 3-5 min imellem. Jeg blev undersøgt, og var allerede 2-3 cm åben. Grundet vandafgang skulle hans puls og hjerte overvåges. Pulsen var alt for høj og ville ikke falde. Det hele endte med akut kejsersnit, da han ellers ville dø ved normal fødsel. 3050 g. og 51 cm kl 04.08 d. 11 maj. STORT TILLYKKE TIL SUSANNE, MAND OG SØN Tillykke med den lille!!! Men hvor er det dog bare strengt, at du sådan snyder foran!!! Gad vide hvor mange tøser fra Maj-terminen der går i fødsel i frustration over at BK er lukket Jeg ligger mig ud på min ve-starter om et øjeblik...så må vi se om det hjælper på det!!! Redigeret May 11, 2006 af Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg BABYKLAR VIRKER IGEN!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nogen der hoppede på den??? Efter alt den mobning, måtte jeg jo lige give igen!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nogen der hoppede på den??? Efter alt den mobning, måtte jeg jo lige give igen!! Sådan noget joker man ikke med!! :bask: (din bisse )!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Sådan noget joker man ikke med!! :bask: (din bisse )!! Beklager det også gik ud over uskyldige! Her er min HÆNGEsofa i øvrigt, til de der stadig undrer sig...sommerklar og det hele!!! Og der smutter jeg ud nu! See ya! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Sådan noget joker man ikke med!! :bask: (din bisse )!! Beklager det også gik ud over uskyldige! Her er min HÆNGEsofa i øvrigt, til de der stadig undrer sig...sommerklar og det hele!!! Og der smutter jeg ud nu! See ya! Da jeg lige kiggede på det billede første gang tænkte jeg, at det da godt nok var en mærkelig stilling at ligge i. Indtil det gik op for mig, at det slet ikke var Christina men en dyne. Præ-ammehjerne??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Sådan noget joker man ikke med!! :bask: (din bisse )!! Beklager det også gik ud over uskyldige! Her er min HÆNGEsofa i øvrigt, til de der stadig undrer sig...sommerklar og det hele!!! Og der smutter jeg ud nu! See ya! Da jeg lige kiggede på det billede første gang tænkte jeg, at det da godt nok var en mærkelig stilling at ligge i. Indtil det gik op for mig, at det slet ikke var Christina men en dyne. Præ-ammehjerne??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså HALLO.....!!! Nu er det 2½ time siden jeg gik fra arbejdet og dermed sidst var på nettet.... Efter at babyklar ikke har virket HELE DAGEN, var jeg da sikker på, at nu MÅTTE det være oppe at køre igen. Men nej, snydt igen!! Altså ikke for noget, men hvor svært kan det være????? Sus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Altså HALLO.....!!! Nu er det 2½ time siden jeg gik fra arbejdet og dermed sidst var på nettet.... Efter at babyklar ikke har virket HELE DAGEN, var jeg da sikker på, at nu MÅTTE det være oppe at køre igen. Men nej, snydt igen!! Altså ikke for noget, men hvor svært kan det være????? Sus Åbenbart svært. Eller også er de bare ved at se, hvor mange aktive, der kan være i én tråd på én gang. Lige nu er vi 32. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg BABYKLAR VIRKER IGEN!!!!!! Nogen der hoppede på den??? Efter alt den mobning, måtte jeg jo lige give igen!! :bask: :bask: :bask: :bask: :bask: Christina altså. Sådan noget spøger man ikke med Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg BABYKLAR VIRKER IGEN!!!!!! NOT 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Heeey. Gæt hvor jeg er henne lige nu Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg hurra det virker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites