Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Danmark er det næstbedste land at være mor i - KLIK KLAKKan ikke se linket Den skriver "siden kan ikke findes" KLIK HERJeg håber, den virker Vildt Så er jeg endnu gladere for at være dansker nu hvor jeg er gravid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nå jeg skal ned til min mor nu... Men jeg vender frygteligt tilbage - enten her eller på babyklar Ses piger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Tænk lige på hvor travlt Christina får når hun kommer hjem, hun skal jo læse og kommentere samtlige indlæg som er lavet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nå jeg skal ned til min mor nu... Men jeg vender frygteligt tilbage - enten her eller på babyklar Ses piger Hyg dig tasja, alias: Tasja :baa: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Tænk lige på hvor travlt Christina får når hun kommer hjem, hun skal jo læse og kommentere samtlige indlæg som er lavet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nu tænker I nok at jeg er tosset... Men hvor generer det mig at der er stavefejl på en hjemmeside som BT og alle de andre store aviser... De burde om nogen kunne stave, og har endda folk til at gennemlæse skidtet.... Knus Githa 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nå jeg skal ned til min mor nu... Men jeg vender frygteligt tilbage - enten her eller på babyklar Ses piger Hyg dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Ej... Nu så jeg lige at BT har sudoku... Det var ikke fair!! Nu kommer jeg jo til at bruge en del tid derinde!! Endnu en ting at blive afhængig af Ja PUHA! Det er ikke godt med den afhængighed...!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hva' F*NDEN laver I her???!!! Kommer I ikke over på BABYKLAR...??????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg GÆT HVOR JEG ER...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Det går SØREME hurtigt i denne tråd...! Man skal virkelig ikke overveje at gå på toilet, hvis man gerne vil følge bare en smule med i tråden!! ...og jeg som egentlig skal over og købe lidt ind inden kl 16... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Tja... Jeg kan også komme på BABYKLAR igen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg SMUT så med jer, alle I babyklare Hormonellaer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Endelig.... Vi ses vel her igen om et kvarter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hva' F*NDEN laver I her???!!! Kommer I ikke over på BABYKLAR...??????? GÆT HVOR JEG ER...... Wuuuhuuuu Så længe det varer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Endelig.... Vi ses vel her igen om et kvarter Der er jo altså også over 200 meddelelser op til de 1000!! Dem er der vel også nogen som skal klare...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Jep.. og med denne besked - så når vi nok snildt de sidste 200 også Klik 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Jep.. og med denne besked - så når vi nok snildt de sidste 200 også Klik Tja... Det kunne jo være. Men måske bliver tråden lukket om ørerne på os allesammen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Jep.. og med denne besked - så når vi nok snildt de sidste 200 også Klik Tja... Det kunne jo være. Men måske bliver tråden lukket om ørerne på os allesammen... Så starter vi bare en ny tråd op, og så er det den der når besvarelse nr. 200 der vinder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Jep.. og med denne besked - så når vi nok snildt de sidste 200 også Klik Tja... Det kunne jo være. Men måske bliver tråden lukket om ørerne på os allesammen... Det må du ikke engang sige for sjov 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg ...og med eet forsvinder alle Hormonallaerne herinde fra Vi ses næste gang Babyklar går ned 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Så starter vi bare en ny tråd op, og så er det den der når besvarelse nr. 200 der vinder Ha ha ha - det var da en go' idé! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Arrrrrrggggggghhhhhhh 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Nu kan vi vist godt begynde så småt at hive det pæne tøj ud af skabet, for at være klar til at fejre INDLÆG NR. 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For sådan som det går nu, må det komme i løbet af aftenen... Redigeret May 14, 2006 af cilleK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg AAAAARRRRG http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites