Kalland

September brude (2.september)

95 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej...

Jeg skal også giftes i Skelgårdskirken den 09.09 på Amager. Jeg ved at der er tre vielser den dag i kirken og jeg er den første....:-) Kl. 11.00

Og jeg er fra Amager. Vi holder brylluppet på Restaurant Frederiks ved Svanemøllen Station.

Smil fra

Marianne

Ej hvor cool!

Jeg har boet inde ved svanemøllen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

..... Og så så man lige Kalland der havde glemt lille mig, der jo også skal giftes d. 2. september i Treenighedskirken i Esbjerg kl. 15:00

Jeg vil også på listen Trine :hug:

:balloons::bearhug::bearhug::bearhug::hug:

JAmen søde, det skal du da komme *SS* Har slet ikke glemt dig, har bare kun skrevet dem på der har bedt om det, for det er jo ikke sikkert alle vil på min liste *SS*

Men haster lige med at smide dig på.. Synes nu det er sjovt at vi skal vies på samme tid *SS*

Knuz Trine

Du er bare en skat! :yllove:

Jahh, det er faktisk lidt sjovt - skal nok skåle for dig inden jeg drager afsted til kirken med mine søstre :smolf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Har du mig med? I så fald du ikke har det, vil du være sød at sætte mig på?

Hvor kan jeg se listen henne?

Hilsen Krebsen

JA da du er på... Du kan se listen på ALLER første side i ALLERFØRSTE indlæg.... Du var da en af de første der kom på *SS*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal :blush: d 9-9-06 i øster egede kirke kl 16 og bagefter skal vi holde festen på jomfruens egede.....

kirken hører med til jomfruens egede der er 25 meter fra kirken og over.... men vi skal ud og køre i karat og ha taget billeder.... vores gæster skal gå de 25 meter over i slotshaven :heart: vi håber de klare den lange(korte) tur :bearhug:

og vi glæder os helt vildt.....

0

Del dette indlæg

Så skulle listen være up to date.. Vi er godt nok MANGE der skal giftes i september alligevel, selv om jeg troede de fleste skulle i juni, juli og august...

Men kom NEDELIG og meld jer hvis I gern vil med på listen *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:HURRAAAAAAAAA :(

Tillykke til alle dem der skal giftes samme dag som mig... Så er der kun 80 dage tilbage idag og tiden flyver bare afsted... Har de største sommerfugle i maven allerede *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jamen så må jeg også hellere melde mig under fanen... :loveflag:

Jeg skal giftes med min bedste ven, min elskede, min store kærlighed 23. september kl. 15.00 i (ja tro det eller ej, der bor mennesker så langt ude) Vedersø Kirke.

:blush:

Skulle der være nogen der havde forvildet sig ud i nærheden, og ikke lige ligger ved vesterhavet på det tidspunkt, er I da velkomne til at "kigge på"... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den opdateret igen... Hvor vildt... talte lige at der er 36 af os der skal giftes i september... det er sq mange... og jeg som troede at vi var ved at være uden for sæsonen... Hold da op... især den 2. og den 9. er der mange... henholdsvis 12 og 13... Havde jeg alligevel ikke trot *SS*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer