Simse17

Så er kjolen fundet...

42 indlæg i dette emne

Hejsa...

Nu er jeg simpelthen nødt til at dele min glæde med nogen - kjolen er fundet, den er fantastisk og jeg er bare så glad. Jeg har bare sådan lyst til at vise min kæreste den, men han skal jo overraskes på selve dagen.

Kjolen er fantastisk, og som skabt til mig - nå den skal lige syes lidt ind i taljen og lægges lidt ud foroven, da jeg eller har nogen deller, som hænger ud over, men det er småting.

Nå, men selv om jeg er ny bruger, har jeg da allerede fundet ud af, at I elsker billeder :shooter: , så her følger to som jeg fravalgte i en anden butik, selvom sælgeren syntes at de var som skabt til mig, og så et billede af drømmekjolen, som slår de to andre big time... Døm selv...

Knus Simone :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Nu er jeg simpelthen nødt til at dele min glæde med nogen - kjolen er fundet, den er fantastisk og jeg er bare så glad. Jeg har bare sådan lyst til at vise min kæreste den, men han skal jo overraskes på selve dagen.

Kjolen er fantastisk, og som skabt til mig - nå den skal lige syes lidt ind i taljen og lægges lidt ud foroven, da jeg eller har nogen deller, som hænger ud over, men det er småting.

Nå, men selv om jeg er ny bruger, har jeg da allerede fundet ud af, at I elsker billeder :shooter: , så her følger to som jeg fravalgte i en anden butik, selvom sælgeren syntes at de var som skabt til mig, og så et billede af drømmekjolen, som slår de to andre big time... Døm selv...

Hej Simse... :angry:

Hvor er det dejligt for dig.. Da jeg købte min kjole for ca. 3 uger siden, havde jeg samme følelse... Den er simpelthen syet til mig... (altså tror jeg da *GG*) for den passer perfekt, på nær lige, den skal syet lidt op i bunden, 2-5 cm. Men ellers... :shooter:

Men øhhh sødde... Glemte du ikke billederne??? VIL SE VIL SE VIL SE VIL SE... :whistle:

Knus til dig.. :blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Hej Simse... :angry:

Hvor er det dejligt for dig.. Da jeg købte min kjole for ca. 3 uger siden, havde jeg samme følelse... Den er simpelthen syet til mig... (altså tror jeg da *GG*) for den passer perfekt, på nær lige, den skal syet lidt op i bunden, 2-5 cm. Men ellers... :shooter:

Men øhhh sødde... Glemte du ikke billederne??? VIL SE VIL SE VIL SE VIL SE... :whistle:

Knus til dig.. :blink:

Hej Anja,

jeg får meldingen om at filen er for stor, øv... hvad gør jeg?

Simone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha da da, jeg er ikke selv for skrap til det her, men jeg plejer at kunne højreklikke på billedet jeg har valgt og vælge redigering. Derinde kan du under billeder vælge "stræk/vid" billede og gøre det mindre.

Prøv det og se om ikke det virker!

Og selvfølgelig et STORT tillykke med kjolen. Er stadig helt forelsket i min.

:shooter: Ida

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Det lyder da rigtigt godt med dit kjolekøb!!! :shooter::shooter:

Hvor var du henne hvis jeg må spørge?? Er selv fra Kibæk så jeg er lidt nysgerrig... Thi hi :blink:

Hvis du har problemer med at ligge billederne ind må du da gerne sende dem til mig på: nannaboe@hotmail.com, så vil jeg gerne ligge dem ind for dig...

Knus Nanna.

:angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Det lyder da rigtigt godt med dit kjolekøb!!! :shooter::shooter:

Hvor var du henne hvis jeg må spørge?? Er selv fra Kibæk så jeg er lidt nysgerrig... Thi hi :blink:

Hvis du har problemer med at ligge billederne ind må du da gerne sende dem til mig på: nannaboe@hotmail.com, så vil jeg gerne ligge dem ind for dig...

Knus Nanna.

:angry:

Hej Nanna,

jeg tog helt til Dybvad - Alt til bruden - En fantastisk service man får - og ærlighed ud over alle grænser. Fik lige med det samme at vide hvor mine problemzoner lå... Bred om hofterne, ingen barm, bred over skulderne ... sikke en melding, men den anden kjole han fandt var bare skøn.

Knus Simone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den smukke kjole
Dejligt at du fik det til at virke..... Vi ÆÆÆÆÆÆLSKER billeder. :loveshower:

Hvor er det bare en yndig og stilren kjole du har valgt. Og hvilken talje du får... er slet ikke misundelig :shooter: hi hi

Kan godt forstå du er glad.... den er meget smuk til dig!

:shooter: Ida

0

Del dette indlæg

Tak for de søde ord, allesammen.

Og ja, sikke en talje jeg har - er vildt overrasket, der kan man se hvad den rette kjole kan gøre - måske man skulle overveje at gå med corsage fremover.

knus til jer alle :shooter:

Simone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer