AnnetteFalk

BABYKLAR katastrofetråd

870 indlæg i dette emne

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen :hug:

Jeg har lidt triste nyhder som jeg egentlig gerne vil af med.

Min morfar er død :hug: Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Det var kun min mormor der var der, da han sov ind.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :hug:

Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. Jeg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere.

Jeg skulle have besøgt ham i går og det er nok det jeg er mest ked af jeg ikke nåede. Jeg har nemlig ikke besøgt ham længe og min samvittighed nager mig.

Æv, det er noget hø og rigtig synd for min mormor, som bare er Palle nu.

Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Havde slet ikke regnet med, at jeg ville få det såsan her :hug:

Det er jeg ked af at høre -HAHA-

Det er helt ok at du læsser lidt af her (ihvertfald fra min side). Det er bedre end at brænde inde med det.

Vi mennesker har en tendens til at fokusere på alt det vi ikke nåede, fremfor på det vi nåede når et menneske dør. Og vores samvittighed kan plage os længe med noget vi alligevel ikke kan ændre.

Jeg tror på at sjælen er tilstede et stykke tid efter døden er indtrådt, og tror derfor også at din morfar har været "til stede" da i kom.

Din mormor er ikke Palle nu. Hun har stadig dig selvom hun har mistet sin ægtefælle :bearhug:

Det tror jeg også på, så jeg ved at han har været der. Ville bae så gerne have besøgt ham "rigtigt" inden han døde. Tak for de meget søde ord, Annette -HAHA-

De betyder mere end du tror :blush:

...Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Kæreste Camilla :)

Du skal på INGEN måde beklage - det er jo derfor at vi er her!

Jeg er ked af at høre om tabet af din morfar - det gør mig ondt.

Jeg synes at det er flot at du indrømmer de tanker du går rundt med - bl.a. tanken om den dårlige samvittighed.

Men søde, den skal du ikke bære på - ved at det er nemmere sagt end gjort... -HAHA-

Du skriver alt det du vil, både herinde og når Babyklar er oppe at køre igen (håbet er jo lysegrønt! -HAHA- )

Sender dig alle mine varmeste tanker og knus - til dig og din familie - Lise.

Tak søde og altid betænksomme LisE og ja håbet er lysegrønt -HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen -HAHA-

Min morfar er død -HAHA- Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :)

Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. J

eg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere.

Jeg skulle have besøgt ham i går og det er nok det jeg er mest ked af jeg ikke nåede. Jeg har nemlig ikke besøgt ham længe og min samvittighed nager mig.

Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud.

Havde slet ikke regnet med, at jeg ville få det såsan her -HAHA-

Det er jeg ked af at høre, det gør mig ondt på dine og din families vegne.

Du må ikke være for ked af de ting, du ikke nåede inden din morfar gik bort - selvom at det ved jeg godt, at man ikke kan lade være med. Du var jo på vej over for at besøge ham, og hvem ved, måske har hans sjæl stadig været i lokalet, da I nåede frem?

Ihvertfald en masse store knus til dig og din familie, ikke mindst til din mormor, som nok skal klare sig, hun har jo jer. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen :)

Min morfar er død :bearhug: Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :blush:

Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. J

eg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere.

Årh, det er jeg ked af at høre! -HAHA- Jeg tror godt jeg kan følge dig lidt. Min farfar døde også, og jeg nåede ikke rigtig at lære ham at kende, fordi han boede på plejehjem og var senil osv. Alligevel blev jeg ked af at han døde...det virker så tomt.

Men prøv om du kan lade være med at have dårlig samvittighed. Han har jo fået fred nu, og man kan ikke ændre fortiden. Nu kan du jo fokusere på din mormor og være der for hende i den tid der kommer. Jeg er sikker på, at du kan være en trøst for hende... -HAHA-

-HAHA- fra Christina

0

Del dette indlæg

Min morfar er død :hug: Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Det er jeg ked af at høre, det gør mig ondt på dine og din families vegne.

Du må ikke være for ked af de ting, du ikke nåede inden din morfar gik bort - selvom at det ved jeg godt, at man ikke kan lade være med. Du var jo på vej over for at besøge ham, og hvem ved, måske har hans sjæl stadig været i lokalet, da I nåede frem?

Ihvertfald en masse store knus til dig og din familie, ikke mindst til din mormor, som nok skal klare sig, hun har jo jer. -HAHA-

Jeg er sikker på, (eller jeg håber) at hans sjæl var til stede, da vi kom.

Tak for de mange knus, de skal nok gøre godt :bearhug:

Årh, det er jeg ked af at høre! :blush: Jeg tror godt jeg kan følge dig lidt. Min farfar døde også, og jeg nåede ikke rigtig at lære ham at kende, fordi han boede på plejehjem og var senil osv. Alligevel blev jeg ked af at han døde...det virker så tomt.

Men prøv om du kan lade være med at have dårlig samvittighed. Han har jo fået fred nu, og man kan ikke ændre fortiden. Nu kan du jo fokusere på din mormor og være der for hende i den tid der kommer. Jeg er sikker på, at du kan være en trøst for hende... -HAHA-

-HAHA- fra Christina

Tak dejlige Christina, som forhåbentlig snart føder sin dejlige prinsesse :)

Åhhh, det er bare så svært det med samvittigheden.

Selvom jeg ved, at jeg ikke kan bruge den til noget, så er den der.

Hele familiens forhold til min mormor og morfar har været skidt i mange år.

Min mor, har ikke haft kontakt til dem, min moster har fordi hun følte sig tvunget og ja, det er nok også derfor jeg har haft den smule, kontakt som der har været.

Men nu, nu virker det bare så falskt.

Altså at nu skal vi alle være der som en familie for min mormor, men sådan har det bare ikke været længe og det er altså mærkeligt.

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke vil være der for hende, men det hele er bare så mærkeligt og kringlet.

Puha, kan godt forstå hvis i ikke fatter hvad jeg ævler om -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er vejret hos jer andre ???

Her i Holbæk startede det med solskin, så overskyet med lidt regn og nu er det pletvis overskyet med enkelte huller hvor solen skinner igennem.

Sådan cirka det samme her, bare uden regn.

Jeg har cowboy bukser på for første gang i maaange dage.

0

Del dette indlæg

Her i Holbæk startede det med solskin, så overskyet med lidt regn og nu er det pletvis overskyet med enkelte huller hvor solen skinner igennem.

Sådan cirka det samme her, bare uden regn.

Jeg har cowboy bukser på for første gang i maaange dage.

Her er vejret jævnt kedeligt.. Termometeret står på 14,3 grader og solen er gemt lidt for godt bag skyerne øv øv og atter øv -HAHA-

Christina, se nu at få født den lille prinsesse.. det bliver alligevel ikke vejr til hængeSOFAEN de næste 5 dage - så dem kan du ligeså godt bruge på barselsgangen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Tak dejlige Christina, som forhåbentlig snart føder sin dejlige prinsesse -HAHA-

Åhhh, det er bare så svært det med samvittigheden.

Selvom jeg ved, at jeg ikke kan bruge den til noget, så er den der.

Hele familiens forhold til min mormor og morfar har været skidt i mange år.

Min mor, har ikke haft kontakt til dem, min moster har fordi hun følte sig tvunget og ja, det er nok også derfor jeg har haft den smule, kontakt som der har været.

Men nu, nu virker det bare så falskt.

Altså at nu skal vi alle være der som en familie for min mormor, men sådan har det bare ikke været længe og det er altså mærkeligt.

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke vil være der for hende, men det hele er bare så mærkeligt og kringlet.

Puha, kan godt forstå hvis i ikke fatter hvad jeg ævler om -HAHA-

Hvor er det bare sørgeligt, at det er sådan. Kan godt forstå den dér falske fornemmelse du snakker om... Måske en dag du føler dig rigtig i stødet til det, kan du tage hen og få en rigtig god og lang snak med din mormor, og få åbnet op for noget godt? Tilgivelse og kærlighed ER altså nogle gode ting, og de hjælper mod sårede følelser! :bearhug::) Men ja, det virker til at være en svær situation...

Knus fra Christina (som er GODT træt af at være gravid! -HAHA- )

Regnen varede kun ret kort, men der er stadig rimelig gråt og skyet! :blush: Nu var jeg ellers lige så glad for min h........! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen -HAHA-

Min morfar er død -HAHA- Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :)

Åh nej Millepigen det er jeg frygtelig ked af at høre . Kender godt det med at man gerne lige ville have nået på besøg inden. Den dag min farmor døde her i februar havde jeg også talt om at tage derned men ville vente til 2 dage efter så min bror kunne komme med. Så det ærgede jeg mig over bagefter - havde dog set hende ugen før. Men det kan der ikke ændres på og man skal ikke have dårlig samvittighed over det.

Tanker til dig og din familie.

Mht vejret så er det koldt og skyet her, vi har desværre ikke haft sol i dag.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Christina, se nu at få født den lille prinsesse.. det bliver alligevel ikke vejr til hængeSOFAEN de næste 5 dage - så dem kan du ligeså godt bruge på barselsgangen -HAHA-

Jeg ofrer den GLADELIGT for at føde!!! FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK, hvor er jeg træt af maven! Og hver nat drømmer jeg bare at jeg føder, eller at bebsen er her osv. Det er jo sygeligt, som man kan savne en man ikke engang kender endnu! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen :)

Min morfar er død :bearhug: Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag.

Kresten og jeg kom 10 minutter for sent :blush:

Åh nej Millepigen det er jeg frygtelig ked af at høre . Kender godt det med at man gerne lige ville have nået på besøg inden. Den dag min farmor døde her i februar havde jeg også talt om at tage derned men ville vente til 2 dage efter så min bror kunne komme med. Så det ærgede jeg mig over bagefter - havde dog set hende ugen før. Men det kan der ikke ændres på og man skal ikke have dårlig samvittighed over det.

Tanker til dig og din familie.

Mht vejret så er det koldt og skyet her, vi har desværre ikke haft sol i dag.

-HAHA-

Tusind tak for tankerne -HAHA-

Har lige et ? Når man står med skråskrift forneden betyder det så at vedkommende er ved at skrive et indlæg?

JEP! -HAHA-

Ihhh, det var jeg lige ved at skrive :baa:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ofrer den GLADELIGT for at føde!!! FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK, hvor er jeg træt af maven! Og hver nat drømmer jeg bare at jeg føder, eller at bebsen er her osv. Det er jo sygeligt, som man kan savne en man ikke engang kender endnu! -HAHA-

Årh, jeg vil da ikke sige at det er spor sygeligt, det er da nærmere nok det sødeste jeg længe har hørt! Hun skulle bare lige vide hvor meget I glæder jer til at se hende, så ku det være hun fik fart på. Men ved nærmere eftertanke - det ved hun nok godt allerede, der er nok bare ALT for rart og hyggeligt inde i Mors mavse. :yllove:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Har lige et ? Når man står med skråskrift forneden betyder det så at vedkommende er ved at skrive et indlæg?

JEP! -HAHA-

Tak så fik jeg det opklaret.

Vi er ved at stege hvidløgskylling i weber grillen. Det er første gang. Nøj jeg glæder mig il vi skal spise. Vi spiser dog indendørs i dag.

0

Del dette indlæg

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

på Christina og Lau´s prinsesse. -HAHA-

Kom så alle sammen -HAHA-

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

Og en gang til :)

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

0

Del dette indlæg

Så havde jeg ellers fået plantet mig foran fjernsynet med den bærbar og en kop kaffe :carrot: Også skulle jeg lige tjekke babyklar og se om der var andre der havde lige så mange symptomer på at nu var der sgu bid -HAHA- Måske det var på tide at melde mig ind i hypokonder klubben -HAHA-

Også virker lortet sgu ikke igen Postet billede

Camilla er ked af at høre om tabet af din Morfar :)

Håber snart du får født Christina så du kan holde din lille prinsesse i dine arme -HAHA-

Pernille -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

Kom så alle sammen :hug:

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

Og en gang til :hug:

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

:bearhug::blush:-HAHA-

Men jeg kan da godt heppe på at prinsessen vil komme til verdenen. Men KUN hvis Christinas mobilmakker kender til bryllupsklar for vi skal jo have besked .

-HAHA-:)

Redigeret af HBT
0

Del dette indlæg

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

Kom så alle sammen :hug:

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

Og en gang til :hug:

Christina er så sød

Hun vil så gerne fød´

Derfor vi må heppe

:bearhug::blush:-HAHA-

Men jeg kan da godt heppe på at prinsessen vil komme til verdenen. Men KUN hvis Chistinas mobilmakker kender til bryllupsklar for vi skal jo have besked .

-HAHA-:)

Ja, det kan jeg godt se.

Ellers må Christina da bare sende sit mobilos nr til mig eller en af jer andre.

Så er vi helgarderede :hug:

Vi skal jo nødig gå glip af noget :hug:

0

Del dette indlæg

Ellers må Christina da bare sende sit mobilos nr til mig eller en af jer andre.

Så er vi helgarderede -HAHA-

Vi skal jo nødig gå glip af noget -HAHA-

Nej, Christina's tilladelse til at føde bliver inddraget øjeblikkeligt hvis hendes tlf-makker ikke kender til bryllupsklar eller en anden kan opdatere herinde -HAHA-
0

Del dette indlæg

ja så er min afhængighed altså oz toppet... så nu har jeg meldt mig herind under oz selvom jeg ingen planer har om at blive gift lige nu...

men jeg er altså for afghængig af babyklar og kan absolut ikke finde på noget at lave og manden er på arbejde så han kan ikke engang underholde mig...

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer