AnnetteFalk

BABYKLAR katastrofetråd

870 indlæg i dette emne

Tja, når nu ikke jeg kan komme på 'den rigtige BK' - så bliver jeg nødt til at komme af med min begejstring her: :balloons::bearhug:

Jeg har lige fået en hel flyttekasse leveret med posten. I den var indholdet af de pakker, jeg havde vundet på QXL til 546 kr. incl. fragt.

Der er drengetøj til et helt år til Julius - og en smule til David, når han ser dagens lys til efteråret.

Nøj hvor er det sjovt at sidde og sortere tøj (når nu jeg ikke kan komme på BK) :bearhug::blush:

Hmmm, overvejer, om jeg egentlig bare burde bruge tid på arbejdet i stedet for. Hvor er det vidunderligt at have hjemmearbejdsplads :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Babyklar virker heller ikke her.

Til Martin: Har i overvejet at skifte server-udbyder til en der kan levere varen ???

Vi arbejder på problemet. Tak for jeres tålmodighed.

;);)

Er Ki egentlig ikke sød og nuttet, at hun skriver tak for vores tålmodighed, når vi bare er verdens mest utålmodige mennesker???!!! :balloons::bearhug::bearhug:

:blush::blink::biggrin:

Jo, de er nu også lidt modige. Tænk at turde gøre SÅ mange gravide hormonellaer frustrerede :biggrin:

Redigeret af AnnetteFalk
0

Del dette indlæg

Tja, når nu ikke jeg kan komme på 'den rigtige BK' - så bliver jeg nødt til at komme af med min begejstring her: :balloons::bearhug:

Jeg har lige fået en hel flyttekasse leveret med posten. I den var indholdet af de pakker, jeg havde vundet på QXL til 546 kr. incl. fragt.

Der er drengetøj til et helt år til Julius - og en smule til David, når han ser dagens lys til efteråret.

Nøj hvor er det sjovt at sidde og sortere tøj (når nu jeg ikke kan komme på BK) :blush::biggrin:

Hmmm, overvejer, om jeg egentlig bare burde bruge tid på arbejdet i stedet for. Hvor er det vidunderligt at have hjemmearbejdsplads :blink:

Tillykke med det fine køb :biggrin:

Det er da noget af en høst du har fået. 1 års forbrug af tøj til 546,- :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV.... :bearhug:

så må jeg jo vente til lørdag eller mandag med at få den... :balloons:

Jeg har det lige så meget øv. Jeg venter en doptone som vil blive sendt med posten idag. Havde håbet at få den imorgen indtil jeg kom i tanke om at det var helligdag.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde piger... :biggrin:

Hvor er det dejligt at "se" jer igen efter som BK ikke har virket hos mig siden i går aftermiddags... Det er sq ved at være 24 timer :biggrin::blush::blink:

:bearhug: Tasja

Hej og velkommen :balloons:

Dejligt at "se" dig også :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det begynder at blive lidt pinligt nu :bearhug:

Jeg har skrevet 50 indlæg idag :bearhug:

Men jeg er vist ikke den eneste der lider under at babyklar er nede :balloons:

Baby2 har skrevet 23 indlæg idag og

arno har skrevet 21 idag

Redigeret af AnnetteFalk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig!

10 langstilkede røde roser

1 gavekort til en luxus ansigtsbeh.

1 eau de toilete

:yllove:

:balloons::bearhug::bearhug:

Hvor er han sød. Men er det ikke først på Søndag det er Mors Dag ?

0

Del dette indlæg

Kæresten kom lige hjem med Mor's dags gaver til mig!

10 langstilkede røde roser

1 gavekort til en luxus ansigtsbeh.

1 eau de toilete

:yllove:

Søøøød kæreste, du har dig der. :balloons: Overvejer da helt at overbevise manden om, at selvom den bette her endnu ikke er født, så må han godt hoste op. :bearhug::bearhug:
0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer