RikkeT

Menstruation på bryllupsdagen :)

24 indlæg i dette emne

Hey alle sammen, n u er det lige noget tid siden jeg har været her inde. Men jeg kan huske at der var noget snak on at der var nogen af jer der havde et eller andet som kunne udsætte mestruationen en dag eller to.... PLEASE HJÆLP!!!! Skal giftes på Fredag, og den er planlagt til at komme torsdag, øv øv øv....

Mvh Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skynd dig op og snak med din læge. Han/hun har sikkert en løsning. -HAHA-

Andre brude har gjort det at de har taget p-piller i en kort periode (mener det var ca. 14 dage). Det er nok til at skubbe menstruationen uden at forminske chancerne for st blive gravid. FDaktisk forøger det dem lidt -HAHA- (husk p-piller bruges i behanlig af barnløse).

Men ved ikke om en uge på piller er nok til at udsætte din menstruation -HAHA- så jeg tror det er bedst du smutter op til lægen og hører hvilke muligheder der er -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg tog en portion P-piller ekstra, lige efter sidste omgang - uden pause. Så var jeg sikret "ingen blødning" på B-dag, og det var dejligt afslappende! Skulle ellers have haft "store-bløde-dag" netop på vores B-dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, endnu en ting man skal tænke på. Det har jeg slet ikke overvejet, ku blive et problem. Jeg har selv overvejet at stoppe med pillerne et par mdr før, med henblik på start af "projekt baby" umiddelbart efter brylluppet -HAHA-

jeg har hørt om en, som fik sin menstruation flyttet en uges tid vha zoneterapi. Ved ikke om det virker, eller om det "bare" er en skrøne, men var måske værd at overveje! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Mit forslag stopper ikke mens......men du lægger ikke mærke til den på bryllupsnatten -HAHA- så det er måske et alternativ du kan bruge hvis p-pillerne fejler.

Pessar holder sædcellerne ude ........og mensen inde......dvs ingen blodige lagner på brylupsnatten.

Beatles

0

Del dette indlæg

Jeg fik engang nogle piller hos lægen der udskød det, og det var få dage før jeg skulle have menses, det virkede på mig... Men det er vidst ikke alle det virker på. Men mit forslag er helt klart også at du skynder dig til lægen......

Håber du finder på noget...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået p-piller udleveret til at løse problemet. Jeg skal starte i så god tid, fordi da jeg for et par mdr. siden fik Perlutex hjalp de ikke. Fik bare mens i 5 uger i stedet. -HAHA- Så nu satser vi på at jeg kan styre min mens, ved at få p-piller. Men snak med din læge det er altid den bedste løsning i den slags situationer.

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt p-piller, men er stoppet for et års tid siden med dem. Og hold da op, hvor gav det uorden i både mens. og huden (den blev til virkelig uheldig pubertetshud... bumser, bumser og bumser, den ene afløste den næste).

Så til Dig, der vil stoppe med p-piller en måned før...vær opmærksom på, hvad du risikerer. Dem, der eventuelt vil have p-piller for en kort periode, vil jeg sige: Huden kan for nogle risikere at blive uren. Et andet "problem" er at nogle ikke kan "tåle" p-pillerne, det skaber uorden i hormonerne og dermed kan man få mens. i uger, istedet for at få en pause fra det.

Jeg selv hopper snart på løsningen med pessar og håber på det klarer situationen.

Jeg skal aldrig på p-piller igen...det tog mange måneder før min mens. blev regelmæssig igen efter p-pille stoppet.

Selvfølgelig er det da surt at få mens. på ens bryllupsdag og især natten (hvis man ikke falder omkuld af udmattelse inden man får hygget sig -HAHA- )

Men det er jo en naturlig ting...

Men hvem ved, måske rykker mens. sig alligevel pga. alt det stress og nerver op til dagen og på dagen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror desværre du er for sent ude.. Jeg har selv fået perlutex og de skulle tages 10 dage før forventet mens.. Men skynd dig at få fat på lægen, måske har han en løsning

-HAHA-

Hejsa.

Jeg stod i samme situation, og fik også Perlutex.

Jeg har lige været ude at kigge på pakningen, og der står: "1 pille 3*dagligt fra 3 dage før forventet mens". Det virkede fint hos mig -så jeg tror sagtens at du kan nå det!

-HAHA-

majmaj

0

Del dette indlæg

Nu bliver det heldigvis ikke et problem for mig, for jeg kommer til at ligge lige midt mellem to mens.

Men i sidste weekend, skulle vi på en forlænget weekend til Frankrig, og der skulle jeg havde haft min mens om lørdagen. Og de tville jo ikke være så fedt.

Jeg skulle være stoppet med p-piller tirsdag, men tog så bare en uge mere. Så jeg fik det her i lørdags, altså præcis en uge senere.

Men nu ved jeg ikke om du tager p-piller. Men gør du er det løsningen.

Knus Tina

0

Del dette indlæg

Jeg fik sat en Implemon i armen sidste aar, og har faktisk ikke haft min mens siden, kun en lille smule en gang imellem. Har dog vaeret paa p-pille bussen, saa hvis jeg var dig, ville jeg ikke holde med at tage dem indtil ugen efter.

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror desværre du er for sent ude.. Jeg har selv fået perlutex og de skulle tages 10 dage før forventet mens.. Men skynd dig at få fat på lægen, måske har han en løsning

:bearhug:

Hejsa.

Jeg stod i samme situation, og fik også Perlutex.

Jeg har lige været ude at kigge på pakningen, og der står: "1 pille 3*dagligt fra 3 dage før forventet mens". Det virkede fint hos mig -så jeg tror sagtens at du kan nå det!

majmaj

Underligt... jeg skal tage 2 piller i 10 dage - 10 dage før forventet mens, det står på min pakning.... Enten er der forskel på lægerne - eller også bruger lægerne deres erfaringer til at regulere mængden af piller, opstart og varighed.....

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Jeg er så "heldig".... at min mens kommer lige inden bryllup og skal starte P-piller samme dag som brylluppet. Problemet er at jeg som regl får kæmpe mange problemer i de dage det står på og plejer som regl at tage et par kg på i væske i de dage!! Jeg skal så til gynækolog, men det er ikke før d. 8/8, hun havde tid:( (bryllup 26/8) Men hun kan jo ikke nå at gøre noget inden:(

SÅ hvad er bedst? At tage p-piller kun i 14 dage og få mens en uge før, eller fortsætte og udskyde den en uge? Jeg synes at huske at jeg engang udskød den og fik ondt i bryster m.m.

/Nuller

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen

Tusinde tak for jeres råd og kommentarer :bearhug:

Tror jeg satser og håber på det bedste... Vi er stoppet med p-piller og startet på barneprojekt for 7 mdr siden, og da det umiddelbart ikke lige er så let som man kunne ønske med barneprojektet, tror jeg at jeg vil skåne min krop for yderligere pille projekter :bearhug: Håber dog at jeg kan psyke mig selv så meget, at det først kommer efter brylluppet. TYPISK det var ellers planlagt men kom 5 dage for sent sidst....

Rigtig meget held og lykke til jer alle sammen :bearhug:

Og ps. det med hudproblemer og rod i underlivet efter stop med p-piller er helt rigtigt :blush: Jeg ville absolut ikk stoppe et par måneder inden bryllup hvis jeg var jer. Jeg er først begyndt at få styr på det hele nu 7 mdr efter...

Kram Rikk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ hvad er bedst? At tage p-piller kun i 14 dage og få mens en uge før, eller fortsætte og udskyde den en uge? Jeg synes at huske at jeg engang udskød den og fik ondt i bryster m.m.

/Nuller

Du må ikke forkorte en periode, men godt forlænge. Dvs. du må ikke nøjes med at tage p-piller i 14 dage, men skal forlænge denne periode så den passer med det rette tidspunkt.

0

Del dette indlæg

Håber ikke jeg når at få min mens. Jeg ammer og har ikke fået det endnu, kunne være rigtig uheldig og få det lige til brylluppet... nu tænker jeg bare på en ups rød plet på kjolen... men også rimelig irriterende at gå med trusseindlæg på dagen fordi man ikke ved om det nu kommer... Rimelig nedtur at få det lige dert il festen og få en klam plet bagpå kjolen :bearhug:

0

Del dette indlæg

P-PILLER... Eneste middel :bearhug: Tal med lægen om at han doserer en potion til dig, så du er fri for "det røde" den dag.. GOOD LUCK :)

Er det pga. kjolen eller bryllupsnatten :bearhug::bearhug::blush::blink:

Desværre er jeg for sent ude med det hele.... Det er pga. jeg gerne vil være gravid, så p-piller er desværre ikke lige løsningen :)

Satser på det bedste - og ellers må min kommende mand jo bare på et b-job på bryllupsnatten i stedet! Tror jeg ikke han bliver voldssom ked af :biggrin:

Kram Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer