Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HenrikSusanne2006

22.juli brude

76 posts in this topic

Hej.

Der skal da også lige være en tråd for os der skal giftes den 22.juli.

Jeg er selv nået ret langt med forberedelserne, mangler lige mødet med præsten og feststedet.

Fotograf, kage, musik, kjole og gommens tøj er på plads. Vi har lavet bordplan og er begyndt at øve brudevalsen.

Jeg mangler at lave kameraer og færdiggøre mine indlæg til festprogrammet, men det skal jeg hygge mig med,når jeg går på sommerferie om 2 uger.

Min kjole skulle meget gerne blive sendt fra England idag eller i morgen, så i slutningen af måneden skal jeg til skrædder, og have købt de sidste ting.

Hvad med jer - hvor langt er I?

Susanne

Going to the chapel :)

Edited by HenrikSusanne2006
0

Annonce ♥

Ihh endelig en 22-juli tråd!!

Når jeg nu ikke selv havde fået lave en! :balloon: ..............

Jeg syntes selv vi har fået styr på det meste. Mangler også mødet med præsten(26/6) og hotellet(19/6).

Kjolen er afleveret hos skrædderen(skulle lidt op foran), og kan hentes igen 13/7.

Derudover mangler vi dette :

-Gommens tøj

- 50 Bord/menukort (design er valgt og er købt- men mangler at lave dem)

- 100 Risposer (Materialer er købt - mor og jeg laver)

- Bordplan (er i gang)

- Øve brudevals (har lånt dvd, men er ikke kommet i gang)

og ja, så garanteret en masse små ting. (se evt. opdateret huskeliste i min tråd)

0

Vi er sådan set godt med. Sted, mad, musik og tøj er på plads, hvilket er de største poster. Vi skal til møde med præsten d.20. i denne måned og det meste 'tingeltangel' er også på plads. Dog mangler jeg stadig 10 vandflasker, gaveposer (er ved at drive mig til vanvid!) og prøvekagebagning. Valsen er øvet et par gange, får altså tårer i øjnene hver gang! Salmerne er på plads og salmehæfterne droppet. Sløret mangler men satser på at finde en weekend snart hvor det bliver lavet. Bordplanen er 100 % i orden og gik op som en leg.

Jo vi er rimelig godt med, selvom der lige pludselig er meget kort tid til!!!! Er dælme glad for jeg startede for længe siden med at planlægge og købe ind. :carrot:

0

Jaaaahhh, endelig en der handler (og opretter en tråd for os 22 juli-brude) når nu jeg selv kun har nået til tanken :cheerleader3:

Vi har goså styr på det meste, men der mangler at blive lavet lidt forskelligt:

Bordkort (design er fundet, men mangler at blive skrevet)

Bordplan (mangler endnu svar fra et par stykker - frist d. 1. juli)

Kjolen skal hentes d. 28 juni :denmarkflag:

Menukort (er fundet, mangler at blive lavet/pyntet )

bestille bus til gæsterne

SKAL ORDNES UGEN FØR I SKOTLAND

Risposer (er klippet, men bliver først fyldt i Skotland)

Snakke med præsten - bliver ugen før, da vi ikke er i Skotland før(begge to - jj snakkede med ham i sidste uge)

favours skal pakkes – men det gør jj’s mor og søster for os

hente vore bryllupstilladelse efter d. 18. juli - i Skotland

Hente kilt - i Skotland

hente ringe (de er klar) + indgravering (mangler, da jeg ikke har prøvet min) - i Skotland

Lidt forskelligt der skal ordnes med hotellet - bla.a ekstra vin

Og ikke mindst POLTER!! (med det bestemmer jeg jo ikke selv) – Jj’s er d. 17, og tror mit bliver enten samme dag eller d. 1 juli, da de er de eneste datoer jeg kan komme i tanke om at folk kan…

Puha, sikke en masse det pludeslig blev til :balloon: Troede lige jeg havde styr på det :denmarkflag: Nå, men meget af det kan jo ikke lave før vi er i Skotland....

:cheerleader3: Lene

0

Annonce ♥

Tja jeg hører jo egentlig med i denne gruppe og er måske den der har været i gang længst tid :bearhug: og er nok alligevel den der mangler mest.

Ærlig talt kan jeg ikke lige få taget mig sammen. Der er så mange andre ting, der er sjovere :( nu hvor det kun er praktiske ting, der mangler.

Vi mangler

De fleste gaveposer

Bordhæfter

Gommens tøj

Tilretning af brudekjole

Aftale møde med præst

Finde salmer

Øve brudevals

En masse indkøb

Bestemme natmad

Bestille bryllupskagen

En frygtelig masse bagning

Og sikkert en masse andre ting som jeg ikke lige kan komme i tanke om

Men vigtigst af alt så har vi styr på tiden i kirken, feststedet, musikken og fotografen - så vi kan vel egentlig godt holde festen uden alt det andet - oder :denmarkflag:

0

Tja jeg hører jo egentlig med i denne gruppe og er måske den der har været i gang længst tid :bearhug: og er nok alligevel den der mangler mest.

Ærlig talt kan jeg ikke lige få taget mig sammen. Der er så mange andre ting, der er sjovere :denmarkflag: nu hvor det kun er praktiske ting, der mangler.

Vi mangler

De fleste gaveposer

Bordhæfter

Gommens tøj

Tilretning af brudekjole

Aftale møde med præst

Finde salmer

Øve brudevals

En masse indkøb

Bestemme natmad

Bestille bryllupskagen

En frygtelig masse bagning

Og sikkert en masse andre ting som jeg ikke lige kan komme i tanke om

Men vigtigst af alt så har vi styr på tiden i kirken, feststedet, musikken og fotografen - så vi kan vel egentlig godt holde festen uden alt det andet - oder :denmarkflag:

Ja, hvad skal man bruge alt det andet til ;) :(

Du skal nok nå det hele Jeanet!

0

:bearhug:

Jeg må jo også hellere melde mig her - føler egentlig jeg har nogenlunde styr på det meste, men dagen nærmer sig jo også med hastige skridt - ja, det er da lissom om det er lige ved at være nu...... :denmarkflag:

Jeg har styr på kirke - feststed - kjole - menu - bordkort - fotograf - kage - transport og sikkert også en masse andre ting, som jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Jeg mangler:

Vi skal til møde hos præsten i aften, og regner der med at få styr på salmerne, og de småting jeg er i tvivl om mht. selve vielsen og pynt af kirken mv.

Vi har møde med vores fotograf i morgen, her skal vi have aftalt hvordan vi gerne vil have de "traditionelle" billeder og hvad han ellers skal være obs på resten af dagen - jeg er så heldig at have fundet en der følger os fra kirke til brudevals, ligesom jeg har ønsket mig.

Vi skal have lavet bordplan (det gruer jeg godt nok for...... :denmarkflag: to meget forskellige familier skal sættes sammen på en god måde + vores venner.....)

Jeg skal have færdiggjort de hæfter jeg er ved at lave til gæsterne, med lidt forskellige oplysninger om os, dagen og de andre gæster - det er en opgave der trækker tænder ud, men jeg tror det bliver rigtig godt!!!

Vi har kun øvet brudevalsen en lille bitte smule - min husbond fører sig frem og påstår han kan den - og jeg skal jo bare følge med, mener han.... hmmm.... det kan da vist kun gå galt.....

Så er der en mindre detalje: min mand har endnu ikke fundet det tøj han skal have på - men jeg er færdig med at stresse over det, han må selv få styr på det (læs: jeg er SÅ træt af at rykke ham for at få det på plads, så nu er det hans eget ansvar) Jeg tror nu nok han skal nå at finde noget, det vil han jo gerne....

EN anden mindre detajle (som også kan henkastes på husbonden) er at få bestilt brudebuketten - her stresser jeg så stadig lidt, ved sådan nogenlunde hvordan jeg gerne vil have den, men det er jo lissom ikke nok.....

Så er der skkert en del andre ting jeg heller ikke har helt styr på, ja, bl. a. er mit slør ikke kommet hjem endnu, men det kommer nok snart - håber jeg.....

Sm I kan fornemme er der en del der liiiiiiige skal finpudses, men indtil videre tager jeg det roligt - borset fra de 4 kg. jeg gerne vil af med, som jeg stadig kæmper med og bare ikke kan få smidt...... Det skal så lige siges at jeg har smidt 21 kg. men målet er stadig ikke nået endnu, og det kunne bare være fedt at det var på plads også.....!!!!

Glæder mig til at følge med i hvordan tingene skrider frem hos Jer, efterhånden som vi nærmer os den store dag..... :(

-Curtiz.

0

:balloons::) SÅ DER KUN 1 MÅNED TILBAGE!! :lol::huh:

Pyha, så fik jeg lige lavet alle menuérne, vordkort og bodplan i weekenden og vi fik bestilt bussen - så mangler der kun kjolen, som skal hentes på onsdag (og forhåbentlig er færdig).

Resten må vente til vi er i Skotland :hug: (egentlig meget rart at man kan slappe af de næste par uger (y) )

NÅhh, nej jeg mangler jo også mit polter, som jeg næsten har gættet bliver d. 1 juli :carrot:

Lene

Edited by McCool06
0

Annonce ♥

Hej

Jeg vil også være med her :biggrin:

Synes egentlig vi er godt med. Skal i aften snakke med syersken, som skal lægge min kjole op. JUBII så skal jeg prøve den igen.

Fik købt skjorter til drengene igår, så er deres tøj færdigt

Fik købt bluser til pigerne i lørdags, mangler bare en top til dem nu.

Mangler:

Skal først have møde med præsten d. 14. juli..... synes det er i sidste øjeblik.

Aftale færdig med køkkenhjælp

Lave bordkort

Lave bordplan

Snakke med blomsterhandler om pyntning af kirke

Risposer

Aftale nøjagtig om bryllupskage

Finde ud af hvad vi skal ha til natmad (nogen der har nogle gode ideer??)

Aflevere vores prøvelsesattest :bearhug:

Finde salmer

Har lige været over ved min mor.... hun kan altid komme med en dum kommentag :biggrin:

"Jeg synes I går alt for meget op i jeres bryllup, nu når det er anden gang" :biggrin:

Jeg bliver bare SÅ ked af det, hver gang hun kommer med en af hendes dumme bemærkninger :biggrin:

Hilsen Anni

0

Hej

Jeg vil også være med her :biggrin:

Har lige været over ved min mor.... hun kan altid komme med en dum kommentag :bearhug:

"Jeg synes I går alt for meget op i jeres bryllup, nu når det er anden gang" :biggrin:

Jeg bliver bare SÅ ked af det, hver gang hun kommer med en af hendes dumme bemærkninger :biggrin:

Hilsen Anni

Ja, mødre kan bare være spydige :bask: :bask: :bask:

(kender det kun alt for godt fra min egen (som dog er sød det meste af tiden, og ikke har sagt noget grimt om bryllup i et par mdr.!!!))

Er det anden gang med den samme mand?

:biggrin: Lene

0

Jamen nu hvor jeg endelig er nået et skridt videre vil jeg da lige i al beskedenhed skynde mig at vise mine smykker frem herinde også :bearhug:

Det kan vist godt gå an sammen ikke sandt?

Jo bestemt - det ser rigtig flot ud, jeg er vild med øreringene!

Kan da også lige afsløre, at min kjole var næsten færdig idag!! Ihhh, hvor var den bare fin!

( i skal nok få lov at se, men jeg skal lige have billederne fra min mor) Der maglede lige at rette lidt på stiverne, for en af dem var gået gennem foret og prikkede mig i maven, hver gang jeg bevægede mig :biggrin: av, av.

Desuden skulle den lige dampes så min mor henter den for mig d. 12 juli (2 dage før vi rejser!)..... :carrot:

0

Annonce ♥

Jo bestemt - det ser rigtig flot ud, jeg er vild med øreringene!

Kan da også lige afsløre, at min kjole var næsten færdig idag!! Ihhh, hvor var den bare fin!

( i skal nok få lov at se, men jeg skal lige have billederne fra min mor) Der maglede lige at rette lidt på stiverne, for en af dem var gået gennem foret og prikkede mig i maven, hver gang jeg bevægede mig :bearhug: av, av.

Desuden skulle den lige dampes så min mor henter den for mig d. 12 juli (2 dage før vi rejser!)..... :carrot:

AV!

En stiver i min kjole har også sit helt eget liv - den bliver ved med gerne at ville vende den forkerte vej. Det ser lidt underligt, men i det mindste stikker den mig da ikke

0

Hej.

Så er det i morgen jeg skal ind til House of Brides og genforenes med min kjole. Købte den 1 marts, så det er noget tid siden jeg har prøvet den sidst! Desuden skal jeg på den store Københavner tur med min mor, og købe undertøj, skørt og en masse andre ting.

Der er sørme ikke lang tid til nu, det er spændende.

Susanne

:bearhug::biggrin::biggrin::biggrin:

0

:loveshower:OS MIG! OS MIG!!! :loveshower:

Vi skal også giftes d.22/7, og hold da op hvor synes jeg ikke at jeg har styr på noget når jeg kigger i jeres tråde :biggrin: Men nu er jeg jo endelig færdig med min uddannelse(skal ned og have beviset i morgen...jubiii), så nu skal der ske noget, både på bryllupsfronten men også i vores nye hus...

Glæder mig til at følge jer i den sidste slutspurt!! :bearhug:

:biggrin: KnuZ Dorthe

0

Ja, mødre kan bare være spydige :bask: :bask: :bask:

(kender det kun alt for godt fra min egen (som dog er sød det meste af tiden, og ikke har sagt noget grimt om bryllup i et par mdr.!!!))

Er det anden gang med den samme mand?

:biggrin: Lene

Ha-ha,

Nej det er med en anden SUPER DEJLIG MAND, vi har tilsammen 5 børn.

Jeg synes altså det er lidt vildt, når man kigger i bundlinien og der står 24 dage tilbage.... :bearhug:

Glæder mig vildt.

Anni

0

Annonce ♥

Ha-ha,

Nej det er med en anden SUPER DEJLIG MAND, vi har tilsammen 5 børn.

Jeg synes altså det er lidt vildt, når man kigger i bundlinien og der står 24 dage tilbage.... :)

Glæder mig vildt.

Anni

Hold da magle - sikke en flok. Dvs. man skal ikke spørge til hvornår I skal have børn? ;) Bor de alle hos jer?

0

Nej, vi har ingen planer om at få børn sammen. Det er kun de 2 af dem, der bor hos os.

Så vil jeg lige fortælle at vi har fået vores prøvelsesattest, vi tog ned på kommunen igår, og kunne hente den en halv time senere. Super service.

Hvordan står det til med i andres forberedelse?

Hilsen Anni

0

Så kom vi et skridt videre i planlægningen - eller dvs. det var jo noget der lå uden for min planlægning for det var mit Polterabend!

:bearhug: VAR BARE EN PERFEKT DAG!! :)

Jeg har bare vedens bedste veninder som har holdt den bedtes polterabend jeg kunne ønske mig lige som jeg gerne ville have det! (I kan læse beretningen i min tråd)

Men kan da afsløre at vi var ude og klatre, picnic og god mad og dans + massere af vin, champagne etc. :)

Hvad med jer andre, der må være flere af jer end mig der er blevet poltet i denne weekend?

/Lene

0

Hej .

Nu har jeg langt om længe taget mig sammen til at få skrevet en sang til min kommende mand. Mailede 4 a4 sider til sangskriveren, så det burde da kunne blive en ret personlig sang, da jeg har skrevet om næsten alt. Nu glæder jeg mig bare til at se resultatet!

Der er ikke holdt polter for mig endnu, men har en stærk mistanke om at det er på lørdag! Da min kæreste heller ikke ikke har været på polter endnu, regner vi også med at hans bliver holdt der.

Var inde og få rettet min kjole til hos House of Brides i torsdags, og det var bare så super dejligt at se kjolen igen. Den var stadig MIN kjole! Min mor rendte rundt med tårer i øjnene og legede fotograf med sit engangskamera, glæder mig til at se hvad der kommet ud af det!

Der er jo kun 19 dage tilbage igen - hvad mangler jeg?

Jo, vi skal ringe til fotografen idag.

Skal have printet indlæg til festprogrammer ud.

Have snakket med bageren igen.

Ringe til feststed og høre hvornår vi kan komme ned og sætte bordkort osv. på bordene.

Vi skal have ordnet vores Jaguar, da det er den vi skal køre i.

Henrik skal forhåbentlig snart begynde på sin tale, er ved at være lidt nervøs!

Skal hente samt prøbe kjolen igen mandagen før brylluppet.

Jeg skal købe en lipgloss så mine læber er kysseklare hele dagen.

Det var vist det, der er sikkert mere, men det er hvad jeg kan huske.

Susanne

:bearhug::cowsleep::):)

0

Annonce ♥

Vi var på polter sidste weekend! Så det er overstået nu.

Næste uges tid bliver også i brylluppets tegn:

Lørdag: lave bord/menukort laves færdig

Søndag: Risposer laves med mor

Mandag: Brudevals undervisning

Tirsdag: Prøvefrisure og makeup

Onsdag: Ansigtsbehandling

Torsdag: HENTE BRUDEKJOLE fra skrædderen

0

Ihh hvor er det spændende nu - tæller virkelig dagene! (er faktisk lidt misundelig på dem som skal giftes i morgen ()() )

Og bare det var mig der skolle poltes igen i morgen det var bare den fedeste dag :carrot: Så hvis det er en indikator for, hvor godt brylluppet bliver, så bliver det intet mindre end fantastisk. :loveshower:

0

Hej piger.

Om to uger er jeg godt i gang med at blive frue (y)

Jeg har fået sat hårextensions på, er vildt glad for det. Torsdag blev der lagt prøvemakeup, et super resultat.

Min gemal er lige kørt ned for at bestille brudebuket ()() Det bliver spændene at se hvad han vælger. Han har selvfølgelig fået noget at gå efter :thanks:

Jeg har så svært ved at tage mig sammen, til at lave noget, hvordan mon det er om en uge..... Uha hvor er jeg spændt allerede.

Knus

0