Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig Jeg er faldet over en pose DUMLE AV AV, de kan altså godt gøre nas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg holder mig bare til danskvanden hvis det er okai med jer? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tasja, er du ikke gået i seng endnu? Natti natti Jo jo, jeg er på vej :whistle: ja, ja den er go' med dig ;) Jamen, jeg kan ikke sove :baa: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Nååårh, hvor er du sød. Kan da heller ikke undvære dig/jer Jeg ved ikke hvor tit, jeg har nævnt noget omkring dig til Kresten. I starten var det, hende Christina der har købt hus i Ringsted, fra babyklar, du ved. Nu er vi nået ned til, at jeg bare kan sige Christina og så ved han hvem jeg taler om. Det er da hyggeligt Hvor sjovt (og pinligt!)! Lau har også styr på RÆTTI mange af jer tøser! Hehe jamen vi kan skam heller ikke undvære dig... så du har bare og telefonere/sms'e når du ryger afsted på sygehuset.... Og ja du har ret... de "normale" mennesker kan da bare passe deres liv... så passer vi hinanden. Sov godt, I der ikke kan holde øjnene åbne længere! Gad vide hvad tid Lau egentlig vil i seng i dag... vi sov nemlig til kl 11 i dag! Det er jo om at nyde det mens vi stadig kan, ikk'?! Hehe jo det er sandt.... så sørg endelig for og sove længe.... Jep, jeg er enig! De kan rende og hoppe! Og ja, jeg nyyyyder at sove længe, så jeg skal HELT klart prøve at vænne den lille til det! Mon det bliver let?? Me too... I er sq for dejlige... Mange fatter ikke at jeg kan bruge så længe på nettet med at snakke med "ikke-rigtige mennesker" men sådan ser jeg det slet ikke, for egentligt føler jeg at jeg kender jer og altid kan regne med jer... På BK møder man en fantastisk støtte, hjælp og omsorg Ja, det er altså også tit, at jeg nævner en eller et eller andet fra BK, hvor folk synes jeg er mærkelig...! Og jo, det er jeg da, men JEG hygger mig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tasja, er du ikke gået i seng endnu? Natti natti Jo jo, jeg er på vej :whistle: ja, ja den er go' med dig ;) Jamen, jeg kan ikke sove :baa: Hvordan kan du vide det, du er jo ikke engang gået i seng endnu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig Øhhhm, hvordan kan det dryppe ned i hovedet på dig...??? *Godt jeg ikke har chips i huset * Okay, det "drypper" ind i munden på mig sammen med en chips 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig Jeg er faldet over en pose DUMLE AV AV, de kan altså godt gøre nas Ja især imorgen når det kan ses på vægten 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig EJ! Nu bliver jeg også nødt til at hente chipsene!!! Jeg må være MUSEstille, så Lau ikke hører mig!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tasja, er du ikke gået i seng endnu? Natti natti Jo jo, jeg er på vej :whistle: ja, ja den er go' med dig ;) Jamen, jeg kan ikke sove :baa: Hvordan kan du vide det, du er jo ikke engang gået i seng endnu Der fik du hende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Og ja, jeg nyyyyder at sove længe, så jeg skal HELT klart prøve at vænne den lille til det! Mon det bliver let?? Hmmm det vil jg ikke love dig... meeen 2 ud af 3 af mine veninder har været heldige... så der er en lille chance for du kan være heldig.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Jamen, jeg kan ikke sove :baa:Hvordan kan du vide det, du er jo ikke engang gået i seng endnu Redigeret May 13, 2006 af Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig Jeg er faldet over en pose DUMLE AV AV, de kan altså godt gøre nas Ja især imorgen når det kan ses på vægten Åh nej, nævn det ikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tasja, er du ikke gået i seng endnu? Natti natti Jo jo, jeg er på vej :whistle: ja, ja den er go' med dig ;) Jamen, jeg kan ikke sove :baa: Hvordan kan du vide det, du er jo ikke engang gået i seng endnu Øhhhhhh... Det er fordi jeg.....Hmm... fordi....mmmm....i virkeligheden så....øhhhh Ok, indrømmet... Jeg vil bare hellere sludre end sove 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg daffer også i seng nu med maven fuld af chips og dip Godnat :sleepy: - jeg står forhåbentlig op til et Babyklar, som virker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg daffer også i seng nu med maven fuld af chips og dip Godnat :sleepy: - jeg står forhåbentlig op til et Babyklar, som virker Nat nat.... sov godt.... (hvis du da kan sove på en chips fyldt mave).... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg daffer også i seng nu med maven fuld af chips og dip AAAAaaaad! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg slukker også nu Vi ses i morgen, piger (gælder ikke for Christina, som forhåbentligt ligger på føde- eller barselsgangen ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg slukker også nu Vi ses i morgen, piger (gælder ikke for Christina, som forhåbentligt ligger på føde- eller barselsgangen ) nat nat (endnu engang).. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Det er sgu godt at bryllupsklar virker når BK ikke gider men hvad fand.. hjælper det når den person jeg skal have fat ikkekan findes her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg slukker også nu Vi ses i morgen, piger (gælder ikke for Christina, som forhåbentligt ligger på føde- eller barselsgangen ) ARGH! Jeg begynder at føle mig lidt...presset! (GID lillepigen havde den samme følelse! ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Det er sgu godt at bryllupsklar virker når BK ikke gider men hvad fand.. hjælper det når den person jeg skal have fat ikkekan findes her Ihh nej det er ikk så sjovt. en speciel person du skal have fat i?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Det er sgu godt at bryllupsklar virker når BK ikke gider men hvad fand.. hjælper det når den person jeg skal have fat ikkekan findes her Ihh nej det er ikk så sjovt. en speciel person du skal have fat i?? ja morpigen da hun er den eneste jeg ved der har forstand på magemakiner øhhh bagemaskiner Redigeret May 13, 2006 af Christinaj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Lalalalalalalalalalalaaaaaaa Sov godt, alle jer der er smuttet i seng, eller som bare er på vej Tasja.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg slukker også nu Vi ses i morgen, piger (gælder ikke for Christina, som forhåbentligt ligger på føde- eller barselsgangen ) ARGH! Jeg begynder at føle mig lidt...presset! (GID lillepigen havde den samme følelse! ) Hehe nej christina.. for din lille prinsesse venter til den 22. (min føsda...) hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Nu vil jeg forlade jer for i aften tøser. Henrik har sat film på i soveværelset. Vi skal se Nirvana. Kan i sove godt når i når så langt :sleepy: Bemærk forresten lige tidspunktet i dette indlæg..og kik så efterfølgende nederst i bunden, og se hvem der STADIG er online!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites