AnnetteFalk

BABYKLAR katastrofetråd

870 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad skal jeg få tiden til at gå med når Babyklar ikke virker ???

Det er begrænset hvad jeg kan/må lave, vejret er elendigt og det hele er bare ØV Postet billede

Jeg synes altså godt nok også at det er grove løjer! Desuden kan folk jo være i fødsel uden at vi andre kan følge med!!! -HAHA-

Jeg sidder og døjer med en laaaaaang og kedelig opgave, der skal skrives - og hvis det fortsætter på den her måde, så ender jeg da med at være færdig i god tid, fordi der ikke er mulighed for oversprings-handlinger! Og det ligner altså ikke mig! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det er begrænset hvad jeg kan/må lave, vejret er elendigt og det hele er bare ØV

Din lille stakkel... Er vejret ikke godt ovre hos jer? Her skinner solen, men det er da ikke vildt varmt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er begrænset hvad jeg kan/må lave, vejret er elendigt og det hele er bare ØV

Din lille stakkel... Er vejret ikke godt ovre hos jer? Her skinner solen, men det er da ikke vildt varmt.

Det er overskyet, smådryppende og koldt. Så min altan er udelukket. Og jeg kan ikke gå en tur udenfor. Jeg var på gaden igår og må kun komme ud hver tredje dag p.g.a. trapper -HAHA-

Jeg er så fyldt med selvmedlidenhed lige nu. ØV hvor ville jeg ønske jeg ikke var sygemeldt...

Redigeret af AnnetteFalk
0

Del dette indlæg

, vejret er elendigt og det hele er bare ØV Postet billede

hvor bor du?? for her i køge på sjælland er det bragende solskin og varmen er ikke til at holde ud -HAHA-

Holbæk. Og solen skinnede da jeg stod op. Men det ændrede sig.
0

Del dette indlæg

Det er overskyet, smådryppende og koldt. Så min altan er udelukket. Og jeg kan ikke gå en tur udenfor. Jeg var på gaden igår og må kun komme ud hver tredje dag p.g.a. trapper -HAHA-

Jeg er så fyldt med selvmedlidenhed lige nu. ØV hvor ville jeg ønske jeg ikke var sygemeldt...

Øv... Ja så kan jeg bedre forstå at du er træt af at Babyklar er nede -HAHA- Du har ikke overvejet at finde andre fora som du kunne bruge en masse tid på? For det er sgi da godt nok trist bare at have Bryllupsklar og intet andet at give sig til en hel dag (eller hvor lang tid det kommer til at tage).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjek lige den her dansende hund. Det er for vildt.

Den ser ud til at den synes det er sjovt. De har nok øvet en smule -HAHA-

dansende hund

HVOR FEDT!

Noget helt andet er så, at det er knap så fedt at stå op til regnvejr, 12 graders varme og Babyklar ude af funktionPostet billedePostet billedePostet billede

Det er dælme godt jeg har arbejdsuge, for så sover jeg det meste af dagen væk!!!

Har I det ellers godt derude? Og for lige at stille det efterhånden klassiske spørgsmål - og for at vise jer at jeg ikke orker at læse hele tråden igennem - har Christina født???? Eller andre??? Hvad med Laila???????????

Morgenkrammer fra nattevagten -HAHA-

Bettina

0

Del dette indlæg

Tjek lige den her dansende hund. Det er for vildt.

Den ser ud til at den synes det er sjovt. De har nok øvet en smule -HAHA-

dansende hund

HVOR FEDT!

Noget helt andet er så, at det er knap så fedt at stå op til regnvejr, 12 graders varme og Babyklar ude af funktionPostet billedePostet billedePostet billede

Det er dælme godt jeg har arbejdsuge, for så sover jeg det meste af dagen væk!!!

Har I det ellers godt derude? Og for lige at stille det efterhånden klassiske spørgsmål - og for at vise jer at jeg ikke orker at læse hele tråden igennem - har Christina født???? Eller andre??? Hvad med Laila???????????

Morgenkrammer fra nattevagten -HAHA-

Bettina

Jeg har ikke hørt noget. Og lige inden BK gik ned idag var der ikke skrevet noget om det.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Tøzer.

Hold da op, hvor har I været aktive her på siden. Men hvem er I alle, jeg ved ikke om, lignende tråd har været stillet, i så fald undskyld. Der er bare så mange sider, at jeg ikke orker at læse dem alle. -HAHA-

Jeg starter selv ud. Her er jeg r.s, på BK (altså Babyklar)var jeg Randi29 og er nu Freestyle. Nogle kan jeg kende på navnet.

Hyggeligt at møde jer alle

Hvad sker der lige på BK????????

Redigeret af r.s
0

Del dette indlæg

Min hængesofa er vååååååååååååååååååååååd!!!! Postet billede

I mellemtiden kan jeg så berette at jeg har gransket mit indre, og har fundet ud af at jeg IKKE er afhængig af Babyklar - min afhængighed begrænser sig til Bryllupsklar (og diverse andre fora) :hug:

Den er god med dig! :)

Weeee, og doptonen virker :hug:

Så nu har vi begge lige lyttet til baby. Henrik for første gang :loveshower:

Hvad sagde han?? -HAHA-

, vejret er elendigt og det hele er bare ØV Postet billede

hvor bor du?? for her i køge på sjælland er det bragende solskin og varmen er ikke til at holde ud :blush:

Her i Ringsted har det regnet lidt, og der er bare gråt nu! :hug: Er der stadig godt vejr hos dig?? -HAHA-

Du har ikke overvejet at finde andre fora som du kunne bruge en masse tid på?

Det har hun vist allerede gjort! -HAHA-

Og for lige at stille det efterhånden klassiske spørgsmål - og for at vise jer at jeg ikke orker at læse hele tråden igennem - har Christina født????

Nej! Postet billede

-HAHA- Og jeg var ude og købe lidt ind her i dag, men det er nok sidste gang jeg gør det inden fødslen...ihvertfald kun hvis Lau kommer med :hug: Jeg kan næsten ikke gå mere, fordi jeg har fået så ondt i begge sider over lænden, og nu har det selvfølgelig også bredt sig til ryggen... :hug:

Her når jeg skal til jordemoder på mandag, vil jeg prøve at høre hende, om hun ikke kan "rykke" lidt inde i mig, så der kan komme gang i noget :bearhug: Andre der har prøvet det? Min søster fik lavet lidt hindeløsning af sin jordemoder i sin tid, og fødte så om aftenen! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvem er I alle, jeg ved ikke om, lignende tråd har været stillet, i så fald undskyld. Der er bare så mange sider, at jeg ikke orker at læse dem alle. -HAHA-

Jeg starter selv ud. Her er jeg r.s, på BK (altså Babyklar)var jeg Randi29 og er nu Freestyle. Nogle kan jeg kende på navnet.

Hyggeligt at møde jer alle

Hvad sker der lige på BK????????

Ja, jeg er AnnetteFalk begge steder -HAHA-

Jeg tror BK først kommer til at køre optimalt når de får fyret den nuværende server-udbyder og finder en der kan levere varen.

0

Del dette indlæg

Min hængesofa er vååååååååååååååååååååååd!!!! Postet billede

Nåårh, stakkels hængekøje-sofa -HAHA-

Weeee, og doptonen virker -HAHA-

Så nu har vi begge lige lyttet til baby. Henrik for første gang :loveshower:

Hvad sagde han?? -HAHA-
Jeg kan kun høre dine tarme, sagde han første gang :)

Anden gang blev han helt salig og spurgte om det var vores barn der lød som et futtog -HAHA-

Jeg sender lidt vestøv i din retning Christina, i håb om at det virker Postet billedePostet billedePostet billede

0

Del dette indlæg

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen -HAHA-

Jeg har lidt triste nyhder som jeg egentlig gerne vil af med.

Min morfar er død -HAHA- Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Det var kun min mormor der var der, da han sov ind.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent -HAHA-

Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. J

eg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere.

Jeg skulle have besøgt ham i går og det er nok det jeg er mest ked af jeg ikke nåede. Jeg har nemlig ikke besøgt ham længe og min samvittighed nager mig.

Æv, det er noget hø og rigtig synd for min mormor, som bare er Palle nu.

Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Havde slet ikke regnet med, at jeg ville få det såsan her -HAHA-

0

Del dette indlæg

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen -HAHA-

Jeg har lidt triste nyhder som jeg egentlig gerne vil af med.

Min morfar er død :) Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Det var kun min mormor der var der, da han sov ind.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :bearhug:

Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. Jeg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere.

Jeg skulle have besøgt ham i går og det er nok det jeg er mest ked af jeg ikke nåede. Jeg har nemlig ikke besøgt ham længe og min samvittighed nager mig.

Æv, det er noget hø og rigtig synd for min mormor, som bare er Palle nu.

Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Det er jeg ked af at høre -HAHA-

Det er helt ok at du læsser lidt af her (ihvertfald fra min side). Det er bedre end at brænde inde med det.

Vi mennesker har en tendens til at fokusere på alt det vi ikke nåede, fremfor på det vi nåede når et menneske dør. Og vores samvittighed kan plage os længe med noget vi alligevel ikke kan ændre.

Jeg tror på at sjælen er tilstede et stykke tid efter døden er indtrådt, og tror derfor også at din morfar har været "til stede" da i kom.

Din mormor er ikke Palle nu. Hun har stadig dig selvom hun har mistet sin ægtefælle -HAHA-

0

Del dette indlæg

...Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Kæreste Camilla -HAHA-

Du skal på INGEN måde beklage - det er jo derfor at vi er her!

Jeg er ked af at høre om tabet af din morfar - det gør mig ondt.

Jeg synes at det er flot at du indrømmer de tanker du går rundt med - bl.a. tanken om den dårlige samvittighed.

Men søde, den skal du ikke bære på - ved at det er nemmere sagt end gjort... -HAHA-

Du skriver alt det du vil, både herinde og når Babyklar er oppe at køre igen (håbet er jo lysegrønt! -HAHA- )

Sender dig alle mine varmeste tanker og knus - til dig og din familie - Lise.

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer