Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Okay, okay... Jeg trækker følehornene tilbage... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jo tak, hvad blev det egenligt til med mødet?? Jamen det er jo ikke helt nemt at stable et møde på benene når babyklar er nede hele tiden Men jeg er stadig klar, du har mit nummer ik? NOPE MARTIN, få så Babyklar på benene, det er hermed bevist at vi ikke kan leve uden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Ja, jeg kan nu godt forstå hvis de ikke tør at skrive en opdatering. Jeg synes nemlig at BK er blev noget sløv i optrækket. Mon det hænger sammen med at du ligger som nr. 2 på top 10, Annette? :whistle:Kender jeg ikke noget til :whistle: :whistle: :whistle: Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg er viiiildt nysgerrig.... er der ingen babyer der er kommet til verden på sådan en herlig dag Vi venter spændt på om denne fødsel er blevet stoppet, eller om der er kommet en Juli-baby til verden: Hvad med nogen af dem fra maj termin????????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jo tak, hvad blev det egenligt til med mødet?? Jamen det er jo ikke helt nemt at stable et møde på benene når babyklar er nede hele tiden Men jeg er stadig klar, du har mit nummer ik? NOPE MARTIN, få så Babyklar på benene, det er hermed bevist at vi ikke kan leve uden Sender dig lige en pm så 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jo tak, hvad blev det egenligt til med mødet?? Jamen det er jo ikke helt nemt at stable et møde på benene når babyklar er nede hele tiden Men jeg er stadig klar, du har mit nummer ik? NOPE MARTIN, få så Babyklar på benene, det er hermed bevist at vi ikke kan leve uden Sender dig lige en pm så OK, så sender jeg os' en til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg har forresten købt en doptone af en bruger på babyklar. Hun sender den idag, så jeg har den imorgen. Uuuuh hvor jeg glæder mig til at høre bebs. Især Henrik glæder sig. Han har kun set baby på en scanning i uge 7 da der ikke var meget andet at se end en "klat" med hjerteblink. Kun scanningsbillederne har han set når jeg har været til scanning. Han er under uddannelse og har desværre ikke kunnet få fri. Men imorgen kan han få lov til at høre baby Åh nej. Jeg kom lige til at tænke på at hun fik min adresse i en PM igår. Tænk hvis hun ikke fik skrevet den ned inden babyklar døde Så bliver den måske først sendt imorgen eller på mandag Det kan hun selvfølgelig ikke klandres for på nogen måde, men hvordan skal jeg dog komme igennem weekenden hvis det er ??? Kryds lige fingre for at hun fik adressen skrevet ned 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Har i forresten opdraget jeres mænd ordentligt ??? Sådan her opfører en RIGTIG mand sig overfor sin kvinde: Ja, jeg saboterede min mands computer ved at lægge netop det billede ind som pauseskærm en dag, han ikke var hjemme. Mette aka Texas fra septemberterminen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg For hulen da, her tillader man sig at tage på arbejde og berige Danmarks ungdom med en masse nyttig viden og lærdom, så kommer man hjem og tror man skal slappe af med sit elskede BabyKlar, men nej nej. Så nu sidder man her og er lige ved at få stress ved at skulle holde sig opdateret på denne tråd og samtidig være nervøs, spændt og superirriteret over at gå glip af noget så VIGTIGT som fødsler. Klem sammen piger til vi kommer igen. :butterfly: :butterfly: Texas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nåh, så det er HER i gemmer jer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg For hulen da, her tillader man sig at tage på arbejde og berige Danmarks ungdom med en masse nyttig viden og lærdom, så kommer man hjem og tror man skal slappe af med sit elskede BabyKlar, men nej nej. Så nu sidder man her og er lige ved at få stress ved at skulle holde sig opdateret på denne tråd og samtidig være nervøs, spændt og superirriteret over at gå glip af noget så VIGTIGT som fødsler. Klem sammen piger til vi kommer igen. :butterfly: :butterfly: Texas Ja, kryds benene piger og husk knibeøvelserne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Min kæreste ender jo med at tro, at jeg er ude på noget, når jeg efterhånden bruger tiden på bryllupsklar istedetfor babyklar... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Nåh, så det er HER i gemmer jer Yep, og du er velkommen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Min kæreste ender jo med at tro, at jeg er ude på noget, når jeg efterhånden bruger tiden på bryllupsklar istedetfor babyklar... Et vink med en vognstang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Måske jeg bare skulle sætte mig godt og grundigt ind i traditionerne... og alle de foreberedelser der hører med... Bare for at være på forkant... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Måske jeg bare skulle sætte mig godt og grundigt ind i traditionerne... og alle de foreberedelser der hører med... Bare for at være på forkant... Så er du ihvertfald på det rette forum hvis du skal granske bryllup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Måske jeg bare skulle sætte mig godt og grundigt ind i traditionerne... og alle de foreberedelser der hører med... Bare for at være på forkant... Så er du ihvertfald på det rette forum hvis du skal granske bryllup Ingen tvivl om det - det er også her man kan læse masser af interessante "baggrundshistorier" om tøserne fra det andet BK. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Ja nysgerrigheden længe leve... Nu blev jeg da mere rolig, efter at have set hvordan Anette RIGTIG ser ud... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Ja nysgerrigheden længe leve... Nu blev jeg da mere rolig, efter at have set hvordan Anette RIGTIG ser ud... Hørt hørt! Måske man skulle tjekke resten af banden ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Ja nysgerrigheden længe leve... Nu blev jeg da mere rolig, efter at have set hvordan Anette RIGTIG ser ud... Du må da gerne se billedet i stort også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg TAAAAAAAAAAK skal du ha.... Var lge ved at blive nervøs om, den bette ville ha krølle på halen når den kom ud.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg TAAAAAAAAAAK skal du ha.... Var lge ved at blive nervøs om, den bette ville ha krølle på halen når den kom ud.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Jeg ville have skrevet en længere tråd om at jeg de sidste dage ikke har mærket liv, og at jeg var ved at s... grønne grise. Ville lige vide om det er normalt at babyen har off dage, hvor an ikke mærker den. Heldigvis har jeg fået lidt spark i dag, ellers have jeg altså ringet til min JM og spurgt hende. Jeg kom også pludselig til at tænke, at jeg da ikke havde mærket liv i dag, men jeg skubbede lidt rundt med maven, og så fik jeg da vist vækket prinsessen fra skønhedssøvnen, for nu virker hun MEGET vågen! Men jeg havde altså heller ikke mærket noget siden i går aften, og så til omkring nu... hvordan føles vand i kroppen???? Jeg har jo også fået det, og når jeg f.eks. sætter mig på hug, kan jeg mærke, at det spænder meget. Udover det, ser mine ankler ud som om der tilhører en elefant! men hvad kan vi foretage os i Lemvig udover badeland? Nogle bud??? Jeg mener da også der er mulighed for at fiske... :carrot: Roooooooooooooolig nu... Der skal nok ske noget. Klap lige hesten - det ER jo bare et forum BARE ET FORUM Måske for dig, men her drejer det sig om liv eller død Tænk, jeg skulle LIGE til at skrive det samme!!! Nåh, så det er HER i gemmer jer Dejligt at se dig herinde!!! Min kæreste ender jo med at tro, at jeg er ude på noget, når jeg efterhånden bruger tiden på bryllupsklar istedetfor babyklar... En "lille" besked til din kæreste: GET THE POINT!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Babyklar virker heller ikke her. Til Martin: Har i overvejet at skifte server-udbyder til en der kan levere varen ??? Vi arbejder på problemet. Tak for jeres tålmodighed. ;);) Er Ki egentlig ikke sød og nuttet, at hun skriver tak for vores tålmodighed, når vi bare er verdens mest utålmodige mennesker???!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg men hvad kan vi foretage os i Lemvig udover badeland? Nogle bud??? Jeg mener da også der er mulighed for at fiske... :carrot: [ COOL, det er bare lige mig Jeg er sikker på Freja ville elske stilheden og bare at sidde der med en fiskestang og slappe af NOT 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites