Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg jeg kan ikke få uret til at passe *snøft* hvilken tidszone skal den stå påMit ur går rigtigt hos mig og den står på:(GMT) Casablanca, Dublin, London, Lisbon, Monrovia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvor hyggeligt at se så mange babyklar'er herinde..... ihhh altså at man ikke kan komme på BK, kunne i formiddags p.nille/ Pernille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Årh, jeg vil da ikke sige at det er spor sygeligt, det er da nærmere nok det sødeste jeg længe har hørt! Hun skulle bare lige vide hvor meget I glæder jer til at se hende, så ku det være hun fik fart på. Men ved nærmere eftertanke - det ved hun nok godt allerede, der er nok bare ALT for rart og hyggeligt inde i Mors mavse. :yllove: Nåååårh!!! Det var godt nok sødt sagt! Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Kom så alle sammen Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Og en gang til Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. TAK! Håber det hjælper!! Redigeret May 13, 2006 af Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Ja så fandt jeg også herind i bar panik.... :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Årh, jeg vil da ikke sige at det er spor sygeligt, det er da nærmere nok det sødeste jeg længe har hørt! Hun skulle bare lige vide hvor meget I glæder jer til at se hende, så ku det være hun fik fart på. Men ved nærmere eftertanke - det ved hun nok godt allerede, der er nok bare ALT for rart og hyggeligt inde i Mors mavse. :yllove: Nåååårh!!! Det var godt nok sødt sagt! Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Kom så alle sammen Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Og en gang til Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. TAK! Håber det hjælper!! Selvfølgelig gør det det.Tror du jeg sidder og rimer for sjov Næ, jeg vil skisme se resultater 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan klipper man bedst en hel kylling i stykker? Jeg plejer kun at lave hele kyllinger når jeg skal bruge kødet til tærte eller tarteletter medhøns i asparges. Men i aften skal vi have den "hel" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Æv æv æv, så er den gal igen. Er lige kommet hjem fra en overnatning hos en veninde, og skulle lige på babyklar og vise nogle billeder, jeg har malet til den bette og lave en klagetråd over en træææææls oplevelse med ventetøj , men hverken det ene eller det andet kan lade sig gøre. Æææææææææv. Redigeret May 13, 2006 af 270805 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Kom så alle sammen Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. Og en gang til Christina er så sød Hun vil så gerne fød´ Derfor vi må heppe på Christina og Lau´s prinsesse. ja jeg hepper oz lige lidt med på dig christina.... men mon ikke du føder i morgen og får en super morsdags gave på den måde Redigeret May 13, 2006 af Linda:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Ja så fandt jeg også herind i bar panik.... :carrot:Velkommen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Ja så fandt jeg også herind i bar panik.... :carrot: ja så er vi da to mere herinde fra babyklar som er meldt til på samme grundlag... men velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg jo tak... det er svært at skrive, når man ryster af abstinenser.... :smolf: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Håber snart du får født Christina så du kan holde din lille prinsesse i dine arme Pernille Tak, det håber jeg også! Men jeg kan da godt heppe på at prinsessen vil komme til verdenen. Men KUN hvis Christinas mobilmakker kender til bryllupsklar for vi skal jo have besked . Ja, det kan jeg godt se. Ellers må Christina da bare sende sit mobilos nr til mig eller en af jer andre. Så er vi helgarderede Vi skal jo nødig gå glip af noget Nej, Christina's tilladelse til at føde bliver inddraget øjeblikkeligt hvis hendes tlf-makker ikke kender til bryllupsklar eller en anden kan opdatere herinde I er altså rablende vandvittige! I VED da godt, at jeg ALDRIG kunne finde på at tage på fødegangen uden lige at sige til Lau: "Sæt dig ud i bilen, skat! Jeg kommer...jeg skal bare liiiiiiiiiiiige ind og underrette tøserne!" (Og så er det nok ikke engang løgn! ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Godt at se jer her, quins! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hej med jer Tænkte nok jeg kunne finde jer her! Beckham / Wissing 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Håber snart du får født Christina så du kan holde din lille prinsesse i dine arme Pernille Tak, det håber jeg også! Men jeg kan da godt heppe på at prinsessen vil komme til verdenen. Men KUN hvis Christinas mobilmakker kender til bryllupsklar for vi skal jo have besked . Ja, det kan jeg godt se. Ellers må Christina da bare sende sit mobilos nr til mig eller en af jer andre. Så er vi helgarderede Vi skal jo nødig gå glip af noget Nej, Christina's tilladelse til at føde bliver inddraget øjeblikkeligt hvis hendes tlf-makker ikke kender til bryllupsklar eller en anden kan opdatere herinde I er altså rablende vandvittige! I VED da godt, at jeg ALDRIG kunne finde på at tage på fødegangen uden lige at sige til Lau: "Sæt dig ud i bilen, skat! Jeg kommer...jeg skal bare liiiiiiiiiiiige ind og underrette tøserne!" (Og så er det nok ikke engang løgn! ) Godt nok, så er jeg mere rolig Meeeen mon ikke du, når den tid kommer, tænker lidt anerledes? Jeg krydser i hver fald fingre for, at du snart føder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ja jeg hepper oz lige lidt med på dig christina.... men mon ikke du føder i morgen og får en super morsdags gave på den måde Det kunne være skønt! Men tirsdag og onsdag bliver jeg altså nødt til at krydse benene og lave knibeøvelser, hvis jeg har veer, for den ene dag har min niece fødselsdag, og den næste er det min fars fødselsdag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ja så er min afhængighed altså oz toppet... så nu har jeg meldt mig herind under oz selvom jeg ingen planer har om at blive gift lige nu... men jeg er altså for afghængig af babyklar og kan absolut ikke finde på noget at lave og manden er på arbejde så han kan ikke engang underholde mig... Ja så fandt jeg også herind i bar panik.... :carrot: Godt at se jer her, quins! VELKOMMEN i Hormonella-Abstinens-Klubben, tøser! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan klipper man bedst en hel kylling i stykker? Jeg plejer kun at lave hele kyllinger når jeg skal bruge kødet til tærte eller tarteletter medhøns i asparges. Men i aften skal vi have den "hel" Jeg kan desværre kun finde "brugsanvisninger" på udskæring af råt fjerkræ. Men det er nogenlunde samme metode du bruger når det er tilberedt. partering af rå kylling udskæring af rå kylling ifølge slagteren 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan klipper man bedst en hel kylling i stykker? Jeg plejer kun at lave hele kyllinger når jeg skal bruge kødet til tærte eller tarteletter medhøns i asparges. Men i aften skal vi have den "hel" Jeg kan desværre kun finde "brugsanvisninger" på udskæring af råt fjerkræ. Men det er nogenlunde samme metode du bruger når det er tilberedt. partering af rå kylling udskæring af rå kylling ifølge slagteren Tak. Så er det nemlig snart spise tid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ja jeg hepper oz lige lidt med på dig christina.... men mon ikke du føder i morgen og får en super morsdags gave på den måde Det kunne være skønt! Men tirsdag og onsdag bliver jeg altså nødt til at krydse benene og lave knibeøvelser, hvis jeg har veer, for den ene dag har min niece fødselsdag, og den næste er det min fars fødselsdag! mon ikke det kun er nødvendigt den dag din niece har fødselsdag altså at krydse benene for mon ikke bare din far ville se på det som en kanon fødselsdags gave at du føder den dag... jeg ved min far ville føle sig vildt privilligeret hvis jeg føder på hans fødselsdag men det sker nok ikke eftersom jeg først har termin 2 juni og han har fødselsdag d. 24 i denne måned 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan klipper man bedst en hel kylling i stykker? Jeg plejer kun at lave hele kyllinger når jeg skal bruge kødet til tærte eller tarteletter medhøns i asparges. Men i aften skal vi have den "hel" Jeg kan desværre kun finde "brugsanvisninger" på udskæring af råt fjerkræ. Men det er nogenlunde samme metode du bruger når det er tilberedt. partering af rå kylling udskæring af rå kylling ifølge slagteren Tak. Så er det nemlig snart spise tid Velbekomme 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hold da op. Vi er nu 34 afhængige hormonellaer herinde nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina..... hvornår har du termin? Kan ikke lige huske det, men det er jo bare så spændende... Har I nogle navne parat? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan klipper man bedst en hel kylling i stykker? Man tager en saks (gerne sådan en orange Fiskars køkkensaks) og starter med at klippe lårbasserne af. Så vingerne. Så klipper man brystet fra hinanden. Og deler kyllingen i to. Så klipper man de to halve kyllinger i 2-3 stykker, alt efter hvor store man gerne vil have dem. ...eller også lægger man bare saksen ind på bordet, og kigger sødt på sin gemal 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Vi er nu 34 afhængige hormonellaer herinde nu HORMONELLAER ...hvor FEEED en betegnelse er dét da lige!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites