AnnetteFalk

BABYKLAR katastrofetråd

870 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Virker bryllupsklar heller ikke korrekt hos jer??

Her går den i stampe... -HAHA-

HJÆLP.... -HAHA-

Nej den virker heller ikke korrekt her.

Mon Martin & Co. får grå hår hvis de også får alle bryllupsklar-brugerne på nakken -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vil lige del lidt med Jer....

Cilly blev syg i går, havde 39,8 i feber og sov bare næsten hele tiden... Fårk det er hårdt når de små pus er syge!!!! Det er første gang hun er sådan rigtig syg, hun lå bare og sagde ingenting, kikkede bare nærmest dødt på os SNØFT HULK VRÆL!!! :bearhug: I nat sov hun så ved siden af sin moar, og her til morgen smilede hun lidt inden hun igen faldt i søvn... nu ligger hun her og brænder op på mit skød...

Stina

Der bare IKKE kan holde ud at BK er nede når mit barn er sygt!!! Hvem skal så fortælle mig at det hele nok skal gå??? Og HVOR hulen er min tude smiliey!!! -HAHA-:blush:

Åh ha, det er jeg ked af at høre Stina. Man bliver så ked af det (og bange), når de har det dårligt -HAHA-

Jeg håber, at Cille snart er frisk og fræk igen -HAHA-

-HAHA- Annecat

Puha.... rigtig god bedring med hende :)

Min datter på 6½ måned er på pencilin, da vi torsdag var til lægen med hende, da hun havde næsten 40 i feber og bare var rigtig ked af det.... Hun har begyndende mellemøresbetændelse, så godt vi kom afsted til lægen.

Sør' for at få godt med væske i hende....

Men det skal nok gå, og hun skal nok blive frisk og glad igen

-HAHA-

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare det var mig der også var ude og fiske. Fisker normalt meget, men det er ikke blevet til noget i år p.g.a. graviditet og bækkenløsning :)

Tror først jeg kommer ud til næste år, for tiden er der vist heller ikke lige når baby er kommet -HAHA-

Suk, ja jeg EEElsker også at fiske. Vi havde en lille båd, da vi boede på Amager, men skilte os af med den, da vi flyttede til Ringsted. Det var bare SÅ lækkert, at ligge derude på Øresund en sommerdag, og så de dage, hvor man fangede den ene torsk efter den anden! Lau gider sjovt nok ikke at fiske! Han vil hellere ligge med en bog! Men han SKULLE slå dem ihjel og tage dem af krogen, når jeg fangede noget. Der er jeg for kylling! -HAHA-

Måske vi skulle slå os sammen til næste år, og tage ud og fiske -HAHA-

Jeg kan sagtens afkroge fiskene og slå dem ihjel. Hvis du også har problemer med at agne krogen så kan jeg også klare det -HAHA-

Redigeret af AnnetteFalk
0

Del dette indlæg

Bare det var mig der også var ude og fiske. Fisker normalt meget, men det er ikke blevet til noget i år p.g.a. graviditet og bækkenløsning :bearhug:

Tror først jeg kommer ud til næste år, for tiden er der vist heller ikke lige når baby er kommet -HAHA-

Suk, ja jeg EEElsker også at fiske. Vi havde en lille båd, da vi boede på Amager, men skilte os af med den, da vi flyttede til Ringsted. Det var bare SÅ lækkert, at ligge derude på Øresund en sommerdag, og så de dage, hvor man fangede den ene torsk efter den anden! Lau gider sjovt nok ikke at fiske! Han vil hellere ligge med en bog! Men han SKULLE slå dem ihjel og tage dem af krogen, når jeg fangede noget. Der er jeg for kylling! -HAHA-

Måske vi skulle slå os sammen til næste år, og tage ud og fiske -HAHA-

Jeg kan sagtens afkroge fiskene og slå dem ihjel. Hvis du også har problemer med at agne krogen så kan jeg også klare det -HAHA-

Ihhh jeg vil også med ud og fiske, det elsker jeg også..... Jeg har dog aldrig fanget så meget, kun nogle skrubber.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ses, søde piger! Nu tar vi i kirke! Husk nu det er Mors Dag i dag!

Knus Christina -HAHA-

Jeg fik et georg jensen smykke i en halskæde her til morgen -HAHA-

Og i onsdags, d. 10. maj, havde vi 5 års dag, så der fik jeg en stor buket røde roser :yllove:

0

Del dette indlæg

Nååå, hvor sødt -HAHA- Så mangler han bare at fri -HAHA-

Ja, det ville ikke være så tosset...

Tror han mener, at han ikke har råd til at fri, altså med det bryllup jeg gerne vil have -HAHA-

Så må vi lave en indsamling .... -HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må vi lave en indsamling .... -HAHA-

-HAHA-

Så er det vist den store tegnebog I skal have frem -HAHA--HAHA-

Jeg kan vist bare håbe jeg får medhold i den erstatningssag som mit fagforening pt kører for mig.....

Redigeret af tasja
0

Del dette indlæg

Så må vi lave en indsamling .... :)

-HAHA-

Så er det vist den store tegnebog I skal have frem -HAHA--HAHA-

Jeg kan vist bare håbe jeg får medhold i den erstatningssag som mit fagforening pt kører for mig.....

Hvad er det for en sag?

Undskyld, jeg er lidt nysgerrig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en sag?

Helt i orden -HAHA-

Min fagforening har lagt sag an mod min tidligere arbejdsgiver fordi han fyrede mig her under min barsel med en totalt uholdbar grund.... Han havde ansat en anden i min stilling fordi han TROEDE at jeg ville starte uddannelse after min barsel. Godt nok har jeg søgt ind, men jeg er jo langt fra sikker på en plads og har IKKE sagt mit job op.

Ham og hans advokat er ikke villige til at indgå forlig, så vi skal i retten med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det for en sag?

Helt i orden -HAHA-

Min fagforening har lagt sag an mod min tidligere arbejdsgiver fordi han fyrede mig her under min barsel med en totalt uholdbar grund.... Han havde ansat en anden i min stilling fordi han TROEDE at jeg ville starte uddannelse after min barsel. Godt nok har jeg søgt ind, men jeg er jo langt fra sikker på en plads og har IKKE sagt mit job op.

Ham og hans advokat er ikke villige til at indgå forlig, så vi skal i retten med det.

Uhh, ja. Det kan jeg godt huske du før har skrevet om -HAHA-

Jeg håber virkelig at du vinder - for det skal han sq ikke slippe afsted med -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en sag?

Helt i orden -HAHA-

ØV en dum chef Postet billede

Jeg håber virkelig, at du vinder sagen Postet billede

0

Del dette indlæg

Jeg håber virkelig at du vinder - for det skal han sq ikke slippe afsted med -HAHA-

Det håber jeg bestemt også, men der an vist gå laaang tid iden der er en afgørelse.

Sandsynligvis vinder jeg den, om jeg så får noget ud af det er noget helt andet, for det er jo ikke sikkert han har nogle penge at betale erstatningen med - men bare jeg får ret, det er det vigtigste!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Det håber jeg bestemt også, men der an vist gå laaang tid iden der er en afgørelse.

Sandsynligvis vinder jeg den, om jeg så får noget ud af det er noget helt andet, for det er jo ikke sikkert han har nogle penge at betale erstatningen med - men bare jeg får ret, det er det vigtigste!

-HAHA-

Ja det er ofte laaange udsigter med en afgørelse..

Min søster han lige vundet en sag mod Elite Miljø det tog 4 år -HAHA-

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer