Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Ja, vi er jo også praktisk talt hjemløse Ja øv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? godt spørgsmål.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? Jeg tror kun jeg behøver, at sige Arno 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? godt spørgsmål.. Måske er det arno der har bestilt den. Er det ikke hende der er vild med, og samler på køer ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg tror kun jeg behøver, at sige Arno To sjæle en tanke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Måske er det arno der har bestilt den. Er det ikke hende der er vild med, og samler på køer ? Hun er i hvert fald glad for ko-smiley'en 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg tror kun jeg behøver, at sige Arno To sjæle en tanke Jeps og jeg tror du har ret (høhø, så har jeg også) Arno er vist nok, bidt af en gal ko. Hun er lige frem kendt for sin kogalskab. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? godt spørgsmål.. Måske er det arno der har bestilt den. Er det ikke hende der er vild med, og samler på køer ? så vidt jeg ved er det den dejlige Kalland der er viiild med køer... Redigeret May 13, 2006 af misspuzzycatz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Arno er vist nok, bidt af en gal ko. Hun er lige frem kendt for sin kogalskab. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? godt spørgsmål.. Måske er det arno der har bestilt den. Er det ikke hende der er vild med, og samler på køer ? så vidt jeg ved er det den dejlige Kalland der er viiild med køer... Det er muligt, men jeg er sikker på at Arno startede Kalland var her ikke, da jeg var og da var Arno her allerede med sin kogalskab Jeg vil ha´ ret :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Hey Annette, ved du godt du har lavet næsten 7 % af alle dagens besvarelser?? er må være nogen der skriver en masse indlæg i mit navn Mmmhhhmmmmhhh Den stakkels ko skal da ikke være alene Hvorfor mon der er en ko-smiley herinde? godt spørgsmål.. Måske er det arno der har bestilt den. Er det ikke hende der er vild med, og samler på køer ? så vidt jeg ved er det den dejlige Kalland der er viiild med køer... Arno er også vild med køer.Har lige luret i hendes profil hvor der bl.a. står: Jeg samler på SORT/HVIDE KØER - har ca 550 forskellige køer efterhånden, og modtager gerne billeder eller ting med køer! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg samler på penge, så hvis i har nogen må i gerne sende dem til mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Er i klar over, at jeg slet ikke får set Barnaby, fordi jeg har travlt med, at følge med her inde???? Slemme tøser Meeen jeg optager den, så jeg kan da bare se den i morgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Det er muligt, men jeg er sikker på at Arno startede Kalland var her ikke, da jeg var og da var Arno her allerede med sin kogalskab Jeg vil ha´ ret :carrot: nå nå.. rolig søde millepigen.... hehe du ska nok få ret så.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg samler på penge, så hvis i har nogen må i gerne sende dem til mig Det gør jeg osse men af en eller anden grund forsvinder min samling altid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg samler på penge, så hvis i har nogen må i gerne sende dem til mig Ej, hvor skægt.Jeg samler på huse, der er omkring 150 kvm. Det kan du sende til mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg samler på penge, så hvis i har nogen må i gerne sende dem til mig Sjovt det gør jeg også Både sedler og mønter.....men især sedler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Meeen jeg optager den, så jeg kan da bare se den i morgen Forhåbentligt virer BK i morgen, så får du heller ikke tid der... eller??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Det er muligt, men jeg er sikker på at Arno startede Kalland var her ikke, da jeg var og da var Arno her allerede med sin kogalskab Jeg vil ha´ ret :carrot: nå nå.. rolig søde millepigen.... hehe du ska nok få ret så.... Yiiiihhaaaa :yay: Kan i fornemme, at jeg er alene hjemme og keder mig en smule.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg samler på penge, så hvis i har nogen må i gerne sende dem til mig iihhhhh så er vi 2... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Meeen jeg optager den, så jeg kan da bare se den i morgen Forhåbentligt virer BK i morgen, så får du heller ikke tid der... eller??? Sjovt, det tænkte jeg da jeg skrev det Hmmm, nu får vi se 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Meeen jeg optager den, så jeg kan da bare se den i morgen Forhåbentligt virer BK i morgen, så får du heller ikke tid der... eller??? Hvis Babyklar ikk virker imorgen, så er der jo heller ikk tid.. Så skal der jo følges med her Og hvis det virker, så er der dælme meget, der skal indhentes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites