Besvaret May 14, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Godmorgen til jer også! Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned: Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar hele sommeren. Mette Hej MetteHåber det går godt med din graviditet. Jeg har lige koblet mig på jeres katastrofetråd, man må sige I er aktive, da jeg gik i seng varder "kun" skrevet 29 sider, men det er hyggeligt med jeres besøg her på Bryllupsklar. Nå til sagens kerne........... Kender du Sparegrisen i Tjørring? De har ALT og til rimelig billige penge, det er både forretning og netshop http://sparegrisen.net/index.php (jeg har kun prøvet at købe babytøj som gave godt nok, men det ser fint ud) Lene Redigeret May 14, 2006 af Lenemus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nu melder jeg mig også på banen herinde .... Ikke fordi jeg skal giftes igen, men fordi jeg er så ski' træt af BK ikke virker .... Men så er det godt at Anette har oprettet denne tråd Man er jo virkelig så afhængig så det nærmest gør helt ondt.... Hej med jer alle sammen Ps. Sikke en masse sjove smilier herinde.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Godmorgen til jer allesammen - dejligt at se endnu flere der har fundet vej herind til Bryllupsklar! ...selvom omstændigheder måske ikke lige er så fornøjelige... Håber at I har sovet godt allesammen? Jeg har i hvert fald sovet ganske godt, og er GLAD for at have en bærbar - for jeg ligger stadigvæk i sengen, mens jeg er på nettet TOTAL søndags-morgen-hygge!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Godmorgen til jer også! Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til. Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? :blushsmiley: Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. :banned: Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar hele sommeren. Mette Hej MetteHåber det går godt med din graviditet. Jeg har lige koblet mig på jeres katastrofetråd, man må sige I er aktive, da jeg gik i seng varder "kun" skrevet 29 sider, men det er hyggeligt med jeres besøg her på Bryllupsklar. Nå til sagens kerne........... Kender du Sparegrisen i Tjørring? De har ALT og til rimelig billige penge, det er både forretning og netshop http://sparegrisen.net/index.php (jeg har kun prøvet at købe babytøj som gave godt nok, men det ser fint ud) Lene Hejsa Lene! Jo tak, her går det stille og roligt. Kender egentlig godt butikken, men troede faktisk at den var lukket. :banned: Ville da være sååååå dejligt, hvis den alligevel var åben. :butterfly: Takker så mange gange for info, det var da lige hvad jeg kunne bruge. Knus herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng hun sidder fast herinde den dag hun kommer tidligt iseng er når det bliver 2 torsdage i en uge Jamen, jamen stakkels Lau Ja det siger jeg også det ender vel med at når hun skal føde så har hun en bærbar med og et modem så hun kan føgle med herinde Han HAR faktisk tilbudt at tage min bærbare med derind, og så lave et eller andet smart, så den kan kobles til hans PDA (spørg IKKE! ) så jeg kan komme på nettet (læs: BK), meeeeen....jeg tror liiiiiige.... Hmmm så er man oppe igen!!! En kammerat skrev da jeg kom op i seng.... om vi var i byen... så ja har hentet ham i byen i Odense... og ja så ville han sørme have en øl.... så ja nu sidder vi her og drikke en "reperation" cola.... så ja.... Og så er i bare alle sammen gået i seng?? Fårk, det kunne jeg ikke holde til! Håber du sover godt nu! Virker babyklar stadig ikke...øv Jeg har slet ikke været derinde... Gik herind først EJ! Noget tyder på, at du er ved at være afhængig af Bryllupsklar! Godmorgen til jer også! Kan da genkende flere af jer, der har været gravide - håber jeg må stille jer et bette spørgsmål. Var ude og skulle have noget ventetøj i går, og det var nok noget af det værste jeg længe har været med til.Mange af overdelene følte jeg mig virkelig som en rullepølse i, og bukser var da helt skidt. Kan det virkelig passe at str. M skal være den absolut største størrelse i ventebukser?? Nej vel?? Forhåbentlig ikke? Følte mig i hvert fald både fed og dum og grim da jeg gik derfra og tudede halvdelen af vejen hjem - og der er sqi lidt langt fra Ålborg til Herning. Smid lige alle jeres gode forslag til ventetøjsbutikker i Jylland denne vej, så jeg forhåbentlig kan se, at jeg slipper for at gå med bar hele sommeren. Mette Stakkels dig! Jeg kender godt den fornemmelse! Det var et mareridt, da jeg skulle til konfirmation her i sidste weekend, for HVAD SKULLE JEG TAGE PÅ??! Jeg sætter lige nogle billeder ind af det tøj jeg har været mest glad for her i graviditeten, samt hvor det er købt og ca. pris. Normalt bruger jeg M-L, men i noget tøj, skulle jeg helt op og have XL... Held og lykke med at finde noget... Knus Christina PS. Det er tilladt at grine LIDT over mit hår og mit væske-fyldte ansigt! Nederdelen er så fra en genbrug, men toppen er fra Mamalisious (Exit i Fields), og kostede vist 200,- eller 250,- T-shirten er fra H&M til ca. 100,- (Jeg kan varmt anbefale deres t-shirts, men deres bukser har jeg ikke været så glad for) og bukserne er fra Mamalisious til ca. 350,- Så er der lige et billede af os 4 fra Maj-terminen der mødtes... Chilimus, Sarah79, mig og Rose. Og de bukser jeg har på er sådan nogle alm. fra Vila til 300,-, som er lidt streach, og lukker i siden. Dem gik jeg også med før jeg blev gravid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Argh! Så måtte jeg også bøje mig og søge herover - der er da grænser for hvor længe man kan håndtere abstinenserne. Og så er det lige på dage hvor jeg virkelig har brug for at komme af med en masse tanker i terminsgruppen! Får da helt ondt i maven ved at tænke på dem der har født og ikke kan komme af med nyheden! Og så har jeg lige læst de sidste par sider her, og vil da lige tilføje at ventetøj i H&M Aalborg er noget af et lotteri! De gange jeg har været der har de ikke haft mere end 1 eller 2 størrelser af hver model. Og så lige et spørgsmål: Hvad dælen skal man ønske sig når man bliver 30 1 måned før termin og har en slem bækkenløsning så man ikke kan komme ud og forkæle sig selv??? Ane 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Jeg havde jo ikke lige håbet at vi skulle mødes her IGEN i dag. Nu må de skisme snart få den møg server op at køre. God søndag til jer alle. Nu bliver jeg jo nok nød til at gøre rent. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Så er der også lige det her... Det er fra Kære Børn (tror jeg butikken hedder) og mærket er "te-te a' tete" et eller andet (orker ikke at gå ind og kikke ). Det var lidt halvdyrt synes jeg, men alligevel pengene værd. 450,- for det lyserøde. Og så mine Vila bukser til... Nå, det er sådan det tøj jeg har været glad for og brugt. Har også et par bukser fra Kære Børn, som jeg har brugt meget, men har ikke lige et billede. De er brune, og lavet af et stof der minder lidt om hør og kostede 450,- (DYRT, men kan bruges HELE graviditeten, samt efter, fordi der er elastik og bindebånd i). Håber du finder noget du bliver glad for. Jeg har også selv været lidt på tudevognen et par gange... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg For hunan Christina hvor ser du godt ud! Ane - der føler sig rigtigt meget som en hval nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Godmorgen tøser Havde håbet det ville være på BK jeg sagde godmorgen, men hvad. Nu kan jeg jo lige bruge noget tid på at læse de mange sider i har fået skrevet siden jeg gik i seng i går 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg puha der er skrevet meget herinde siden jeg loggede af for at spise og se film i går aftes... der var 17 sider da jeg loggede af også logger man på til 32 sider puha men nu er de læst... jeg kommer lige med lidt gode opdateringer... Fordi jeg fangede lige hope04 (altså laila) på msn og spurgte hende om hun ikke snart sku føde hun er idag vist nok 4 dage over termin... og hun fortalte at hun havde haft veer siden 03.30 i nat og at hun ville logge af nu for at køre på sygehuset.... Så der sker forhåbentligt noget på den front... jeg krydser ihvertfald fingre for hende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hejsa Tøzer. Hold da op, hvor har I været aktive her på siden. Men hvem er I alle, jeg ved ikke om, lignende tråd har været stillet, i så fald undskyld. Der er bare så mange sider, at jeg ikke orker at læse dem alle. Jeg starter selv ud. Her er jeg r.s, på BK (altså Babyklar)var jeg Randi29 og er nu Freestyle. Nogle kan jeg kende på navnet. Hyggeligt at møde jer alle Jeg er...da da da ballongiraf! Det er der nok ikke mange der havde regnet ud Æv, æv, æv, så er siden nede igen igen Jeg har lidt triste nyhder som jeg egentlig gerne vil af med. Min morfar er død Han har været indlagt de sidste 5 uger, kom på plejehjem i onsdags og døde torsdag. Det var kun min mormor der var der, da han sov ind. Kresten og jeg kom 10 minutter for sent Egentlig har jeg aldrig haft et tæt forhold til ham og alligevel er jeg mere ked af det, end jeg havde regnet med. J eg forstår det ikke, måske handler det mere om, det med at "man" pludselig ikke "er" mere. At alt hvad der var er væk, eller i hver fald ikke håndterbart længere. Jeg skulle have besøgt ham i går og det er nok det jeg er mest ked af jeg ikke nåede. Jeg har nemlig ikke besøgt ham længe og min samvittighed nager mig. Æv, det er noget hø og rigtig synd for min mormor, som bare er Palle nu. Jeg er ked af, at læsse det her indlæg af på jer, men har bare sådan brug for, at få det ud. Havde slet ikke regnet med, at jeg ville få det såsan her kram til dig fra mig... kender følelsen, stod lidt i samme situation ( følelsesmæssigt) da min stedfar døde så krammer til dig Ja så fandt jeg også herind i bar panik.... :carrot: Velkommen Prøver lige at stille et babyklar-relateret spørgsmål, som der lige var kommet et svar på da forum gik ned: Jeg spiser folinsyre-tableter, men også alm. vitaminpiller. Og i de alm. piller er der OGSÅ fol-syre. Kan man få for meget af det stads - og sker der noget ved det? Ved ikke om man ligefrem kan få for meget, men tror at kroppen selv udskiller det der er for meget af...? Jeg spiste også folinsyre + alm. vitaminpiller og fik af vide at det var ok af min læge. knus stina Ps. NU sætter i altså liiiige farten ned tøser! :bask: jeg kan ikke læse lige så hurtigt som i laver indlæg! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hold da maule, der er godt nok sket noget siden jeg loggede af i går. Hvor er det skønt at se at så mange dejlige tøser kan samles her og ordne verdens situationen. Christina, jeg drømte om dig i nat. Du bliver altså nødt til at poppe snart, jeg kan snart ikke holde til at heppe på dig mere. Tænk at man kan være så afhængig af en dum computer. Jeg måtte tage mig selv hårdt i nakken for ikke at stå op og tjekke computeren, flere gange i nat. Johnny var nemlig i nattevagt og Frejsen sov sammen med mig. :butterfly: IIIIIIIH jeg har en dejlig kæreste og datter. Frejsen sov helt til kl.7 i dag. VI stod op og dækkede bord og så kom Johnny hjem fra arbejde med en dejlig buket blomster. Han havde morgenbrød med og så hyggede vi. Jeg fik et sæt holmegård hjertestager. En fra far og en fra Freja. ÆÆÆÆlsker dem bare. :yllove: Johnny har ikke kørt så meget i nat, så han har sovet hele 4 timer, så han er ikke gået i seng. Skønt at vi så kan være sammen i dag, OG HVAD LAVER JEG SÅ? Jeg er her, fordi jeg LIIIIIIGE skulle se til jer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg puha der er skrevet meget herinde siden jeg loggede af for at spise og se film i går aftes... der var 17 sider da jeg loggede af også logger man på til 32 sider puha men nu er de læst... jeg kommer lige med lidt gode opdateringer... Fordi jeg fangede lige hope04 (altså laila) på msn og spurgte hende om hun ikke snart sku føde hun er idag vist nok 4 dage over termin... og hun fortalte at hun havde haft veer siden 03.30 i nat og at hun ville logge af nu for at køre på sygehuset.... Så der sker forhåbentligt noget på den front... jeg krydser ihvertfald fingre for hende Ihhhh hvor spændende. Gad vide om hun har født nu. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hvor ser du godt ud Christina Er helt vild med det lyserøde blusesæt, det ville jeg ha' elsket at eje, da jeg var gravid..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Så er der også lige det her... Det er fra Kære Børn (tror jeg butikken hedder) og mærket er "te-te a' tete" et eller andet (orker ikke at gå ind og kikke ). Det var lidt halvdyrt synes jeg, men alligevel pengene værd. 450,- for det lyserøde. Og så mine Vila bukser til... Nå, det er sådan det tøj jeg har været glad for og brugt. Har også et par bukser fra Kære Børn, som jeg har brugt meget, men har ikke lige et billede. De er brune, og lavet af et stof der minder lidt om hør og kostede 450,- (DYRT, men kan bruges HELE graviditeten, samt efter, fordi der er elastik og bindebånd i). Håber du finder noget du bliver glad for. Jeg har også selv været lidt på tudevognen et par gange... Tusind tak for billederne, Christina - og dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har syntes at det var håbløst og umuligt at komme til at se bare lidt godt ud. Jeg skal nok finde noget - det tror jeg på. Var bare ikke lige ovenpå i går til at kunne klare modgangen. Jeg tabte 25 kilo sidste vinter og var bare så stolt af mig selv - men nu skal vægten pludselig op igen og man kan ikke være i sit tøj, og når man så skal have noget nyt smart er man bare for FEEEEEED. Av, et slag i hovedet. :bask: Tak for opmundringen, både fra dig og de andre dejlige tøser - det luner. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg puha der er skrevet meget herinde siden jeg loggede af for at spise og se film i går aftes... der var 17 sider da jeg loggede af også logger man på til 32 sider puha men nu er de læst... jeg kommer lige med lidt gode opdateringer... Fordi jeg fangede lige hope04 (altså laila) på msn og spurgte hende om hun ikke snart sku føde hun er idag vist nok 4 dage over termin... og hun fortalte at hun havde haft veer siden 03.30 i nat og at hun ville logge af nu for at køre på sygehuset.... Så der sker forhåbentligt noget på den front... jeg krydser ihvertfald fingre for hende Ihhhh hvor spændende. Gad vide om hun har født nu. hmm nej hun har ikke født nu for jeg fangede hende lige inden jeg skrev dette indlæg så de er måske på vej afsted til sygehuset nu.. de ville snart køre skrev hun 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Vil lige del lidt med Jer.... Cilly blev syg i går, havde 39,8 i feber og sov bare næsten hele tiden... Fårk det er hårdt når de små pus er syge!!!! Det er første gang hun er sådan rigtig syg, hun lå bare og sagde ingenting, kikkede bare nærmest dødt på os SNØFT HULK VRÆL!!! I nat sov hun så ved siden af sin moar, og her til morgen smilede hun lidt inden hun igen faldt i søvn... nu ligger hun her og brænder op på mit skød... Stina Der bare IKKE kan holde ud at BK er nede når mit barn er sygt!!! Hvem skal så fortælle mig at det hele nok skal gå??? Og HVOR hulen er min tude smiliey!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg ÅH NEJ, jeg er faldet i chips-posen og der drypper dip ned i hovedet på mig Nu vil jeg forlade jer for i aften tøser. Henrik har sat film på i soveværelset. Vi skal se Nirvana. Kan i sove godt når i når så langt :sleepy: Bemærk forresten lige tidspunktet i dette indlæg..og kik så efterfølgende nederst i bunden, og se hvem der STADIG er online!!! Sov godt alle zu sammen og Annette, kan du så få logget af og gå i seng, din snyde lusker Jeg troede jeg havde slukket, men den var bare sat på stand-by. Man kan da heller ikke skjule noget for jer herinde jeg kommer lige med lidt gode opdateringer... Fordi jeg fangede lige hope04 (altså laila) på msn og spurgte hende om hun ikke snart sku føde hun er idag vist nok 4 dage over termin... og hun fortalte at hun havde haft veer siden 03.30 i nat og at hun ville logge af nu for at køre på sygehuset.... Så der sker forhåbentligt noget på den front... jeg krydser ihvertfald fingre for hende Hvor spændende. Hendes stakkels fødder trænger vist også til at baby kommer ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg QUOTE(cilleK @ May 14 2006, 09:0 AM) * Prøver lige at stille et babyklar-relateret spørgsmål, som der lige var kommet et svar på da forum gik ned: Jeg spiser folinsyre-tableter, men også alm. vitaminpiller. Og i de alm. piller er der OGSÅ fol-syre. Kan man få for meget af det stads - og sker der noget ved det? Ved ikke om man ligefrem kan få for meget, men tror at kroppen selv udskiller det der er for meget af...? Jeg spiste også folinsyre + alm. vitaminpiller og fik af vide at det var ok af min læge. knus stina Ps. NU sætter i altså liiiige farten ned tøser! bask.gif jeg kan ikke læse lige så hurtigt som i laver indlæg! blink.gif _________________________ TAK for svar! Så vil jeg med ro i sindet få guffet mine piller. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Vil lige del lidt med Jer.... Cilly blev syg i går, havde 39,8 i feber og sov bare næsten hele tiden... Fårk det er hårdt når de små pus er syge!!!! Det er første gang hun er sådan rigtig syg, hun lå bare og sagde ingenting, kikkede bare nærmest dødt på os SNØFT HULK VRÆL!!! I nat sov hun så ved siden af sin moar, og her til morgen smilede hun lidt inden hun igen faldt i søvn... nu ligger hun her og brænder op på mit skød... Stina Der bare IKKE kan holde ud at BK er nede når mit barn er sygt!!! Hvem skal så fortælle mig at det hele nok skal gå??? Og HVOR hulen er min tude smiliey!!! God bedring med hende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Brokker mig lige over manden min. Han tog ud for at fiske kl lort i nat og snakkede i går om at han nok var hjemme omkring kl 10. Skrev til ham for et øjeblik siden for at høre hvornår han kom hjem og så skriver han gud hjælpe mig ved 1-2 tiden. Grrrrr jeg skal altså på kirkegården med en blomst på mine forældres gravsted i dag. Ved godt blomsterhandleren har åbent til kl 15 men jeg kan sku ikke tage mig sammen til noget andet inden det besøg på kirkegården er overstået. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Nu hvor I snakker om tøj til gravide, så kan jeg ikke lade være med at GRUE for hvis jeg bliver gravid!! Jeg bruger størrelse 52 i tøj nu - og 90H i BH... Hvordan FILAN skal jeg finde tøj til hvis jeg bliver gravid - og AMMEBH'er??? Er der nogle som kan berolige mig, og sige at der også findes amme BH'er i størrelse YVER?? Og hvad med bluser osv? Skal jeg til at sy noget selv, eller...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Brokker mig lige over manden min. Han tog ud for at fiske kl lort i nat og snakkede i går om at han nok var hjemme omkring kl 10. Skrev til ham for et øjeblik siden for at høre hvornår han kom hjem og så skriver han gud hjælpe mig ved 1-2 tiden. Grrrrr jeg skal altså på kirkegården med en blomst på mine forældres gravsted i dag. Ved godt blomsterhandleren har åbent til kl 15 men jeg kan sku ikke tage mig sammen til noget andet inden det besøg på kirkegården er overstået.Irriterende Men jeg kan nu godt følge ham lidt hvad angår fisketuren. Når jeg er ude og fiske så sker det tit og ofte at jeg liiige skal ha et par timers fiskeri mere end planlagt På den anden side, så havde i jo en aftale, og det synes jeg er lidt tarveligt ikke at overholde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Brokker mig lige over manden min. Han tog ud for at fiske kl lort i nat og snakkede i går om at han nok var hjemme omkring kl 10. Skrev til ham for et øjeblik siden for at høre hvornår han kom hjem og så skriver han gud hjælpe mig ved 1-2 tiden. Grrrrr jeg skal altså på kirkegården med en blomst på mine forældres gravsted i dag. Ved godt blomsterhandleren har åbent til kl 15 men jeg kan sku ikke tage mig sammen til noget andet inden det besøg på kirkegården er overstået.Irriterende Men jeg kan nu godt følge ham lidt hvad angår fisketuren. Når jeg er ude og fiske så sker det tit og ofte at jeg liiige skal ha et par timers fiskeri mere end planlagt På den anden side, så havde i jo en aftale, og det synes jeg er lidt tarveligt ikke at overholde. Det havde også været ok hvis det ikke lige havde været i dag. Men det er sikkert fordi ham som han er afsted med ikke synes det er vigtigt at være sammen med familien på mors dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites