Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ...lysten til bryllups diller daller falder kraftigt når man først er blevet gift... ...hvad mener du dog med det...? Måske er det bare mig der er totalt latterlig og Bridezilla-Xtrem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Længe leve F5-tasten som opdaterer siden. Ellers er det da svært at følge med så hurtigt der bliver skrevet herinde Taaaarkk, den snupper jeg Der sker sgu da ikke noget når jeg trykker F5 :bask: Redigeret May 11, 2006 af Baby2 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg STORT TILLYKKE MED MAGNUS Havde i en god dag? Ja, vi havde bare en skøn dag - det er nu lidt stort med sådan en 1-års-fødselsdag!! [Jaaa tillykke med lillemanden Tak tak. Ja, jeg opgav at komme ind og nå at skrive tillykke. Undskyld. Så her et forsinket: Tillykke Knus Ann Gud Ann, er du også her???? Ja jeg har jo oprettet en profil herinde i dagens anledning - kunne ikke længere holde ud at sidde her på arbejde og KEEEEEEEDE mig uden jer babyklar-tøser! Dejligt med nogle tillykke-hilsner, nu hvor jeg selv har bedt om dem!! Sus Hvad med nogle billeder?????? Redigeret May 11, 2006 af Baby2 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg ...lysten til bryllups diller daller falder kraftigt når man først er blevet gift... ...hvad mener du dog med det...? Måske er det bare mig der er totalt latterlig og Bridezilla-Xtrem Lige dig Arno du er et ekstremt tilfælde af et indgroet bridezilla gen som bare ikke vil forsvinde Redigeret May 11, 2006 af pernille25 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Længe leve F5-tasten som opdaterer siden. Ellers er det da svært at følge med så hurtigt der bliver skrevet herinde Taaaarkk, den snupper jeg Tænkte nok at andre kunne bruge det til noget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ej det er faktisk lidt irriterende for en i vores terminsgruppe JULI blev i forgårs aftes indlagt med veer og er kun 31 uger henne, det er faktisk nervepirrende ikke at kunne følge med i hvad der sker / er sket med hende, om de har kunne stoppe veerne eller om den første julibebs allerede skal se verden Det indlæg kan jeg godt huske at jeg nåede at læse med et sug i maven Håber sørme at de kan få stoppet veerne. HVIS hun skulle føde så er der heldigvis store overlevelsesmuligheder selvom det bliver en barsk start på livet. Hvis BK ikke kommer op at køre foreløbig håber jeg da at hendes tlf-makker bevæger sig herind med en opdatering. ja det kan man da håbe, men endnu bedre ku man håbe at MARTIN får på gled :carrot: Miemor1 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Velkommen til de sidst ankomne herinde. Kan se at vi nu er 19 der læser med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Længe leve F5-tasten som opdaterer siden. Ellers er det da svært at følge med så hurtigt der bliver skrevet herinde Taaaarkk, den snupper jeg Tænkte nok at andre kunne bruge det til noget Ja, men hvad???? Der sker jo ikke en dyt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg ej det er faktisk lidt irriterende for en i vores terminsgruppe JULI blev i forgårs aftes indlagt med veer og er kun 31 uger henne, det er faktisk nervepirrende ikke at kunne følge med i hvad der sker / er sket med hende, om de har kunne stoppe veerne eller om den første julibebs allerede skal se verden Det indlæg kan jeg godt huske at jeg nåede at læse med et sug i maven Håber sørme at de kan få stoppet veerne. HVIS hun skulle føde så er der heldigvis store overlevelsesmuligheder selvom det bliver en barsk start på livet. Hvis BK ikke kommer op at køre foreløbig håber jeg da at hendes tlf-makker bevæger sig herind med en opdatering. ja det kan man da håbe, men endnu bedre ku man håbe at MARTIN får på gled :carrot: Miemor1 Nu er Martin jo ikke kendt for at være den hurtigste knallert på havnen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Længe leve F5-tasten som opdaterer siden. Ellers er det da svært at følge med så hurtigt der bliver skrevet herinde Taaaarkk, den snupper jeg Tænkte nok at andre kunne bruge det til noget Ja, men hvad???? Der sker jo ikke en dyt Hvis det vindue tråden er i er aktivt så skulle F5 gerne opdatere siden hos dig. Det gør den hos mig.Prøv at trykke et vilkårligt sted i vinduet for at aktivere det. Tryk derefter på F5. Så skulle den meget gerne opdatere vinduet hos dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Velkommen til de sidst ankomne herinde. Kan se at vi nu er 19 der læser med Ja det var godt i fortalte hvor I var sidst babyklar var nede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Ih hvor er jeg bare TRÆT af at vores elskede babyklar ikke kører det er 4 dag det er glat nu. Jeg har ikke været på siden en gang sidst på eftermiddagen i går. Havde håbet der stod noget på forsiden om hvornår det kommer til at køre igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Velkommen til de sidst ankomne herinde. Kan se at vi nu er 19 der læser med Ja det var godt i fortalte hvor I var sidst babyklar var nede Det var også kun lige at vi nåede det, så døde babyklar igen.Men heldigvis nåede i at læse det Redigeret May 11, 2006 af AnnetteFalk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Gud Ann, er du også her???? Ja, og min profil er ikke engang ny Da min veninde skulle giftes blev jeg oprettet (kendte desværre ikke siden, da vi selv blev gift i 2003). Jeg skulle have lidt input til polterabend - og så var det sjovt at følge med i hendes planlægning. Det var så den vej, at jeg lærte Babyklar at kende..... så det er faktisk Lenes skyld, at jeg har så mange abstinenser nu :bask: :baa: Ej - hvis nu bare Babyklar virkede - så var der jo ingen på isen :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Lige dig Arno du er et ekstremt tilfælde af et indgroet bridezilla gen som bare ikke vil forsvinde Hmm... Mon jeg skal tage det som et kompliment, eller mon jeg måske skulle genoverveje min deltagelse herinde på Bryllupsklar...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Velkommen til de sidst ankomne herinde. Kan se at vi nu er 19 der læser med Ja det var godt i fortalte hvor I var sidst babyklar var nede Det var også kun lige at vi nåede det, så døde babyklar igenKunne det tænkes at vi overbelaster det når det endelig virker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg STORT TILLYKKE MED MAGNUS Havde i en god dag? Ja, vi havde bare en skøn dag - det er nu lidt stort med sådan en 1-års-fødselsdag!! [Jaaa tillykke med lillemanden Tak tak. Ja, jeg opgav at komme ind og nå at skrive tillykke. Undskyld. Så her et forsinket: Tillykke Knus Ann Gud Ann, er du også her???? Ja jeg har jo oprettet en profil herinde i dagens anledning - kunne ikke længere holde ud at sidde her på arbejde og KEEEEEEEDE mig uden jer babyklar-tøser! Dejligt med nogle tillykke-hilsner, nu hvor jeg selv har bedt om dem!! Sus Hvad med nogle billeder?????? De ligger jo på babyklar - men OK Ok, noget skal vi jo have tiden til at gå med!! Det i mit avartar er fra den dag - i tirsdags! Så er der lige et par lagkage-billeder her: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg søde Magnus! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Tillykke Hvor er det nogle gode billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Så er der lige et par lagkage-billeder her: Ej hvor skønt - han åd jordbærene før kagen Og ser ud til at nyde det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg søde Magnus! Dejligt billede - han kan godt lide jordbær kan jeg se. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Er der forresten nogen der har kontaktet Martin eller Ki? For at høre hvordan udsigterne lige ser ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg Ej hvor skønt - han åd jordbærene før kagen Og ser ud til at nyde det. Dejligt billede - han kan godt lide jordbær kan jeg se. Jeps, jordbærrerne røg først - det var første gang han smagte jordbær, og det var en succes!!! Sus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg De ligger jo på babyklar - men OK Ok, noget skal vi jo have tiden til at gå med!! Det i mit avartar er fra den dag - i tirsdags! Så er der lige et par lagkage-billeder her: Hvor ER det en lækker bette størrelse...!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2006 · Rapportér indlæg De ligger jo på babyklar - men OK Ok, noget skal vi jo have tiden til at gå med!! Det i mit avartar er fra den dag - i tirsdags! Så er der lige et par lagkage-billeder her: Hvor ER det en lækker bette størrelse...!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites