Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Nu vil jeg forlade jer for i aften tøser. Henrik har sat film på i soveværelset. Vi skal se Nirvana. Kan i sove godt når i når så langt :sleepy: Bemærk forresten lige tidspunktet i dette indlæg..og kik så efterfølgende nederst i bunden, og se hvem der STADIG er online!!! Hmmm, mon hun bare har ladet puteren stå tændt....Eller har vi med en sniger, at gøre? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Hehe folk kan ikk få sig selv til at logge af.... Redigeret May 13, 2006 af misspuzzycatz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Og Babyklar er stadig død Men her er nu også meget hygsomt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" :smolf: :smolf: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" tja mon ikk der er glædet en øl ned... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" tja mon ikk der er glædet en øl ned... Noget kunne tyde på det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Bliver nødt til at smutte i seng nu! Lau kan SLET ikke forstå hvorfor BRYLLUPSklar pludselig er blevet så interessant! Det bliver jo helt sørgeligt, når Babyklar engang virker... Sov godt, alle I dejlige tøser! I er for skønne og dejlige! Og ja, jeg nyyyyder at sove længe, så jeg skal HELT klart prøve at vænne den lille til det! Mon det bliver let?? Hmmm det vil jg ikke love dig... meeen 2 ud af 3 af mine veninder har været heldige... så der er en lille chance for du kan være heldig.... Gab, det håber jeg GODT nok! Jeg er lige ved at DÅNE, når min søster snakker om at hendes vågner kl. 6!!! Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" SKÅL Kresten! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tror også jeg smutter i seng nu, har fået helt ondt i nakken og skuldrene, af at sidde forkert Sov godt alle zu sammen og Annette, kan du så få logget af og gå i seng, din snyde lusker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Bliver nødt til at smutte i seng nu! Lau kan SLET ikke forstå hvorfor BRYLLUPSklar pludselig er blevet så interessant! Det bliver jo helt sørgeligt, når Babyklar engang virker... Sov godt, alle I dejlige tøser! I er for skønne og dejlige! Og ja, jeg nyyyyder at sove længe, så jeg skal HELT klart prøve at vænne den lille til det! Mon det bliver let?? Hmmm det vil jg ikke love dig... meeen 2 ud af 3 af mine veninder har været heldige... så der er en lille chance for du kan være heldig.... Gab, det håber jeg GODT nok! Jeg er lige ved at DÅNE, når min søster snakker om at hendes vågner kl. 6!!! Denne her sms har jeg lige fået af Kresten: Jeg får du med Frede om lidt..... Gad vide om han er fuld Det betyder så, "jeg kører med Frede om lidt" SKÅL Kresten! SOv godt i 2 tøser... og Lau med.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Tror også jeg smutter i seng nu, har fået helt ondt i nakken og skuldrene, af at sidde forkert Sov godt alle zu sammen og Annette, kan du så få logget af og gå i seng, din snyde lusker Jamen os godnat til dig.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng :bask: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng :bask: hun sidder fast herinde den dag hun kommer tidligt iseng er når det bliver 2 torsdage i en uge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng :bask: hun sidder fast herinde den dag hun kommer tidligt iseng er når det bliver 2 torsdage i en uge Jamen, jamen stakkels Lau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng :bask: hun sidder fast herinde den dag hun kommer tidligt iseng er når det bliver 2 torsdage i en uge Jamen, jamen stakkels Lau Ja det siger jeg også det ender vel med at når hun skal føde så har hun en bærbar med og et modem så hun kan føgle med herinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Christina, gå så i seng :bask: hun sidder fast herinde den dag hun kommer tidligt iseng er når det bliver 2 torsdage i en uge Jamen, jamen stakkels Lau Ja det siger jeg også det ender vel med at når hun skal føde så har hun en bærbar med og et modem så hun kan føgle med herinde Ej, nu går jeg altså i seng. Godnat igen igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Nå nu vil jeg osse smutte i seng.... :sleepy: Nat nat natteravne.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg PYYYYYYYYYYH... Så fik jeg ENDELIG pløjet mig igennem de MANGE MANGE sider som var dukket op siden jeg forlod tråden for at lave aftensmad. Det var GODT nok mange...! Umiddelbart var der to ting som hang fast, som jeg er nødt til lige at kommentere: Barnaby og denne her: Vi så også Barnaby - pga gemalen, som er VILD med den serie! Og den søde lille må jeg vel kunne "blære" mig lidt af at have lidt med at gøre. Jeg lider rigtigt nok af "ko-galskab", og er i mellemtiden ved at nærme mig cirka 600 forskellige ko-ting. Har vedhæftet et par billeder, så I kan se hvad jeg mener... Og ja - jeg var rigtigt nok i gang med min ko-galskab før Kalland; men det er bare hyggeligt at vi er to af slagsen (så virker jeg ikke HELT så tosset...) :butterfly: På et tidspunkt havde Ki/Martin slettet fra smiley galleriet. Det affødte lidt af et ramaskrig, og så kom den på igen. DEJLIGT - for den er nu ganske speciel for mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Lige et par billeder mere fra min samling 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg der er da vidst gået lidt ko-galskab i dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg Jeg har længe været "i gang med" at tage billeder af de enkelte køer i samlingen, men det tager så laaaaaaaaaang tid med så mange koting... Det er meningen at de allesammen med tiden skal ud på min hjemmeside - men det har lange udsigter Størstedelen af mine køer får jeg fra venner, bekendte og folk som lige falder over en koting, og "lige synes at jeg skal ha' den". Det er den slags køer som betyder allermest for mig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg der er da vidst gået lidt ko-galskab i dig Tja... Det startede for alvor i 1994/1995 da jeg arbejdede i en butik i Berlin. Og siden har det så bare taget fart Jeg plejer at sige at hvis vi nogensinde får børn, så bliver deres verden temmelig sort/hvid - med alle de KØER som jeg allerede har klar til dem (sutteflaske, sutte-kæde, gyngeko, diverse krammekøer, ko-børnesko osv) Til min polterabend blev jeg iført "ko-tøj" og skulle bl.a. malke en rigtig levende ko Tasken har jeg gemt (sammen med tøjet) - den kan I se som vedhæftet billede Redigeret May 13, 2006 af arno 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2006 · Rapportér indlæg :sleepy: ...er I gået i seng allesammen...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Hmmm så er man oppe igen!!! En kammerat skrev da jeg kom op i seng.... om vi var i byen... så ja har hentet ham i byen i Odense... og ja så ville han sørme have en øl.... så ja nu sidder vi her og drikke en "reperation" cola.... så ja.... Og så er i bare alle sammen gået i seng?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2006 · Rapportér indlæg Babyklar er stadig nede hos jer andre oss ikk ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites