Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Tja, når nu ikke jeg kan komme på 'den rigtige BK' - så bliver jeg nødt til at komme af med min begejstring her: Jeg har lige fået en hel flyttekasse leveret med posten. I den var indholdet af de pakker, jeg havde vundet på QXL til 546 kr. incl. fragt. Der er drengetøj til et helt år til Julius - og en smule til David, når han ser dagens lys til efteråret. Nøj hvor er det sjovt at sidde og sortere tøj (når nu jeg ikke kan komme på BK) Hmmm, overvejer, om jeg egentlig bare burde bruge tid på arbejdet i stedet for. Hvor er det vidunderligt at have hjemmearbejdsplads 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Babyklar virker heller ikke her. Til Martin: Har i overvejet at skifte server-udbyder til en der kan levere varen ??? Vi arbejder på problemet. Tak for jeres tålmodighed. ;);) Er Ki egentlig ikke sød og nuttet, at hun skriver tak for vores tålmodighed, når vi bare er verdens mest utålmodige mennesker???!!! Jo, de er nu også lidt modige. Tænk at turde gøre SÅ mange gravide hormonellaer frustrerede Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Tja, når nu ikke jeg kan komme på 'den rigtige BK' - så bliver jeg nødt til at komme af med min begejstring her: Jeg har lige fået en hel flyttekasse leveret med posten. I den var indholdet af de pakker, jeg havde vundet på QXL til 546 kr. incl. fragt. Der er drengetøj til et helt år til Julius - og en smule til David, når han ser dagens lys til efteråret. Nøj hvor er det sjovt at sidde og sortere tøj (når nu jeg ikke kan komme på BK) Hmmm, overvejer, om jeg egentlig bare burde bruge tid på arbejdet i stedet for. Hvor er det vidunderligt at have hjemmearbejdsplads Tillykke med det fine køb Det er da noget af en høst du har fået. 1 års forbrug af tøj til 546,- 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nogen der ved om der kommer post imorgen...?????????? Jeg venter nemlig os en kasse med baby tøj... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nogen der ved om der kommer post imorgen...?????????? Jeg venter nemlig os en kasse med baby tøj... Det tror jeg ikke at der gør da det er helligdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ØV.... så må jeg jo vente til lørdag eller mandag med at få den... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ØV.... så må jeg jo vente til lørdag eller mandag med at få den... Jeg har det lige så meget øv. Jeg venter en doptone som vil blive sendt med posten idag. Havde håbet at få den imorgen indtil jeg kom i tanke om at det var helligdag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ØV.... så må jeg jo vente til lørdag eller mandag med at få den... Jeg er ked af at skuffe dig, men her hos os, kommer pakkeposten heller ikke ud om lørdagen. Men der er da tid endnu i dag. De leverer helt frem til kl. 21.30 mener jeg det er. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hej søde piger... Hvor er det dejligt at "se" jer igen efter som BK ikke har virket hos mig siden i går aftermiddags... Det er sq ved at være 24 timer Tasja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Hej søde piger... Hvor er det dejligt at "se" jer igen efter som BK ikke har virket hos mig siden i går aftermiddags... Det er sq ved at være 24 timer Tasja Hej og velkommen Dejligt at "se" dig også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Herude på bøhlandet får vi ALTID pakker sammen med den alm post... og der var ingenting med desværre... Så jeg må nok bare ha tålmodighed til på mandag... :whistle: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg tjekkede herinde i formiddags og siden da har i skrevet 9 sider ... Imponerende og Annette ligger igen i toppen.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nu er vi oppe på 28 dybt afhængige brugere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg tjekkede herinde i formiddags og siden da har i skrevet 9 sider ... Imponerende og Annette ligger igen i toppen.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kan i ha' en god bededagsferie, nu smutter jeg til Ebeltoft med familien. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kan i ha' en god bededagsferie, nu smutter jeg til Ebeltoft med familien. Det lyder super hyggeligt.... Go' tur 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kan i ha' en god bededagsferie, nu smutter jeg til Ebeltoft med familien. I lige måde - og rigtig god tur. (Er slet ikke misundelig....... skal tilbringe hele lørdagen inden døre på min flade - skal til Guldbryllup) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kan i ha' en god bededagsferie, nu smutter jeg til Ebeltoft med familien. God ferie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kan i ha' en god bededagsferie, nu smutter jeg til Ebeltoft med familien. Go´ campingtur søde Marianne - gi´r du en kop kaffe, hvis jeg kigger forbi????? Sus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Det begynder at blive lidt pinligt nu Jeg har skrevet 50 indlæg idag Men jeg er vist ikke den eneste der lider under at babyklar er nede Baby2 har skrevet 23 indlæg idag og arno har skrevet 21 idag Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig! 10 langstilkede røde roser 1 gavekort til en luxus ansigtsbeh. 1 eau de toilete :yllove: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Det begynder at blive lidt pinligt nu Jeg har skrevet 50 indlæg idag Baby2 har skrevet 23 indlæg idag og arno har skrevet 21 idag Go girls, go girls, go girls 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig! 10 langstilkede røde roser 1 gavekort til en luxus ansigtsbeh. 1 eau de toilete :yllove: Hvor er han sød. Men er det ikke først på Søndag det er Mors Dag ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig! 10 langstilkede røde roser 1 gavekort til en luxus ansigtsbeh. 1 eau de toilete :yllove: Ajjj, hvor lyder det bare lækkert... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig! 10 langstilkede røde roser 1 gavekort til en luxus ansigtsbeh. 1 eau de toilete :yllove: Søøøød kæreste, du har dig der. Overvejer da helt at overbevise manden om, at selvom den bette her endnu ikke er født, så må han godt hoste op. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites