AnnetteFalk

BABYKLAR katastrofetråd

870 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Godmorgen til jer også!

Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. :) Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. -HAHA- Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned:

Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar -HAHA- hele sommeren.

-HAHA- Mette -HAHA-

0

Annonce ♥

Godmorgen til jer også!

Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. :bearhug: Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. -HAHA- Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned:

Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar :) hele sommeren.

-HAHA- Mette -HAHA-

Sender lige mange -HAHA-

Sikke en dum oplevelse :blush:

Hvor var du henne??

H&M har ret meget ventetøj og i bilka har de nogle ret gode sorte ventebukser (eller havde det, da jeg var gravid)

0

Godmorgen til jer også!

Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. -HAHA- Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. -HAHA- Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned:

Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar :blush: hele sommeren.

-HAHA- Mette :bearhug:

hmm. skidt fornemmelse at have hvis man både skal føle sig fed, dum og grim på samme tid. :)

Jeg er nok ikke den der har søgt mest efter ventetøj, jeg købte mit i H&M, Bilka og lidt i abovo -HAHA-

Hvilken prisklasse er det vi snakker om???

-HAHA- Heidi

0

Godmorgen til jer også!

Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. :blush: Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. -HAHA- Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned:

Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar :bearhug: hele sommeren.

-HAHA- Mette :)

Øv øv...... -HAHA-

Da jeg var gravid købte jeg nogle ventebukser i H&M, og de har størrelser der er større end M. Jeg elskede de bukser og gik til sidst næsten kun med dem. de var ikke helt lange i benene også havde de sådan et elastik system, så jeg kunne gøre dem større i livet.

Købte også et par i hvide, dem kom jeg aldrig til at gå med, tror stadi' jeg har dem, hvis du er interreserede?

-HAHA-

Pernille

0

Jeg var bl.a i H&M og de havde også masser af bukser, som jeg sagtens kunne passe, men store tykke bukser i sort og mørkeblå synes jeg ikke lige var sagen til sommeren. Der var kun et par lyse og de var i x-tra small. Det går ikke liiiiige. -HAHA-

Så var jeg i Mummi i Ålborg, men deres bukser var så små. Alt over str. 36 var blevet solgt pga. det gode vejr vi har haft de sidste uger, så det var en tam oplevelse. :baa:

0

Annonce ♥

Jeg var bl.a i H&M og de havde også masser af bukser, som jeg sagtens kunne passe, men store tykke bukser i sort og mørkeblå synes jeg ikke lige var sagen til sommeren. Der var kun et par lyse og de var i x-tra small. Det går ikke liiiiige. -HAHA-

Så var jeg i Mummi i Ålborg, men deres bukser var så små. Alt over str. 36 var blevet solgt pga. det gode vejr vi har haft de sidste uger, så det var en tam oplevelse. :baa:

Nu havde vi lige besøg af en gravid i fredags, og da jeg er mega skruk -HAHA- gik tiden jo meget med at snakke graviditet og alt indenfor det...

Og hun sagde at bestseller/Veromoda havde lavet en kollektion med vente tøj :carrot:

Pernille

0

Så var jeg i Mummi i Ålborg

Det er også virkeligt dyrt i Mummi.

Exit sælger også ventetøj (fra mamalicious).. Det er virkeligt flot. Størrelserne kender jeg ikke.

Det var faktisk Mamalicious' tøj jeg gik efter, fordi jeg synes det er smart og ikke ligner "klude" - men det er også lidt halvdyrt. -HAHA-

0

Annonce ♥

Har du tjekket H&Ms netbutik... det kan være de har dem i din str. der -HAHA-

Jeg levede stort set i bukser fra H&M - de var SÅ dejlige at have på.

Jeg har et par i sorte fra H&M som jeg bare ææææælsger, så måske jeg liiige skulle tjekke der. -HAHA-
0

Det var faktisk Mamalicious' tøj jeg gik efter, fordi jeg synes det er smart og ikke ligner "klude" - men det er også lidt halvdyrt. -HAHA-

Det vidste jeg ikke...

Jeg opdagede først mærket da jeg havde født -HAHA- Ok, det var måske heldigt nok -HAHA-

Edited by tasja
0

Så var jeg i Mummi i Ålborg

Det er også virkeligt dyrt i Mummi.

Exit sælger også ventetøj (fra mamalicious).. Det er virkeligt flot. Størrelserne kender jeg ikke.

Her er et link til mama-licious.

Der er både forhandlerliste og alt muligt -HAHA-

0

Det var faktisk Mamalicious' tøj jeg gik efter, fordi jeg synes det er smart og ikke ligner "klude" - men det er også lidt halvdyrt. :)

Det vidste jeg ikke...

Jeg opdagede først mærket da jeg havde født -HAHA- Ok, det var måske heldigt nok -HAHA-

Tro mig, jeg kunne også købe mig fattig i det. -HAHA- De sælger det bla. i Babysam, Mummi og andre ventetøjsbutikker, så man kan jo falde over det flere steder. -HAHA-

0

Annonce ♥

Det vidste jeg ikke...

Jeg tror det kom frem omkring september/oktober sidste år.

0

Godmorgen!

Suk, det er da vist ikke blevet bedre med babyklar i løbet af natten! Jeg har simpelthen sovet så grotesk dårligt som aldrig før, kan det mon være abstinenser? -HAHA-

Prøver lige at stille et babyklar-relateret spørgsmål, som der lige var kommet et svar på da forum gik ned: Jeg spiser folinsyre-tableter, men også alm. vitaminpiller. Og i de alm. piller er der OGSÅ fol-syre. Kan man få for meget af det stads - og sker der noget ved det?

Trætte knus fra Cille (der også mener Barnaby er en fast ingrediens i en god lørdag aften!)

P.S. Imponerende som den her tråd er vokset i løbet af natten! -HAHA-

0

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer